• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Екстракорпоральна система підтримки життєдіяльності

Категорія замовника відповідно до ч. 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мови, якими повинні готуватись тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою, якщо інше не встановлене тендерною документацією. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається. * з особливостями затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) Закупівля товару здійснюється в рамках реалізації спільного проекту «Поліпшення охорони здоров’я на службі у людей» в рамках Угоди про позику між Україною та Міжнародним банком реконструкції та розвитку від 19 березня 2015 р. N 8475-UA та Субсидіарної угоди між Міністерством охорони здоров'я України та Вінницькою обласною державною адміністрацією, Вінницькою міською радою (субпроект «Складова розвитку охорони здоров’я Вінницької області, направлена на покращення медичної допомоги хворим із серцево-судинною патологією»), як співфінансування, які передбачені у додатку 7 до рішення міської ради від 24.12.2021 №706 на виконання заходів програми «Здоров’я вінничан на 2022-2024 роки», яка затверджена рішенням міської ради від 24.12.2021 №758, рішення міської ради від 22.12. 2023, №2009 «Про бюджет Вінницької міської територіальної громади на 2024 рік

Завершена

8 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 40 000.00 UAH
Період оскарження: 29.04.2024 12:58 - 04.05.2024 00:00
Скарга
Скасована
КЕП

Скарга щодо наявності дискримінаційних вимог в Додатку 2 до тендерної документації

Номер: accab4d755b948c6b6c591aeb027e99c
Ідентифікатор запиту: UA-2024-04-29-005091-a.c1
Назва: Скарга щодо наявності дискримінаційних вимог в Додатку 2 до тендерної документації
Скарга:
29 квітня 2024 Комунальне некомерційне підприємство "Вінницький регіональний клінічний лікувально-діагностичний центр серцево-судинної патології" (далі — Замовник) оголосило процедуру закупівлі за ДК 021:2015:33180000-5: Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (далі — Процедура закупівлі). У викладеній Тендерній документації Замовник, а саме в Додатку №2 до тендерної документації наявні дискримінаційні вимоги в технічній та кваліфікаційній частині; вимоги, які навмисно звужують коло потенційних учасників торгів; вимоги, які порушують норми чинного законодавства України
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Період оскарження закінчився
Дата скасування: 04.05.2024 00:02
Автор: Товариство з обмеженою відповідальністю "Профімед-Сервіс", Божко Михайло Васильович 380442215709 ksushari1501@gmail.com http://www.profimed-service.com.ua/

Пункт скарги

Номер: cf332f22c65943bfa5cd8c2383c0134e
Заголовок пункту скарги: дискримінаційні вимоги в Додатку 2 до тендерної документації. що обмежують учасників взяти участь в закупівлі
Опис заперечення: У викладеній Тендерній документації Замовник, а саме в Додатку №2 до тендерної документації наявні дискримінаційні вимоги в технічній та кваліфікаційній частині; вимоги, які навмисно звужують коло потенційних учасників торгів; вимоги, які порушують норми чинного законодавства України, а саме
1. В пункті 1 Додатку 2 наявні вимоги щодо надання згоди виробником на використання інструкції та технічного паспорту, викладеного в наступним чином
«Товар, запропонований Учасником, повинен відповідати медико – технічним вимогам, встановленим в Технічній специфікації (опис предмета закупівлі), викладеній у даному додатку до Документації.
Відповідність технічних характеристик, запропонованого Учасником товару, встановленим в Технічній специфікації (опис предмета закупівлі), викладеній у даному додатку до Документації, повинна бути обов’язково підтверджена посиланням на відповідні сторінку(и) настанови (інструкції) з експлуатації (застосування, використання), технічного паспорту, технічного опису, каталогу, витягу чи певної сторінки, тощо - українською мовою), в якому міститься ця інформація разом з додаванням завірених його копій. Додатково Учасник в складі пропозиції надає згоду виробника або уповноваженого представника на використання зазначених вище документів.»
2. В пункті 2 Додатку 2 до тендерної документації наявні вимоги щодо надання щодо наявності авторизації виробника чи офіційного представника в контексті наведеного нижче:
«Учасник повинен підтвердити можливість поставки запропонованого ним товару, у кількості та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника.
На підтвердження Учасник повинен надати оригінал листа виробника (уповноваженого представника, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки Учасником товару, який є предметом даної процедури закупівлі, у кількості, та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. У випадку, якщо вказаний гарантійний лист надається не виробником, Учасник додатково надає документи (доручення, довіреність, авторизацію), що підтверджують офіційний статус представника виробника філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником. Лист повинен включати в себе: назву Учасника, рік виготовлення товару, гарантійний термін експлуатації та загальний термін придатності виробів, які призначені для одноразового застосування та комплектуючих виробів, інформацію з посиланням на ідентифікатор закупівлі і дату оприлюднення оголошення закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу, а також назву предмета закупівлі.»
3. В пункті 3 Додатку 2 до тендерної документації наявні вимоги щодо згоду виробника або уповноваженого представника на використання декларації відповідності та сертифікату відповідності в контексті наведеного нижче:
Товар, запропонований Учасником, повинен бути внесений до Державного реєстру медичної техніки та виробів медичного призначення та/або введений в обіг відповідно до законодавства у сфері технічного регулювання та оцінки відповідності, у передбаченому законодавством порядку.
На підтвердження Учасник повинен надати завірену копію декларації відповідності (витягу, або окремих сторінок) та завірену копію сертифікату відповідності (витягу, або окремих сторінок). Додатково Учасник в складі пропозиції надає згоду виробника або уповноваженого представника на використання зазначених вище документів.
4. Пункт 4 Додатку 2 до тендерної документації передбачає обмеження строком виготовлення Товару, що є предметом закупівлі лише 2024 року, викладеного наступним чином:
Товар, запропонований Учасником, повинен бути 2024 року виготовлення, новим і таким, що не був у використанні та гарантійний термін (строк) експлуатації повинен становити не менше 12 місяців, а на інструменти, вироби, які призначені для одноразового застосування та комплектуючі виробів, залишковий термін повинен становити не менше 60% загального терміну його придатності.
На підтвердження Учасник повинен надати лист у довільний формі в якому зазначити, що запропонований Товар є 2024 року виготовлення, новим і таким, що не був у використанні і за допомогою цього Товару не проводились демонстраційні заходи. Гарантійний термін (строк) експлуатації запропонованого Учасником Товару становить не менше 12 місяців, окрім інструментів, виробів, які призначені для одноразового застосування та комплектуючих виробів. Залишковий термін виробів, які призначені для одноразового застосування та комплектуючих виробів, на момент поставки, повинен становити не менше 60% загального терміну його придатності.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРОФІМЕД-СЕРВІС» вважає, що зазначені умови тендерної документації прийняті з порушенням норм законодавства України у сфері публічних закупівель, у т. ч. Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), є такими в яких наявні дискримінаційні вимоги вимоги в технічній та кваліфікаційній частині, що обмежують участь для інших учасників, а також 4 пункт Додатку 2 має ознаки, за яким вбачається можливість виникнення необґрунтованого завищення ціни на товари та дестабілізації ринку публічних закупівель, нераціонального використання державних коштів, з огляду на наступне:
1. Щодо пункті 1 Додатку 2, в якому наявні вимоги щодо надання згоди виробником на використання інструкції та технічного паспорту,
ТОВ «ПРОФІМЕД-СЕРВІС» в таких вимогах вбачається обмеження конкуренції та призводять до дискримінації учасників, з тих причин, що згода виробника на використання настанови (інструкції) з експлуатації (застосування, використання) та технічного паспорту є безпідставною, в той час як обидва документи передаються покупцю (замовнику), що придбає товар за ЗЕД-контрактом на виконання його умов. Тобто, дана вимога є такою, що порушує конкуренцію з тієї підстави, що інструкція (настанова) з експлуатації є звичайним текстовим конструкторським документом, який містить вказівки і правила щодо виготовлення виробу (складання, регулювання, контролювання, приймання тощо). Таку інструкцію можна у вільному доступі отримати як на сайті виробника виробу, та/або зробивши необхідний запит на безпосередньо виробнику. Інструкції з експлуатації направляються для вивчення технічних характеристик медичного обладнання і ніяким чином не може заборонятися чи обмежуватися у використанні та передачі при постачанні обладнання. Щодо технічного паспорту - то це експлуатаційний документ, який засвідчує виробником основні параметри і характеристики (технічні властивості) конкретного виробу (за його серійним номером тощо), та містить гарантійні зобов'язання, дані з його сертифікації та інші передбачені відомості. Технічний паспорт надається під конкретний виріб (обладнання), поставка обладнання без технічного паспорту - неможливий. Умови щодо отримання додаткової згоди на використання цих документів при тендерній закупівлі, які і так є невід’ємними при поставці обладнання, можна трактувати як приховану вимогу, що призводять до дискримінації учасників. Прошу внести відповідні зміни для розширення кола потенційних учасників
2. Щодо пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації вимоги щодо надання щодо наявності авторизації виробника чи офіційного представника
ТОВ «ПРОФІМЕД-СЕРВІС» має у штаті сертифікованого інженера виробником, що має право здійснювати повноцінний сервіс та налаштування обладнання, адже пройшов необхідне навчання у виробника та має необхідний досвід та кваліфікацію, при тому, що сам виробник обладнання не обмежує постачання в Україну лише авторизованими компаніями, а постачає його через різних представників. Тож не всі виробники медичного обладнання мають уповноваженого представника, філію виробника, дилера тощо. Таке обладнання може підходити по характеристикам та строкам поставки, але цей пункт обмежує конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тому просимо відкоригуати дану вимогу Додатку 2 без вимог до аторизації чи наявності офіційного представництва.
3. Щодо пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації щодо вимоги наявності згоду виробника або уповноваженого представника на використання декларації відповідності та сертифікату відповідності
ТОВ «ПРОФІМЕД-СЕРВІС» вважає дану вимогу такою, що обмежує конкуренцію з тієї підстави, що завірена копія декларації відповідності (витягу, або окремих сторінок) та завірена копія сертифікату відповідності (витягу, або окремих сторінок) підтверджує, що запропонована продукція відповідає встановленим вимогам конкретного стандарту чи іншого нормативного документу, який відповідає технічному регламенту щодо медичних виробів, встановленого та затвердженого постановою КМУ. Декларація про відповідність підтверджує виконання заданих вимог, що стосуються об'єкта оцінки відповідності. Умову щодо отримання додаткової згоди на використання цих документів при тендерній закупівлі, можна трактувати як приховану вимогу, що призводять до дискримінації учасників. Прошу внести відповідні зміни для розширення кола потенційних учасників.
4. Щодо пункту 4 Додатку 2 до тендерної документації щодо обмеження строком виготовлення Товару, що є предметом закупівлі лише 2024 року
В даному медико-технічному завданні Замовника чітко прописаний тільки один виробник, а саме прилад Rotaflow II, німецького концерну Getinge AB. Про це свідчить пункт ТЗ: 6-9, а саме:
Точність налаштування потоку в межах від 0,1 до 0,99 л/хв не гірша за ± 0,08 л/хв
• Точність налаштування потоку в межах від 1 до 9,99 л/хв не гірша за ± 7%
• Наявність датчику потоку та бульбашок на артеріальній магістралі ультразвукового типу
• Наявність датчику бульбашок для венозної магістралі ультразвукового типу
Поєднання вищевказаних технічних характеристик є тільки у цього приладу.
Враховуючи, що цей ЕКМО прилад Rotaflow II не є лікарським засобом з терміном дії, що обмежений часом або спеціальними умовами зберігання при низьких температурах, таких як лікарські препарати, і згідно з офіційною інструкцією з експлуатації вищевказаного приладу (стор 47 ІНСТРУКЦІЯ З ВИКОРИСТАННЯ СИСТЕМА ПІДТРИМКИ СЕРЦЕВО-ЛЕГЕНЕВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ Rotaflow II), очікуваний термін роботи згідно з стандартом IEC 60601-1 складає не менше 10 років. Також, зважаючи на те, що вартість комплектуючих з кожним роком збільшується , а обмеження 2024 роком випуску лище спричинить необгрунтоване підвищення ціни на такий товар ТОВ «ПРОФІМЕД-СЕРВІС» пропонувало змінити рік виготовлення на 2023 , таку вимоу не було задоволено
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації