• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Поточний ремонт будівлі № 2/488 за адресою м. Рівне (ДК 021:2015: 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)

Найменування закупівлі:Поточний ремонт будівлі № 2/488 за адресою м. Рівне (ДК 021:2015: 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи). Кількість:згідно тендерної документації. Термін надання послуг: до 21.06.2024 р. Місце надання послуг: згідно тендерної документації. Мова подання тендерних пропозицій - українська.

Завершена

320 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 600.00 UAH
Період оскарження: 26.04.2024 10:39 - 10.05.2024 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога про усунення порушення

Номер: 085de8fc05d74e19a13c1b8a0c8dd88f
Ідентифікатор запиту: UA-2024-04-26-002644-a.a1
Назва: Вимога про усунення порушення
Вимога:
Вимога про усунення порушення
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідь Замовника на «Вимогу про усунення порушення» по процедурі закупівлі UA-2024-04-26-002644-a, Поточний ремонт будівлі № 2/488 за адресою м. Рівне (ДК 021:2015: 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи) Через електронну систему закупівель 16.05.2024 надійшла вимога UA-2024-04-26-002644-a.a1 ТОВ «НБК-РІВНЕ» про скасування рішення про визначення переможцем торгів ФОП «Романюк Сергій Олександрович» і обґрунтовує вимогу «ненаданням ліцензії на право здійснення будівельних робіт». Вважає, що ФОП «Романюк Сергій Олександрович» надав не-достовірну інформацію у складі тендерної пропозиції та тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації. Замовник обґрунтовує прийняття рішення про визначення переможцем ФОП «Романюк Сергій Олександрович» наступним. Додатком 2 до Тендерної документації визначено “Інші умови технічного завдання: Учасник має ліцензію на право здійснення будівельних робіт”. Тендерною документацією вимагається Технічне завдання згідно Додатку 2 до Тендерної документації, погоджене Учасником, без зміни форми. Тендерною документацією не вимагається від учасників надання ліцензії, враховуючи наступне. Пунктом 9 частини 1 статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської ді-яльності» встановлено, що ліцензуванню підлягає будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, з урахуванням особливос-тей, визначених Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності». Так, відповідно до статті 37-1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльнос-ті» господарська діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними наслідками (СС3), підлягає ліцензуванню за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» з урахуванням особливостей, ви-значених цим Законом. Крім того, відповідно до Закону України «Про архітектурну діяльність» замовники та пі-дрядники під час будівництва зобов’язані доручати виконання будівництва об’єктів, що за кла-сом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) на-слідками, суб’єктам господарювання, які мають відповідну ліцензію. Клас наслідків визначає замовник разом з проектувальником відповідно до вимог буді-вельних норм, стандартів, нормативних документів і правил, затверджених згідно із законодав-ством. Всі об’єкти поділяються за такими класами наслідків (відповідальності): незначні наслід-ки — СС1; середні наслідки — СС2; значні наслідки — СС3. Отже, обов’язковому ліцензуванню підлягає будівництво об’єктів, що за класом на-слідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) нас-лідками. Будівництво (нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт, технічне переоснащення) об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, мають право здійснювати ви-ключно підрядники, які набули відповідну ліцензію. Тендерна документація не містить вимог щодо класу наслідків. Поточний ремонт (підтримання експлуатаційних якостей та попередження передча-сного зносу конструкцій і інженерного обладнання) не належить до нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту, технічного переоснащення, відповідно не класифікований за класом наслідків (відповідальності). Тому діяльність за предметом за-купівлі не підлягає ліцензуванню. Згідно п. 2 Розділу 5. Тендерної документації, документи, що не передбачені законодав-ством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, у складі тендерної пропозиції не мо-же бути підставою для її відхилення замовником. Щодо “недостовірної інформації”, то Замовником вимагалась форма “Технічне завдання згідно Додатку 2 до Тендерної документації”, погоджена Учасником, відступити від якої Учас-ник не міг, оскільки відповідне вважалося б “невідповідністю технічній специфікації”. До того ж відповідно до абзацу 3 підпункту 1 п. 44 Особливостей замовник відхиляє те-ндерну пропозицію, якщо учасник зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей. По перше, інформація щодо ліцензії не є суттєвою, оскільки відповідна діяльність не лі-цензується. По друге, Замовник не виявляв інформацію в порядку, визначеному згідно з абзацом пе-ршим пункту 42 Особливостей. Отже, ФОП «Романюк Сергій Олександрович» надав погоджену технічну специфікацію, як того вимагалось Тендерною документацією. Ліцензія не вимагалась. Замовником прийняте рішення про визначення переможцем ФОП «Романюк Сергій Олександрович» та намір укласти договір з переможцем відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей, на основі тендерної документації та з дотриманням принципів закупівлі, насамперед, максимальної економії та ефективності закупів-лі і об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. Адже, відхилення найбільш економічної вигідної пропозиції із без вагомих мотивів аж ніяк не призведе до ефективності закупівлі, а навпаки – до збитків бюджету. Отже, ФОП «Романюк Сергій Олександрович» дотримано вимог тендерної документа-ції/закупівлі та відсутні підстави для її відхилення.
Статус вимоги: Відхилено