• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Роботи з розробки проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт вул. Міської від просп. Палладіна до дороги Київ-Гостомель»

Завершена

12 275 710.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 61 378.55 UAH
Період оскарження: 29.04.2024 13:35 - 11.05.2024 00:00
Вимога
Є відповідь

Щодо кваліфіквції переможця

Номер: c9401a87d40f428193a04d266a13e4b4
Ідентифікатор запиту: UA-2024-04-29-005571-a.b1
Назва: Щодо кваліфіквції переможця
Вимога:
Шановний Замовнику! Повідомляємо наступне. Вимога тендерної документації: виконання проектних робіт (в якості генпроектувальника) з будівництва (реконструкції, капітального ремонту) ВУЛИЦЬ І ДОРІГ за класом наслідків (відповідальності) не нижче СС3 в межах міської забудови з перекладанням та/або прокладанням інженерних мереж. Відповідно до ДСТУ 9214:2023 АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ Терміни та визначення понять 3.1.1 автомобільна дорога - лінійний комплекс інженерних споруд, призначений для безперервного, безпечного та зручного руху транспортних засобів. В той же час учасник, якого Ви визнали переможцем ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "МОСТОПРОЕКТ"" для документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору надав у сладі своєї пропозиції договір предметом якого є «Реконструкція ТРАНСПОРТНОЇ РОЗВ’ЯЗКИ на перетині вул. Богатирської з вул. Полярною в Оболонському районі». Відповідно до експертного звіту, виконувалось проектування шляхопроводу , пішохідного переходу та підпірної стінки. ДОРОГИ НЕ ПРОЕКТУВАЛИСЯ. Відповідно до ДБН В.2.3-4:2015 АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ 3.1.30 транспортна розв'язка - Інженерна споруда (або комплекс споруд), яка забезпечує можливість змінювати напрямки руху транс¬портних потоків у місцях їх примикань або пересічень. Транспортна розв'язка може влаштовуватись в одному, двох або більше рівнях. Тобто учасник якого Ви визнали переможцем ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "МОСТОПРОЕКТ"" надав договір який не є аналогічним в розумінні даної тендерної документації. Проектування споруд і доріг це різний види робіт і різний досвід. Що підтверджується і вимогами до спеціалістів які мають їх проектувати. Так для проектування доріг ГІПом має бути фахівець який має сертифікат Інженерно-будівельне проектування доріг (ПД), а для проектування споруд - Інженерно-будівельне проектування в частині забезпечення механічного опору та стійкості (МС). Враховуючи викладене, Замовник, не виявивши невідповідність в наведених вище документах та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 40 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону. Пропозиція переможця мала бути відхилена Вами на підставі вимог пункту 41 Особливостей. Не відхиливши Пропозицію Переможця, Замовник порушив вимоги пункту 41 Особливостей, відповідно до якого замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли, зокрема, тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Зазначені дії Замовника є порушенням одного з основних принципів здійснення закупівель, визначеного статтею 5 Закону, а саме – об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню, відповідно до частини 3-4 статті 164-14 Кодексу України про адміністративні порушення тягне за собою накладання на Уповноважену особу замовника штрафу в розмірі від 25 500 до 51 000 гривень (від 51 000 до 85 000 гривень — якщо таке порушення уже мало місце цього року.). Зважаючи на те що в даній процедурі є порушення строків надання відповіді на звернення учасників, то дана процедура буде майже 100% перевірена ДАСУ. Оскільки Замовника не має ні технічної можливості, ні порядку передбаченого діючим законодавством, щодо відміни свого рішення на даному етапі, найкращим виходом для Вас є відміна закупівлі на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей, а саме: неможливості усунення порушення, що виникло через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: За результатом ретельного всебічного опрацювання вимоги: UA-2024-04-29-005571-a.b1 (далі Вимога) повідомляємо наступне. Відповідно до умов тендерної документації Замовника до процедури закупівлі UA-2024-04-29-005571-a, аналогічним вважається договір на виконання робіт розроблення (розробки) проектної (проектно-кошторисної) документації на будівництво/реконструкцію/капітальний ремонт вулиць і доріг, за класом наслідків (відповідальності) не нижче СС3 в межах міської забудови з перекладанням та/або прокладанням інженерних мереж. Згідно розділу 3 ДБН В.2.3-5-2018 «Вулиці та дороги населених пунктів», визначення термінів «автомобільна дорога», «вулиця» та «штучні споруди» приймаються у відповідності до Закону України «Про автомобільні дороги» (далі - Закон). Відповідно до ст. 1 Закону: автомобільна дорога - лінійний комплекс інженерних споруд, призначений для безперервного, безпечного та зручного руху транспортних засобів; вулиця - автомобільна дорога, призначена для руху транспорту і пішоходів, прокладання наземних і підземних інженерних мереж у межах населених пунктів; штучні споруди - інженерні споруди, призначені для руху транспортних засобів і пішоходів через природні та інші перешкоди, а також сталого функціонування автомобільної дороги (мости, шляхопроводи, естакади, віадуки, тунелі, наземні та підземні пішохідні переходи, наплавні мости та поромні переправи, розв'язки доріг, підпірні стінки, галереї, уловлювальні з'їзди, снігозахисні споруди, протилавинні і протисельові споруди тощо). Додатково значення терміну «транспортна розв’язка» наведено в ДБН В 2.3-4-2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування Частина II. Будівництво», на який є посилання у Вимозі. Так транспортна розв’язка, це інженерна споруда (або комплекс споруд), яка забезпечує можливість змінювати напрямки руху транспортних потоків у місцях їх примикань або пересічень. Транспортна розв'язка може влаштовуватись в одному, двох або більше рівнях. Враховуючи вищенаведене, транспортна розв’язка є складовою частиною вулиці/вулиць. Також слід зазначити, що в той час, як ви стверджуєте, свідомо чи несвідомо, «Відповідно до експертного звіту, виконувалось проектування шляхопроводу , пішохідного переходу та підпірної стінки. ДОРОГИ НЕ ПРОЕКТУВАЛИСЯ», в додатку до експертного звіту, завантаженого ТОВ «НВФ «МОСТОПРОЕКТ» на підтвердження досвіду виконання робіт чітко зазначено, що «Вулиці Полярну та Героїв Дніпра в межах проектної ділянки запроектовано за параметрами магістральної вулиці загальноміського значення регульованого руху». У тому ж додатку до експертного звіту зазначено, що проектом об’єкта аналога передбачено перевлаштування існуючого світлофорного об’єкту по вул. Полярній, який розташований на підходах до транспортної розв’язки за межами безпосередньо самої транспортної розв’язки. Крім того, з огляду на необхідність капітального ремонту надземного пішохідного переходу через вул. Міську, про що зазначено в тендерній документації, наявність досвіду проектування складних інженерних споруд є додатковою перевагою переможця торгів. Підсумовуючи викладене, надане ТОВ «НВФ «МОСТОПРОЕКТ» у складі тендерної пропозиції документальне підтвердження виконання аналогічного договору повністю відповідає вимогам п. 1.3. Розділу 2 Додатку 2 тендерної документації "Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору".
Статус вимоги: Відхилено