-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Розробка проєктно-кошторисної документації «Модернізація територіальної автоматизованої системи централізованого оповіщення Сумської області»
Торги не відбулися
450 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 250.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 250.00 UAH
Період оскарження:
26.04.2024 15:08 - 03.05.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції Скаржника
Номер:
38658022da484966b8382e51ac408ffe
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-04-26-009097-a.a3
Назва:
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції Скаржника
Скарга:
Скаржник не погоджується з підставою відхилення його тендерної пропозиції в частині відсутності досвіду виконання договорів з розробки проєктно-кошторисної документації автоматизованих систем централізованого оповіщення
Пов'язані документи:
Учасник
- 562453_Договір.pdf 03.07.2024 00:13
- 562454_Договір.pdf 03.07.2024 00:13
- Відгуки.pdf 03.07.2024 00:13
- Рішення АМКУ від 04.06.2024 №9761.pdf 03.07.2024 00:13
- Постанова КМУ №733.pdf 03.07.2024 00:13
- Протокол 46.pdf 03.07.2024 00:13
- Скарга АМКУ.pdf 03.07.2024 00:13
- Скарга АМКУ.doc 03.07.2024 00:13
- sign.p7s 03.07.2024 00:14
- рішення від 05.07.2024 №11658.pdf 05.07.2024 18:10
- інформація про резолютивну частину рішення від 11.07.2024 № 12023.pdf 12.07.2024 18:25
- рішення від 11.07.2024 № 12023.pdf 16.07.2024 14:11
- Про надання інформації на скаргу КІЕП.pdf 09.07.2024 14:29
- лист на скаргу КІЕП 2.docx 09.07.2024 14:30
- Аналогічні договори_фін (1).pdf 09.07.2024 14:31
Дата прийняття скарги до розгляду:
03.07.2024 10:18
Дата розгляду скарги:
11.07.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
05.07.2024 18:10
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
16.07.2024 14:11
Дата виконання рішення Замовником:
07.08.2024 09:56
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Департамент цивільного захисту населення Сумської обласної державної адміністрації погоджується з рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 11.07.2024 № 12023-р/пк-пз.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
528348ad3c114b1883179622d5c9f69c
Заголовок пункту скарги:
Скаржник, як учасник даної процедури закупівлі, не погоджується з рішенням Уповноваженої особи Замовника щодо неправомірного відхилення його тендерної пропозиції та визнання її такою, що не відповідає критеріям та вимогам, виставленим в тендерній документації в частині наявності аналогічного досвіду
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Акціонерне товариство «Київський науково-дослідний та проектно-конструкторський інститут «Енергопроект» (скорочено: АТ КІЕП, Скаржник), код ЄДРПОУ 16392628, відповідно до наданих йому прав статтею 18 Закону України від 25.12.2015 р. № 922-VІІІ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та пунктами 55-67 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178, вимушено звернутися до Вас з наступною Скаргою.
Департамент цивільного захисту населення Сумської обласної державної адміністрації (скорочено: Замовник), код ЄДРПОУ 14373147, в електронній системі закупівель PROZORRO розмістив оголошення на закупівлю роботи за номером UA-2024-04-26-009097-a на тему: Розробка проєктно-кошторисної документації «Модернізація територіальної автоматизованої системи централізованого оповіщення Сумської області», – на загальну суму 450 000,00 UAH з ПДВ. Дані торги було вирішено провести за процедурою відкритих торгів з особливостями.
АТ КІЕП було подано тендерну пропозицію на участь в цих торгах.
Так як згідно з частиною 5 статті 18 Закону Скарга, серед іншого, повинна містити обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішень, дій чи бездіяльності Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і, внаслідок яких порушено права чи законні інтереси такої особи (Скаржника – учасника даної закупівлі).
Відповідно до рішення Уповноваженої особи Департаменту цивільного захисту населення Сумської обласної державної адміністрації від 17.05.2024 (Протокол уповноваженої особи № 45 від 17.05.2024) тендерна пропозиція АТ КІЕП була відхилена по причині непідтвердження наявності досвіду виконання договорів З РОЗРОБКИ ПРОЄКТНО-КОШТОРИСНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ АВТОМАТИЗОВАНИХ СИСТЕМ ЦЕНТРАЛІЗОВАНОГО ОПОВІЩЕННЯ БУДЬ-ЯКОГО РІВНЯ (ЗАГАЛЬНОДЕРЖАВНОГО, ТЕРИТОРІАЛЬНОГО, МІСЦЕВОГО), та визнана такою, що не відповідає критеріям та вимогам, встановленим в тендерній документації.
Рішенням КОМІСІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ № 9761-р/пк-пз від 04.06.2024 (далі – рішення № 9761-р/пк-пз від 04.06.2024, додається) було встановлено неправомірне відхилення Пропозиції Скаржника з наведених вище підстав.
КОМІСІЯ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ постановила своїм рішенням № 9761-р/пк-пз від 04.06.2024 зобов'язати Замовника, а саме: Департамент цивільного захисту населення Сумської обласної державної адміністрації, скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Акціонерного товариства «Київський науково-дослідний та проектно-конструкторський інститут «Енергопроект» за процедурою закупівлі – Розробка проєктно-кошторисної документації «Модернізація територіальної автоматизованої системи централізованого оповіщення Сумської області», оголошення про проведення якої оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу за № UA-2024-04-26-009097-a.
Замовник скасував рішення про відхилення тендерної пропозиції Акціонерного товариства «Київський науково-дослідний та проектно-конструкторський інститут «Енергопроект» за процедурою закупівлі – Розробка проєктно-кошторисної документації «Модернізація територіальної автоматизованої системи централізованого оповіщення Сумської області», оголошення про проведення якої оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу за № UA-2024-04-26-009097-a, та ПРИЙНЯВ НОВЕ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ ДЕПАРТАМЕНТУ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ СУМСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ (ПРОТОКОЛ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ № 46 ВІД 28.06.2024, додається) відповідно до якого тендерна пропозиція АТ КІЕП була відхилена повторно та з повністю аналогічної причини, що і в рішенні Уповноваженої особи Департаменту цивільного захисту населення Сумської обласної державної адміністрації від 17.05.2024 року (Протокол уповноваженої особи № 45 від 17.05.2024) зі змінами та поясненнями такими як:
Виходячи з наданої довідки Учасник здійснював розробку проєктно-кошторисної документації об’єктових систем оповіщення для конкретних об’єктів - Приватне підприємство «Енхол» та ПрАТ «УКРЛІСПРОМТОРГ», що підтверджується листом від 01.05.2024 № 01/05-1 Приватного підприємства «Енхол» та листом від 30.04.2024 № 30/04 ПрАТ «УКРЛІСПРОМТОРГ».
Проте об’єктові системи оповіщення не є автоматизованими системами централізованого оповіщення в розумінні норм чинного законодавства.
Зазначаємо, що у період подання тендерних пропозицій не надходили звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації.
Ураховуючи вищевикладене, надані Учасником документи документально не підтверджують його відповідність кваліфікаційним критеріям, визначеним Замовником у тендерній документації.
На думку Скаржника, є всі підстави вважати, що на етапі розгляду тендерних пропозицій Замовником, у частині прийнятих ним рішень, дій чи бездіяльності, було допущено порушення основоположних принципів публічних закупівель, викладених у статті 5 Закону, щодо участі учасників всіх форм власності та організаційно-правових форм у процедурах закупівель на рівних умовах, що впливає безпосередньо і на Скаржника та його право на участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах поряд з іншими учасниками, із застосуванням принципів здійснення публічних закупівель: недискримінація учасників та рівне ставлення до них, відкритість та прозорість, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Скаржник, як учасник даної процедури закупівлі, не погоджується з рішенням Уповноваженої особи Замовника щодо відхилення його тендерної пропозиції з причини документального не підтвердження відповідності Скаржника кваліфікаційним критеріям, визначеним Замовником у тендерній документації.
Обґрунтування:
Відповідно до вимог частини 2 пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації щодо наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) зазначено:
На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник надає:
2.1. Довідку в довільній формі, з інформацією про виконання в повному обсязі аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше двох договорів).
Аналогічним вважається договір з надання послуг З РОЗРОБКИ ПРОЄКТНО-КОШТОРИСНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ АВТОМАТИЗОВАНИХ СИСТЕМ ЦЕНТРАЛІЗОВАНОГО ОПОВІЩЕННЯ ДК 021:2015 - 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування. Учасником зазначаються договори за останні три роки і виконані в повному обсязі.
2.2. На виконання договорів в повному обсязі учасник надає копії актів виконаних робіт за договором (договорами), зазначеними учасником у довідці, або інші документи, що підтверджують їх виконання (наприклад: позитивний лист-відгук у довільній формі від контрагента, зазначеного у довідці, зміст якого підтверджує якісне та повне виконання договору, зазначеного у довідці; оприлюднений в електронній системі закупівель звіт про виконання договору; копію експертного звіту (позитивного) або номер в Реєстрі будівельної діяльності на порталі державної електронної системи у сфері будівництва).
На виконання даної вимоги АТ КІЕП у складі своєї тендерної пропозиції надало довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних робіт, яка була відкоригована на вимогу усунення невідповідностей. В довідці було зазначено два аналогічних договори, а саме безпосередньо НА РОЗРОБКУ ПРОЄКТНО-КОШТОРИСНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ АВТОМАТИЗОВАНИХ СИСТЕМ ЦЕНТРАЛІЗОВАНОГО ОПОВІЩЕННЯ:
1. Договір № 562453 від 10.03.2024. РОЗРОБКА ПРОЕКТНО-КОШТОРИСНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ (проектно-кошторисні роботи) по об'єкту: «НОВЕ БУДІВНИЦТВО ОАСЦО (об’єктова АВТОМАТИЗОВАНА СИСТЕМА ЦЕНТРАЛІЗОВАНОГО ОПОВІЩЕННЯ) за адресою: м. Київ, вул. Антоновича, буд. 172».
2. Договір № 562454 від 25.03.2024. РОЗРОБКА ПРОЄКТНО-КОШТОРИСНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ «Будівництво об'єктової АВТОМАТИЗОВАНОЇ СИСТЕМИ ЦЕНТРАЛІЗОВАНОГО ОПОВІЩЕННЯ».
Аналогічність реалізованих АТ КІЕП договорів ОЧЕВИДНА З ЇХНЬОГО НАЙМЕНУВАННЯ.
На підтвердження повного виконання договорів учасником було надано листи-відгуки підприємств-замовників. Листом № 01/05-1 від 01.05.2024 Приватне підприємство «Енхол» повідомило про виконання АТ КІЕП належним чином та в повному обсязі робіт по договору № 562453 від 10.03.2024. Листом № 30/04 від 30.04.2024 ПрАТ «УКРЛІСПРОМОПТТОРГ» повідомило про виконання АТ КІЕП належним чином та в повному обсязі робіт по договору № 562454 від 25.03.2024.
ОЧЕВИДНО, ЩО ВСІ ВИМОГИ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ЗАМОВНИКА ВИКОНАНІ АТ КІЕП У ПОВНОМУ ОБСЯЗІ.
Звертаємо Вашу увагу, що вимогами тендерної документації НЕ ВСТАНОВЛЕНО ЖОДНИХ РІВНІВ ТА/АБО ТИПІВ АВТОМАТИЗОВАНИХ СИСТЕМ ЦЕНТРАЛІЗОВАНОГО ОПОВІЩЕННЯ, ДОСВІД ПРОЄКТУВАННЯ ЯКИХ ПОВИНЕН МАТИ УЧАСНИК, не зазначено, що запроектовані системи оповіщення повинні бути загальнодержавні чи територіальні чи місцеві, або ж іншого типу. Також при визначені поняття аналогічного договору відсутні посилання на Постанову Кабінету Міністрів України від 27 вересня 2017 р. № 733 (додається), поняттями якої оперує Замовник.
Відповідно до абз. 2 п. 3 Постанови Кабінету Міністрів України від 27 вересня 2017 р. № 733, «автоматизована система оповіщення – сукупність алгоритмів дій, процесів (заходів), технологій, а також організаційно і технічно поєднаних програмних і технічних засобів електронних комунікацій, засобів обробки та передачі (відображення) інформації, що забезпечують своєчасне доведення сигналів та інформації з питань цивільного захисту до органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, органів управління і сил цивільного захисту, підприємств, установ, організацій та населення в разі загрози виникнення або під час виникнення надзвичайних ситуацій».
Відповідно до абз. 8 п. 3 Постанови Кабінету Міністрів України від 27 вересня 2017 р. № 733, «об’єктова система оповіщення - автоматизована система оповіщення на об’єкті з масовим перебуванням людей, призначена для оповіщення персоналу об’єкта та населення, яке перебуває на його території, в разі загрози виникнення та під час виникнення надзвичайних ситуацій, внаслідок яких зона можливого ураження не виходить за територію об’єкта».
Вважаємо, що дії та рішення Замовника по цьому питанню є відверто упередженими та дискримінаційними, а також спрямовані на умисну незаконну дискваліфікацію АТ КІЕП. Очевидно, що АТ КІЕП ніяким чином не порушило вимоги тендерної документації щодо наявності досвіду виконання аналогічних договорів.
Враховуючи інформацію, наведену вище, вважаємо, що Замовник процедури закупівлі, навмисно відхиляє пропозицію АТ КІЕП. Очевидно, що Замовник не зацікавлений визнавати нас переможцями, дії та поведінка Замовника є доказом про порушення процедури публічних закупівель з його боку, чим, відповідно, були порушені законні права та інтереси Скаржника та норми чинного законодавства, включаючи положення законодавства про закупівлі у частині належного, кваліфікованого та неупередженого вивчення тендерних пропозицій учасника після проведення аукціону. Таким чином, рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції АТ КІЕП є таким, що порушує декілька з основних принципів здійснення закупівель, закладених у статті 5 Закону, а саме: недискримінація учасників та рівне ставлення до них, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, а також об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Департамент цивільного захисту населення Сумської обласної державної адміністрації (скорочено: Замовник), код ЄДРПОУ 14373147, в електронній системі закупівель PROZORRO розмістив оголошення на закупівлю роботи за номером UA-2024-04-26-009097-a на тему: Розробка проєктно-кошторисної документації «Модернізація територіальної автоматизованої системи централізованого оповіщення Сумської області», – на загальну суму 450 000,00 UAH з ПДВ. Дані торги було вирішено провести за процедурою відкритих торгів з особливостями.
АТ КІЕП було подано тендерну пропозицію на участь в цих торгах.
Так як згідно з частиною 5 статті 18 Закону Скарга, серед іншого, повинна містити обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішень, дій чи бездіяльності Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і, внаслідок яких порушено права чи законні інтереси такої особи (Скаржника – учасника даної закупівлі).
Відповідно до рішення Уповноваженої особи Департаменту цивільного захисту населення Сумської обласної державної адміністрації від 17.05.2024 (Протокол уповноваженої особи № 45 від 17.05.2024) тендерна пропозиція АТ КІЕП була відхилена по причині непідтвердження наявності досвіду виконання договорів З РОЗРОБКИ ПРОЄКТНО-КОШТОРИСНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ АВТОМАТИЗОВАНИХ СИСТЕМ ЦЕНТРАЛІЗОВАНОГО ОПОВІЩЕННЯ БУДЬ-ЯКОГО РІВНЯ (ЗАГАЛЬНОДЕРЖАВНОГО, ТЕРИТОРІАЛЬНОГО, МІСЦЕВОГО), та визнана такою, що не відповідає критеріям та вимогам, встановленим в тендерній документації.
Рішенням КОМІСІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ № 9761-р/пк-пз від 04.06.2024 (далі – рішення № 9761-р/пк-пз від 04.06.2024, додається) було встановлено неправомірне відхилення Пропозиції Скаржника з наведених вище підстав.
КОМІСІЯ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ постановила своїм рішенням № 9761-р/пк-пз від 04.06.2024 зобов'язати Замовника, а саме: Департамент цивільного захисту населення Сумської обласної державної адміністрації, скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Акціонерного товариства «Київський науково-дослідний та проектно-конструкторський інститут «Енергопроект» за процедурою закупівлі – Розробка проєктно-кошторисної документації «Модернізація територіальної автоматизованої системи централізованого оповіщення Сумської області», оголошення про проведення якої оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу за № UA-2024-04-26-009097-a.
Замовник скасував рішення про відхилення тендерної пропозиції Акціонерного товариства «Київський науково-дослідний та проектно-конструкторський інститут «Енергопроект» за процедурою закупівлі – Розробка проєктно-кошторисної документації «Модернізація територіальної автоматизованої системи централізованого оповіщення Сумської області», оголошення про проведення якої оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу за № UA-2024-04-26-009097-a, та ПРИЙНЯВ НОВЕ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ ДЕПАРТАМЕНТУ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ СУМСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ (ПРОТОКОЛ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ № 46 ВІД 28.06.2024, додається) відповідно до якого тендерна пропозиція АТ КІЕП була відхилена повторно та з повністю аналогічної причини, що і в рішенні Уповноваженої особи Департаменту цивільного захисту населення Сумської обласної державної адміністрації від 17.05.2024 року (Протокол уповноваженої особи № 45 від 17.05.2024) зі змінами та поясненнями такими як:
Виходячи з наданої довідки Учасник здійснював розробку проєктно-кошторисної документації об’єктових систем оповіщення для конкретних об’єктів - Приватне підприємство «Енхол» та ПрАТ «УКРЛІСПРОМТОРГ», що підтверджується листом від 01.05.2024 № 01/05-1 Приватного підприємства «Енхол» та листом від 30.04.2024 № 30/04 ПрАТ «УКРЛІСПРОМТОРГ».
Проте об’єктові системи оповіщення не є автоматизованими системами централізованого оповіщення в розумінні норм чинного законодавства.
Зазначаємо, що у період подання тендерних пропозицій не надходили звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації.
Ураховуючи вищевикладене, надані Учасником документи документально не підтверджують його відповідність кваліфікаційним критеріям, визначеним Замовником у тендерній документації.
На думку Скаржника, є всі підстави вважати, що на етапі розгляду тендерних пропозицій Замовником, у частині прийнятих ним рішень, дій чи бездіяльності, було допущено порушення основоположних принципів публічних закупівель, викладених у статті 5 Закону, щодо участі учасників всіх форм власності та організаційно-правових форм у процедурах закупівель на рівних умовах, що впливає безпосередньо і на Скаржника та його право на участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах поряд з іншими учасниками, із застосуванням принципів здійснення публічних закупівель: недискримінація учасників та рівне ставлення до них, відкритість та прозорість, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Скаржник, як учасник даної процедури закупівлі, не погоджується з рішенням Уповноваженої особи Замовника щодо відхилення його тендерної пропозиції з причини документального не підтвердження відповідності Скаржника кваліфікаційним критеріям, визначеним Замовником у тендерній документації.
Обґрунтування:
Відповідно до вимог частини 2 пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації щодо наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) зазначено:
На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник надає:
2.1. Довідку в довільній формі, з інформацією про виконання в повному обсязі аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше двох договорів).
Аналогічним вважається договір з надання послуг З РОЗРОБКИ ПРОЄКТНО-КОШТОРИСНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ АВТОМАТИЗОВАНИХ СИСТЕМ ЦЕНТРАЛІЗОВАНОГО ОПОВІЩЕННЯ ДК 021:2015 - 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування. Учасником зазначаються договори за останні три роки і виконані в повному обсязі.
2.2. На виконання договорів в повному обсязі учасник надає копії актів виконаних робіт за договором (договорами), зазначеними учасником у довідці, або інші документи, що підтверджують їх виконання (наприклад: позитивний лист-відгук у довільній формі від контрагента, зазначеного у довідці, зміст якого підтверджує якісне та повне виконання договору, зазначеного у довідці; оприлюднений в електронній системі закупівель звіт про виконання договору; копію експертного звіту (позитивного) або номер в Реєстрі будівельної діяльності на порталі державної електронної системи у сфері будівництва).
На виконання даної вимоги АТ КІЕП у складі своєї тендерної пропозиції надало довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних робіт, яка була відкоригована на вимогу усунення невідповідностей. В довідці було зазначено два аналогічних договори, а саме безпосередньо НА РОЗРОБКУ ПРОЄКТНО-КОШТОРИСНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ АВТОМАТИЗОВАНИХ СИСТЕМ ЦЕНТРАЛІЗОВАНОГО ОПОВІЩЕННЯ:
1. Договір № 562453 від 10.03.2024. РОЗРОБКА ПРОЕКТНО-КОШТОРИСНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ (проектно-кошторисні роботи) по об'єкту: «НОВЕ БУДІВНИЦТВО ОАСЦО (об’єктова АВТОМАТИЗОВАНА СИСТЕМА ЦЕНТРАЛІЗОВАНОГО ОПОВІЩЕННЯ) за адресою: м. Київ, вул. Антоновича, буд. 172».
2. Договір № 562454 від 25.03.2024. РОЗРОБКА ПРОЄКТНО-КОШТОРИСНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ «Будівництво об'єктової АВТОМАТИЗОВАНОЇ СИСТЕМИ ЦЕНТРАЛІЗОВАНОГО ОПОВІЩЕННЯ».
Аналогічність реалізованих АТ КІЕП договорів ОЧЕВИДНА З ЇХНЬОГО НАЙМЕНУВАННЯ.
На підтвердження повного виконання договорів учасником було надано листи-відгуки підприємств-замовників. Листом № 01/05-1 від 01.05.2024 Приватне підприємство «Енхол» повідомило про виконання АТ КІЕП належним чином та в повному обсязі робіт по договору № 562453 від 10.03.2024. Листом № 30/04 від 30.04.2024 ПрАТ «УКРЛІСПРОМОПТТОРГ» повідомило про виконання АТ КІЕП належним чином та в повному обсязі робіт по договору № 562454 від 25.03.2024.
ОЧЕВИДНО, ЩО ВСІ ВИМОГИ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ЗАМОВНИКА ВИКОНАНІ АТ КІЕП У ПОВНОМУ ОБСЯЗІ.
Звертаємо Вашу увагу, що вимогами тендерної документації НЕ ВСТАНОВЛЕНО ЖОДНИХ РІВНІВ ТА/АБО ТИПІВ АВТОМАТИЗОВАНИХ СИСТЕМ ЦЕНТРАЛІЗОВАНОГО ОПОВІЩЕННЯ, ДОСВІД ПРОЄКТУВАННЯ ЯКИХ ПОВИНЕН МАТИ УЧАСНИК, не зазначено, що запроектовані системи оповіщення повинні бути загальнодержавні чи територіальні чи місцеві, або ж іншого типу. Також при визначені поняття аналогічного договору відсутні посилання на Постанову Кабінету Міністрів України від 27 вересня 2017 р. № 733 (додається), поняттями якої оперує Замовник.
Відповідно до абз. 2 п. 3 Постанови Кабінету Міністрів України від 27 вересня 2017 р. № 733, «автоматизована система оповіщення – сукупність алгоритмів дій, процесів (заходів), технологій, а також організаційно і технічно поєднаних програмних і технічних засобів електронних комунікацій, засобів обробки та передачі (відображення) інформації, що забезпечують своєчасне доведення сигналів та інформації з питань цивільного захисту до органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, органів управління і сил цивільного захисту, підприємств, установ, організацій та населення в разі загрози виникнення або під час виникнення надзвичайних ситуацій».
Відповідно до абз. 8 п. 3 Постанови Кабінету Міністрів України від 27 вересня 2017 р. № 733, «об’єктова система оповіщення - автоматизована система оповіщення на об’єкті з масовим перебуванням людей, призначена для оповіщення персоналу об’єкта та населення, яке перебуває на його території, в разі загрози виникнення та під час виникнення надзвичайних ситуацій, внаслідок яких зона можливого ураження не виходить за територію об’єкта».
Вважаємо, що дії та рішення Замовника по цьому питанню є відверто упередженими та дискримінаційними, а також спрямовані на умисну незаконну дискваліфікацію АТ КІЕП. Очевидно, що АТ КІЕП ніяким чином не порушило вимоги тендерної документації щодо наявності досвіду виконання аналогічних договорів.
Враховуючи інформацію, наведену вище, вважаємо, що Замовник процедури закупівлі, навмисно відхиляє пропозицію АТ КІЕП. Очевидно, що Замовник не зацікавлений визнавати нас переможцями, дії та поведінка Замовника є доказом про порушення процедури публічних закупівель з його боку, чим, відповідно, були порушені законні права та інтереси Скаржника та норми чинного законодавства, включаючи положення законодавства про закупівлі у частині належного, кваліфікованого та неупередженого вивчення тендерних пропозицій учасника після проведення аукціону. Таким чином, рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції АТ КІЕП є таким, що порушує декілька з основних принципів здійснення закупівель, закладених у статті 5 Закону, а саме: недискримінація учасників та рівне ставлення до них, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, а також об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
×
-
Назва доказу:
Договір № 562454 від 25.03.2024. РОЗРОБКА ПРОЄКТНО-КОШТОРИСНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ «Будівництво об'єктової АВТОМАТИЗОВАНОЇ СИСТЕМИ ЦЕНТРАЛІЗОВАНОГО ОПОВІЩЕННЯ»
-
Повʼязаний документ:
562454_Договір.pdf
-
-
Назва доказу:
Договір № 562453 від 10.03.2024. РОЗРОБКА ПРОЕКТНО-КОШТОРИСНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ (проектно-кошторисні роботи) по об'єкту: «НОВЕ БУДІВНИЦТВО ОАСЦО (об’єктова АВТОМАТИЗОВАНА СИСТЕМА ЦЕНТРАЛІЗОВАНОГО ОПОВІЩЕННЯ) за адресою: м. Київ, вул. Антоновича, буд. 172»
-
Повʼязаний документ:
562453_Договір.pdf
-
-
Назва доказу:
Листи відгуки підприємств-замовників, що підтверджують виконання аналогічних робіт
-
Повʼязаний документ:
Відгуки.pdf
-
-
Назва доказу:
Постанова КМУ "Про затвердження Положення про організацію оповіщення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій та організації зв’язку у сфері цивільного захисту"
-
Повʼязаний документ:
Постанова КМУ №733.pdf
-
-
Назва доказу:
Попереднє рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності тендерної пропозиції АТ КІЕП вимогам до наявності аналогічного досвіду в рамках даної закупівлі
-
Повʼязаний документ:
Рішення АМКУ від 04.06.2024 №9761.pdf
-
-
Назва доказу:
Протокол № 46 уповноваженої особи відповідальної за організацію та проведення закупівель у Департаменті цивільного захисту населення Сумської обласної державної адміністрації
-
Повʼязаний документ:
Протокол 46.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
1. Розглянути цю Скаргу в повному обсязі. 2. Здійснити перевірку додержання Уповноваженою особою Департаменту цивільного захисту населення Сумської обласної державної адміністрації чинного законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі за номером UA-2024-04-26-009097-a на тему: Розробка проєктно-кошторисної документації «Модернізація територіальної автоматизованої системи централізованого оповіщення Сумської області». 3. Зобов’язати Замовника торгів усунути порушення процедури закупівлі наступним шляхом: 3.1. Скасувати рішення Уповноваженої особи Департаменту цивільного захисту населення Сумської обласної державної адміністрації від 28.06.2024 року (Протокол Уповноваженої особи № 46 від 28.06.2024) про відхилення тендерної пропозиції АТ КІЕП та визнати Скаржника переможцем закупівлі.
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга, що стосується прийнятих рішень, дій чи бездіяльності Замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, та неправомірного рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції АТ КІЕП
Номер:
a227f93b012740c88f968ac576aa7337
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-04-26-009097-a.a2
Назва:
Скарга, що стосується прийнятих рішень, дій чи бездіяльності Замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, та неправомірного рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції АТ КІЕП
Скарга:
Скаржник не погоджується з підставою відхилення його тендерної пропозиції в частині непідтвердження наявності досвіду виконання договорів з розробки проєктно-кошторисної документації автоматизованих систем централізованого оповіщення
Пов'язані документи:
Учасник
- 562453_Договір.pdf 22.05.2024 00:18
- 562454_Договір.pdf 22.05.2024 00:18
- Аналогічні договори_фін.pdf 22.05.2024 00:18
- Лист невідповідності.pdf 22.05.2024 00:18
- Відгуки.pdf 22.05.2024 00:18
- Протокол 45.docx 22.05.2024 00:18
- Скарга АМКУ.pdf 22.05.2024 00:18
- Скарга АМКУ.doc 22.05.2024 00:18
- sign.p7s 22.05.2024 00:19
- рішення від 24.05.2024 №9131.pdf 24.05.2024 15:26
- інформація про резолютивну частину рішення від 04.06.2024 №9761.pdf 05.06.2024 14:52
- рішення від 04.06.2024 №9761.pdf 06.06.2024 11:06
- Відповідь на скаргу.doc 28.05.2024 15:31
Дата прийняття скарги до розгляду:
22.05.2024 09:46
Дата розгляду скарги:
04.06.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
24.05.2024 15:27
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
06.06.2024 11:06
Дата виконання рішення Замовником:
28.06.2024 09:44
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Департамент цивільного захисту населення Сумської обласної державної адміністрації погоджується з рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 9761-р/пк-пз від 04.06.2024
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
0a5f65be9db2488e8bd84ff8d3e9db93
Заголовок пункту скарги:
Скаржник, як учасник даної процедури закупівлі, не погоджується з рішенням Уповноваженої особи Замовника щодо визнання його тендерної пропозиції такою, що не відповідає критеріям та вимогам, виставленим в тендерній документації в частині наявності аналогічного досвіду
Опис заперечення:
Відповідно до рішення Уповноваженої особи Департаменту цивільного захисту населення Сумської обласної державної адміністрації від 17.05.2024 (Протокол Уповноваженої особи № 45 від 17.05.2024) тендерна пропозиція АТ КІЕП була відхилена по причині непідтвердження наявності досвіду виконання договорів З РОЗРОБКИ ПРОЄКТНО-КОШТОРИСНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ АВТОМАТИЗОВАНИХ СИСТЕМ ЦЕНТРАЛІЗОВАНОГО ОПОВІЩЕННЯ БУДЬ-ЯКОГО РІВНЯ (ЗАГАЛЬНОДЕРЖАВНОГО, ТЕРИТОРІАЛЬНОГО, МІСЦЕВОГО), та визнана такою, що не відповідає критеріям та вимогам, встановленим в тендерній документації.
На думку Скаржника, є всі підстави вважати, що на етапі розгляду тендерних пропозицій Замовником, у частині прийнятих ним рішень, дій чи бездіяльності, було допущено порушення основоположних принципів публічних закупівель, викладених у статті 5 Закону, щодо участі учасників всіх форм власності та організаційно-правових форм у процедурах закупівель на рівних умовах, що впливає безпосередньо і на Скаржника та його право на участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах поряд з іншими учасниками, із застосуванням принципів здійснення публічних закупівель: недискримінація учасників та рівне ставлення до них, відкритість та прозорість, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
У зв’язку з цим, керуючись приписами статті 18 Закону та пунктами 55-67 Особливостей, Скаржник змушений подати цю Скаргу стосовно прийнятих рішень, дій чи бездіяльності Замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, з метою захисту своїх прав та законних інтересів, з наступним обґрунтуванням.
На думку Скаржника, є всі підстави вважати, що на етапі розгляду тендерних пропозицій Замовником, у частині прийнятих ним рішень, дій чи бездіяльності, було допущено порушення основоположних принципів публічних закупівель, викладених у статті 5 Закону, щодо участі учасників всіх форм власності та організаційно-правових форм у процедурах закупівель на рівних умовах, що впливає безпосередньо і на Скаржника та його право на участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах поряд з іншими учасниками, із застосуванням принципів здійснення публічних закупівель: недискримінація учасників та рівне ставлення до них, відкритість та прозорість, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
У зв’язку з цим, керуючись приписами статті 18 Закону та пунктами 55-67 Особливостей, Скаржник змушений подати цю Скаргу стосовно прийнятих рішень, дій чи бездіяльності Замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, з метою захисту своїх прав та законних інтересів, з наступним обґрунтуванням.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
16 стаття
Ідентифікатор класифікації:
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Тип порушення:
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до обґрунтування в Протоколі Уповноваженої особи № 45 від 17.05.2024 Замовник відхилив тендерну пропозицію АТ КІЕП по причині, що надані учасником документи документально не підтверджують наявність досвіду виконання договорів з розробки проєктно-кошторисної документації автоматизованих систем централізованого оповіщення будь-якого рівня (загальнодержавного, територіального, місцевого). Скаржник категорично не згоден з таким суб’єктивним твердженням Замовника.
Відповідно до вимог частини 2 пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації щодо наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) зазначено:
На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник надає:
2.1. Довідку в довільній формі, з інформацією про виконання в повному обсязі аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше двох договорів).
Аналогічним вважається договір з надання послуг З РОЗРОБКИ ПРОЄКТНО-КОШТОРИСНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ АВТОМАТИЗОВАНИХ СИСТЕМ ЦЕНТРАЛІЗОВАНОГО ОПОВІЩЕННЯ ДК 021:2015 - 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування. Учасником зазначаються договори за останні три роки і виконані в повному обсязі.
2.2. На виконання договорів в повному обсязі учасник надає копії актів виконаних робіт за договором (договорами), зазначеними учасником у довідці, або інші документи, що підтверджують їх виконання (наприклад: позитивний лист-відгук у довільній формі від контрагента, зазначеного у довідці, зміст якого підтверджує якісне та повне виконання договору, зазначеного у довідці; оприлюднений в електронній системі закупівель звіт про виконання договору; копію експертного звіту (позитивного) або номер в Реєстрі будівельної діяльності на порталі державної електронної системи у сфері будівництва).
На виконання даної вимоги АТ КІЕП у складі своєї тендерної пропозиції надало довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних робіт, яка була відкоригована на вимогу усунення невідповідностей. В довідці було зазначено два аналогічних договори, а саме безпосередньо НА РОЗРОБКУ ПРОЄКТНО-КОШТОРИСНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ АВТОМАТИЗОВАНИХ СИСТЕМ ЦЕНТРАЛІЗОВАНОГО ОПОВІЩЕННЯ:
1. Договір № 562453 від 10.03.2024. РОЗРОБКА ПРОЕКТНО-КОШТОРИСНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ (проектно-кошторисні роботи) по об'єкту: «НОВЕ БУДІВНИЦТВО ОАСЦО (об’єктова АВТОМАТИЗОВАНА СИСТЕМА ЦЕНТРАЛІЗОВАНОГО ОПОВІЩЕННЯ) за адресою: м. Київ, вул. Антоновича, буд. 172».
2. Договір № 562454 від 25.03.2024. РОЗРОБКА ПРОЄКТНО-КОШТОРИСНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ «Будівництво об'єктової АВТОМАТИЗОВАНОЇ СИСТЕМИ ЦЕНТРАЛІЗОВАНОГО ОПОВІЩЕННЯ».
Аналогічність реалізованих АТ КІЕП договорів ОЧЕВИДНА З ЇХНЬОГО НАЙМЕНУВАННЯ.
На підтвердження повного виконання договорів учасником було надано листи-відгуки підприємств-замовників. Листом № 01/05-1 від 01.05.2024 Приватне підприємство «Енхол» повідомило про виконання АТ КІЕП належним чином та в повному обсязі робіт по договору № 562453 від 10.03.2024. Листом № 30/04 від 30.04.2024 ПрАТ «УКРЛІСПРОМОПТТОРГ» повідомило про виконання АТ КІЕП належним чином та в повному обсязі робіт по договору № 562454 від 25.03.2024.
ОЧЕВИДНО, ЩО ВСІ ВИМОГИ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ЗАМОВНИКА ВИКОНАНІ АТ КІЕП У ПОВНОМУ ОБСЯЗІ.
На етапі розгляду тендерної пропозиції АТ КІЕП Замовник висунув 16.05.2024 вимогу Скаржнику щодо усунення невідповідностей з наступними основними твердженнями:
• Виходячи з назви за вказаними учасником договорів відбувалося БУДІВНИЦТВО об’єктової системи автоматизованого оповіщення. Вказані договори не можуть вважатися аналогічними.
• Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 27 вересня 2017 р. № 733 «Про затвердження Положення про організацію оповіщення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій та організації зв’язку у сфері цивільного захисту» до автоматизованих систем централізованого оповіщення відносяться: загальнодержавна автоматизована система централізованого оповіщення; територіальна автоматизована система централізованого оповіщення; місцева автоматизована система централізованого оповіщення.
На виконання вимоги щодо усунення невідповідностей АТ КЕП надало Лист щодо усунення невідповідностей №7212465.107.19491-КР-Е від 16.05.2024, де було надано додаткові роз’яснення Замовнику щодо аналогічності раніше наведених у складі тендерної пропозиції договорів. Також було опубліковано в електронній системі закупівель сканкопії договорів, зазначених в довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних робіт, де предметом закупівлі є саме розробка проєктно-кошторисної документації автоматизованих систем централізованого оповіщення, що підтверджується відповідними завданнями на проєктування, які є невід’ємними частинами договору.
Основним обґрунтуванням відхилення тендерної пропозиції АТ КІЕП згідно Протоколу Уповноваженої особи № 45 від 17.05.2024 було, що надані учасником документи документально не підтверджують наявність досвіду виконання договорів з розробки проєктно-кошторисної документації автоматизованих систем централізованого оповіщення БУДЬ-ЯКОГО РІВНЯ (ЗАГАЛЬНОДЕРЖАВНОГО, ТЕРИТОРІАЛЬНОГО, МІСЦЕВОГО). Незрозуміло звідки у Замовника при відхиленні тендерної пропозиції АТ КІЕП з’явилася вимога до рівнів автоматизованих систем централізованого оповіщення, адже в частині 2 пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації при визначенні аналогічного договору такі вимоги були ВІДСУТНІ. Також в своєму обґрунтуванні замовник посилається на Постанову Кабінету Міністрів України від 27 вересня 2017 р. № 733 «Про затвердження Положення з організації оповіщення про загрозу або виникнення надзвичайних ситуацій та організації у сфері цивільного захисту», де визначені за рівнями (типами) системи оповіщення.
Замовник у своєму Протоколі Уповноваженої особи № 45 від 17.05.2024 також зазначає, що виходячи зі змісту наданих учасником договорів підтверджується наявність досвіду розробки проєктно-кошторисної документації виключно ОБ’ЄКТОВИХ систем оповіщення.
Відповідно пункту 6 постанови КМУ від 27 вересня 2017 р. №733, за рівнями системи оповіщення поділяються на загальнодержавну автоматизовану систему централізованого оповіщення, територіальні автоматизовані системи централізованого оповіщення, місцеві автоматизовані системи централізованого оповіщення, а також спеціальні, локальні та об’єктові системи оповіщення.
Згідно абзацу 8 пункту 3 постанови КМУ від 27 вересня 2017 р. №733 об’єктова система оповіщення – автоматизована система оповіщення на об’єкті з масовим перебуванням людей, призначена для оповіщення персоналу об’єкта та населення, яке перебуває на його території, в разі загрози виникнення та під час виникнення надзвичайних ситуацій, внаслідок яких зона можливого ураження не виходить за територію об’єкта.
Звертаємо Вашу увагу, що вимогами тендерної документації НЕ ВСТАНОВЛЕНО ЖОДНИХ РІВНІВ ТА/АБО ТИПІВ АВТОМАТИЗОВАНИХ СИСТЕМ ЦЕНТРАЛІЗОВАНОГО ОПОВІЩЕННЯ, ДОСВІД ПРОЄКТУВАННЯ ЯКИХ ПОВИНЕН МАТИ УЧАСНИК, не зазначено, що запроектовані системи оповіщення повинні бути загальнодержавні чи територіальні чи місцеві, або ж іншого типу. Також при визначені поняття аналогічного договору відсутні посилання на Постанову Кабінету Міністрів України від 27 вересня 2017 р. № 733, поняттями якої оперує Замовник.
Вважаємо, що дії та рішення Замовника по цьому питанню є відверто упередженими та дискримінаційними, а також спрямовані на умисну незаконну дискваліфікацію АТ КІЕП. Очевидно, що АТ КІЕП ніяким чином не порушило вимоги тендерної документації щодо наявності досвіду виконання аналогічних договорів.
Відповідно до вимог частини 2 пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації щодо наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) зазначено:
На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник надає:
2.1. Довідку в довільній формі, з інформацією про виконання в повному обсязі аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше двох договорів).
Аналогічним вважається договір з надання послуг З РОЗРОБКИ ПРОЄКТНО-КОШТОРИСНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ АВТОМАТИЗОВАНИХ СИСТЕМ ЦЕНТРАЛІЗОВАНОГО ОПОВІЩЕННЯ ДК 021:2015 - 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування. Учасником зазначаються договори за останні три роки і виконані в повному обсязі.
2.2. На виконання договорів в повному обсязі учасник надає копії актів виконаних робіт за договором (договорами), зазначеними учасником у довідці, або інші документи, що підтверджують їх виконання (наприклад: позитивний лист-відгук у довільній формі від контрагента, зазначеного у довідці, зміст якого підтверджує якісне та повне виконання договору, зазначеного у довідці; оприлюднений в електронній системі закупівель звіт про виконання договору; копію експертного звіту (позитивного) або номер в Реєстрі будівельної діяльності на порталі державної електронної системи у сфері будівництва).
На виконання даної вимоги АТ КІЕП у складі своєї тендерної пропозиції надало довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних робіт, яка була відкоригована на вимогу усунення невідповідностей. В довідці було зазначено два аналогічних договори, а саме безпосередньо НА РОЗРОБКУ ПРОЄКТНО-КОШТОРИСНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ АВТОМАТИЗОВАНИХ СИСТЕМ ЦЕНТРАЛІЗОВАНОГО ОПОВІЩЕННЯ:
1. Договір № 562453 від 10.03.2024. РОЗРОБКА ПРОЕКТНО-КОШТОРИСНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ (проектно-кошторисні роботи) по об'єкту: «НОВЕ БУДІВНИЦТВО ОАСЦО (об’єктова АВТОМАТИЗОВАНА СИСТЕМА ЦЕНТРАЛІЗОВАНОГО ОПОВІЩЕННЯ) за адресою: м. Київ, вул. Антоновича, буд. 172».
2. Договір № 562454 від 25.03.2024. РОЗРОБКА ПРОЄКТНО-КОШТОРИСНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ «Будівництво об'єктової АВТОМАТИЗОВАНОЇ СИСТЕМИ ЦЕНТРАЛІЗОВАНОГО ОПОВІЩЕННЯ».
Аналогічність реалізованих АТ КІЕП договорів ОЧЕВИДНА З ЇХНЬОГО НАЙМЕНУВАННЯ.
На підтвердження повного виконання договорів учасником було надано листи-відгуки підприємств-замовників. Листом № 01/05-1 від 01.05.2024 Приватне підприємство «Енхол» повідомило про виконання АТ КІЕП належним чином та в повному обсязі робіт по договору № 562453 від 10.03.2024. Листом № 30/04 від 30.04.2024 ПрАТ «УКРЛІСПРОМОПТТОРГ» повідомило про виконання АТ КІЕП належним чином та в повному обсязі робіт по договору № 562454 від 25.03.2024.
ОЧЕВИДНО, ЩО ВСІ ВИМОГИ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ЗАМОВНИКА ВИКОНАНІ АТ КІЕП У ПОВНОМУ ОБСЯЗІ.
На етапі розгляду тендерної пропозиції АТ КІЕП Замовник висунув 16.05.2024 вимогу Скаржнику щодо усунення невідповідностей з наступними основними твердженнями:
• Виходячи з назви за вказаними учасником договорів відбувалося БУДІВНИЦТВО об’єктової системи автоматизованого оповіщення. Вказані договори не можуть вважатися аналогічними.
• Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 27 вересня 2017 р. № 733 «Про затвердження Положення про організацію оповіщення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій та організації зв’язку у сфері цивільного захисту» до автоматизованих систем централізованого оповіщення відносяться: загальнодержавна автоматизована система централізованого оповіщення; територіальна автоматизована система централізованого оповіщення; місцева автоматизована система централізованого оповіщення.
На виконання вимоги щодо усунення невідповідностей АТ КЕП надало Лист щодо усунення невідповідностей №7212465.107.19491-КР-Е від 16.05.2024, де було надано додаткові роз’яснення Замовнику щодо аналогічності раніше наведених у складі тендерної пропозиції договорів. Також було опубліковано в електронній системі закупівель сканкопії договорів, зазначених в довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних робіт, де предметом закупівлі є саме розробка проєктно-кошторисної документації автоматизованих систем централізованого оповіщення, що підтверджується відповідними завданнями на проєктування, які є невід’ємними частинами договору.
Основним обґрунтуванням відхилення тендерної пропозиції АТ КІЕП згідно Протоколу Уповноваженої особи № 45 від 17.05.2024 було, що надані учасником документи документально не підтверджують наявність досвіду виконання договорів з розробки проєктно-кошторисної документації автоматизованих систем централізованого оповіщення БУДЬ-ЯКОГО РІВНЯ (ЗАГАЛЬНОДЕРЖАВНОГО, ТЕРИТОРІАЛЬНОГО, МІСЦЕВОГО). Незрозуміло звідки у Замовника при відхиленні тендерної пропозиції АТ КІЕП з’явилася вимога до рівнів автоматизованих систем централізованого оповіщення, адже в частині 2 пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації при визначенні аналогічного договору такі вимоги були ВІДСУТНІ. Також в своєму обґрунтуванні замовник посилається на Постанову Кабінету Міністрів України від 27 вересня 2017 р. № 733 «Про затвердження Положення з організації оповіщення про загрозу або виникнення надзвичайних ситуацій та організації у сфері цивільного захисту», де визначені за рівнями (типами) системи оповіщення.
Замовник у своєму Протоколі Уповноваженої особи № 45 від 17.05.2024 також зазначає, що виходячи зі змісту наданих учасником договорів підтверджується наявність досвіду розробки проєктно-кошторисної документації виключно ОБ’ЄКТОВИХ систем оповіщення.
Відповідно пункту 6 постанови КМУ від 27 вересня 2017 р. №733, за рівнями системи оповіщення поділяються на загальнодержавну автоматизовану систему централізованого оповіщення, територіальні автоматизовані системи централізованого оповіщення, місцеві автоматизовані системи централізованого оповіщення, а також спеціальні, локальні та об’єктові системи оповіщення.
Згідно абзацу 8 пункту 3 постанови КМУ від 27 вересня 2017 р. №733 об’єктова система оповіщення – автоматизована система оповіщення на об’єкті з масовим перебуванням людей, призначена для оповіщення персоналу об’єкта та населення, яке перебуває на його території, в разі загрози виникнення та під час виникнення надзвичайних ситуацій, внаслідок яких зона можливого ураження не виходить за територію об’єкта.
Звертаємо Вашу увагу, що вимогами тендерної документації НЕ ВСТАНОВЛЕНО ЖОДНИХ РІВНІВ ТА/АБО ТИПІВ АВТОМАТИЗОВАНИХ СИСТЕМ ЦЕНТРАЛІЗОВАНОГО ОПОВІЩЕННЯ, ДОСВІД ПРОЄКТУВАННЯ ЯКИХ ПОВИНЕН МАТИ УЧАСНИК, не зазначено, що запроектовані системи оповіщення повинні бути загальнодержавні чи територіальні чи місцеві, або ж іншого типу. Також при визначені поняття аналогічного договору відсутні посилання на Постанову Кабінету Міністрів України від 27 вересня 2017 р. № 733, поняттями якої оперує Замовник.
Вважаємо, що дії та рішення Замовника по цьому питанню є відверто упередженими та дискримінаційними, а також спрямовані на умисну незаконну дискваліфікацію АТ КІЕП. Очевидно, що АТ КІЕП ніяким чином не порушило вимоги тендерної документації щодо наявності досвіду виконання аналогічних договорів.
×
-
Назва доказу:
Лист щодо усунення невідповідностей №7212465.107.19491-КР-Е від 16.05.2024
-
Опис доказу:
Додаткові роз’яснення Замовнику щодо аналогічності раніше наведених у складі тендерної пропозиції договорів
-
Повʼязаний документ:
Лист невідповідності.pdf
-
-
Назва доказу:
Договір № 562454 від 25.03.2024. РОЗРОБКА ПРОЄКТНО-КОШТОРИСНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ «Будівництво об'єктової АВТОМАТИЗОВАНОЇ СИСТЕМИ ЦЕНТРАЛІЗОВАНОГО ОПОВІЩЕННЯ»
-
Опис доказу:
Сканкопія договору №562454 з усіма додатками
-
Повʼязаний документ:
562454_Договір.pdf
-
-
Назва доказу:
Договір № 562453 від 10.03.2024. РОЗРОБКА ПРОЕКТНО-КОШТОРИСНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ (проектно-кошторисні роботи) по об'єкту: «НОВЕ БУДІВНИЦТВО ОАСЦО (об’єктова АВТОМАТИЗОВАНА СИСТЕМА ЦЕНТРАЛІЗОВАНОГО ОПОВІЩЕННЯ) за адресою: м. Київ, вул. Антоновича, буд. 172»
-
Опис доказу:
Сканкопія договору №562453 з усіма додатками
-
Повʼязаний документ:
562453_Договір.pdf
-
-
Назва доказу:
Листи відгуки підприємств-замоників
-
Опис доказу:
Документи, що підтверджують належне виконання аналогічних договорів
-
Повʼязаний документ:
Відгуки.pdf
-
-
Назва доказу:
Довідка АТ КІЕП про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних робіт
-
Опис доказу:
Довідка, складена відповідно до вимог ТД Замовника, що містить інформацію про аналогічні виконані у повному обсязі договори
-
Повʼязаний документ:
Аналогічні договори_фін.pdf
-
-
Назва доказу:
Протокол № 45 уповноваженої особи відповідальної за організацію та проведення закупівель у Департаменті цивільного захисту населення Сумської обласної державної адміністрації
-
Опис доказу:
Обгрунтування відхилення Замовником тендерної пропозиції АТ КІЕП
-
Повʼязаний документ:
Протокол 45.docx
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
1. Розглянути цю Скаргу в повному обсязі. 2. Здійснити перевірку додержання Уповноваженою особою Департаменту цивільного захисту населення Сумської обласної державної адміністрації чинного законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі за номером UA-2024-04-26-009097-a на тему: Розробка проєктно-кошторисної документації «Модернізація територіальної автоматизованої системи централізованого оповіщення Сумської області». 3. Зобов’язати Замовника торгів усунути порушення процедури закупівлі наступним шляхом: 3.1. Скасувати рішення Уповноваженої особи Департаменту цивільного захисту населення Сумської обласної державної адміністрації від 17.05.2024 (Протокол Уповноваженої особи № 45 від 17.05.2024) про відхилення тендерної пропозиції АТ КІЕП та визнати Скаржника переможцем закупівлі.
Скарга
Залишено без розгляду
КЕП
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Номер:
aa46514be3024b03b3f0b177d7dea218
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-04-26-009097-a.c1
Назва:
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток 2.pdf 02.05.2024 16:52
- Скарга.pdf 02.05.2024 16:52
- Додаток 1.pdf 02.05.2024 16:52
- sign.p7s 02.05.2024 17:14
- рішення від 06.05.2024 № 7957.pdf 06.05.2024 16:20
Дата прийняття скарги до розгляду:
02.05.2024 17:39
Причина:
Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
06.05.2024 16:20
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
7820804f3ad34ff9a7c4ae1f7d6c5463
Заголовок пункту скарги:
Вимога Замовника надати на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів договори з розробки проєктно-кошторисної документації лише автоматизованих систем централізованого оповіщення суттєво звужує коло учасників та дискримінує потенційних учасників процедури.
Опис заперечення:
01.05.2024 Замовником оприлюднено зміни до тендерної документації, внесені згідно з протоколом уповноваженої особи Замовника від 30.04.2024 № 35, відповідно до яких, зокрема, підпункт 2.1. пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації викладено в такій редакції: «2.1. Довідку в довільній формі, з інформацією про виконання в повному обсязі аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше двох договорів). Аналогічним вважається договір з надання послуг з розробки проєктно-кошторисної документації автоматизованих систем централізованого оповіщення ДК 021:2015 - 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування. Учасником зазначаються договори за останні три роки і виконані в повному обсязі».
На нашу думку така умова тендерної документації Замовника є дискримінаційною.
Вимога Замовника надати договір з розробки проєктно-кошторисної документації саме автоматизованих систем централізованого оповіщення дискримінує потенційних учасників, в т. ч. наше товариство, які мають позитивний досвід виконання робіт з розробки проєктно-кошторисної документації, але ще не виконували розробку такої документації саме для автоматизованих систем централізованого оповіщення.
Відповідно до частини 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
На нашу думку така умова тендерної документації Замовника є дискримінаційною.
Вимога Замовника надати договір з розробки проєктно-кошторисної документації саме автоматизованих систем централізованого оповіщення дискримінує потенційних учасників, в т. ч. наше товариство, які мають позитивний досвід виконання робіт з розробки проєктно-кошторисної документації, але ще не виконували розробку такої документації саме для автоматизованих систем централізованого оповіщення.
Відповідно до частини 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до частини 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Приписи пункту 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» чітко вказують, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Приписи пункту 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» чітко вказують, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
×
-
Назва доказу:
Додаток 2
-
Опис доказу:
Копія Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та інформації, що подається учасником
-
Повʼязаний документ:
Додаток 2.pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток 1
-
Опис доказу:
Копія протоколу уповноваженої особи Замовника від 30.04.2024 № 35
-
Повʼязаний документ:
Додаток 1.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Вилучити зі своєї тендерної документації викладені у скарзі дискримінаційні умови і вимоги, які порушують законодавство про публічні закупівлі та наше право на участь у відкритих торгах.