-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Комплект мультимедійний (мультимедійний проектор, екран до мультимедійного проектора, об’єктив, стельове кріплення, кабель віта пара)
Комплект мультимедійний (мультимедійний проектор, екран до мультимедійного проектора, об’єктив, стельове кріплення, кабель віта пара) - 1 комплект, в тому числі: мультимедійний проектор -1 шт. екран до мультимедійного проектора - 1 шт. об’єктив – 1 шт. стельове кріплення - 1 шт. кабель віта пара – 40 м. Вимоги щодо товару, а також номенклатура, асортимент зазначено у Додатку 1 до тендерної документації «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ»
Завершена
260 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 600.00 UAH
мін. крок: 1% або 2 600.00 UAH
Період оскарження:
01.06.2018 16:16 - 14.06.2018 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційні умови
Номер:
815ec24f295741e0b609f4776609c44b
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-06-01-000876-b.a1
Назва:
Дискримінаційні умови
Вимога:
Звертаємо увагу Замовника на те, що у складі тендерної документації Замовника наявні дискримінаційні вимоги, що унеможливлюють конкуренту участь у процедурі відкритих торгів, а саме:
Пункт 5.1.1 (ТД_КОМПЛЕКТ МУЛЬТИМЕДІЙНИЙ) :
“-надати копії відповідних підтверджуючих документів про наявність власного або орендованого транспорту (або так само отримання учасником відповідних послуг із залученням транспортних засобів на договірних засадах) - копія договору оренди транспорту, або свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, або копія договору про надання послуг з перевезення вантажів, тощо.”
Аргумент: ця вимога є дискримінаційною для учасників, які не мають власного або орендованого транспорту, оскільки для виконання поставки товару, що є предметом закупівлі, не потрібна наявність власного або орендованого транспорту. Наприклад можлива доставка товару на адресу Замовника компанією-перевізником.
“- довідку, складену учасником у довільній формі, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід в якій обов’язково має бути зазначено наступну інформацію: ПІБ, посада працівників, досвід по супроводу та виконанню аналогічних договорів, та щодо кожного з таких працівників окремо, а також копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, вказаними згідно відповідної довідки: копії наказів про прийняття на роботу таких працівників, або копії інших документів (витяги з трудових книжок із записами щодо прийняття на роботу таких працівників, або договори щодо надання послуг спеціалістами, тощо); “
Аргумент: ця вимога є дискримінаційною для учасників, які не мають власних працівників, оскільки для виконання поставки товару, що є предметом закупівлі, не потрібна наявність власних працівників.
Додаток 1 до тендерної документації:
“4. На товар, що пропонується, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документи, які підтверджують якісні характеристики: сертифікат відповідності або інший документ, передбачений чинним законодавством.”
“- Копію чинного на дату проведення аукціону висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи Міністерства охорони здоров’я України на мультимедійне обладнання;”
“- Наявність сертифікату якості (або іншого документу, що підтверджує відповідність товару, вказаному в оголошенні).”
Аргумент: ця вимога є неправомірною, оскільки Згідно з Наказом №28 від 01.02.2005 «Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні» (зі змінами та доповненнями, Редакція від 11.10.2016 року) предмет цієї закупівлі не підлягає обов’язковій сертифікації в України.
“6. Учасник повинен надати у складі пропозиції оригінал або копію гарантійного листа (або іншого документу) виробника (представництва, філії виробника, або представника, або дилера, або дистриб’ютора – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України та уповноважені на це виробником (надати відповідний документ на підтвердження таких повноважень)), яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником.”
Аргумент: ця вимога є дискримінаційною та абсурдною, оскільки унеможливлює участь у процедурі закупівлі взагалі всіх інших учасників, окрім одного, який отримав повноваження від виробника або представника, або дилера, або дистриб’ютора.
З вищенаведеного стає зрозуміло, що умови цієї закупівлі є нерівноправними, дискримінаційними, та такими, що порушують Закон України “Про публічні закупівлі”.
Для забезпечення рівних та конкурентних умов для участі у цій процедурі закупівлі всіх без виключення учасників, вимагаємо:
виключити зі складу вимог тендерної документації вищенаведені дискримінаційні вимоги Замовника.
Пов'язані документи:
Учасник
- 000.docx 17.06.2018 23:59
Дата подачі:
07.06.2018 22:28
Вирішення:
Вельми шановний учасник, розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо наступне:
1. Для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, крім довідки у довільній формі відповідного змісту, потрібно надати копії відповідних підтверджуючих документів про наявність власного або орендованого транспорту (або так само отримання учасником відповідних послуг із залученням транспортних засобів на договірних засадах) - копія договору оренди транспорту, або свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, або копія договору про надання послуг з перевезення вантажів, тощо. Тобто, Учасник має альтернативу, не маючи власного транспортного засобу, може залучити перевізника вантажів на договірних засадах та надати копію відповідного договору. На Учасника покладається обов’язок доставки обладнання, що є предметом закупівлі за адресою, що визначена тендерною документацією, а так само витрати, що пов’язані з такою доставкою, Замовник в свою чергу повинен мати гарантію, що Учасник спроможний здійснити доставку даного обладнання.
Довідково:
У ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) зазначено перелік кваліфікаційних критеріїв, які встановлюються Замовником під час проведення процедури відкриті торги, але не менше одного. Крім того, звертаємо Вашу увагу, що в Законі не вказано формат та обсяг (перелік) документів, які підтверджують відповідність даним критеріям, Замовник на власний розсуд та з урахуванням специфіки предмету закупівлі, сфери його використання зазначає перелік документів та вимоги до їх змісту.
2. Стосовно критерія про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, звертаємо Вашу увагу, що умовами тендерної документації, крім доставки, на Учасника покладається обов’язок встановлення та налагодження обладнання за адресою замовника, а також технічну підтримку обладнання не менше 12 місяців з дня його встановлення та налагодження та гарантійне обслуговування. Для виконання вище зазначених вимог потрібні відповідні працівники (працівник), які виконають встановлення даного обладнання та в подальшому (протягом року), при потребі, здійснюватимуть технічне обслуговування.
3. Закупівля мультимедійного комплекту здійснюється за бюджетні кошти для покращення технічного забезпечення Замовника, тому технічне завдання щодо предмету закупівлі було розроблено відповідно до потреби та бажання працювати із надійними постачальниками, а також отримати якісне і безпечне обладнання. У додатку 1 до тендерної документації передбачено надання сертифікату, або іншого документу, який підтверджує якісні характеристики товару, що пропонує Учасник.
Довідково:
Законодавством України у сфері публічних закупівель не визначено поняття дискримінації та її форм. Однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі засадничі рамки, якими держави повинні керуватися на національному рівні.
Європейський суд з прав людини дав роз'яснення визначенню дискримінація: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня.
Виходячи з наведеного можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування.
Тобто «дискримінація» у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими.
Підсумовуючи розгляд Вашого звернення, на думку Замовника у тендерній документації відсутній будь який дискримінаційний характер та не має потреби вносити зміни до умов тендерної документації в цій частині.
Статус вимоги:
Не задоволено