-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Нанесення горизонтальної дорожньої розмітки на вулицях міста Івано-Франківськ, згідно переліку № 3 (поточний ремонт) за (ДК 021:2015–45230000-8 будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) Єдиного закупівельного словника, ДБН А.2.2-3:2014.
Департамент інфраструктури, житлової та комунальної політики Івано-Франківської міської ради , вул. Незалежності, 7, м. Івано-Франківськ, 76018, код ЄДРПОУ - 37794186 категорія: юридична особа, орган місцевого самоврядування. Мова тендерної пропозиції – українська. Забезпечення тендерної пропозиції – вимагається. Забезпечення виконання договору- не вимагається. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі - відповідно до технічних вимог до предмета закупівлі Додаток № 4 до ТД
Завершена
2 271 782.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 22 717.82 UAH
мін. крок: 1% або 22 717.82 UAH
Період оскарження:
26.04.2024 16:14 - 01.05.2024 00:00
Вимога
Є відповідь
Скасування рішення
Номер:
532cdd746f324fff9249d35c0a64b5d7
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-04-26-010540-a.a1
Назва:
Скасування рішення
Вимога:
Шановний замовний замовник доброго дня. Звертаємось до Вас з вимогою скасувати рішення (Протокол уповноваженої особи Департаменту інфраструктури, житлової та комунальної політики Івано-Франківської міської ради від 14.05.2024 року) та дискваліфікувати тендерну пропозицію учасника ТОВ «Трафік менеджмент груп» за претметом закупівлі «Послуги з нанесення горизонтальної дорожньої розмітки на вулицях міста Івано-Франківськ, згідно переліку № 3 (поточний ремонт) за (ДК 021:2015–45230000-8 будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) Єдиного закупівельного словника, ДБН А.2.2-3:2014.КЕКВ – 2240 послуги» виходячи з наступного.
Учаснику 10.05.2024 року о 11.15 год була виставлена вимога щодо усунення невідповідностей протягом 24 год в строку до 11.05.2024 року о 11.13 год . Учасник 10.05.2024рку о . 17:40 год завантажив документ «Лист підтвердження ПП Рома перлік 3 виправлений .pdf» який не містить жодної інформації яка б усувала невідповідності описані у вимозі. Також звертаємо увагу замовника на те, що: Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог:
1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання;
2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП)/удосконаленим електронним підписом (УЕП);
3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП/УЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо.
Учасник виходячи з вищенаведеної інформації повинен був повторно накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП)/удосконалений електронний підпис (УЕП) після усунення невідповідностей, проте дану вимогу не виконав чим порушив умови ТД.
Тому на підставі вищевикладеного вимагаємо скасувати рішення (Протокол уповноваженої особи Департаменту інфраструктури, житлової та комунальної політики Івано-Франківської міської ради від 14.05.2024 року) про прийняття пропозиції учасника ТОВ «Трафік менеджмент груп» - UA-2024-04-26-010540-a
Пов'язані документи:
Замовник
Дата подачі:
15.05.2024 14:06
Вирішення:
Виходячи зі змісту Звернення з вимогою та норм чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, вимога підлягає незадоволенню з таких підстав.
«Учасник Закупівлі ТОВ «Трафік менеджмент груп» виконав вимогу Замовника щодо усунення невідповідностей протягом 24 год., відповідно до протоколу від 10 травня 2024 р., шляхом оприлюднення 10.05.2024 о 16:50 год. в електронній системі закупівель файлу «Лист підтвердження перелік 3 pdf» у якому є скан-копія з оригіналу листа-підтвердження від надавача послуг, щодо не заперечення використання його машин та механізмів для надання послуг учасником за предметом закупівлі, згідно договору про надання послуг № 09/02-23 від 09 лютого 2023 року.
Також Учасник підписав наданий файл КЕП (sign. p7s 10.05.2024 о 16:53 год.) перевірити який можна натиснувши на «перевірити справжність КЕП/ЕЦП».»
Таким чином, необхідно затвердити роз’яснення на Звернення з вимогою такого змісту:
«Учасник Закупівлі ТОВ «Трафік менеджмент груп» виконав вимогу Замовника щодо усунення невідповідностей протягом 24 год., відповідно до протоколу від 10 травня 2024 р., шляхом оприлюднення 10.05.2024 о 16:50 год. в електронній системі закупівель (dzo.com.ua) файлу «Лист підтвердження перелік 3 pdf» у якому є скан-копія з оригіналу листа-підтвердження від надавача послуг, щодо не заперечення використання його машин та механізмів для надання послуг учасником за предметом закупівлі, згідно договору про надання послуг № 09/02-23 від 09 лютого 2023 року.
Також Учасник підписав наданий файл КЕП (sign. p7s, 10.05.2024 о 16:53 год.) перевірити який можна натиснувши на «перевірити справжність КЕП/ЕЦП».»
Статус вимоги:
Не задоволено