-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Томатна паста, консервована кукурудза, консервований горох, повидло, сухофрукти в асортименті, родзинки, огірки консервовані, помідори консервовані, щавель консервований, консервована квасоля, горох колотий код згідно ДК 021:2015: 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі
Завершена
595 659.30
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 978.30 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 978.30 UAH
Період оскарження:
29.04.2024 15:26 - 04.05.2024 00:00
Вимога
Є відповідь
Скасувати рішення про визначення ФОП Прищепенко Валентин Олександрович переможцем
Номер:
de831c0243d44365b964e5550b23a773
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-04-29-008388-a.a1
Назва:
Скасувати рішення про визначення ФОП Прищепенко Валентин Олександрович переможцем
Вимога:
13.05.2024 Замовником було оприлюднено протокол визначення переможцем ФОП Прищепенко Валентин Олександрович
Товариство з обмеженою відповідальністю "Руол Стандарт" не погоджується з рішенням Замовника про визначення переможця ФОП Прищепенко Валентин Олександрович, оскільки:
Згідно Додатку 2 до Тендерної пропозиції «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги» Замовником зазначені вимоги щодо повидла, а саме «Повидло вагове має бути виготовлене згідно з технологічною інструкцією та рецептурами, затвердженими в установленому порядку.
Зовнішній вигляд: Повидло фруктове І-го ґатунку, повинно мати вигляд однорідної густої протертої маси, без насіння, без кісточок і не протертих шматочків шкірочки та інших рослинних домішок.
Смак та запах : кислувато-солодкий, запах характерний для пюре, з якого виготовлено повидло. Фасовка для повидла має бути цілою, недеформованою, чистою, без підтікань.
Маркування : на кожній одиниці фасування повинна бути наступна інформація: назва харчового продукту, назва та адреса підприємства-виробника, вага нетто, склад, дата виготовлення, термін придатності та умови зберігання, дані про харчову та енергетичну цінність. Відповідність вимогам діючого санітарного законодавства України обов`язкова.
Пакування : поставляється у споживчій тарі (пакуванні), що відповідає вимогам чинного законодавства та забезпечує цілісність, товарний вигляд, а також якість та безпеку під час транспортування і зберігання.»
Таким чином, Замовником чітко зазначено, що повидло має бути вагове. Водночас, згідно пункту 4 Додатку 2 до Тендерної документації Замовник вимагає надати в складі тендерної пропозиції:
«Копії документів завірені підписом та печаткою, підтверджують якість продукції (сертифікат відповідності та/або сертифікат якості та/або декларація виробника), встановлені діючим законодавством на запропоновану продукцію;»
Учасник ФОП Прищепенко Валентин Олександрович, надав в складі своєї пропозиції
файл «Сертифікати якості.pdf», інформація в якому не відповідає технічним вимогам Замовника, оскільки Учасником ФОП Прищепенко В.О. пропонується повидло фасоване у скляну тару 500мл., що не відповідає вимозі Замовника.
Отже, Учасником ФОП Прищепенко Валентин Олександрович не надано в складі пропозиції копії документів завірені підписом та печаткою, які підтверджують якість продукції (сертифікат відповідності та/або сертифікат якості та/або декларація виробника), встановлені діючим законодавством на запропоновану продукцію, а саме на повидло вагове.
Також, копії документів, які підтверджують якість продукції (сертифікат відповідності та/або сертифікат якості та/або декларація виробника), встановлені діючим законодавством на запропоновану продукцію, не завірені підписами та печатками, що також не відповідає вимозі Замовника.
Вважаємо, визнання ФОП Прищепенко Валентин Олександрович переможцем, грубим порушенням законодавства, оскільки відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених ПКМУ 1178 (далі – Особливості) розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей.
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або ВІДСУТНОСТІ ІНФОРМАЦІЇ (ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Отже, відсутність документа технічної специфікації не може бути невідповідністю, яка підлягає виправленню учасником на підставі пункту 43 Особливостей, і є причиною для відхилення тендерної пропозиції учасника.
Відповідно до пункту 3 Особливостей, Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей.
Такої ж позиції дотримується Комісія АМКУ, зокрема у рішенні № 12401-р/пк-пз від 09.08.2023 по закупівлі UA-2023-07-11-010857-a (д.
У пункті 44 Особливостей встановлено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: ) тендерна пропозиція: - не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Замовником не було відхилено пропозицію учасника ФОП Прищепенко Валентин Олександрович, чим порушено вимоги ЗУ «Про публічні закупівлі», Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 зі змінами, а також умови тендерної документації.
Просимо Замовника, повторно переглянути пропозицію переможця ФОП Прищепенко Валентин Олександрович та відхили її як таку, яка не відповідає вимогам Тендерної документації. Враховуючи викладене, прийняті рішення замовника порушують наші права на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема принципів здійснення закупівель. Додатково зазначаємо, що Відповідно до статті 44 ЗУ «Про публічні закупівлі» Відповідальність за порушення вимог цього Закону — 1. За порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, прийнятими на виконання цього Закону, уповноважені особи, службові (посадові) особи замовників, службові (посадові) особи та члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України. Відповідно до статті 164-14 КУпАП, Порушення законодавства про закупівлі — Придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель відповідно до вимог закону; застосування конкурентного діалогу або торгів з обмеженою участю, або переговорної процедури закупівлі на умовах, не передбачених законом; невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону; відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення); укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі; внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом; внесення недостовірних персональних даних до електронної системи закупівель та неоновлення у разі їх зміни; порушення строків оприлюднення тендерної документації - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. У випадку незадоволення нашої вимоги, ми будемо вимушені звернутися до Антимонопольного Комітету України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.05.2024 17:25
Вирішення:
З приводу Вашого звернення повідомляємо наступне, пункт 4 до Додатку №2 тендерної документації «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі, не містить вимог яка повинна бути вагова тара.
Статус вимоги:
Відхилено