-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Світильники та освітлювальна арматура (код ДК 021:2015 – 31520000-7)
Світильники та освітлювальна арматура (код ДК 021:2015 – 31520000-7)
Торги не відбулися
3 200 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 16 000.00 UAH
Період оскарження:
17.05.2018 15:06 - 31.05.2018 00:00
Скарга
Розгляд припинено
Вимога переглянути рішення щодо відхилення тендерної пропозиції.
Номер:
2e6c1c8655c24dd58008a7bad2832105
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-05-17-001057-b.c2
Назва:
Вимога переглянути рішення щодо відхилення тендерної пропозиції.
Скарга:
Порушення Замовником вимог ЗУ "Про публічні закупівлі" .Неправомірне відхилення пропозиції. Безпідставне визначення переможця
Пов'язані документи:
Учасник
- Платіжне доручення за скаргу.jpg 22.06.2018 18:26
- ПРОТОКОЛ №12 тендерного комітету.pdf 22.06.2018 18:29
- Скарга в АМКУ.pdf 22.06.2018 18:32
- Рішення №11 тендерного комітету.pdf 22.06.2018 18:32
- рішення від 25.06.2018 № 6181.pdf 25.06.2018 16:58
Дата прийняття скарги до розгляду:
22.06.2018 18:34
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
25.06.2018 16:58
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
25.06.2018 16:58
Вимога
Є відповідь
неправомірне відхилення пропозиції
Номер:
d928a94d280d4713a506690349dcb406
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-05-17-001057-b.b1
Назва:
неправомірне відхилення пропозиції
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю “Самбірський радіозавод «Сигнал», як учасник тендерної закупівлі «Світильники та освітлювальна арматура (код ДК 021:2015 – 31520000-7)» (№ UA-2018-05-17-001057-b), звертає Вашу увагу на неправомірне прийняття рішення Вашим тендерним комітетом щодо відхилення нашої тендерної пропозиції.
Згідно Протоколу засідання Вашого тендерного комітету від 14.06.2018 р. № 11 тендерну пропозицію ТзОВ “Самбірський радіозавод «Сигнал» було відхилено відповідно до п. 4 ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки вона не відповідає умовам тендерної документації, а саме:
«Згідно критеріїв 3.4., З.5., 3.8. пункту 3 Додатку № 2 тендерної документації, учасник повинен надати: Оригінал документа (-ів), виданого (-их) відповідним органом, який має такі повноваження, з інформацією про те, що фізичну особу, яка є переможцем, до кримінальної відповідальності не було притягнуто, засуджено (за кримінальними справами), що вона не значиться та в розшуку не перебуває. Документ повинен бути не більше 30-денної давнини відносно дати подання документа. Оригінал документа (-ів), виданого (-их) відповідним органом, який має такі повноваження, з інформацією про те, що фізичну особу, яка є переможцем, до кримінальної відповідальності не було притягнуто, засуджено (за кримінальними справами), що вона не значиться та в розшуку не перебуває. Документ повинен бути не більше 30-денної давнини відносно дати подання документа. Оригінал довідки про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов'язкових платежів), видана відповідним органом державної фіскальної служби, що діє станом на дату подання документа. Товариством з обмеженою відповідальністю «Самбірський радіозавод «Сигнал» у складі тендерної пропозиції не було надано вказані документи.».
ТзОВ «Самбірський радіозавод «Сигнал» не погоджується з даним рішенням Замовника, вважає його протиправним та безпідставним, зважаючи на наступне.
Відповідно до вимог частини 3 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частині першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
В Вашій тендерній документації в таблиці 3 додатку №2 «Документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону» також є дві колонки, які регламентують різні вимоги до учасників та до переможця торгів стосовно надання інформації про відсутність підстав для відхилення відповідно до статті 17 Закону. Зокрема, в колонці «Учасник на виконання вимоги статті 17 Закону надає інформацію, викладену нижче » зазначено: «На підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 ч. 1 (крім пунктів 1 і 7) та ч. 2 ст. 17 Закону, учасник подає інформацію в довільній формі (однією довідкою в довільній формі) за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі наявності)».
Нами, як учасником торгів, відповідно до вимог тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету 05.05.2018 в складі тендерної пропозиції надано наступні документи:
- «Лист-гарантія про відсутність підстав для відмови замовником учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» № 7/3 від 30.05.2018 в довільній формі однією довідкою, відповідно до вимог додатку №3 тендерної документації, та крім того,
- «Лист-гарантія про відсутність підстав для відмови замовником учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» № 7/8 від 30.05.2018 у формі, відповідно до вимог додатка 5 тендерної документації.
Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено принципи здійснення закупівель, до яких належать:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Зважаючи на зазначене вище, просимо Вас прийняти до уваги неправомірне відхилення пропозиції ТзОВ «Самбірський радіозавод «Сигнал» та переглянути своє рішення щодо відхилення нашої тендерної пропозиції.
Менеджер
з питань регіонального розвитку
ТзОВ «Самбірський радіозавод «Сигнал» Є. Рубцов
Пов'язані документи:
Учасник
- Оскарження відхилення.pdf 14.06.2018 19:16
Дата подачі:
14.06.2018 19:17
Вирішення:
Відповідь на вимогу/скаргу
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
19.06.2018 11:13
Підтвердження вирішення:
Розглянувши вашого листа за вих. № 7/9 від 14.06.2018 щодо відхилення тендерної пропозиції повідомляємо наступне.
Протоколом розгляду тендерної пропозиції Комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 2» Солом’янського району м. Києва було відхилено тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю Самбірський завод «Сигнал» (далі «Товариство») з причини її не відповідності вимогам тендерної документації (на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Наведені у вашому листі №7/9 від 14.06.2018 доводи не спростовують наведеного у протоколі № 11 рішення. Адже відповідно до ч. 3 ст. 17 Закону України «Про державні закупівлі» обґрунтування замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті.
Але, за результатами детального розгляду та аналізу Вашої тендерної пропозиції було встановлено, що Ваша тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації виходячи з наступного.
Відповідно до вимог Додатку 2 Таблиці 1 Кваліфікаційні вимоги до учасника процедури закупівлі п. 1.2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід тендерною документацією передбачалось, що Учасник повинен надати 1.2.1. Кольорові скан-копії оригіналів документів, підтверджуючих наявність працівників, зазначених в довідці (трудові книжки працівників (першу сторінку з прізвищем, останньої сторінки про прийняття на роботу) або договори чи контракти між працівником та роботодавцем, або інші документи, що підтверджують трудові відносини між учасником та працівниками відповідної кваліфікації (надаються лише ті документи, які передбачені чинним законодавством України про працю, або договір про надання (виконання) послуг (робіт)).
Однак, всупереч встановленій вимозі у складі тендерної пропозиції поданої Товариством з обмеженою відповідальністю Самбірський завод «Сигнал», на підтвердження трудових відносин з фізичною особою Николин М.В., яка не є юридичною особою чи фізичною особою-підприємцем, надано Договір підряду № 1-2 від 02 квітня 2018 року, який згідно з чинним законодавством України укладається з юридичною особою. Цивільно-трудова угода, яка згідно з законодавством укладається з фізичною особою, а саме з Николин М.В., відсутня в тендерній документації, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Окрім цього, в Додатку 2 Таблиці 1 Кваліфікаційні вимоги до учасника процедури закупівлі п. 1.2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник повинен надати 1.5. Кольорові скан-копії оригіналів посвідчень про перевірку знань з питань охорони праці робітників.
Нормативно-правові документи з охорони праці встановлюють відповідні вимоги до спеціалістів з охорони праці стосовно їх навчання та перевірки знань. Зокрема, п. 1.6. НПАОП 0.00-4.35-04 «Типове положення про службу охорони праці», (затверджено Наказом Держнаглядохоронпраці України 15.11.2004 № 255, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 01.12.2004 № 1526/10125 із змінами, внесеними згідно з Наказом державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 02.10.2007 № 236, Наказом Міністерства соціальної політики від 31.01.2017 № 148) передбачено, що навчання та перевірка знань з питань охорони праці працівників служби охорони праці проводиться в установленому законодавством порядку під час прийняття на роботу та періодично один раз на три роки.
Такі ж вимоги по проведенню навчання та перевірки знань з питань охорони праці встановлені пп. 3.1, 3.10, 5.1, п. 5 додатку 3 НПАОП 0.00-4.12-05 «Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці» (затверджено Наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці 26.01.2005 № 15, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 15.02.2005 № 231/10511 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства соціальної політики від 30.01.2017 № 140). Також, згідно з п. 3.16 цього Типового положення не допускаються до роботи працівники, у тому числі посадові особи, які не пройшли навчання, інструктаж і перевірку знань з питань охорони праці.
Зазначені вище Типові положення не передбачають можливості залишити правомочними навчання та перевірку знань спеціаліста служби охорони праці та інших працівників, які вони пройшли на іншому підприємстві. Враховуючи специфіку роботи на новому підприємстві (можливе застосування інших, ніж на попередньому підприємстві, нормативно-правових актів з охорони праці), а також те, що спеціаліст служби охорони праці є членом комісії з перевірки знань з питань охорони праці конкретного суб’єкта господарювання він та інші працівники повинні при зміні місця роботи знову пройти навчання і перевірку знань з питань охорони праці в установленому чинним законодавством порядку.
В супереч цьому, в тендерній пропозиції Товариства надано посвідчення на Сабан В.І., Домашівець Я.М., Березняк І.Р., видані за попереднім місцем роботи в ПАТ «Іскра», які є, в зв’язку з зазначеним вище, не дійсними, що порушує чинне законодавство України та відповідно, є порушенням вимог тендерної документації.
Згідно Додатку 2 Таблиці 2 Інші документи, що вимагаються замовником п. 2.2 По адресний огляд поставки товару (термін «по адресний огляд» розуміє собою позначку кожної перевіреної адреси), значиться, що перед подачею цінової пропозиції учасник повинен провести візуальний огляд та надати акти обстеження. Однак, в акті обстеження, наданому Товариством, відсутні відмітки адрес, а акт наданий в цілому, що суперечить вимогам тендерної документації.
Також, в п.1 Розділу ІІІ Тендерної документації значиться, що усі сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі наявності), за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами).
Всупереч цьому наданий акт обстеження завірений не згідно до вимог тендерної документації, а саме відсутні підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відсутній відбиток печатки учасника, що є порушенням вимог тендерної документації.
Акт обстеження зі сторони Замовника був підписаний Головним інженером ЦПМСД №2 Тимченком О.С., інших осіб, прізвища та підписи яких наявні на акті, а саме Берези А. та Коцюрби Ю., не можливо ідентифікувати, так як інформація на даних осіб відсутня в тендерній пропозиції, дані особи в довідці про працівників не значаться, трудові відносини учасника з даними особами не підтверджені. Також, будь-які позначки, що цей документ належить учаснику, відсутні, що теж є порушенням вимог тендерної документації.
У зв’язку з цим, повідомляємо Вам про відхилення тендерної пропозиції поданої Товариством з обмеженою відповідальністю Самбірський завод «Сигнал» на підставі пункту 4 частини першої статті 30 Закону, як такої, що не відповідає вимогам тендерної документації.