• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція (Еверолімус 10 мг)

Торги відмінено

384 197 040.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 920 985.20 UAH
Період оскарження: 25.04.2024 17:06 - 03.05.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга

Номер: 4ad8d919fd804baab7f32074aa32059d
Ідентифікатор запиту: UA-2024-04-25-011682-a.c3
Назва: Скарга
Скарга:
Дата розгляду скарги: 06.08.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 30.07.2024 18:20
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 09.08.2024 12:49
Автор: ТОВ "УКРФАРМГРУП", Тендерний відділ +380673937793 tender@ukrphg.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: c713b3c62472457da333c9c8ee23b135
Заголовок пункту скарги: Неправомірне відхилення тендерної пропозиції Скаржника
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Запропонований Скаржником лікарський засіб повністю відповідає технічним, якісним та кількісним вимогам предмету закупівлі та на момент проведення процедури закупівлі має реєстрацію на території України ((№ реєстраційного посвідчення в Україні №UA/20466/01/02). Скаржник категорично не згоден з рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника. Вважає його таким, що порушує законодавство у сфері публічних закупівель, права Скаржника та веде до розтрати державних коштів на суму 177 311 820,00 (сто сімдесят сім мільйонів триста одинадцять тисяч вісімсот двадцять) гривень.
Вимоги: Зобов'язати замовника відмінити процедуру закупівлі

Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга Щодо неправомірного визначення переможця після оцінки тендерних пропозицій на закупівлю товарів ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція (Еверолімус 10мг)

Номер: 559f68f934f24a15bb55f51e899ab041
Ідентифікатор запиту: UA-2024-04-25-011682-a.b2
Назва: Скарга Щодо неправомірного визначення переможця після оцінки тендерних пропозицій на закупівлю товарів ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція (Еверолімус 10мг)
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 19.06.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 10.06.2024 16:37
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 24.06.2024 11:50
Дата виконання рішення Замовником: 18.07.2024 20:20
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 19.06.2024 № 10625-р/пк-пз Замовником скасовано рішення про визначення ТОВ «УКРФАРМГРУП» переможцем процедури закупівлі.
Автор: ТОВ "СТМ-Фарм", Юлія Сапожнікова +380506409073 yusapozhnikova@stm-farm.biz

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 0361f00919204892bc3d7131ed11a889
Заголовок пункту скарги: Рішення Замовника про визначення ТОВ «УКРФАРМГРУП» переможцем Процедури закупівлі та про намір укласти договір з ТОВ «УКРФАРМГРУП» суперечить ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостям
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги: Замовником проводиться процедура відкритих торів з особливостями за предметом закупівлі «ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція (Еверолімус 10 мг)», номер оголошення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2024-04-25-011682-a.

Згідно з інформацією, розміщеною на веб-порталі Уповноваженого органу, свої тендерні пропозиції (надалі – Пропозиції) для участі в Процедурі закупівлі надали наступні учасники:
1. Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРФАРМГРУП».
2. Скаржник
3. Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ».

Кінцевий строк подання Пропозицій був встановлений до 06.05.2024, 10:00 год.
Розкриття Пропозицій було призначено на 07.05.2024, але через подання і розгляд Органом оскарження скарги Товариства з обмеженою відповідальності «ДНІПРОФАРМАЦІЯ» розкриття Пропозицій відбулося 20.05.2024. За результатами аукціону найбільш економічно вигідною визначено Пропозицію ТОВ «УКРФАРМГРУП».

Відповідно до протоколу уповноваженої особи Замовника від 27.05.2024 № 419, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу, строк розгляду Пропозиції ТОВ «УКРФАРМГРУП» був подовжений до 20 робочих днів.

Згідно інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу, Замовник 03.06.2024 оприлюднив запит щодо виправлення невідповідностей такого змісту:
«ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: У складі тендерної пропозиції учасник надав лист від «Державного експертного центру МОЗ України» №1192/1-5 від 03.05.2024 щодо ухвалення рекомендації до реєстрації для лікарського засобу Еверонат, таблетки по 5 мг, 10 мг виробництва Натко Фарма Лімітед, Індія. Проте у складі тендерної пропозиції учасник не надав копію чинного реєстраційного посвідчення на лікарський засіб Еверонат 10 мг який запропоновано до постачання. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: п.п. 6.1. п. 6 Розділу І Додатка 2 до тендерної документації. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: надати копію чинного реєстраційного посвідчення на лікарський засіб ЕВЕРОНАТ 10 мг виробництва Натко Фарма Лімітед, Індія який запропоновано до постачання. Ута у разі надання реєстраційного посвідчення на лікарський засіб, зареєстрований згідно з процедурою, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 15 квітня 2022 р. № 471 «Деякі питання екстреної державної реєстрації лікарських засобів, медичних імунобіологічних препаратів, препаратів крові, що виробляються або постачаються в Україну протягом періоду дії воєнного стану, під зобов’язання», Учасник додатково надає: копію чинного документа, що підтверджує застосування лікарського засобу в Сполучених Штатах Америки, Швейцарській Конфедерації, Японії, Австралії, Канаді та/або на території держав - членів Європейського Союзу (CoPP - Certificate of a Pharmaceutical Product (Сертифікат лікарського засобу для міжнародної торгівлі); АБО копію іншого документа, виданого відповідним органом/установою/закладом у сфері охорони здоров'я з переліку країн, визначених у даному азаці, що підтверджує застосування лікарського засобу. У разі здійснення державної реєстрації запропонованого лікарського засобу відповідно до наказу МОЗ України від 15 червня 2020 р. № 1391 – Учасник надає Реєстраційне посвідчення на такий лікарський засіб, зареєстрований з метою закупівлі особою, уповноваженою на здійснення закупівель у сфері охорони здоров’я. У випадку якщо Міністерством охорони здоров’я України не було видано реєстраційного посвідчення на лікарський засіб, зареєстрований за процедурою державної реєстрації відповідно до наказу МОЗ України від 15 червня 2020 р. № 1391 - Учасник надає роздруківку з Державного реєстру лікарських засобів України або витяг з відповідного наказу МОЗ України з інформацією про реєстрацію такого лікарського засобу. У разі здійснення державної реєстрації запропонованого лікарського засобу відповідно до наказу МОЗ України від 03 листопада 2015 р. № 721 – Учасник надає Реєстраційне посвідчення на такий лікарський засіб, який підлягає закупівлі за результатами закупівельної процедури, проведеної спеціалізованою організацією, яка здійснює закупівлі. У разі, якщо на момент виправлення невідповідності Учасником строк дії реєстраційного посвідчення подовжений наказом МОЗ України на один рік з дати закінчення строку дії реєстраційного посвідчення лікарського засобу та/або на строк дії воєнного стану, та/або на шість місяців з дня припинення або скасування воєнного стану, АБО строк дії реєстраційного посвідчення на лікарський засіб, який закуповується особою, уповноваженою на здійснення закупівель у сфері охорони здоров’я, що діяло до 1 квітня 2023 р., продовжений до введення в дію Закону України «Про лікарські засоби» від 28 липня 2022 р. № 2469-IX виключно для виконання програм та здійснення централізованих заходів з охорони здоров’я, Учасник надає копію реєстраційного посвідчення на лікарський засіб, термін дії якого сплив, ТА роздруківку з Державного реєстру лікарських засобів України або витяг з відповідного наказу МОЗ України з інформацією про продовження строку дії такого реєстраційного посвідчення».

Згідно інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу, ТОВ «УКРФАРМГРУП» 03.06.2024 оприлюднив лист-роз’яснення та копію реєстраційного посвідчення на лікарський засіб ЕВЕРОНАТ, таблетки по 10 мг виробництва Натко Фарма Лімідед, Індія.

Повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «УКРФАРМГРУП» оприлюднено на на веб-порталі Уповноваженого органу 05.06.2024 (протокол уповноваженої особи Замовника від 05.06.2024 № 498).

Скаржник повідомляє про порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі та просить Орган оскарження зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення ТОВ «УКРФАРМГРУП» переможцем Процедури закупівлі та про намір укласти договір з ТОВ «УКРФАРМГРУП», та зобов’язати Замовника відхилити Пропозицію ТОВ «УКРФАРМГРУП» з огляду на наступне.

Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам розміщена у пункті 6 розділу ІІІ тендерної документації Замовника (надалі – Документація).
Відповідно до пункту 6 розділу ІІІ Документації:
«Вимоги до предмета закупівлі викладено у Додатку 1 до тендерної документації.
Вимоги до документів, які необхідно надати в якості підтвердження відповідності предмета закупівлі встановленим вимогам, викладено у Додатку 1 та Додатку 2 до тендерної документації.
Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення».

Додаток 1 до Документації містить довідку про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Зокрема, Додаток 1 до Документації містить таку вимогу:
Вимоги до реєстрації
Запропонований до постачання лікарський засіб має бути зареєстрованим в Україні на дату подання тендерної пропозиції.

Додаток 2 до Документації містить Перелік інформації, що подається учасником в складі його тендерної пропозиції (у вигляді файлів), та вимоги до неї:
«І. Перелік інформації, що відноситься до складу тендерної пропозиції та підлягає завантаженню в ЕСЗ у вигляді файлів
6. Вимоги щодо реєстрації лікарського засобу
6.1. Щодо зареєстрованого лікарського засобу
6.1.1. Копія чинного реєстраційного посвідчення на лікарський засіб, виданого відповідним уповноваженим органом в Україні. Документи надаються Учасником у складі тендерної пропозиції з урахуванням вимог чинного законодавства України, встановлених до реєстрації лікарських засобів, які можуть закуповуватися особою, уповноваженою на здійснення закупівель у сфері охорони здоров’я, зокрема ст. ст. 9, 9-1 Закону України «Про лікарські засоби», постанови Кабінету Міністрів України від 15 квітня 2022 р. № 471 «Деякі питання екстреної державної реєстрації лікарських засобів, медичних імунобіологічних препаратів, препаратів крові, що виробляються або постачаються в Україну протягом періоду дії воєнного стану, під зобов’язання».
У разі надання реєстраційного посвідчення на лікарський засіб, зареєстрований згідно з процедурою, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 15 квітня 2022 р. № 471 «Деякі питання екстреної державної реєстрації лікарських засобів, медичних імунобіологічних препаратів, препаратів крові, що виробляються або постачаються в Україну протягом періоду дії воєнного стану, під зобов’язання», Учасник додатково надає:
копію чинного документа, що підтверджує застосування лікарського засобу в Сполучених Штатах Америки, Швейцарській Конфедерації, Японії, Австралії, Канаді та/або на території держав - членів Європейського Союзу (CoPP - Certificate of a Pharmaceutical Product (Сертифікат лікарського засобу для міжнародної торгівлі);
АБО копію іншого документа, виданого відповідним органом/установою/закладом у сфері охорони здоров'я з переліку країн, визначених у даному пункті, що підтверджує застосування лікарського засобу.
У разі здійснення державної реєстрації запропонованого лікарського засобу відповідно до наказу МОЗ України від 15 червня 2020 р. № 1391 – Учасник надає Реєстраційне посвідчення на такий лікарський засіб, зареєстрований з метою закупівлі особою, уповноваженою на здійснення закупівель у сфері охорони здоров’я. У випадку якщо Міністерством охорони здоров’я України не було видано реєстраційного посвідчення на лікарський засіб, зареєстрований за процедурою державної реєстрації відповідно до наказу МОЗ України від 15 червня 2020 р. № 1391 - Учасник надає роздруківку з Державного реєстру лікарських засобів України або витяг з відповідного наказу МОЗ України з інформацією про реєстрацію такого лікарського засобу.
У разі здійснення державної реєстрації запропонованого лікарського засобу відповідно до наказу МОЗ України від 03 листопада 2015 р. № 721 – Учасник надає Реєстраційне посвідчення на такий лікарський засіб, який підлягає закупівлі за результатами закупівельної процедури, проведеної спеціалізованою організацією, яка здійснює закупівлі.
(Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений іншою мовою, ніж українська, Учасник повинен надати автентичний переклад такого документа українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Відповідальність за достовірність перекладу несе Учасник).
6.1.2. У разі, якщо на момент подання тендерної пропозиції Учасником строк дії реєстраційного посвідчення подовжений наказом МОЗ України на один рік з дати закінчення строку дії реєстраційного посвідчення лікарського засобу та/або на строк дії воєнного стану, та/або на шість місяців з дня припинення або скасування воєнного стану,
АБО строк дії реєстраційного посвідчення на лікарський засіб, який закуповується особою, уповноваженою на здійснення закупівель у сфері охорони здоров’я, що діяло до 1 квітня 2023 р., продовжений до введення в дію Закону України «Про лікарські засоби» від 28 липня 2022 р. № 2469-IX виключно для виконання програм та здійснення централізованих заходів з охорони здоров’я,
Учасник надає копію реєстраційного посвідчення на лікарський засіб, термін дії якого сплив, ТА роздруківку з Державного реєстру лікарських засобів України або витяг з відповідного наказу МОЗ України з інформацією про продовження строку дії такого реєстраційного посвідчення».

У складі Пропозиції ТОВ «УКРФАРМГРУП» містяться зокрема:
1) Довідка про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі вих. № 0305/01 від 03.05.2024 (файл «2. Довідка технічні, якісні, кількісні характеристики.pdf»), у якій зазначено зокрема:
Торгова** назва
ЕВЕРОНАТ
Виробник, країна виробника
Натко Фарма Лімітед, Індія
2) Лист Державного підприємства «Державний експертний центр Міністерства охорони здоров’я України» від 03.05.2024 № 1192/1-5 (файл «6.1 Відповідність вимогам щодо реєстрації ЛЗ.pdf»), у якому зазначено зокрема:
«Матеріали щодо реєстрації зазначеного лікарського засобу включені до переліку лікарських засобів, що пропонуються до державної реєстрації від 03.05.2024 р».
3) Гарантійний лист ТОВ «УКРФАРМГРУП» вих. № 0305/04 від 03.05.2024 (файл «6.1 Відповідність вимогам щодо реєстрації ЛЗ.pdf»), у якому зазначено зокрема:
«ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УКРФАРМГРУП» повідомляє, що запропонований нами лікарський засіб ЕВЕРОНАТ, таблетки по 10 мг; по 7 таблеток у блістері; по 4 блістери в картонній коробці, виробництва Натко Фарма Лімітед, Індія рекомендовано до державної реєстрації в Україні терміном на 5 років на засіданні Науково-експертної Ради Центру від 02.05.2024. матеріали щодо реєстрації зазначеного лікарського засобу включені до переліку лікарських засобів, що пропонуються до державної реєстрації від 03.05.2024».

У Пропозиції ТОВ «УКРФАРМГРУП» відсутня інформація про реєстрацію лікарського засобу ЕВЕРОНАТ в Україні та документи, що підтверджують реєстрацію лікарського засобу ЕВЕРОНАТ.

Відповідно до пункту 26 Порядку державної реєстрації (перереєстрації) лікарських засобів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.05.2005, на підставі поданої заявником заяви, висновків Центру МОЗ у строк, що не перевищує 10 робочих днів, приймає рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації лікарського засобу.

Відповідно до пункту 8 Положення про Міністерство охорони здоров’я України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.03.2015 № 267, МОЗ у межах повноважень, передбачених законом, на основі і на виконання Конституції та законів України, актів Президента України і постанов Верховної Ради України, прийнятих відповідно до Конституції та законів України, актів Кабінету Міністрів України видає накази, організовує та контролює їх виконання.

Відповідно до пункту 90 Інструкції з діловодства у Міністерстві охорони здоров’я України, затвердженої наказом МОЗ України від 25.02.2014 № 143, накази видаються як рішення організаційно-розпорядчого чи нормативного характеру.

Отже, рішення про реєстрацію лікарського засобу в Україні оформлюється наказом МОЗ України.

Відповідно до пункту 26 Порядку державної реєстрації (перереєстрації) лікарських засобів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.05.2005 факт державної реєстрації лікарського засобу засвідчується реєстраційним посвідченням на лікарський засіб.

Лікарський засіб ЕВЕРОНАТ, таблетки по 10 мг був зареєстрований наказом МОЗ України від 07.05.2024 № 794 «Про державну реєстрацію (перереєстрацію) лікарських засобів (медичних імунобіологічних препаратів) та внесення змін до реєстраційних матеріалів», а реєстраційне посвідчення № UA/20466/01/02 на лікарський засіб ЕВЕРОНАТ, таблетки по 10 мг було оформлено 08.05.2024.

Тобто, на дату подання тендерних пропозицій 06.05.2024 лікарський засіб ЕВЕРОНАТ не був зареєстрований в Україні і не мав реєстраційного посвідчення.

Відповідно до пункту 32 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.

Пропозиція ТОВ «УКРФАРМГРУП» не відповідає вимогам Додатку 1 до Документації «Запропонований до постачання лікарський засіб має бути зареєстрованим в Україні на дату подання тендерної пропозиції» та вимогам підпункту 6.1.1 Додатку 2 до Документації «6. Вимоги щодо реєстрації лікарського засобу
6.1. Щодо зареєстрованого лікарського засобу
6.1.1. Копія чинного реєстраційного посвідчення на лікарський засіб, виданого відповідним уповноваженим органом в Україні».

03.06.2024 Замовник оприлюднив запит щодо виправлення невідповідностей, запропонувавши ТОВ «УКРФАРМГРУП» надати копію чинного реєстраційного посвідчення на лікарський засіб ЕВЕРОНАТ 10 мг виробництва Натко Фарма Лімітед, Індія який запропоновано до постачання.

У відповідь на запит Замовника щодо виправлення невідповідностей ТОВ «УКРФАРМГРУП» 03.06.2024 розмістив на веб-порталі Уповноваженого органу лист-роз’яснення та копію реєстраційного посвідчення на лікарський засіб ЕВЕРОНАТ, таблетки по 10 мг виробництва Натко Фарма Лімідед, Індія.

Вимоги тендерної документації передбачали, що запропонований до постачання лікарський засіб має бути зареєстрованим в Україні на дату подання тендерної пропозиції (тобто на 06.05.2024), а учасник мав надати копію чинного реєстраційного посвідчення на лікарський засіб. Однак, наказ МОЗ України про реєстрацію лікарського засобу ЕВЕРОНАТ видано 07.05.2024, а реєстраційне посвідчення у свою чергу оформлено лише 08.05.2024, тобто невідповідності у Пропозиції ТОВ «УКРФАРМГРУП» усунені не були, лікарський засіб не є зареєстрованим в Україні на дату подання тендерних пропозицій, і Замовник був зобов’язаний відхилити Пропозицію ТОВ «УКРФАРМГРУП».

Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (надалі – Особливості), Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.

Рішення Замовника про визначення ТОВ «УКРФАРМГРУП» переможцем Процедури закупівлі та про намір укласти договір з ТОВ «УКРФАРМГРУП» суперечить Закону та Особливостям.

Рішення Замовника про визначення ТОВ «УКРФАРМГРУП» переможцем Процедури закупівлі та про намір укласти договір з ТОВ «УКРФАРМГРУП» порушує принципи здійснення публічних закупівель, встановлені статтею 5 Закону: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, а також порушує права і законні інтереси Скаржника.

Рішення Замовника про визначення ТОВ «УКРФАРМГРУП» переможцем Процедури закупівлі та про намір укласти договір з ТОВ «УКРФАРМГРУП» спотворює суть проведення процедури відкритих торгів, оскільки надає можливість учасникам не просто виправляти невідповідності у тендерних пропозиціях, а змінювати свої тендерні пропозиції протягом щонайменше 20 робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції, дозволяючи при цьому додатково надавати документи, які не існували і не могли існувати станом на дату, встановлену як кінцевий строк подання тендерних пропозицій.

Скаржник вважає, що його права і законні інтереси можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про визначення ТОВ «УКРФАРМГРУП» переможцем Процедури закупівлі та про намір укласти договір з ТОВ «УКРФАРМГРУП», а також зобов’язання Замовника прийняти рішення про відхилення Пропозиції ТОВ «УКРФАРМГРУП».
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Скарга
Відхилено
КЕП

Оскарження умов тендерної документації

Номер: dd33753a1b9b49ef8ac1c8ca0705000b
Ідентифікатор запиту: UA-2024-04-25-011682-a.a1
Назва: Оскарження умов тендерної документації
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 14.05.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 06.05.2024 15:02
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 17.05.2024 14:40
Автор: ТОВ "ДНІПРОФАРМАЦІЯ", Катерина Кізенко +380968274798 dneprofarmatsiya@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 1ea4aa051a0d415d9f08832df5894b0f
Заголовок пункту скарги: Вимогу Замовника щодо строків надання документів для укладання договору
Опис заперечення: Вимога Замовника щодо надання вище вказаних документів, у термін 3 робочих дня, є такою що не відповідає нормам діючого законодавства у сфері публічних закупівель та обмежує наші права, які передбачені нормами діючого законодавства.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Вимога Замовника щодо надання вище вказаних документів, у термін 3 робочих дня, є такою що не відповідає нормам діючого законодавства у сфері публічних закупівель та обмежує наші права, які передбачені нормами діючого законодавства.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: ace3dbe396b6447dab8bb47bb65a1777
Заголовок пункту скарги: Строки інформування про відправку продукції
Опис заперечення: Вказана вимога Замовника в п. 5.1. Проєкту договору обмежує наші права як потенційного учасника закупівлі
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Інші умови договору
Тип порушення: Інші умови договору
Опис суті пункту скарги: Термін постачання продукції передбачено Замовником до 20.05.2026 року, вимога щодо надання постачальником переліку вказаних у цьому пункті документів «не менше ніж за 14 (чотирнадцять) робочих днів до дати запланованої відправки продукції в пункт призначення» виглядає такою, що обмежує постачальника у термінах наданнях таких документів, оскільки постачання продукції заплановано різними партіями, у різні роки. Тобто вимога щодо надання документів «не менше ніж за 14 (чотирнадцять) робочих днів до дати запланованої відправки продукції в пункт призначення» виглядає такою, що обмежує постачальника у термінах наданнях таких документів.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 3
Номер: 561b5c32b8464495938b8899b0d16276
Заголовок пункту скарги: Порушення вибору процедури закупівлі
Опис заперечення: Відповідно додатку 1 Особливостей ПЕРЕЛІК лікарських засобів, які в установленому законом порядку зареєстровані в Україні, та медичних виробів, закупівля яких здійснюється закладами охорони здоров’я, структурними підрозділами з питань охорони здоров’я обласних та Київської міської державних (військових) адміністрацій з використанням електронного каталогу, містить препарат Еверолімус. Замовник, обравши проведення саме відкритих торгів з особливостями замість електронного каталогу, порушує норми діючого законодавства у сфері публічних закупівель та порушує права Скаржника
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Інші підстави
Ідентифікатор класифікації: Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Тип порушення: Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Опис суті пункту скарги: Відповідно додатку 1 Особливостей ПЕРЕЛІК лікарських засобів, які в установленому законом порядку зареєстровані в Україні, та медичних виробів, закупівля яких здійснюється закладами охорони здоров’я, структурними підрозділами з питань охорони здоров’я обласних та Київської міської державних (військових) адміністрацій з використанням електронного каталогу, містить препарат Еверолімус. Замовник, обравши проведення саме відкритих торгів з особливостями замість електронного каталогу, порушує норми діючого законодавства у сфері публічних закупівель та порушує права Скаржника
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 4
Номер: 0ab4cc9aeea3491992e07baecf1768c3
Заголовок пункту скарги: Дискримінаційні умови для постачальника резидента України в перерахунку ціни
Опис заперечення: Вказані вимоги Замовника в Проєкті договору щодо перерахунку ціни є дискримінаційними, такими що обмежують наші права та погіршують становише учасників резедентів у даній процедурі закупівлі. У відповідності до ч. 4 ст. 5 Закону, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. При цьому статтею 5 цього ж Закону передбачено, що закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Інші умови договору
Тип порушення: Інші умови договору
Опис суті пункту скарги: Вказані вимоги Замовника в Проєкті договору щодо перерахунку ціни є дискримінаційними, такими що обмежують наші права та погіршують становише учасників резедентів у даній процедурі закупівлі. У відповідності до ч. 4 ст. 5 Закону, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. При цьому статтею 5 цього ж Закону передбачено, що закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації