• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з монтажу кондиціонерів

Торги відмінено

489 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 445.00 UAH
Період оскарження: 26.04.2024 14:38 - 04.05.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга

Номер: fb23a7fb718148099e461a82fede3f5d
Ідентифікатор запиту: UA-2024-04-26-007820-a.b1
Назва: Скарга
Скарга:
Оскарження Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 128 від 10 травня 2024 року
Дата розгляду скарги: 22.05.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 15.05.2024 17:05
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 24.05.2024 16:37
Дата виконання рішення Замовником: 29.05.2024 16:06
Коментар замовника щодо усунення порушень: Скасувати рішення про відхилення ФОП Труфин І.І. за процедурою закупівлі – «Послуги з монтажу кондиціонерів».
Автор: ФОП Труфин Іван Іванович, Труфин Іван Іванович 0509448917 trufn@i.ua

Пункт скарги

Номер: db4767c06b22482ca3025c65a5193614
Заголовок пункту скарги: Відповідно до прийнятого уповноваженою особою Протоколу щодо прийняття рішення від № 128 від 10 травня 2024 року уповноваженою особою було вирішено «…Учасник у складі тендерної пропозиції не надав такі документи, які вимагалися відповідно до зазначених вище вимог: Додаток 1 п.4.5 лист-пояснення . Таким чином, тендерна пропозиція Учасника не відповідає встановленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону вимогам. Відповідно до підпункту 2 пункту 41 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми».
Опис заперечення: Я, ФОП Труфин Іван Іванович, категорично не погоджуюся з рішенням Замовника про відхилення моєї пропозиції, та вважаю його таким, що суперечить чинному законодавству з наступних підстав:
Відповідно до вимог п. 4.5. Додатку 1 до Тендерної документації:
«4.5. У разі, якщо учасник є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран та проживає на території України на законних підставах, такий учасник надає документ відповідно до статті 1 Закону України «Про громадянство України», що підтверджує такі законодавчі підстави проживання на території України (вимога стосується тільки фізичних осіб, у тому числі, фізичних осіб - підприємців)».
В той же час, Замовником відповідно до п. 4.1. Додатку 1 до Тендерної документації вимагалося підтвердження:
«Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції уповноваженої особи учасника процедури закупівлі підтверджуються, зокрема, - паспортом (ст.1-2, ст.3-6 за наявності записів) або паспортом у формі ID-картки (для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців)».
На виконання вищезазначених вимог, мною у складі тендерної пропозиції було надано файл «4. Паспорт , код І.Труфин.pdf». Відкривши даний файл можна побачити паспорт громадянина України, який є безперечним доказом того, що я ніяким чином не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, а тому я не підпадаю під умови, що визначені в п. 4.5. Додатку 1 до Тендерної документації.
Замовник чітко прописав вимогу п. 4.1. Додатку 1, з якої зрозуміло, що учасник надає документ відповідно до статті 1 Закону України «Про громадянство України», що підтверджує такі законодавчі підстави проживання на території України ТІЛЬКИ у разі, якщо такий учасник є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран та проживає на території України на законних підставах.
Окремих додаткових документів, листів чи довідок на підтвердження інформації що фізична особа чи фізична особа підприємець не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран та проживає на території України на законних підставах, Замовником НЕ ВИМАГАЛОСЬ.
Також, варта зауважити, що пункти 44 та 45 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178, містять вичерпний перелік підстав за яких Замовник може відхилити тендерну пропозицію учасника, при цьому обов’язково зазначити їх аргументацію в електронній системі закупівель.
Замовник не навів жодних аргументів чи доказів, для обгрунтування відхилення моєї тендерної пропозиції, а причини на які він посилається у Протоколі є хибними та безпідставними.
Враховуючи вищевикладене, вважаю, що Протокол щодо прийняття рішення Уповноваженою особою ОКНП Чернівецька обласна клінічна лікарня» № 128 від 10.05.2024 року, про дискваліфікацію мене, як учасника процедури відкритих торгів з особливостями незаконним, та таким що підлягає скасуванню.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші підстави
Ідентифікатор класифікації: Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Тип порушення: Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Опис суті пункту скарги: Щодо підстави дискаліфікації, Замовником в порушення вимог статті 5 і 26 Закону та пунктів 44 та 45 Особливостей, було безпідставно та незаконно відхилено тендерну пропозицію не надавши належного обгрунтування таким діям, тим самим позбавивши тендерну пропозицію, яка повністю відповідає вимогам Тендерної документації та є найбільш економічно вигідною стати переможною.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника