-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Тверде паливо
Торги не відбулися
2 756 330.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 2.5% або 68 908.25 UAH
мін. крок: 2.5% або 68 908.25 UAH
Період оскарження:
12.03.2018 16:53 - 23.03.2018 23:00
Вимога
Є відповідь
Звернння до замовника
Номер:
3be85ff4191a447dba133db1fcaef320
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-03-12-001139-a.b4
Назва:
Звернння до замовника
Вимога:
ТОВ «Славресурс» приймає участь у процедурі закупівлі оголошеній Замовником.
При цьому Замовником були порушені принципи здійснення закупівель, визначені статтею 3 Закону, а також права та законні інтереси суб'єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв'язку з чим, користуючись своїми законними правами, ТОВ «Славресурс» подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Вважаємо, що незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси суб'єкта оскарження, є неправомірна дискваліфікація пропозиції учасника ТОВ «Славресурс».
Підтвердженням цього є повна відповідність тендерної пропозиції суб'єкта оскарження вимогам Замовника, у тому числі, встановленим у тендерній документації умовам, а також відповідність ТОВ «Славресурс» та його тендерної пропозиції нормам законодавства, у тому числі, Закону.
Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Замовника було безпідставно дискваліфіковано найнижчу тендерну пропозицію (надалі – Пропозиція) ТОВ «Славресурс» яка відповідає умовам тендерної документації (надалі – Документація) та стосовно вказаного учасника відсутні підстави, визначені у статті 17 Закону, для відмови йому в участі у Процедурі закупівлі, у зв'язку з чим Замовником було прийняте неправомірне рішення та оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про дискваліфікацію нашої пропозиції.
Разом з тим, учасником ТОВ «Славресурс» було надано всі необхідні документи для підтвердження відповідності вимогам/умовам Документації, зазначеним нижче, у тому числі кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону, а також надано документальне підтвердження своєї відповідності вимогам Замовника та умовам тендерної документації.
Дані дії тендерного комітету мають ознаки змови задля надання пріоритету наперед визначеному учаснику, якого вже в друге намагаються акцептувати посадові особи Замовника, без належної перевірки поданих документів.
Повідомляємо Вас що, для недопущення привласнення державних коштів у такий цинічний спосіб, нами направлені звернення до правоохоронних органів з метою надання правової оцінки дій посадових осіб тендерного комітету.
Пов'язані документи:
Замовник
- Лист 02.07.2018 14:52
Дата подачі:
27.06.2018 15:53
Вирішення:
Відхилено учасника згідно протоколу тендерного комітету, надано додаткове роз'яснення (Лист-відповідь прикріплено)
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
ЩОДО НЕПРАВОМІРНОЇ ДИСКВАЛІФІКАЦІЇ
Номер:
4b69b827bc604bbfb929334ed3911a43
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-03-12-001139-a.c3
Назва:
ЩОДО НЕПРАВОМІРНОЇ ДИСКВАЛІФІКАЦІЇ
Вимога:
ЩОДО НЕПРАВОМІРНОЇ ДИСКВАЛІФІКАЦІЇ
14.06.2018 року, після дискваліфікації попереднього учасника ПрАТ «Вінницяоблпаливо», дискваліфікованого на виконання Рішення АМКУ від 27.04.2018 № 4026, пропозиція ФОП Ковальчук Є.В. була визнана як найбільш економічно вигідна. Проте згідно Протоколу №91 засідання тендерного комітету при відділі освіти райдержадміністрації від 15.06.2018 року пропозиція ФОП Ковальчук Є.В. була відхилена. З приводу обгрунтування причин відхилення варто зазначити наступе:
1. В Протоколі тендерний комітет аргументує: «Не в повному обсязі надано додаток до атестату акредитації лабораторії у розмірі 260 сторінок». Тут варто відзначити, що згідно тендерної документації Замовником вимагалося: «копії сертифікатів (атестатів) акредитації лабораторії, які акредитовані національним агентством по акредитації України». На що у складі документації тендерної пропозиції ФОП Ковальчук Є.В. було завантажено файли «Атестат на лабораторію» та «Сфера акредитації», зміст котрих повністю задовольняє вимоги тендерної документації у цій частині. Варто відзначити, що жодних вимог щодо надання всіх сторінок додатків до атестату тендерна документація Замовника не містить.
2. Щодо протоколу випробувань та посвідчень якості на марку вугілля ДГЖАКОМ 13-100, то у складі документації тендерної пропозиції ФОП Ковальчук Є.В. було надано відповідні пояснення з цього приводу, як того вимагалося тендерною документацією Замовника у таких випадках. Тому, надавши обгрунтовані пояснення щодо причин ненадання протоколу випробувань та посвідчень якості на марку вугілля ДГЖАКОМ 13-100, учасник повністю виконав вимоги тендерної документації у цій частині.
3. Щодо пункту 3 обгрунтування дискваліфікації: документи щодо оренди вагового обладнання у ТОВ «Летичівський комбікормовий завод» були надані учасником додатково за власним бажанням, оскільки тендерною документацією Замовника не вимагалося документального підтвердження наявності вагового обладнання у інших районах, крім Мурованокуриловецького. Тому обставини наведені у даному пункті не можуть бути обгрунтуванням причини відхилення пропозиції учасника відповідно до ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
4. Щодо пункту 5 обгрунтування: підпунктом 1.1 пункту 5 частини ІІІ тендерної документації Замовника вимагається : «Довідка за підписом керівника, що містить інформацію про наявність матеріально-технічної бази, з підтверджуючими документами». Жодних інших вимог щодо змісту інформації, котру повинен надавати та підтверджувати документально учасник у своїй пропозиції, зокрема щодо наявності у нього складу чи складських площадок, тендерна документація Замовника не містить. У складі пропозиції учасника відповідно надано довідку у довільній формі з повним описом наявної у нього матеріально-технічної бази та технічних можливостей та підтверджуючі документи (договори оренди) по кожній одиниці матеріально-технічної бази. Зокрема у складі пропозиції ФОП Ковальчук Є.В. було завантажено файли: «Договір склад (оригінал)» та «Договір склад (копія)», котрі є підтверджуючими документами на інший склад та повністю відповідають вимогам Замовника, викладеним не лише у тендерній документації, а й у пункті 4 обгрунтувань причин дискваліфікації Протоколу № 91. Тому даний пункт обгрунтування також є зовсім не аргументованою та безпідставною причиною відхилення пропозиції учасника.
5. Крім вищезазначених вимог тендерної документації до матеріально-технічної бази учасників, у Додатку 2 до тендерної документації Замовник зокрема вимагає: «Копії документів, що підтверджують наявність (у власності або оренді) в учасника торгів повірених вагів автомобільних для зважування вугілля перед поставкою на території Мурованокуриловецького району, Вінницької області». На виконання даної вимоги у складі пропозиції ФОП Ковальчук Є.В. було завантажено файли: «ваги обухів договір і повірка», «договір ваги обухів оригінал», «Повірка ваги 2 (копія)», «Техпаспорт ваги (копія)». Також варто відзначити, що жодних вимог щодо підтвердження права власності орендодавця на вагове обладнання та щодо обсягу документів на ваги тендерна документація Замовника не містить. Додатково відзначимо, що «Акт повірки ваг датований ще 24.12.2008 року» як його названо у пункті 5 обгрунтування, є насправді ніщо інше як Акт приймання ваги автомобільної ТВА від 24.12.2008 року згідно якого ТзОВ НВП «Техноваги» передали, виконавши монтаж, пуско-наладку та випробування і первинну повірку, відповідне вагове обладнання, а ТОВ «Котюжани зерно» його прийняли. Також зазначимо, що відповідно до вищезазначених документів, наданих у складі пропозиції учасника, ваги ТВА-60 ТОВ «Котюжани зерно» пройшли державну періодичну повірку 17.06.2017 року, а відповідно до Наказу № 1747 від 13.10.2016р. «Про затвердження міжповірочних інтервалів законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, за категоріями» Міністерства економічного розвитку і торгівлі України міжповірочний інтервал для даної категорії складає 1 рік. Тому дані ваги повністю відповідають вимогам Замовника і відповідно учасником виконано всі вимоги тендерної документації в цій частині.
З вищезазначеного можемо зробити висновок, що пропозиція ФОП Ковальчука Євгена Володимировича була відхилена необгрунтовано та неправомірно. Також, відслідковуючи історію кваліфікації учасників та проведення торгів за даним предметом закупівлі у даного замовника за останній час, складається враження, що тендерний комітет Замовника явно віддає перевагу одному з учасників.
Тому просимо Замовника переглянути своє рішення, відмінити неправомірне відхилення пропозиції ФОП Ковальчука Євгена Володимировича, та завершити процедуру відповідно до законодавства.
У іншому разі, змушені будемо звертатись до контролюючих та правоохоронних органів, з метою надання оцінки діям тенденого комітету Замовника, захисту порушених прав, гарантованих чинним законодавством учасникам процедури публічних закупівель, та притягнення до відповідальності винних осіб.
Пов'язані документи:
Учасник
- ЩОДО НЕПРАВОМІРНОЇ ДИСКВАЛІФІКАЦІЇ 21.06.2018 08:18
- Лист 25.06.2018 11:28
Дата подачі:
21.06.2018 08:18
Вирішення:
Відхилено учасника згідно протоколу тендерного комітету, надано додаткове роз'яснення (Лист-відповідь прикріплено)
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Виконана замовником
Замовником неправомірно проведена оцінка пропозиції
Номер:
7413a014ca6445318b2cd1d8b40d6e41
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-03-12-001139-a.c2
Назва:
Замовником неправомірно проведена оцінка пропозиції
Скарга:
Замовник визнав переможцем торгів пропозицію ПрАТ «Вінницяоблпаливо», яка не відповідає умовам Документації, та прийняв рішення про намір укласти з цим учасником договір, чим порушив принципи визначенні статтею 3 Закону, зокрема, добросовісної конкуренції серед учасників; максимальну економію та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінацію учасників; об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга 07.04.2018 15:46
- Протокол 07.04.2018 15:46
- оплата держмита 07.04.2018 15:46
- листи на бланках 07.04.2018 15:46
- Рішення від 11.04.2018 №3305, лист Замовнику.pdf 12.04.2018 22:14
- Інформація про резолютивну частину рішення від 27.04.2018 № 4026.pdf 02.05.2018 16:42
- Рішення від 27.04.2018 № 4026.pdf 04.05.2018 20:56
- протокол.pdf 30.05.2018 15:10
Дата прийняття скарги до розгляду:
07.04.2018 15:46
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
04.05.2018 20:56
Дата виконання рішення Замовником:
14.06.2018 10:17
Коментар замовника щодо усунення порушень:
В зв’язку з рішенням Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (Рішення № 4026-р/пк-пз від 27.04.2018 р.) скасували рішення про визначення приватного акціонерного товариства «Вінницяоблпаливо» переможцем процедури закупівлі (за ДК 021:2015 – 09110000-3 «Тверде паливо»), оголошення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу № UA-2018-03-12-001139-a.
Скарга
Залишено без розгляду
відносно встановлення замовником дискримінаційних обмежень.
Номер:
9005bde99f3f4f24bac7600e752de9b2
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-03-12-001139-a.a1
Назва:
відносно встановлення замовником дискримінаційних обмежень.
Скарга:
Відповідно до ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII (надалі Закон) , звертаємося з вимогою про усунення порушень в даній процедурі закупівлі. Стаття 3 Закону визначає принципи здійснення закупівель. Це добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до ст. 5 Закону, Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Поясніть чому замовник встановив вимогу про наявність в учасника складу та вагової саме на території вашого району, адже ніхто із безпосередніх виробників вугілля або інших підприємств, крім місцевих "підприємців" не зможе виконати дану вимогу замовника. Просимо привести тендерну документацію у відповідність до вимог чинного Законодавства України та не застосовувати брудні корупційні схеми в публічних закупівлях.
Пов'язані документи:
Орган оскарження
- Рішення від 22.03.2018 № 2578.pdf 23.03.2018 20:15
Дата прийняття скарги до розгляду:
20.03.2018 11:24
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
23.03.2018 20:16