-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
45443000-4 Фасадні роботи «Капітальний ремонт покрівлі та фасаду адміністративної будівлі відділу поліції №1 (м. Знам’янка) Кропивницького РУП ГУНП в Кіровоградській області за адресою: вул. Київська, 25, м. Знам’янка»
Під час проведення процедури відкритих торгів з особливостями усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.Закупівля здійснюється з урахуванням вимог постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 (зі змінами)
Торги не відбулися
4 593 122.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 45 931.22 UAH
мін. крок: 1% або 45 931.22 UAH
Період оскарження:
27.04.2024 12:00 - 10.05.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга
Номер:
4579a849e37246ddbdc0bb7be91393ce
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-04-27-000206-a.b1
Назва:
Скарга
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 12Договірна ціна-2.pdf 26.05.2024 12:20
- Скарга 26.05.24.pdf 26.05.2024 12:20
- Договірна_ціна_з_додатковими_печатками_інженера_проектувальника.pdf 26.05.2024 12:20
- sign.p7s 26.05.2024 12:21
- Додаткові пояснення.docx 05.06.2024 12:58
- 2_ДЦ_ДЦ_4.doc 05.06.2024 12:58
- рішення від 28.05.2024 № 9239.pdf 28.05.2024 17:13
- інформація про перенесення розгляду скарги від 03.06.2024 № 874 + Запит Скаржнику +запит Замовнику.pdf 03.06.2024 17:56
- Інформація про резолютивну частину рішення від 11.06.2024 № 10220.pdf 12.06.2024 12:24
- рішення від 11.06.2024 № 10220.pdf 13.06.2024 15:48
- Роз'яснення по скарзі.pdf 29.05.2024 15:45
- Роз'яснення по скарзі.doc 29.05.2024 15:45
- U_2_ДЦ_ДФ_02-01-01.doc 05.06.2024 11:43
- U_2_ДЦ_ДЦ_3.doc 05.06.2024 11:43
- U_2_ДЦ_ДФ_02-01-03.doc 05.06.2024 11:43
- 2_ДЦ_ДЦ_4.doc 05.06.2024 11:43
- 2_ДЦ_ЛК1_02-01-03.doc 05.06.2024 11:43
- 2_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-03.doc 05.06.2024 11:43
- 2_ДЦ_ЛК1_02-01-01.doc 05.06.2024 11:43
- 2_ДЦ_ОК_02-01_2.doc 05.06.2024 11:43
- доповідна.docx 05.06.2024 11:43
- 2_ДЦ_ДЦ_2.doc 05.06.2024 11:43
- 2_ДЦ_ПВРЛК_02-01-03.doc 05.06.2024 11:43
- U_2_ДЦ_ПОМР.doc 05.06.2024 11:43
- 2_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-02.doc 05.06.2024 11:43
- Відповідь на запит.doc 05.06.2024 11:43
- Доповідна до запиту.pdf 05.06.2024 11:43
- U_2_ДЦ_ДФ_02-01-02.doc 05.06.2024 11:43
- U_2_ДЦ_ЗКР_5.doc 05.06.2024 11:43
- 2_ДЦ_ДЦ_6.doc 05.06.2024 11:43
- 2_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-01.doc 05.06.2024 11:43
- 2_ДЦ_ЛК1_02-01-02.doc 05.06.2024 11:43
- 2_ДЦ_ПВРЛК_02-01-01.doc 05.06.2024 11:43
- 2_ДЦ_ПВРЛК_02-01-02.doc 05.06.2024 11:43
- Відповідь на запит.pdf 05.06.2024 11:43
- 2_ДЦ_ОК_02-01.doc 05.06.2024 11:43
- Документи 13.2_імд.pdf 05.06.2024 11:43
- Протокольне рішення № 86-ВТО.docx 17.06.2024 16:38
- Відповідь на рішення Комісії АМКУ.doc 17.06.2024 16:38
- Відповідь на рішення Комісії АМКУ.pdf 17.06.2024 16:38
- Протокольне рішення № 86-ВТО.pdf 17.06.2024 16:38
Дата прийняття скарги до розгляду:
26.05.2024 12:29
Дата розгляду скарги:
03.06.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
28.05.2024 17:14
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
13.06.2024 15:49
Дата виконання рішення Замовником:
17.06.2024 16:38
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України (далі - Комісія) №10220-р/пк-пз від 11.06.2024 року щодо скасування рішення про визначення приватного підприємства "Альянсбудсервіс" переможцем процедури закупівлі робіт - "45443000-4 Фасадні роботи "Капітальний ремонт покрівлі та фасаду адміністративної будівлі відділу поліції №1 (м. Знам’янка) Кропивницького РУП ГУНП в Кіровоградській області за адресою: вул. Київська, 25, м. Знам’янка", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-04-27-000206-a, протокольним рішенням уповноваженої особи від 17.06.2024 №86 виконано вищезазначене рішення Комісії та скасовано рішення про визначення переможцем процедури закупівлі робіт приватного підприємства "Альянсбудсервіс" шляхом повернення на кваліфікацію.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
f3f06dea5f194557af2b50f5eba91d21
Заголовок пункту скарги:
Скарга в АМКУ
Опис заперечення:
Тендерна пропозиція Переможця підлягала відхиленню на підставі ЗУ "Про публічні закупівлі" у зв’язку з її невідповідністю умовам тендерної документації.
Зважаючи на викладене вище, Замовник повинен був прийняти рішення про відхилення тендерної пропозицій Переможця згідно умов тендерної документації і оприлюднити протокол відхилення тендерної пропозиції.
Замість цього, всупереч вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі" і умовам власної тендерної документації Замовник прийняв неправомірне рішення про відповідність тендерної пропозиції Переможця.
Отже, протиправні дії Замовника полягають у дискримінаційному підході до розгляду тендерних пропозицій учасників аукціону щодо визначення тендерної пропозиції Переможця такою, що відповідає вимогам тендерної документації, в той час як вона не відповідає умовам тендерної документації, що призвело до спотворення результатів аукціону і дискримінації учасників.
При цьому, протиправні дії Замовника, що полягають у визначенні тендерної пропозиції Переможця такою, що відповідає вимогам тендерної документації, в той час як вона не відповідає умовам тендерної документації,, призводить до неможливості Скаржника стати переможцем цього аукціону, чим порушенні наші права та інтереси.
Також заявляємо про бажання бути присутніми на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Наслідком зазначеного вище стало недотримання Замовником 3 з 6 принципів здійснення закупівель, закріплених у Законі України «Про публічні закупівлі», а саме:
- принцип добросовісної конкуренції;
- принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них;
- принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», Скаржник як суб’єкт оскарження в органі оскарження, звертається до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено права та законні інтереси.
Зважаючи на викладене вище, Замовник повинен був прийняти рішення про відхилення тендерної пропозицій Переможця згідно умов тендерної документації і оприлюднити протокол відхилення тендерної пропозиції.
Замість цього, всупереч вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі" і умовам власної тендерної документації Замовник прийняв неправомірне рішення про відповідність тендерної пропозиції Переможця.
Отже, протиправні дії Замовника полягають у дискримінаційному підході до розгляду тендерних пропозицій учасників аукціону щодо визначення тендерної пропозиції Переможця такою, що відповідає вимогам тендерної документації, в той час як вона не відповідає умовам тендерної документації, що призвело до спотворення результатів аукціону і дискримінації учасників.
При цьому, протиправні дії Замовника, що полягають у визначенні тендерної пропозиції Переможця такою, що відповідає вимогам тендерної документації, в той час як вона не відповідає умовам тендерної документації,, призводить до неможливості Скаржника стати переможцем цього аукціону, чим порушенні наші права та інтереси.
Також заявляємо про бажання бути присутніми на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Наслідком зазначеного вище стало недотримання Замовником 3 з 6 принципів здійснення закупівель, закріплених у Законі України «Про публічні закупівлі», а саме:
- принцип добросовісної конкуренції;
- принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них;
- принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», Скаржник як суб’єкт оскарження в органі оскарження, звертається до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено права та законні інтереси.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Недотримання Замовником 3 з 6 принципів здійснення закупівель, закріплених у Законі України «Про публічні закупівлі», а саме:
- принцип добросовісної конкуренції;
- принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них;
- принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», Скаржник як суб’єкт оскарження в органі оскарження, звертається до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено права та законні інтереси.
- принцип добросовісної конкуренції;
- принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них;
- принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», Скаржник як суб’єкт оскарження в органі оскарження, звертається до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено права та законні інтереси.
×
-
Назва доказу:
Скарга 26.05.24
-
Опис доказу:
№ ПОРУШЕНО ПУНКТ/ЧАСТИНУ/РОЗДІЛ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ 1. Додатку № 2 до Тендерної документації Замовник торгів встановив вимогу щодо надання документів для підтвердження технічних, якісних, кількісних характеристик предмету закупівлі, а саме: «1. Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції: - кошторисну документацію - має бути розроблена відповідно до положень кошторисних норм України “Настанова з визначення вартості будівництва”, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, в програмному комплексі АВК-5 (останньої версії), скріплена печаткою та підписана організацією-Учасником, а також підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника, у складі: - Договірної ціни; - Дефектного акту; - Локальних кошторисів; - Підсумкової відомості ресурсів; - Пояснювальної записки; - Розрахунку загальновиробничих витрат до локального кошторису; - Розрахунків №№ 1 - 4. Прямих витрат і загальновиробничих витрат; - Кошторисного розрахунку; - Переліку основних матеріальних ресурсів»(цитата). Переможець надає файл « 12. Договірна ціна.pdf» знаходяться кошторисні розрахунки. Хочемо прямо зазначити, що Замовник торгів встановив вимогу щодо підпису та печатки сертифікованого інженера-проектувальника документів кошторисної документації. Проте Переможець не підписав усі документи кошторисної документації підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника. Так на: - пояснювальній записці; - локальному кошторисі 02-01-01; - розрахунку загальновиробничих витрат до локального кошторису 02-01-01; - розрахунку загальновиробничих витрат до локального кошторису 02-01-02; - розрахунку загальновиробничих витрат до локального кошторису 02-01-03; - розрахунки №1-№4; - Підсумкова відомість ресурсів 02-01-01/03; - Переліку основних матеріальних ресурсів. Відсутні підписи та печатки сертифікованого інженера-проектувальника, що призвело до ряду неточностей в кошторисних розрахунках які буде зазначенно нижче. В той же відсутність підпису та печатки сертифікованого інженера-проектувальника не можна віднисти до помилки на яку надається 24 години оскільки вони прямо відносяться до технічних документів та впливають на технічні, якісні характеристики закуповуваної роботи оскільки по факту кошторисна документація в порядку затвердженим Замовником надана не була. Це є серйозним порушенням, оскільки підпис та печатка інженера-проектувальника є необхідними для підтвердження відповідності кошторисної документації встановленим стандартам та вимогам. Згідно з регламентом, затвердженим замовником, кошторисна документація повинна бути надана у повному комплекті та з усіма необхідними підписами і печатками, щоб підтвердити її автентичність та відповідність технічним вимогам. Відсутність цих елементів ставить під сумнів точність і правдивість представлених даних, що може призвести до неправильних розрахунків і, як наслідок, до неефективного використання ресурсів. Це також впливає на можливість об'єктивного оцінювання тендерних пропозицій, оскільки недотримання встановлених вимог може створювати нерівні умови для всіх учасників торгів. Важливо, щоб вся технічна документація була повністю відповідною і достовірною, щоб забезпечити справедливість і прозорість процесу закупівлі. Враховуючи всі ці аспекти, відсутність підписів та печатки сертифікованого інженера-проектувальника є критичною помилкою, яка не може бути виправлена у встановлений короткий термін, оскільки вона безпосередньо впливає на технічні та якісні характеристики пропозиції. В той же час на усунення помилок Переможець все одно не підписав розрахунки № 1-4 підписом та печаткою сертифікованого інженера проектувальника. Хоча ці розрахунки є обов’язковими для надання в складі тендерної пропозиції. Отже, Учасником не виконана вимога Замовника, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника і є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей № 1178. 2. Додатку № 2 до Тендерної документації Переможець включив до відомості об’ємів витрати які не були включені Замовником до дефектного акту. Підсумкова відомість ресурсів 02-01-03; Позиція 32 – цвяхи будівельні такої позиції в витратах Замовника не має. Позиція 31 - Забивний тарілчастий фасадний він йде розміром 50*200 в той же час дані дюбелі існують тільки наступних розміров довжина: 95, 115, 135, 155, 175, 195, 215, 235, 255, 275, 295 мм, отже довжина 200 не є еквівалентом. Позиція 37 – газ для технічних цілей така витрата відсутня в дефектному акті Замовника торгів. Позиція 47 – шлакопортландцемент загальнобудівельного та спеціального призначення, марка 400 відсутня в дефектному акті витрат Замовника Позиція 48 – електроди, діаметр 4мм, марка Є42 відсутня витрата в дефектному акті Замовника торгів. Позиція 104 – пропан бутан відсутня витрата в дефектному акті Замовника Позиція 100 – Щебенева суміш с-7 відсутня витрата в дефектному акті Замовника. Підсумкова відомість ресурсів 02-01-03; Позиція 18 – дюбель швидкого монтажу 6*40 такої позиції в витратах не має в дефектному акті Замовника та наявний Забивний тарілчастий фасадний дюбель Capatect Schlagdubel 061 в той же час дані дюбелі існують тільки наступних розмірів довжина: 95, 115, 135, 155, 175, 195, 215, 235, 255, 275, 295 мм, отже довжина 40 не є еквівалентом. Отже, Учасником не виконана вимога Замовника, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника і є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей № 1178. 3. Замовник торгів встановив вимогу щодо надання документів для підтвердження технічних, якісних, кількісних характеристик предмету закупівлі, а саме: «1. Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції: - кошторисну документацію - має бути розроблена відповідно до положень кошторисних норм України “Настанова з визначення вартості будівництва”, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, в програмному комплексі АВК-5 (останньої версії), скріплена печаткою та підписана організацією-Учасником, а також підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника, у складі: - Договірної ціни; - Дефектного акту; - Локальних кошторисів; - Підсумкової відомості ресурсів; - Пояснювальної записки; - Розрахунку загальновиробничих витрат до локального кошторису; - Розрахунків №№ 1 - 4. Прямих витрат і загальновиробничих витрат; - Кошторисного розрахунку; - Переліку основних матеріальних ресурсів»(цитата). У локальному кошторисі було виявлено відсутність коефіцієнтів Н2 та Н5, кожен з яких дорівнює 1,15, кошторис на ремонтні роботи у пунктах 22, кошторис улаштування системи блисковкозахисту аункт 8. Ці коефіцієнти є важливими складовими в обґрунтуванні кошторису, оскільки їх відсутність може призвести до неточного розрахунку загальної вартості будівельних робіт. Коефіцієнти Н2 та Н5 враховують додаткові витрати на виконання будівельних та ремонтних робіт у певних специфічних умовах, таких як ускладнені робочі середовища, додаткові витрати на логістику чи підвищений рівень кваліфікації персоналу. Їхня відсутність у зазначених пунктах кошторису може призвести до некоректного обчислення кінцевої вартості робіт, оскільки вона не відображатиме всіх реальних витрат, які зазвичай виникають у таких ситуаціях. Без застосування цих коефіцієнтів розрахунок кошторису може стати нереалістично оптимістичним, що може створити фінансові ризики для підрядника або замовника. Це, у свою чергу, може вплинути на виконання проекту в цілому, спричиняючи затримки чи зниження якості робіт через недостатнє фінансування. Таким чином, забезпечення коректного використання коефіцієнтів Н2 та Н5 у всіх релевантних пунктах локального кошторису є необхідним для точного відображення витрат та забезпечення фінансової стабільності проекту. Це допоможе уникнути непередбачених витрат, затримок та конфліктів між сторонами в процесі реалізації будівельних робіт. Отже, Учасником не виконана вимога Замовника, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника і є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі».
-
Повʼязаний документ:
Скарга 26.05.24.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
ВИХОДЯЧИ З ВИКЛАДЕНОГО, НА ПІДСТАВІ ЗАКОНУ УКРАЇНИ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ" СКАРЖНИК ЗВЕРТАЄТЬСЯ З ПРОХАННЯМ ДО ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ: 1. Прийняти цю Скаргу до розгляду. 2. Прийняти обґрунтоване рішення про наявність порушення процедури закупівлі Замовника, що стосується не відхилення тендерної пропозиції Учасника і визнання його Переможцем процедури закупівлі. 3. Зобов’язати уповноважену особу Замовника скасувати рішення про відповідність тендерної пропозиції Переможця всім умовам, встановленим тендерною документацією і визнання його Переможцем процедури закупівлі. ДОДАТКИ ДО СКАРГИ (ДОКАЗИ): 1. Кошторисна документація.