-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Бензин та дизельне паливо (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 09130000-9 - нафта і дистиляти)
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо Учасником, мають бути викладені українською мовою. Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками, можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою бюро перекладів та/або з перекладом українською мовою з нотаріальним засвідченням підпису перекладача, якщо інше не передбачено цією тендерною документацією. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Допускається наявність у складі тендерної пропозиції Учасника та не потребують перекладу українською мовою документи на російській мові, складені Учасником в минулих періодах, або надані сторонніми підприємствами, організаціями чи установами, зокрема, але не виключно: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, листи, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, можуть бути викладені мовою їх загально прийнятого застосування (англійська, російська, німецька тощо). Вид забезпечення тендерних пропозицій: має бути надане у формі електронної банківської гарантії з накладенням кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) уповноваженої особи гаранту (далі-банк-гарант) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності) відповідно до вимог діючого законодавства. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Умови повернення та не повернення забезпечення тендерної пропозиції відповідно до статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі»з урахуванням особливостей. Детальні умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в п. 2 та 3 розділу ІІІ тендерної документації.Вид закупівлі: процедура закупівлі - відкриті торги відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей визначених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”. Застосовані критерії оцінки: Єдиним критерієм оцінки пропозицій на дану закупівлю є ціна– 100%.
мін. крок: 0.9% або 80 000.00 UAH
Незаконна відміна закупівлі
- Рішення від 20.05.2024 № 8746.pdf 20.05.2024 17:01
- Рішення від 27.05.2024 № 9198.pdf 30.05.2024 11:59
- Інформація про резолютивну частину рішення від 27.05.2024 № 9198.pdf 28.05.2024 13:10
- протокол скасування рішення на підставі АМКУ.pdf 30.05.2024 16:21
- Відповідь на скаргу.docx 22.05.2024 12:12
- відповідь на скаргу.pdf (1).p7s 22.05.2024 12:12
- відповідь на скаргу.pdf 22.05.2024 12:12
- sign.p7s 15.05.2024 14:58
- повідомлення про відміну закупівлі.pdf 15.05.2024 14:52
- Перелік АЗС.xls.asice.zip 15.05.2024 14:52
Пункт скарги
Найменування, місцезнаходження суб’єкта оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю «Укрнафта-Постач»; 04053, м. Київ, провулок Несторівський, 3-5; тел. +38 044 239 1480.
Обставини, зазначені Замовником як «порушення законодавства щодо закупівель, які неможливо усунути» - не належать до порушень законодавства щодо закупівель, тому не можуть бути підставою для відміни процедури закупівлі, отже таке рішення Замовника є безпідставним та незаконним.
При цьому, у коментарі Замовника щодо відміни закупівлі, опублікованому в електронній системі закупівель, а також в Повідомленні про відміну закупівлі від 09.05.2024 № 053/286-1061-06.1-08/2024 наведено такий опис порушень, які неможливо усунути: «необхідність уточнення технічних характеристик в інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічній специфікації за предметом закупівлі».
З цього приводу слід зазначити, що відповідно до вимог частини 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Замовник відміняє тендер у разі:
1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг;
2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Відповідно до вимог пункту 50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), замовник відміняє відкриті торги у разі:
1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг;
2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень;
3) скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг;
4) коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили.
Однак, Закон та Особливості не містять положень, які б відносили «необхідність уточнення технічних характеристик в інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічній специфікації за предметом закупівлі» до порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
При цьому, стаття 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення, якою визначено перелік порушень законодавства про закупівлі, також не містить такого виду порушення законодавства у сфері публічних закупівель, як «необхідність уточнення технічних характеристик в інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічній специфікації за предметом закупівлі».
Більше того, жодним з державних органів, які здійснюють контроль у сфері публічних закупівель у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України, перелік яких визначений у частині 4 статті 7 Закону, не було прийнято рішень щодо виявлення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, під час здійснення закупівлі UA-2024-04-26-005093-a, в тому числі тих, які неможливо усунути.
Враховуючи наведене, на переконання ТОВ «Укрнафта-Постач», Замовник не довів та документально не підтвердив:
- наявності порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, в тому числі тих, які неможливо усунути;
- наявності законних підстав для відміни закупівлі UA-2024-04-26-005093-a.
Таким чином, рішення Замовника про відміну закупівлі UA-2024-04-26-005093-a, є безпідставним та незаконним.
Більше того, після опублікування повідомлення про відміну закупівлі UA-2024-04-26-005093-a, Замовник 10.05.2024 оголосив про проведення нової закупівлі UA-2024-05-10-007899-a з ідентичними предметом та очікуваною вартістю закупівлі.
При цьому, у новій закупівлі, технічні характеристики в інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація за предметом закупівлі – не зазнали об’єктивних змін.
У відповідь на запитання до процедури UA-2024-05-10-007899-a (щодо того, які саме технічні характеристики в інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі в технічній специфікації за предметом закупівлі були уточнені порівняно з закупівлею UA-2024-04-26-005093-a), Замовник повідомив, що «тендерною документацією попередніх торгів не було вимог щодо надання переліку адрес АЗС/АЗК, розташованих в м. Києві з можливістю відпуску бензину та дизельного палива по облікових картах (талонах), запропонованих Учасником, в кількості не менше 10 АЗС/АЗК, та з яких не менше 2 (двох) АЗС/АЗК мають бути розташовані в радіусі не більше 5 км від розташування замовника: м. Київ, вул. Машинобудівна, 40».
При цьому, згідно з вимогами підпункту 2 пункту 2 Додатку 4 до тендерної документації щодо закупівлі UA-2024-04-26-005093-a, «учасник повинен мати можливість відпуску бензину та дизельного палива по облікових картах (талонах), запропонованих Учасником, через мережу автозаправних станцій (далі- АЗС/АЗК:) в м. Києві в кількості не менше 10 АЗС/АЗК, з яких не менше 2 (двох) АЗС/АЗК на відстані не більше 5 км. від розташування замовника: м. Київ, вул. Машинобудівна, 40».
Звертаємо увагу та те, що у складі тендерної пропозиції, поданої ТОВ «Укрнафта-Постач» для участі у закупівлі UA-2024-04-26-005093-a, було надано перелік та адреси АЗС (архів «Перелік АЗС.xls.asice.zip», файл «Перелік АЗС.xls»), тож замовник і так вже мав відповідну інформацію про перелік адрес АЗС/АЗК, які пропонувалися ТОВ «Укрнафта-Постач», та розташовані, зокрема, у м. Києві.
ТОВ «Укрнафта-Постач» здійснює господарську діяльність, суворо дотримуючись вимог законодавства України та має змогу вчасно, якісно та в повному обсязі поставити Замовнику товар, що є предметом закупівлі.
Станом на день прийняття Замовником рішення про відміну процедури закупівлі, тендерна пропозиція, подана ТОВ «Укрнафта-Постач», перебувала на розгляді Замовника та мала статус «Очікує рішення».
Разом з цим, Замовник вчинив дії та прийняв рішення, яким незаконно позбавив ТОВ «Укрнафта-Постач» можливості перемогти у Процедурі закупівлі.
Такі дії та рішення Замовника суперечать законодавству у сфері публічних закупівель.
-
Назва доказу:
Перелік АЗС, запропонованих ТОВ «Укрнафта-Постач», та розташованих, зокрема, у м. Києві
-
Опис доказу:
Зазначений доказ підтверджує, що у складі тендерної пропозиції, поданої ТОВ «Укрнафта-Постач» для участі у закупівлі UA-2024-04-26-005093-a, було надано перелік та адреси АЗС, і Замовник мав відповідну інформацію про перелік адрес АЗС/АЗК, які пропонувалися ТОВ «Укрнафта-Постач», та розташовані, зокрема, у м. Києві.
-
Повʼязаний документ:
Перелік АЗС.xls.asice.zip
-
-
Назва доказу:
Повідомлення про відміну закупівлі від 09.05.2024 № 053/286-1061-06.1-08/2024
-
Опис доказу:
Зазначений доказ підтверджує, що Замовник відмінив закупівлю через неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель, якими, на думку замовника, є «необхідність уточнення технічних характеристик в інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічній специфікації за предметом закупівлі».
-
Повʼязаний документ:
повідомлення про відміну закупівлі.pdf
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відміну процедури закупівлі, як таке, що є безпідставним та незаконним. Виконання зазначеної вимоги призведе до відновлення процедури закупівлі та до поновлення порушених під час здійснення Процедури закупівлі прав та інтересів ТОВ «Укрнафта-Постач», наведених вище.