-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Послуги по технічному обслуговуванню систем пожежної сигналізації та систем оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей в будівлях на об’єктах НА СБ України
Завершена
151 328.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 513.28 UAH
мін. крок: 1% або 1 513.28 UAH
Період оскарження:
26.04.2024 16:13 - 06.05.2024 00:00
Вимога
Є відповідь
СКАРГА (ВИМОГА) на неправомірне та незаконне рішення Замовника, щодо визначення Переможця процедури закупівлі на закупівлю «Послуги по технічному обслуговуванню систем пожежної сигналізації та систем оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей в будівлях на об’єктах НА СБ України», згідно ДК 021:2015 код 50410000-2 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних і контрольних приладів»
Номер:
ff551a2e4edd4e00b54eac5e78836685
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-04-26-010526-a.c1
Назва:
СКАРГА (ВИМОГА)
на неправомірне та незаконне рішення Замовника, щодо визначення
Переможця процедури закупівлі
на закупівлю «Послуги по технічному обслуговуванню систем пожежної сигналізації та систем оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей в будівлях на об’єктах НА СБ України», згідно ДК 021:2015 код 50410000-2 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних і контрольних приладів»
Вимога:
Відповідно до ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», надалі – Закон, закупівлі здійснюються за такими принципами та недискримінації Учасників:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником – в особі упоноваженого фахівця ДВНЗ «Національної академії Служби безпеки України» з публічних закупівель та організаційних питань Олександром Пархоменко 28 травня о 16:50, (але протокол №82/4 чомусь датований 15 травня 2024 року), відповідно до Протоколу №82/4 від 15.05.2024р. за ідентифікатором UA-2024-04-26-010526-a «Послуги по технічному обслуговуванню систем пожежної сигналізації та систем оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей в будівлях на об’єктах НА СБ України», згідно ДК 021:2015 код 50410000-2 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних і контрольних приладів» був обраний Переможцем процедури закупівлі учасник процедури закупівлі – Управління поліції охорони в місті Києві.
Відповідно до ч.4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є віль-ним.
Керуючись ч.8 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, але не пізніше ніж за чотири дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, встановленого до внесення змін до тендерної документації.
Відповідно до абзацу третього пункту 59 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Відповідно до пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
1) учасник процедури закупівлі:
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 цих особливостей.
Фізична особа підприємець Мельниченко Олександр Володимирович вважає, що рішення, яке прийнято фахівцем з публічних закупівель, а саме уповноваженою особою ДВНЗ «Національної академії Служби безпеки України» з публічних закупівель та організаційних питань Олександром Пархоменко 28 травня о 16:50, (але протокол №82/4 чомусь датований 15 травня 2024 року), відповідно до Протоколу №82/4 від 15.05.2024р. за ідентифікатором UA-2024-04-26-010526-a «Послуги по технічному обслуговуванню систем пожежної сигналізації та систем оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей в будівлях на об’єктах НА СБ України», згідно ДК 021:2015 код 50410000-2 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних і контрольних приладів» є безпідставним, необгрунтованим та таким, який грубо порушує норми чинного законодавства України та тендерної документації Замовника безпосередньо.
Наші претензії до Замовника процедури закупівлі є небезпідставними і базуються на наступ-них вимогах, згідно чинного законодавства України та вимог тендерної документації Замовника.
В своїй тендерній пропозиції учасником процедури закупівлі Управлінням поліції охорони в місті Києві в документі «Обгрунтування АНЦ.pdf», який був завантажений учасником процедури закупівлі 22 травня 2024 року о 14:41 в обгрунтовані Аномально низької ціни зазначена наступна інформація, цитуємо:
Стосовно запропонованої Управлінням поліції охорони в місті Києві вартості надання послуг зазначимо наступне обгрунтування:
1. УПО в м.Києві має все необхідне обладнання та матеріально-технічну базу, необхідну для надання зазначених послуг;
2. Висока ефективність роботи наших кваліфікованих працівників, які мають необхідні знання та досвід з ремонту та технічного обслуговування пожежно-охоронної сигналізації;
3. Застосування інноваційного підходу до діяльності підприємства – використання стратегічного, тактичного та оперативного планування роботи;
4. Помірна завантаженість, зменшення та скорочення транспортних витрат з іншими Замовниками дає УПО в м.Києві можливість зменшити економічні витрати при наданні послуг.
По-перше, обгрунтовання Аномально низької ціни, яке надано учасником процедури закупівлі Управлінням поліції охорони в місті Києві суперечить (не відповідає) нормам статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме ч.14 абз. 3
Обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції може містити інформацію про:
1) досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу виробництва товарів, порядку надання послуг чи технології будівництва;
2) сприятливі умови, за яких учасник може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальна цінова пропозиція (знижка) учасника;
3) отримання учасником державної допомоги згідно із законодавством.
По-друге, інформація яка зазначена в обгрунтуванні Аномально низької ціни, яке надано учасником процедури закупівлі Управлінням поліції охорони в місті Києві не підтверд-жується жодним із документом, який надав в своїй тендерній пропозиції учасник:
- відсутня довідка та будь-яка інформація про наявність та відповідність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідну для надання зазначених послг, а саме: п.16 чинної Постанови КМУ №852 від 23.11.2016р. «Деякі питання ліцензування госпо-дарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призна-чення», розділу «Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлу-атаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналіза-ції, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень», послуги якого є предметом закупівлі.
Також відсутня будь-яка підтвердуюча інформація, що обладнання та матеріально-технічної бази є власністю учасника УПО в м.Києві процедури закупівлі, а не знахо-диться в оренді,(оборотно-сальдова відомість, або інвентаризаційний опис, або акт контрольної перевірки інвентаризації цінностей, або договір оренди, або договір купівлі – продажу, або видаткова(і) накладна(і), або договір про співпрацю, або договір користування чи надання послуг!!!
- відсутня довідка та будь-яка інформація про дійсно високу кваліфікацію працівників, а саме наявності у них відповідних кваліфікаційних розрядів та проходження якогось відповідного додаткового спеціального навчання з «Монтажу, налаштування, експлуатації (введення в експлуатацію) та технічного обслуговування протипожежного обладнання», з наданням відповідних підтверджуючих документів: сертифікати/або свідоцтва/або гарантійні листи від виробників обладнання і т.і., необхідну для надання зазначених послг, а саме: п.п.14,15 чинної Постанови КМУ №852 від 23.11.2016р. «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення», розділу «Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуа-цією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень», послуги якого є предметом закупівлі.
- Відсутня будь-яка підтверджуюча інформація (розрахунки, в вигляді порівняльної таблиці) за рахунок саме чого УПО в м.Києві може зменшити та скоротити транспортні витрати в порівнянні з іншими Замовниками, що дійсно дасть можливість УПО в м.Києві реально зменшити економічні витрати при наданні послуг, які є предметом закупівлі!!!
На підставі статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктом 44 Особливостей Постанови КМУ від 12.10.2022 року №1178 в зв’язку з тим, що учасником процедури закупівлі, виходячи з вищезазначеної інформації, учасником процедури закупівлі Управлі-нням поліції охорони в місті Києві в своїй тендерній документації зазначена недостовірна (неправдива) інформація, а також учасник не надав змістовного обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції, що є суттєвою для визначення результатів та відповідно Переможця процедури закупівлі.
ПРОСИМО:
1. Прийняти аргументи та беззаперечні докази нашої скарги(вимоги) до уваги та врахувати їх при перегляді тендерної пропозиції учасника Управління поліції охорони в місті Києві.
2. Прийняти рішення про скасування рішення, щодо визначення Переможця закупівлі учасника Управління поліції охорони в місті Києві, яке було оприлюднене в особі упоноваженого фахівця ДВНЗ «Національної академії Служби безпеки України» з публічних закупівель та організаційних питань Олександром Пархоменко 28 травня о 16:50, (але протокол №82/4 чомусь датований 15 травня 2024 року), відповідно до Протоколу №82/4 від 15.05.2024р. за ідентифікатором UA-2024-04-26-010526-a «Послуги по технічному обслуговуванню систем пожежної сигналізації та систем оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей в будівлях на об’єктах НА СБ України», згідно ДК 021:2015 код 50410000-2 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних і контрольних приладів».
Пов'язані документи:
Учасник
Дата подачі:
02.06.2024 22:07
Вирішення:
Шановний пане Олександре!
Національною академією СБ України було розглянуто Вашу скаргу (вимогу) щодо неправомірного визначення переможця закупівлі послуг по технічному обслуговуванню систем пожежної сигналізації та систем оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей в будівлях на об’єктах НА СБ України», згідно ДК 021:2015 код 50410000-2 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних і контрольних приладів». За результатами розгляду повідомляємо наступне:
1. Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Постанови КМУ від 12.10.2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості) переможцем процедури закупівлі послуг по технічному обслуговуванню систем пожежної сигналізації та систем оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей в будівлях на об’єктах НА СБ України», згідно ДК 021:2015 код 50410000-2 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних і контрольних приладів» (ідентифікатор закупівлі
UA-2024-04-26-010526-a) було визначено Управління поліції охорони в
м. Києві. Протокол рішення уповноваженої особи опубліковано на сайті уповноваженого органу в термін визначений ст. 10 Закону, однак в даному протоколі була допущена технічна помилка в даті протоколу, а саме зазначено 15.05.24 замість 28.05.24.
2. Відповідно вимог п. 14 ст. 29 Закону, учасник який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію (Управління поліції охорони в м. Києві), що є аномально низькою, надав протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції.
Враховуючи викладене повідомляємо, що підстави для задоволення Вашої вимоги відсутні.
Статус вимоги:
Відхилено