-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Послуга з поточного ремонту приміщень першого поверху будівлі в м. Києві
Інші завершальні будівельні роботи, код ДК 021:2015 - 45450000-6. Опис предмета закупівлі зазначено у документації до закупівлі.
Завершена
5 330 430.74
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 53 304.31 UAH
мін. крок: 1% або 53 304.31 UAH
Період оскарження:
25.04.2024 17:15 - 05.05.2024 00:00
Скарга
Скасована
С К А Р Г А щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника
Номер:
b9e93be78f9343a0a2da1d03a524c44b
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-04-25-011775-a.b1
Назва:
С К А Р Г А щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника
Скарга:
Вихідний №: 27-05
Дата: від 27.05.2024 року
С К А Р Г А щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів Відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі: № у ЦБД: UA-2024-04-25-011775-a (назва): --- Найменування Замовника: Служба безпеки України (далі по тексту - Замовник) Розпочато процедуру аукціону: «відкриті торги з особливостями» Код за Єдиним закупівельним словником (предмет закупівлі): 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи Відповідно до інформації з електронної системи закупівель «https://prozorro.gov.ua/» до даної закупівлі, сторона(и) за даною скаргою подали пропозицію(ї) на участь в аукціоні, а саме: НАЗВА УЧАСНИКА(ІВ) АУКЦІОНУ
1. ТОВ "БП АТЛАНТ-БУД".
2. Товариство з обмеженою відповідальністю "Діар".
3. Товариство з обмеженою відповідальністю "ГРАНЕЛЬ".
4. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СБП ГРУП».
5. ФОП "АЛІГОРАКІ ОЛЕНА ЛЕОНІДІВНА".
Товариство з обмеженою відповідальністю "ГРАНЕЛЬ" (далі по тексту – Скаржник) Товариство з обмеженою відповідальністю " "БП АТЛАНТ-БУД"" (далі по тексту – Учасник, Переможець)
За результатами цінового аукціону Замовник здійснив оцінку тендерної пропозиції Учасника на предмет відповідності її умовам тендерної документації. Пропозицію Учасника було визначено Замовником такою, що відповідає умовам тендерної документації та визначено Учасника переможцем процедури закупівлі. Відповідно до Протокол розгляду тендерних пропозицій, оприлюдненого Замовником торгів: Протокол №111/4 від 23 травня 2024 року 23.05.2024 11:45 Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо відповідності тендерної пропозиції Переможця встановленим вимогам тендерної документації, що підтверджується наступним:
1. Розділ III п6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації.
Замовником зазначаються вимоги до предмета закупівлі згідно з частиною другою статті 22 Закону, а саме: • технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Додаток № 1 до ТД). Всупереч вимогам пункту 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації (далі – ТД) учасником не надано інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Додаток № 1 до ТД). Даним документом слід вважати саме підписаний Додаток 1 і ніяким чином не кошторисну документацію. Отже, Переможець проігнорував вимоги тендерної документації та не надав зазначену довідку протягом періоду який визначений в тендерній документації. Тому, Учасником не виконана вимога Замовника, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника і є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі».
2. Пункт 6, додатку 3 Тендерної документації Замовник торгів встановив вимогу щодо надання документів для підтвердження інших вимог тендерної документації, а саме:
Копії документів (посвідчення або протокол або витяг з протоколу) працівників, що матимуть безпосереднє відношення до надання послуг з поточного ремонту:
- про проходження навчання з електробезпеки (не нижче ІІ групи електробезпеки);
Переможець у своїй документації надав протокол перевірки знань від 22.04.2024 №230424.
Так, згідно підпункту 4 пункту 2.1.3 розділу 2 “Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів” (НПАОП 40.1-1.21-98) для одержання груп II-III працівники мають: знати будову і улаштування електроустановок. Навчання та перевірка знань посадовим особам та працівникам з Правил улаштування електрообладнання взагалі не проводилися.
Електротехнічним працівникам присвоювалась ІІ група з електробезпеки без проведення навчання попередньої І групи (інструктажу з електробезпеки, який проводиться відповідальним за електрогосподарство). В протоколі перевірки знань інформація щодо попередньої групи для даних працівників відсутня. Тому навчання даних працівників слід вважати не пройденими.
Заявлений Учасником електрик, Гречка Ярослав Васильович, навчання та перевірку знань як електрик (електротехнічний працівник) у ТОВ “БП АТЛАНТ-БУД” згідно вимог “Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці” (НПАОП 0.00-4.12-05) взагалі не пройшов.
Викладене посвідчення вказує його навчання як начальника зміни та електротехнологічного працівника іншого підприємства та потребує додаткових навчань у Учасника.
Тому слід вважати, що Учасник не має в наявності відповідального за електрогосподарство, адміністративно-технічних працівників з IV групою з електробезпеки та достатню кількість електротехнічних працівників.
Таким чином переможець проігнорував вимоги тендерної документації. Отже, Учасником не виконана вимога Замовника, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника і є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Пункт 6, додатку 3 Тендерної документації Замовник торгів встановив вимогу щодо надання документів для підтвердження інших вимог тендерної документації, а саме:
Копії документів (посвідчення або протокол або витяг з протоколу) працівників, що матимуть безпосереднє відношення до надання послуг з поточного ремонту:
- про проходження навчання з питань пожежної безпеки;
Згідно протоколів перевірки знань ТОВ “БП АТЛАНТ-БУД” від 22.04.2024 №220424, від 26.04.2024 №260424 Учасник тендеру проводив перевірку знань працівників з пожежної безпеки комісією з перевірки знань з охорони праці.
Але, комісія з перевірки знань з питань охорони праці не наділена повноваженнями проводити перевірку знань з пожежної безпеки.
Навчання та перевірка знань здійснювалася з Інструкції №4 “Про заходи пожежної безпеки”, чим порушений порядок проходження навчання та перевірки знань з питань пожежної безпеки, а саме: пункт 16 розділу IІ “Правил пожежної безпеки України”, яким встановлено, що Посадові особи та працівники проходять навчання та перевірку знань з питань пожежної безпеки у порядку, встановленому постановою Кабінету Міністрів України від 26.06.2013 року № 444 «Про затвердження Порядку здійснення навчання населення діям у надзвичайних ситуаціях».
Таким чином, слід вважати, що посадові особи та працівники Учасника тендеру не пройшли навчання та перевірку знань з питань пожежної безпеки згідно нормативно-правовим документам з питань цивільного захисту.
Отже, Учасником не виконана вимога Замовника, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника і є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі».
4. Пункт 7, додатку 3 Тендерної документації Замовник торгів встановив вимогу щодо надання документів для підтвердження інших вимог тендерної документації, а саме: Скан-копія оригіналу протоколу(-ів) або витягу з протоколу(-ів) випробувань лямкових поясів та/або карабінів та/або стропів та/або страхувальних канатів, іншого приладдя для виконання робіт на висоті та/або лісів будівельних. Протокол(-и) або витяг з протоколу(-ів) має(-ють) бути чинним(-и) на дату подання пропозиції.
В акті затвердженому від 09.05.2024 №2024/05/01 ТОВ “Науково-сертифікаційний центр “Стандарт” відсутня інформація щодо порядку випробування поясів запобіжних лямкових, а саме: показників - величини статичного навантаження під час випробувань (Н, кгс), часу протягом якого проводилися випробування (хв.) чи/ або згідно НПАОП 0.00-1.15-07
В протоколі відсутня інформація щодо працівників які проводили випробування.
Дата проведення випробувань взагалі відсутня (пункт 7 протоколу).
Вказаний в протоколі прилад “Zemic НМ9В-С3” є згідно технічної документації тензометричним датчиком, та не є динамометром для вимірювання статичного навантаження об'єкту випробування.
Слід розуміти, що випробування проводяться кожні 6 місяців. Якщо ж відштовхуватись від дати наступних випробувань п.8, 9 листопада 2024р, то зрозуміло, що датою випробуваннь п7, є 10 травня2024р. Акт підписаний 9 травня 2024р. Умовою Замовника було те, що Протокол(-и) або витяг з протоколу(-ів) має(-ють) бути чинним(-и) на дату подання пропозиції. Подання пропозицій з 25.04.2024 17:15до 08.05.2024 11:00.
Враховуючи вище викладене, Учасником не виконана вимога Замовника, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника і є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі».
5. Пункт 6, додатку 3 Тендерної документації Замовник торгів встановив вимогу щодо надання документів для підтвердження інших вимог тендерної документації, а саме: Копії документів (посвідчення або протокол або витяг з протоколу) працівників, що матимуть безпосереднє відношення до надання послуг з поточного ремонту:
- про проходження навчання з електробезпеки (не нижче ІІ групи електробезпеки);
- про проходження навчання з питань пожежної безпеки;
- про проходження навчання з питань охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями;
- про проходження навчання з питань охорони праці під час виконання робіт на висоті.
Вказана в усіх протоколах перевірки знань, котрі Переможець виклав в своїй документації, посада члена комісії: координатор з питань охорони праці, в Класифікаторі професій ДК 003:2010 вона взагалі відсутня. Викладачі з охорони праці, які б проводили навчання в усіх протоколах перевірки знань відсутні. Координатор з питань охорони праці має повноваження щодо організації, здійснення контролю за безпечним виконанням робіт у сфері безпеки та здоров'я працівників на роботі, але ніяк не проводити навчання.
Учасник тендеру допускає до роботи посадових осіб та працівників які не пройшли у встановленому порядку навчання та перевірку знань
Враховуючи вище викладене, Учасником не виконана вимога Замовника, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника і є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином, тендерна пропозиція Переможця підлягала відхиленню на підставі ЗУ "Про публічні закупівлі" у зв’язку з її невідповідністю умовам тендерної документації. Зважаючи на викладене вище, Замовник повинен був прийняти рішення про відхилення тендерної пропозицій Переможця згідно умов тендерної документації і оприлюднити протокол відхилення тендерної пропозиції. Замість цього, всупереч вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі" і умовам власної тендерної документації Замовник прийняв неправомірне рішення про відповідність тендерної пропозиції Переможця. Отже, протиправні дії Замовника полягають у дискримінаційному підході до розгляду тендерних пропозицій учасників аукціону щодо визначення тендерної пропозиції Переможця такою, що відповідає вимогам тендерної документації, в той час як вона не відповідає умовам тендерної документації, що призвело до спотворення результатів аукціону і дискримінації учасників. При цьому, протиправні дії Замовника, що полягають у визначенні тендерної пропозиції Переможця такою, що відповідає вимогам тендерної документації, в той час як вона не відповідає умовам тендерної документації. Наслідком зазначеного вище стало недотримання Замовником 3 з 6 принципів здійснення закупівель, закріплених у Законі України «Про публічні закупівлі», а саме:
- принцип добросовісної конкуренції;
- принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них;
- принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», Скаржник як суб’єкт оскарження в органі оскарження, звертається до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено права та законні інтереси. ВИХОДЯЧИ З ВИКЛАДЕНОГО, НА ПІДСТАВІ ЗАКОНУ УКРАЇНИ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ" СКАРЖНИК ЗВЕРТАЄТЬСЯ З ПРОХАННЯМ ДО ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ:
1. Прийняти цю Скаргу до розгляду.
2. Прийняти обґрунтоване рішення про наявність порушення процедури закупівлі в діях Замовника, що стосується не відхилення тендерної пропозиції Учасника і визнання його Переможцем процедури закупівлі.
3. Зобов’язати уповноважену особу Замовника скасувати рішення про відповідність тендерної пропозиції Переможця всім умовам, встановленим тендерною документацією.
ДОДАТКИ ДО СКАРГИ (ДОКАЗИ): 1. --- (відсутні)
З ПОВАГОЮ, директор ТОВ «ГРАНЕЛЬ» Владислав Нелін
Скаржник: ТОВ «ГРАНЕЛЬ» директор Владислав Нелін, ЄДРПОУ 38808393
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 28.05.2024 14:34
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
29.05.2024 00:00