• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт існуючих ліфтів з їх заміною головного корпусу комунального некомерційного підприємства Київської обласної ради «Київська обласна дитяча лікарня» за адресою: вул.Хрещатик 83, м.Боярка, Київської області

Більш детально зазначено в тендерній документації

Торги не відбулися

20 535 372.45 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 102 676.86 UAH
Період оскарження: 26.04.2024 18:31 - 08.05.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на неправомірні рішення, дії та бездіяльність Замовника

Номер: 88a3c4e28ecf464d90e560d1c317e7e2
Ідентифікатор запиту: UA-2024-04-26-011327-a.a1
Назва: Скарга на неправомірні рішення, дії та бездіяльність Замовника
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 10.07.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 03.07.2024 15:35
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 19.07.2024 14:41
Дата виконання рішення Замовником: 09.08.2024 18:39
Коментар замовника щодо усунення порушень: Відповідно до рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 16.07.2024 №12264-р/пк-пз рішення про визначення товариство з обмеженою відповідальністю «ТАЛО» переможцем процедури закупівлі UA-2024-04-26-011327-a скасоване
Автор: ТОВ "СП ЛІФТ", ТОВ СП ЛІФТ ТОВ СП ЛІФТ +380974470167 natalzuzu@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: aa20e40b736743e6ae8ec863e8e9b318
Заголовок пункту скарги: Щодо неправомірного визначення ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАЛО" переможцем Закупівлі
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: 26 квітня 2024 року Замовником торгів, КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "КИЇВСЬКА ОБЛАСНА ДИТЯЧА ЛІКАРНЯ", було розпочато конкурентну процедуру закупівлі: відкриті торги з особливостями, ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-26-011327-a, за предметом закупівлі: «Капітальний ремонт існуючих ліфтів з їх заміною головного корпусу комунального некомерційного підприємства Київської обласної ради «Київська обласна дитяча лікарня» за адресою: вул.Хрещатик 83, м.Боярка, Київської області» (далі – Процедура закупівлі/Закупівля), на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року №922-VIII (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, (далі – Особливості).
10 травня 2024 року ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СП ЛІФТ" (далі – Скаржник) виявило бажання взяти участь у Закупівлі шляхом подання тендерної пропозиції, оформленої відповідно до вимог Тендерної документації щодо проведення процедури відкритих торгів з особливостями на закупівлю: «Капітальний ремонт існуючих ліфтів з їх заміною головного корпусу комунального некомерційного підприємства Київської обласної ради «Київська обласна дитяча лікарня» за адресою: вул.Хрещатик 83, м.Боярка, Київської області», що затверджена Рішенням Уповноваженої особи, Протокол №8 від 26.04.24 (далі – Тендерна документація).
Відповідно до даних реєстру пропозицій у Процедурі закупівлі участь приймають дві юридичні особи – Скаржник (ТОВ "СП ЛІФТ") і ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАЛО":

06 червня 2024 року Замовник через електронну систему закупівель оприлюднив ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ від 06.06.2024 №26 (далі – ПРОТОКОЛ від 06.06.2024 №26), в якому зазначено, зокрема, що «при розгляді тендерної пропозиції Учасника (ТОВ "СП ЛІФТ") Замовником були виявлені технічні помилки допущені Учасником (ТОВ "СП ЛІФТ") в технічній частині його тендерної пропозиції. Так, згідно Додатку 2 до тендерної документації Таблиця 2. Передбачались Обсяги робіт, а саме:
1. Згідно Додатку 2 до тендерної документації Таблиця 2. Обсяги робіт п. 24 Плити стельові (Армстронг) загальний обсяг – 207,774 м2. В наданому Учасником файлі Кошторисна документація.pdf в локальному кошторисі №02-01-01 п.24 Плити стельові (Армстронг) – 226,038 м2, що не відповідає технічному завданню.
2. В наданому Учасником файлі Кошторисна документація.pdf в локальному кошторисі №02-01-01 п.61 КП1-79-8 Ліфт пасажирський з електроприводом на змінному струмі з релейно-контактною схемою управління для адміністративних будинків вантажопідйомністю до 1000 кг, з швидкістю 1.6 м/с на 10 зупинок, на кожну зупинку додавати або виключати (6 зупинок) – -2 ліфти. Учасником застосовано коефіцієнт до витрат усіх ресурсів Н1=5, що означає 5 зупинок (10-5=5 зупинок), а не 6 зупинок. Згідно технічного завдання необхідно два ліфти на 6 зупинок, вантажопідйомністю не менше 1150 кг».
За вказаними невідповідностями Кошторисної документації Скаржника Замовник одразу відхилив тендерну пропозицію Скаржника, визначивши ці невідповідності, як такі, що не можуть бути усунені згідно пункту 43 Особливостей.

Щодо неправомірного визнання ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАЛО" переможцем Закупівлі


26 червня 2024 року Замовник через електронну систему закупівель оприлюднив ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ від 26.06.2024 №36 (далі – ПРОТОКОЛ від 26.06.2024 №36), в якому зазначені рішення щодо визначення ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАЛО" переможцем Закупівлі і про намір укласти договір про закупівлю із ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАЛО" як переможцем Закупівлі.
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника, викладеним у ПРОТОКОЛІ від 26.06.2024 №36, вважає його дії такими, що порушують права та законні інтереси Скаржника, а також суперечать нормам Закону та Особливостей, та надає обґрунтування порушень, здійснених Замовником, з огляду на наступне:

По-перше, відповідно до пункту 6 розділу 3 Тендерної документації «вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 2 до цієї тендерної документації.
Інформація про відповідність запропонованого предмету закупівлі технічному завданню повинна бути підтверджена наступними документами, які учасники повинні надати у складі своєї тендерної пропозиції: договірна ціна (Додаток 30 до Настанови) до неї; пояснювальна записка; локальні кошториси; об’єктні кошториси; підсумкова відомість ресурсів; відомість ресурсів до локальних кошторисів. Надати підтверджуючі розрахунки на складові прямих витрат та інші витрати: загальновиробничі, адміністративні, заробітну плату, прибуток, інфляційні витрати, ризик, з урахуванням показників, визначених ресурсними нормами, розрахунково-аналітичним, економічним та іншими методами відповідно до Настанови, якщо інше не встановлено тендерною документацією».
Натомість, у тендерній пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАЛО" відсутні розрахунки прибутку, загальновиробничих та адміністративних витрат, об’єктний кошторис. При цьому відсутність таких документів означає відсутність інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, і на такі випадки не розповсюджується правило щодо можливості усунення невідповідностей згідно пункту 43 Особливостей. Це також підтвердив сам Замовник, коли не надав Скаржнику можливість усунути невідповідності у кошторисній документації, про які зазначалось вище.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАЛО" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та підлягає відхиленню на підставі пункту 44 Особливостей.

По-друге, згідно із пунктом 7 Технічного завдання (Додаток 2 до Тендерної документації – Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі робіт) «у складі пропозиції Учасник подає скановану кольорову копію, зроблену з оригіналу Сертифікату про схвалення системи управління якістю (Модуль H1) у відповідності до Технічного регламенту ліфтів і компонентів безпеки для ліфтів затвердженого Постановою КМУ від 21.06.2017 р. № 438, який видано відповідному виробнику ліфтів, ліфти якого учасник планує встановлювати на даному об’єкті. Сертифікат повинен бути виданий органом з оцінки відповідності, компетентність якого підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством із наданням відповідного оригіналу документу про акредитацію органу з оцінки відповідності. Документи мають бути в повному обсязі та чинними на момент подачі пропозиції».
У складі тендерної пропозиції переможець Закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАЛО" надав Сертифікат відповідності системи якості Серії AA №08.013C, модуль оцінки відповідності Н1, виданий органом з оцінки відповідності ТОВ «ЄВРО-ТИСК», код ЄДРПОУ 36625992, виробнику продукції «AME ELEVATOR MUHENDISLIK ASANSOR SANAYI VE TICARET LIMITED SIRKETI», Туреччина, в якому зазначено про відповідність продукції ліфтів електричних з верхнім машинним приміщенням (MR), та без машинного приміщення (MRL), ідентифікація ліфтів і компонентів безпеки до них згідно Додатків 1-7) вимогам Технічного регламенту ліфтів і компонентів безпеки для ліфтів (постанова Кабінету Міністрів України від 21.06.2017 №438) (далі – Сертифікат відповідності AA №08.013C).
Натомість, у складі тендерної пропозиції переможець Закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАЛО" не надав оригінал документу про акредитацію органу з оцінки відповідності ТОВ «ЄВРО-ТИСК», код ЄДРПОУ 36625992.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАЛО" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та підлягає відхиленню на підставі пункту 44 Особливостей.

По-третє, згідно із пунктом 52 Таблиці 2 «Обсяг робіт», викладеної у Додатку 2 до Тендерної документації, Замовник вимагає здійснити монтаж 2 (двох) ліфтів пасажирських зі швидкістю руху кабіни 1,6[1,4] м/с вантажопідйомністю до 1000 кг на 16 зупинок, висота шахти 50 м (вантажопідйомність 800 кг).
Відповідно до пункту 55 Таблиці 2 «Обсяг робіт», викладеної у Додатку 2 до Тендерної документації, Замовник вимагає здійснити монтаж 3 (трьох) ліфтів пасажирських зі швидкістю руху кабіни 1,75 м/с на 16 зупинок (вантажопідйомність 1150 кг).
Натомість, переможець Закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАЛО" надав у складі тендерної пропозиції Гарантійний лист від AME ELEVATOR MÜHENDİSLİK ASANSÖR SAN. VE TİC.LTD. ŞTİ., в якому вказані моделі пропонованих до встановлення (монтажу) ліфтів: AME 1275 MRL (6 зупинок) 1 шт., AME 800 MRL 2 шт., AME 1275 MRL (5 зупинок) 1 шт., AME 1275 MRL (6 зупинок) 1 шт. При цьому у наданому переможцем Закупівлі ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАЛО" Сертифікаті відповідності AA №08.013C (Додаток 2) за моделями AME 1275 MRL і AME 800 MRL вказані наступні технічні характеристики:
номінальна вантажопідйомність, кг – від 225 до 3000;
номінальна швидкість, м/с – від 0,2 до 2,5.
Таким чином, переможець Закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАЛО" пропонує монтаж ліфтів, які не відповідають технічним вимогам Замовника за вантажопідйомністю та швидкістю.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАЛО" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та підлягає відхиленню на підставі пункту 44 Особливостей.

По-четверте, згідно із Таблицею 1.1, викладеної у Додатку 2 до Тендерної документації, Тип ліфта – для закладів охорони здоров’я, Клас ІІІ, згідно із Таблицею 1.2, викладеної у Додатку 2 до Тендерної документації, Тип ліфта – пасажирський, Клас І, згідно із Таблицею 1.3, викладеної у Додатку 2 до Тендерної документації, Тип ліфта – для закладів охорони здоров’я, Клас ІІІ, згідно із Таблицею 1.4, викладеної у Додатку 2 до Тендерної документації, Тип ліфта – для закладів охорони здоров’я, Клас ІІІ І.
Натомість, переможець Закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАЛО" надав у складі тендерної пропозиції Гарантійний лист від AME ELEVATOR MÜHENDİSLİK ASANSÖR SAN. VE TİC.LTD. ŞTİ., в якому вказані моделі пропонованих до встановлення (монтажу) ліфтів:
- AME 1275 MRL 1 шт. (6 зупинок) як ліфт типу для закладів охорони здоров’я, Клас ІII,
- AME 800 MRL 2 шт. як ліфт типу пасажирський, Клас І,
- AME 1275 MRL (5 зупинок) 1 шт. як ліфт типу для закладів охорони здоров’я, Клас ІII,
- AME 1275 MRL (6 зупинок) 1 шт. як ліфт типу для закладів охорони здоров’я, Клас ІII І.
При цьому у наданому переможцем Закупівлі ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАЛО" Сертифікаті відповідності AA №08.013C (Додаток 2) за моделями AME 1275 MRL і AME 800 MRL вказані типи ліфтів: «Ліфти електричні пасажирські і вантажопасажирські без машинного приміщення (MRL), …включаючи пожежні ліфти та ліфти для осіб з обмеженими можливостями».
Таким чином, ліфти моделі AME 1275 MRL відносяться до типу Ліфти електричні пасажирські і вантажопасажирські без машинного приміщення, а не до ліфтів типу для закладів охорони здоров’я, Клас ІII / Клас ІII І. Тобто переможець Закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАЛО" пропонує монтаж ліфтів, які не відповідають технічним вимогам Замовника за типом.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАЛО" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та підлягає відхиленню на підставі пункту 44 Особливостей.

По-п’яте, відповідно до пункту 6 розділу 3 Тендерної документації «вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 2 до цієї тендерної документації.
Інформація про відповідність запропонованого предмету закупівлі технічному завданню повинна бути підтверджена наступними документами, які учасники повинні надати у складі своєї тендерної пропозиції: договірна ціна (Додаток 30 до Настанови) до неї; пояснювальна записка; локальні кошториси; об’єктні кошториси; підсумкова відомість ресурсів; відомість ресурсів до локальних кошторисів. Надати підтверджуючі розрахунки на складові прямих витрат та інші витрати: загальновиробничі, адміністративні, заробітну плату, прибуток, інфляційні витрати, ризик, з урахуванням показників, визначених ресурсними нормами, розрахунково-аналітичним, економічним та іншими методами відповідно до Настанови, якщо інше не встановлено тендерною документацією.
Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника повинна бути розрахована відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі Настанова), відповідно до технічного завдання (Додаток 2 до тендерної документації). Договірна ціна встановлена тверда. Договірна ціна має бути складена відповідно до Настанови та технічного завдання».
Відповідно до пункту 13 Технічного завдання (Додаток 2 до Тендерної документації – Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі робіт) «до ціни пропозиції учасника мають входити розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва, затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281 з відповідними підтверджуючими документами, а саме:
- договірна ціна;
- пояснювальна записка до договірної ціни;
- зведений кошторисний розрахунок (до договірної ціни);
- локальні кошториси;
- підсумкова відомість ресурсів».
Додаток 30 до Настанови з визначення вартості будівництва передбачає зазначення документа, згідно якого визначена договірна ціна (графа «Визначена згідно…»).
Однак, переможець Закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАЛО" надав у складі тендерної пропозиції Договірну ціну без вказівки документу, згідно якого складена Договірна ціна.
Крім того, подана ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАЛО" Договірна ціна включає кошти на покриття ризиків та кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, чого не було передбачено умовами Закупівлі та призвело до необгрунтованого здорожчання тендерної пропозиції переможця Закупівлі.
Також, подана ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАЛО" Пояснювальна записка до договірної ціни не містить даних про територію (область), де розташоване будівництво.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАЛО" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та підлягає відхиленню на підставі пункту 44 Особливостей.

По-шосте, згідно із пунктом 62 Таблиці 2 «Обсяг робіт», викладеної у Додатку 2 до Тендерної документації, «ліфт пасажирський з електроприводом на змінному струмі з релейно-контакторною схемою управління для адміністративних будинків вантажопідйомністю до 1000 кг, з швидкістю 1.6 м/с на 10 зупинок, на кожну зупинку додавати або виключати (6 зупинок)»
Натомість, переможець Закупівлі подав у складі тендерної пропозиції Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-01, у пункті 62 якого застосовано коефіцієнт 5 (К=5), що означає 5 зупинок (10-5=5 зупинок), а не 6 зупинок.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАЛО" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та підлягає відхиленню на підставі пункту 44 Особливостей.

По-сьоме, згідно із пунктом 8 Технічного завдання (Додаток 2 до Тендерної документації – Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі робіт) «учасник надає у складі пропозиції оригінал листа від постачальника (заводу виробника) ліфтів якого учасник планує встановлювати на даному об’єкті щодо підтвердження спроможності поставки ліфтового обладнання, відповідно до характеристик ліфтового обладнання, які зазначені в цій технічній специфікації, з описом технічних, якісних та кількісних вимог до обладнання із зазначенням терміну поставки та гарантійного строку».
Натомість, у складі тердерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАЛО" відсутній оригінал листа від постачальника (заводу виробника) ліфтів якого учасник планує встановлювати на даному об’єкті щодо підтвердження спроможності поставки ліфтового обладнання, відповідно до характеристик ліфтового обладнання, які зазначені в цій технічній специфікації, з описом технічних, якісних та кількісних вимог до обладнання із зазначенням терміну поставки.
Так, у складі тердерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАЛО" наявний Гарантійний лист від AME ELEVATOR MÜHENDİSLİK ASANSÖR SAN. VE TİC.LTD. ŞTİ., в якому не зазначено терміну поставки, хоча зазначено строк поставки (9 тижнів з дати замовлення), якого не вимагалось зазначати умовами Тендерної документації.
Як відомо, згідно Цивільного кодексу України (далі – ЦК України) строк і термін є відмінними поняттями.
Так, відповідно до статті 251 ЦК України:
1. Строком є певний період у часі, зі спливом якого пов'язана дія чи подія, яка має юридичне значення.
2. Терміном є певний момент у часі, з настанням якого пов'язана дія чи подія, яка має юридичне значення.
Згідно із статтею 252 ЦК України:
1. Строк визначається роками, місяцями, тижнями, днями або годинами.
2. Термін визначається календарною датою або вказівкою на подію, яка має неминуче настати.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАЛО" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та підлягає відхиленню на підставі пункту 44 Особливостей.

По-восьме, відповідно до пунктів 4 – 6 Технічного завдання (Додаток 2 до Тендерної документації – Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі робіт) «виконані роботи та застосовані при цьому матеріали, обладнання та конструкції повинні відповідати усім чинним на момент виконання таких робіт санітарним, протипожежним та іншим нормам та рпавилам для такого роду об’єктів. Роботи повинні проводитись згідно положень НПАОП 0.00-1.02-08 «Правила будови і безпечної експлуатації ліфтів», ДСТУ 7310:2013 «УСТАНОВКИ ЛІФТОВІ. Ліфти класів І, ІІ, ІІІ, ІV, V і VI Правила організовування, проведення та приймання монтувальних робіт», ДБН А3.1-5:2016 «Організація будівельного виробництва». Ліфтове обладнання повинно бути укомплектованим та відповідати вимогам Технічого регламенту ліфтів і компонентів безпеки для ліфтів затвердженого Постановою КМУ від 21.06.2017 р. №438, ДСТУ 7308:2019, НПАОП 0.00-1.02-08, ПУЕ, ДСТУ EN 81-20:2015, ДСТУ ISO 4190-1-2001».
Переможець Закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАЛО" надав у складі тендерної пропозиції Гарантійний лист від AME ELEVATOR MÜHENDİSLİK ASANSÖR SAN. VE TİC.LTD. ŞTİ., в якому за Таблицями 1.1, 1.3, 1.4, викладеними у Додатку 2 до Тендерної документації, вказані моделі пропонованих до встановлення (монтажу) ліфтів:
Таблиця 1.1 (витяг)
Вимоги Замовника Характеристики запропонованого ТОВ "ТАЛО" ліфта
Номер ліфта 1 1
Модель ліфта MonoSpace® 700 DX AME 1275 MRL
Вантажопідйомність, кг не менше 1150 1275
Розміри кабіни (Ш*Г*В), мм не менше 1200*2100*2300 1200*2100*2300

Таблиця 1.3 (витяг)
Вимоги Замовника Характеристики запропонованого ТОВ "ТАЛО" ліфта
Номер ліфта 1 1
Модель ліфта MonoSpace® 700 DX AME 1275 MRL
Вантажопідйомність, кг не менше 1150 1275
Розміри кабіни (Ш*Г*В), мм не менше 1200*2100*2300 1200*2100*2300

Таблиця 1.4 (витяг)
Вимоги Замовника Характеристики запропонованого ТОВ "ТАЛО" ліфта
Номер ліфта 1 1
Модель ліфта MonoSpace® 700 DX AME 1275 MRL
Вантажопідйомність, кг не менше 1150 1275
Розміри кабіни (Ш*Г*В), мм не менше 1200*2100*2300 1200*2100*2300

Враховуючи, що Ш*Г, мм=1200*2100, внутрішня площа кабіни пропонованого ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАЛО" ліфта становить 2,52 м2 =2 520 000 мм2 =1200 мм*2100 мм.
Згідно із п. 5.4.2.1.1 ДСТУ EN 81-20:2015 «для запобігання перевантаження кабіни пасажирами, внутрішнб площу кабіни має бути обмежено. Для цього в таблиці 6 наведено зв’язок між номінальним навантаженням та макмисальною внутрішньою площею». Тобто відповідно до вимог ДСТУ EN 81-20:2015 між вантажопідйомністю та площею кабіни ліфта є однозначна залежність.
Так, згідно із Таблицею 6 ДСТУ EN 81-20:2015 для ліфтів із навантаженням масою 1275 кг внутрішня площа кабіни становить 2,95 м2, а для ліфтів із навантаженням масою 1050 кг внутрішня площа кабіни становить 2,50 м2. Витяг з ДСТУ EN 81-20:2015 додається до цієї Скарги.
Таким чином, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАЛО" пропонує встановити (змонтувати) ліфти AME 1275 MRL, внутрішня площа кабіни яких відповідає номінальному навантаженню (вантажопідйомності) 1050 кг, а отже, переможець Закупівлі або пропонує ліфт AME 1275 MRL із технічними характеристиками, які не відповідають ДСТУ EN 81-20:2015 в частині номінального навантаження, враховуючи внутрішню площу кабіни 2,52 м2, або пропонує ліфт AME 1275 MRL, який відповідає ДСТУ EN 81-20:2015, але насправді має вантажопідйомність 1050 кг, а не вказану у Гарантійному листі від AME ELEVATOR MÜHENDİSLİK ASANSÖR SAN. VE TİC.LTD. ŞTİ. вантажопідйомність 1275 кг.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАЛО" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та підлягає відхиленню на підставі пункту 44 Особливостей.

По-дев’яте, згідно із Таблицею 1.1, викладеної у Додатку 2 до Тендерної документації, кількість зупинок, шт. – 6, згідно із Таблицею 1.2, викладеної у Додатку 2 до Тендерної документації, кількість зупинок, шт. – 5, згідно із Таблицею 1.3, викладеної у Додатку 2 до Тендерної документації, кількість зупинок, шт. – 5, згідно із Таблицею 1.4, викладеної у Додатку 2 до Тендерної документації, кількість зупинок, шт. – 6.
Натомість, переможець Закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАЛО" надав у складі тендерної пропозиції Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-01, згідно пункту 52 якого має намір виконати «Монтаж ліфта пасажирського зі швидкістю руху кабіни 1,6[1,4] м/с вантажопідйомністю до 1000 кг на 16 зупинок, висота шахти 50 м (вантажопідйомність 800 кг)», і згідно пункту 55 якого має намір виконати Монтаж ліфта пасажирського зі швидкістю руху кабіни 1,75 м/с на 16 зупинок вантажопідйомністю до 1000 кг, висота шахти 64 м (вантажопідйомність 1150 кг)».
Таким чином, переможець Закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАЛО" пропонує монтаж ліфтів, які не відповідають технічним вимогам Замовника за кількістю зупинок, а отже, тендерна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАЛО" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та підлягає відхиленню на підставі пункту 44 Особливостей.

По-десяте, відповідно до пункту 7 розділу 3 Тендерної документації «учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника/співвиконавця із зазначенням: переліку робіт/послуг, які будуть виконуватися таким субпідрядником/співвиконавцем, відсотка їх участі та осікуваної вартості їх робіт/послуг».
У складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАЛО" міститься Гарантійний лист за вих. № 24-05230 від 10.05.24 р. та Довідка щодо залучених субпідрядників за вих. № 24-05800 від 10.05.24 р., у яких зазначено, що ТОВ «ТАЛО» повідомляє що планує залучити для виконання спеціалізованих робіт трьох юридичних (ДП «КИЇВСЬКИЙ ЕКСПЕРТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ДЕРЖПРАЦІ», ФІРМА У ВИГЛЯДІ ТОВ «КРАЯНЛІФТ», ПП «НВФ „ТЕХНІЧНИЙ АУДИТ“») осіб в якості субпідрядників.
Натомість, у вказаних Гарантійному листі, Довідці щодо залучених субпідрядників чи в будь-яких інших документах тендерної пропозиції відсутня інформація про ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника/співвиконавця.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАЛО" не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та підлягає відхиленню на підставі пункту 44 Особливостей.

По-одинадцяте, згідно із пунктом 2 розділу 5 Тендерної документації «учасник повинен надати копію чинного договору, яким підтверджується вивезення відходів, які будуть утворюватись в процесі виконання робіт».
Натомість, переможець Закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАЛО" не надав копію чинного договору, яким підтверджується вивезення відходів, які будуть утворюватись в процесі виконання робіт.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАЛО" не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та підлягає відхиленню на підставі пункту 44 Особливостей.

Отже, Замовник порушив права і законні інтереси Скаржника в частині неправомірного визнання ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАЛО" переможцем Закупівлі.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір