• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги зі збирання, перевезення та видалення медичних відходів з наданням відповідного паковання (код ДК 021:2015 - 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами)

Завершена

324 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 240.00 UAH
Період оскарження: 26.04.2024 14:19 - 03.05.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга

Номер: fb02399b1b654ab8be0e8a879b691171
Ідентифікатор запиту: UA-2024-04-26-007792-a.c1
Назва: Скарга
Скарга:
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Комунальне некомерційне підприємство "ОБЛАСНА ДИТЯЧА ЛІКАРНЯ" Закарпатської обласної ради було проведено відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO 3f15e891141949d98f40dbd4a133077f (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-26-007792-a) Послуги зі збирання, перевезення та видалення медичних відходів з наданням відповідного паковання (код ДК 021:2015 - 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами). Закупівлю було оголошено: 26.04.2024 р. Учасниками аукціону були ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ», ТОВ "А-ЕНЕРГО", ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС. 21.05.2024 р. згідно протокольного рішення № 88 було визначено переможцем торгів учасника ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС. ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного. 1. Відповідно до п. 1.2 Додатку 1 до тендерної документації, Замовник вимагав . Копія паспорту, копія сертифікату відповідності та технологічний регламент на піч (температура спалювання в камері горіння не менше 1100 С. Натомість, ТЕХНОЛОГІЧНИЙ РЕГЛАМЕНТ УСТАНОВКА ДЛЯ СПАЛЮВАННЯ: ВИХОР 3,15, копія якого надана учасником у файлі «Кваліфікаційний_документ_Технологічний_регламент_2023р_на_ВИХОР.pdf», у грифі затвердження не містить особистого підпису Тимчасово виконуючого обов’язки директора ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» Сорокуз Д.Ю., дати. Відтак, технологічний регламент не відповідає вимогам п. 5.16. ДСТУ 4163:2020 «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів» є недійсним. З огляду зазначеного пропозиція учасника не відповідала кваліфікаційним вимогам предмету закупівлі. 2. Відповідно до п. 1.2 Додатку 1 до тендерної документації, Замовник вимагав . Копія паспорту, копія сертифікату відповідності та технологічний регламент на піч (температура спалювання в камері горіння не менше 1100 С. Файл «Технічний_документ_Сертифікати_обладнання.pdf», наданий ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС», містить копію Сертифіката відповідності, зареєстрованого за № UA.024.С.0231-23 на продукцію – Установка для переробки органічних промислових та муніципальних відходів «ВИХОР - 3,15». Текст даного сертифікату відповідності містить посилання, що його видано на підставі: Протоколу № 101/23 ВУС від 09.06.2023 р. ВЦ ДП «СВЦОО» (атестат про акредитацію № 20122 від 09.06.2021 р.),тощо. Проте, в складі тендерної пропозиції ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» не надано копію Протоколу № 101/23 ВУС від 09.06.2023 р. ВЦ ДП «СВЦОО». Файл «Протокол сертифікаційних випробувань - 100-23 ВУС КУ-3,15.pdf», наданий ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС», містить копію Протоколу № 100/23 ВУС випробування з оцінки відповідності на Котел-утилізатор КУ-3,15 від 09.06.2023р. Однак, дане обладнання є відмінним від Установки для переробки органічних промислових та муніципальних відходів «ВИХОР - 3,15» та не є сміттєспалювальною піччю (інсенераторним комплексом). В складі тендерної пропозиції ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» не надано копію протоколу дослідження/випробування - Протоколу № 101/23 ВУС від 09.06.2023 р., посилання на який міститься у Сертифікаті відповідності, зареєстрованому за № UA.024.С.0231-23 на продукцію – Установка для переробки органічних промислових та муніципальних відходів «ВИХОР - 3,15». 3. Відповідно до п.1.1 Замовник вимагав Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (у разі оренди додатково надати копію договору оренди тощо, строк дії якого повинен бути до кінця поточного року). Учасник ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» надано Договір оренди № 110324 від 11.03.2024 р. укладений з ТОВ «АВС-ТРАНС». Натомість, згідно п. 10.08 даного договору зазначено, що кожна сторінка цього Договору підписується уповноваженими представниками сторін. Сторони погоджуються з тим, що сторінка цього Договору, яка не має підписів уповноважених представників Сторін, є недійсною та не може бути підставою для встановлення яких-небудь прав та обов’язків для Сторін по цьому Договору. Натомість, наданий учасником Договір оренди № 110324 від 11.03.2024 р. на кожній сторінці містить підпис лише зі сторони учасника ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС», в той час як підпис зі сторони ТОВ «АВС-ТРАНС» - відсутній. З огляду зазначеного, поданий учасником договір оренди є недійсним. Таким чином, пропозиція учасника ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» не відповідала технічним та кваліфікаційним критеріям та підлягала відхиленню. Також підкреслюємо, що скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником Комунальне некомерційне підприємство "ОБЛАСНА ДИТЯЧА ЛІКАРНЯ" Закарпатської обласної ради у майбутньому, крім того скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеними вище рішенням Замовника про визнання переможцем торгів учасника ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС пропозиція якого не відповідала технічним умовам тендерної документації та предмету закупівлі - було порушено право та охоронювані законом інтереси скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку. Вважаємо, що наведені дії Замовника свідчать про суб’єктивну та упереджену оцінку пропозиції конкурсних торгів та спонукання корупційним діям. На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1) Прийняти дану скаргу до розгляду; 2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі ідентифікатор закупівлі: UA-2024-04-26-007792-a ID у PROZORRO 3f15e891141949d98f40dbd4a133077f (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-26-007792-a Послуги зі збирання, перевезення та видалення медичних відходів з наданням відповідного паковання (код ДК 021:2015 - 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами). Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "ОБЛАСНА ДИТЯЧА ЛІКАРНЯ" Закарпатської обласної ради. 3) Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем торгів учасника ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 04.06.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 27.05.2024 16:20
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 07.06.2024 12:05
Дата виконання рішення Замовником: 11.06.2024 14:08
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення Комісії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №9781-р/пк-пз від 04.06.2024 року замовником виконано. Учасника ТОВ "ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС" повернуто на кваліфікацію.
Автор: ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ", Катышев Дмитрий 0504990920 DIM_KT@UECO.COM.UA https://ueco.com.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 42628058c1ee4cf699e107f43c627e3e
Заголовок пункту скарги: Скарга
Опис заперечення: Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Комунальне некомерційне підприємство "ОБЛАСНА ДИТЯЧА ЛІКАРНЯ" Закарпатської обласної ради було проведено відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO 3f15e891141949d98f40dbd4a133077f (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-26-007792-a) Послуги зі збирання, перевезення та видалення медичних відходів з наданням відповідного паковання (код ДК 021:2015 - 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами).
Закупівлю було оголошено: 26.04.2024 р.
Учасниками аукціону були ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ», ТОВ "А-ЕНЕРГО", ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС.
21.05.2024 р. згідно протокольного рішення № 88 було визначено переможцем торгів учасника ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС.
ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного.
1. Відповідно до п. 1.2 Додатку 1 до тендерної документації, Замовник вимагав . Копія паспорту, копія сертифікату відповідності та технологічний регламент на піч (температура спалювання в камері горіння не менше 1100 С.

Натомість, ТЕХНОЛОГІЧНИЙ РЕГЛАМЕНТ УСТАНОВКА ДЛЯ СПАЛЮВАННЯ: ВИХОР 3,15, копія якого надана учасником у файлі «Кваліфікаційний_документ_Технологічний_регламент_2023р_на_ВИХОР.pdf», у грифі затвердження не містить особистого підпису Тимчасово виконуючого обов’язки директора ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» Сорокуз Д.Ю., дати. Відтак, технологічний регламент не відповідає вимогам п. 5.16. ДСТУ 4163:2020 «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів» є недійсним.
З огляду зазначеного пропозиція учасника не відповідала кваліфікаційним вимогам предмету закупівлі.

2. Відповідно до п. 1.2 Додатку 1 до тендерної документації, Замовник вимагав . Копія паспорту, копія сертифікату відповідності та технологічний регламент на піч (температура спалювання в камері горіння не менше 1100 С.
Файл «Технічний_документ_Сертифікати_обладнання.pdf», наданий ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС», містить копію Сертифіката відповідності, зареєстрованого за № UA.024.С.0231-23 на продукцію – Установка для переробки органічних промислових та муніципальних відходів «ВИХОР - 3,15».
Текст даного сертифікату відповідності містить посилання, що його видано на підставі: Протоколу № 101/23 ВУС від 09.06.2023 р. ВЦ ДП «СВЦОО» (атестат про акредитацію № 20122 від 09.06.2021 р.),тощо.
Проте, в складі тендерної пропозиції ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» не надано копію Протоколу № 101/23 ВУС від 09.06.2023 р. ВЦ ДП «СВЦОО».

Файл «Протокол сертифікаційних випробувань - 100-23 ВУС КУ-3,15.pdf», наданий ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС», містить копію Протоколу № 100/23 ВУС випробування з оцінки відповідності на Котел-утилізатор КУ-3,15 від 09.06.2023р. Однак, дане обладнання є відмінним від Установки для переробки органічних промислових та муніципальних відходів «ВИХОР - 3,15» та не є сміттєспалювальною піччю (інсенераторним комплексом).

В складі тендерної пропозиції ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» не надано копію протоколу дослідження/випробування - Протоколу № 101/23 ВУС від 09.06.2023 р., посилання на який міститься у Сертифікаті відповідності, зареєстрованому за № UA.024.С.0231-23 на продукцію – Установка для переробки органічних промислових та муніципальних відходів «ВИХОР - 3,15».

3. Відповідно до п.1.1 Замовник вимагав Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (у разі оренди додатково надати копію договору оренди тощо, строк дії якого повинен бути до кінця поточного року).
Учасник ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» надано Договір оренди № 110324 від 11.03.2024 р. укладений з ТОВ «АВС-ТРАНС». Натомість, згідно п. 10.08 даного договору зазначено, що кожна сторінка цього Договору підписується уповноваженими представниками сторін. Сторони погоджуються з тим, що сторінка цього Договору, яка не має підписів уповноважених представників Сторін, є недійсною та не може бути підставою для встановлення яких-небудь прав та обов’язків для Сторін по цьому Договору.
Натомість, наданий учасником Договір оренди № 110324 від 11.03.2024 р. на кожній сторінці містить підпис лише зі сторони учасника ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС», в той час як підпис зі сторони ТОВ «АВС-ТРАНС» - відсутній. З огляду зазначеного, поданий учасником договір оренди є недійсним.
Таким чином, пропозиція учасника ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» не відповідала технічним та кваліфікаційним критеріям та підлягала відхиленню.
Також підкреслюємо, що скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником Комунальне некомерційне підприємство "ОБЛАСНА ДИТЯЧА ЛІКАРНЯ" Закарпатської обласної ради у майбутньому, крім того скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеними вище рішенням Замовника про визнання переможцем торгів учасника ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС пропозиція якого не відповідала технічним умовам тендерної документації та предмету закупівлі - було порушено право та охоронювані законом інтереси скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку.
Вважаємо, що наведені дії Замовника свідчать про суб’єктивну та упереджену оцінку пропозиції конкурсних торгів та спонукання корупційним діям.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,

ПРОСИМО:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду;
2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі ідентифікатор закупівлі: UA-2024-04-26-007792-a ID у PROZORRO 3f15e891141949d98f40dbd4a133077f (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-26-007792-a Послуги зі збирання, перевезення та видалення медичних відходів з наданням відповідного паковання (код ДК 021:2015 - 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами). Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "ОБЛАСНА ДИТЯЧА ЛІКАРНЯ" Закарпатської обласної ради.
3) Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем торгів учасника ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: 16 стаття
Ідентифікатор класифікації: Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Тип порушення: Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Опис суті пункту скарги: Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Комунальне некомерційне підприємство "ОБЛАСНА ДИТЯЧА ЛІКАРНЯ" Закарпатської обласної ради було проведено відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO 3f15e891141949d98f40dbd4a133077f (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-26-007792-a) Послуги зі збирання, перевезення та видалення медичних відходів з наданням відповідного паковання (код ДК 021:2015 - 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами).
Закупівлю було оголошено: 26.04.2024 р.
Учасниками аукціону були ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ», ТОВ "А-ЕНЕРГО", ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС.
21.05.2024 р. згідно протокольного рішення № 88 було визначено переможцем торгів учасника ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС.
ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного.
1. Відповідно до п. 1.2 Додатку 1 до тендерної документації, Замовник вимагав . Копія паспорту, копія сертифікату відповідності та технологічний регламент на піч (температура спалювання в камері горіння не менше 1100 С.

Натомість, ТЕХНОЛОГІЧНИЙ РЕГЛАМЕНТ УСТАНОВКА ДЛЯ СПАЛЮВАННЯ: ВИХОР 3,15, копія якого надана учасником у файлі «Кваліфікаційний_документ_Технологічний_регламент_2023р_на_ВИХОР.pdf», у грифі затвердження не містить особистого підпису Тимчасово виконуючого обов’язки директора ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» Сорокуз Д.Ю., дати. Відтак, технологічний регламент не відповідає вимогам п. 5.16. ДСТУ 4163:2020 «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів» є недійсним.
З огляду зазначеного пропозиція учасника не відповідала кваліфікаційним вимогам предмету закупівлі.

2. Відповідно до п. 1.2 Додатку 1 до тендерної документації, Замовник вимагав . Копія паспорту, копія сертифікату відповідності та технологічний регламент на піч (температура спалювання в камері горіння не менше 1100 С.
Файл «Технічний_документ_Сертифікати_обладнання.pdf», наданий ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС», містить копію Сертифіката відповідності, зареєстрованого за № UA.024.С.0231-23 на продукцію – Установка для переробки органічних промислових та муніципальних відходів «ВИХОР - 3,15».
Текст даного сертифікату відповідності містить посилання, що його видано на підставі: Протоколу № 101/23 ВУС від 09.06.2023 р. ВЦ ДП «СВЦОО» (атестат про акредитацію № 20122 від 09.06.2021 р.),тощо.
Проте, в складі тендерної пропозиції ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» не надано копію Протоколу № 101/23 ВУС від 09.06.2023 р. ВЦ ДП «СВЦОО».

Файл «Протокол сертифікаційних випробувань - 100-23 ВУС КУ-3,15.pdf», наданий ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС», містить копію Протоколу № 100/23 ВУС випробування з оцінки відповідності на Котел-утилізатор КУ-3,15 від 09.06.2023р. Однак, дане обладнання є відмінним від Установки для переробки органічних промислових та муніципальних відходів «ВИХОР - 3,15» та не є сміттєспалювальною піччю (інсенераторним комплексом).

В складі тендерної пропозиції ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» не надано копію протоколу дослідження/випробування - Протоколу № 101/23 ВУС від 09.06.2023 р., посилання на який міститься у Сертифікаті відповідності, зареєстрованому за № UA.024.С.0231-23 на продукцію – Установка для переробки органічних промислових та муніципальних відходів «ВИХОР - 3,15».

3. Відповідно до п.1.1 Замовник вимагав Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (у разі оренди додатково надати копію договору оренди тощо, строк дії якого повинен бути до кінця поточного року).
Учасник ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» надано Договір оренди № 110324 від 11.03.2024 р. укладений з ТОВ «АВС-ТРАНС». Натомість, згідно п. 10.08 даного договору зазначено, що кожна сторінка цього Договору підписується уповноваженими представниками сторін. Сторони погоджуються з тим, що сторінка цього Договору, яка не має підписів уповноважених представників Сторін, є недійсною та не може бути підставою для встановлення яких-небудь прав та обов’язків для Сторін по цьому Договору.
Натомість, наданий учасником Договір оренди № 110324 від 11.03.2024 р. на кожній сторінці містить підпис лише зі сторони учасника ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС», в той час як підпис зі сторони ТОВ «АВС-ТРАНС» - відсутній. З огляду зазначеного, поданий учасником договір оренди є недійсним.
Таким чином, пропозиція учасника ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» не відповідала технічним та кваліфікаційним критеріям та підлягала відхиленню.
Також підкреслюємо, що скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником Комунальне некомерційне підприємство "ОБЛАСНА ДИТЯЧА ЛІКАРНЯ" Закарпатської обласної ради у майбутньому, крім того скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеними вище рішенням Замовника про визнання переможцем торгів учасника ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС пропозиція якого не відповідала технічним умовам тендерної документації та предмету закупівлі - було порушено право та охоронювані законом інтереси скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку.
Вважаємо, що наведені дії Замовника свідчать про суб’єктивну та упереджену оцінку пропозиції конкурсних торгів та спонукання корупційним діям.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,

ПРОСИМО:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду;
2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі ідентифікатор закупівлі: UA-2024-04-26-007792-a ID у PROZORRO 3f15e891141949d98f40dbd4a133077f (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-26-007792-a Послуги зі збирання, перевезення та видалення медичних відходів з наданням відповідного паковання (код ДК 021:2015 - 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами). Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "ОБЛАСНА ДИТЯЧА ЛІКАРНЯ" Закарпатської обласної ради.
3) Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем торгів учасника ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір