-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Технічне обслуговування системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та цілодобове спостереження за пожежною автоматикою на об’єктах НУБіП України
Завершена
345 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 452.00 UAH
мін. крок: 1% або 3 452.00 UAH
Період оскарження:
25.04.2024 16:48 - 02.06.2024 00:00
Скарга
Скасована
КЕП
Скарга на неправомірні дії Замовника при визначенні Переможця
Номер:
4f7eebf56db3439c806e1357fdf58e95
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-04-25-011396-a.b2
Назва:
Скарга на неправомірні дії Замовника при визначенні Переможця
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- ТЗ.pdf 18.06.2024 14:01
- Перелік формальних помилок.pdf 18.06.2024 14:01
- ТД_209_нова_редакція__.docx 18.06.2024 14:01
- Протокол_відхилення_209 (1).docx 18.06.2024 14:01
- обгрунтування АНЦ.pdf 18.06.2024 14:01
- Скарга на неправомірне відхилення.pdf 18.06.2024 14:01
- пропозиція (2).pdf 18.06.2024 14:01
- особливості здійснення публічних закупівель.pdf 18.06.2024 14:01
- sign.p7s 18.06.2024 14:11
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
19.06.2024 00:04
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
116e5e74d54c4c16adc8ec6bb4ac87e5
Заголовок пункту скарги:
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги:
Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.
3. Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації.
4. Окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання).
5. У складі тендерної пропозиції немає документа (документів), на який посилається учасник процедури закупівлі у своїй тендерній пропозиції, при цьому замовником не вимагається подання такого документа в тендерній документації.
6. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, якщо на цей документ (документи) накладено її кваліфікований електронний підпис.
7. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що складений у довільній формі та не містить вихідного номера.
8. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа.
9. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, який засвідчений підписом уповноваженої особи учасника процедури закупівлі та додатково містить підпис (візу) особи, повноваження якої учасником процедури закупівлі не підтверджені (наприклад, переклад документа завізований перекладачем тощо).
10. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що містить (містять) застарілу інформацію про назву вулиці, міста, найменування юридичної особи тощо, у зв'язку з тим, що такі назва, найменування були змінені відповідно до законодавства після того, як відповідний документ (документи) був (були) поданий (подані).
11. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, в якому позиція цифри (цифр) у сумі є некоректною, при цьому сума, що зазначена прописом, є правильною.
12. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду.
Звертаємо увагу на п.2 вказаного переліку, а саме: «Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа)» - не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.
Тобто, вказавши в колонці «кількість» 8 (маючи на увазі кількість місяців через відсутність чіткої назви або інструкції щодо заповнення), Учасник допустив помилку у відповідності до п.2 вказаного переліку, а отже, Замовник мав надати Скаржнику 24 години на усунення невідповідностей, якщо такі виявлені шляхом оприлюднення такого повідомлення в електронній системі закупівлі.
Проте, в супереч вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі», не надавши 24 години на усунення невідповідностей, Замовник відхилив пропозицію Скаржника відповідно до:
- абз. 2 пп.2 п. 44 Постанови – тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей;
- абз. 5 пп.2 п. 44 Постанови - тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Скаржник категорично не погоджується з рішенням Замовника, тому що тендерна пропозиція відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, а формальна помилка Скаржника не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення, не стосується характеристики предмета закупівлі – кількість об’єктів у пропозиції лишилась без змін – 13 та кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.
3. Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації.
4. Окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання).
5. У складі тендерної пропозиції немає документа (документів), на який посилається учасник процедури закупівлі у своїй тендерній пропозиції, при цьому замовником не вимагається подання такого документа в тендерній документації.
6. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, якщо на цей документ (документи) накладено її кваліфікований електронний підпис.
7. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що складений у довільній формі та не містить вихідного номера.
8. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа.
9. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, який засвідчений підписом уповноваженої особи учасника процедури закупівлі та додатково містить підпис (візу) особи, повноваження якої учасником процедури закупівлі не підтверджені (наприклад, переклад документа завізований перекладачем тощо).
10. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що містить (містять) застарілу інформацію про назву вулиці, міста, найменування юридичної особи тощо, у зв'язку з тим, що такі назва, найменування були змінені відповідно до законодавства після того, як відповідний документ (документи) був (були) поданий (подані).
11. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, в якому позиція цифри (цифр) у сумі є некоректною, при цьому сума, що зазначена прописом, є правильною.
12. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду.
Звертаємо увагу на п.2 вказаного переліку, а саме: «Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа)» - не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.
Тобто, вказавши в колонці «кількість» 8 (маючи на увазі кількість місяців через відсутність чіткої назви або інструкції щодо заповнення), Учасник допустив помилку у відповідності до п.2 вказаного переліку, а отже, Замовник мав надати Скаржнику 24 години на усунення невідповідностей, якщо такі виявлені шляхом оприлюднення такого повідомлення в електронній системі закупівлі.
Проте, в супереч вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі», не надавши 24 години на усунення невідповідностей, Замовник відхилив пропозицію Скаржника відповідно до:
- абз. 2 пп.2 п. 44 Постанови – тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей;
- абз. 5 пп.2 п. 44 Постанови - тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Скаржник категорично не погоджується з рішенням Замовника, тому що тендерна пропозиція відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, а формальна помилка Скаржника не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення, не стосується характеристики предмета закупівлі – кількість об’єктів у пропозиції лишилась без змін – 13 та кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.
×
-
Назва доказу:
Здійснення публічнгих закупівель
-
Повʼязаний документ:
особливості здійснення публічних закупівель.pdf
-
-
Назва доказу:
Перелік формальних помилок
-
Повʼязаний документ:
Перелік формальних помилок.pdf
-
-
Назва доказу:
Обгрунтування АНЦ
-
Повʼязаний документ:
обгрунтування АНЦ.pdf
-
-
Назва доказу:
Протокол відхилення
-
Повʼязаний документ:
Протокол_відхилення_209 (1).docx
-
-
Назва доказу:
Тендкерна документація
-
Повʼязаний документ:
ТД_209_нова_редакція__.docx
-
-
Назва доказу:
Технічні характеристики
-
Повʼязаний документ:
ТЗ.pdf
-
-
Назва доказу:
Пропозиція ПП Комсервіс-Безпека
-
Повʼязаний документ:
пропозиція (2).pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ПП «Комсервіс-Безпека», надати Скаржнику 24 години на усунення невідповідностей, якщо такі виявлені
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга
Номер:
72dc2df49cb7493da9d69beb82c81604
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-04-25-011396-a.c1
Назва:
Скарга
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Сертифікат 14001.pdf 29.04.2024 12:01
- Деякі питання ліцензування госпо... _ від 23.11.2016 № 852 (Текст для друку).pdf 29.04.2024 12:01
- Сертифікат 9001.pdf 29.04.2024 12:01
- Про затвердження особливостей з... _ від 12.10.2022 № 1178 (Текст для друку).pdf 29.04.2024 12:01
- Про публічні закупівлі _ від 25.12.2015 № 922-VIII (Текст для друку).pdf 29.04.2024 12:01
- Скарга на дискримінаційні вимоги НУБіП.docx 29.04.2024 12:01
- sign.p7s 29.04.2024 12:02
- Рішення від 01.05.2024 № 7729.pdf 01.05.2024 17:03
- Інформація про резолютивну частину рішення від 09.05.2024 № 8288.pdf 10.05.2024 16:00
- Рішення від 09.05.2024 № 8288.pdf 14.05.2024 14:02
- Пояснення по суті скарги UA-2024-04-25-011396-a.c1.docx 03.05.2024 10:06
- Пояснення по суті скарги UA-2024-04-25-011396-a.c1.pdf 03.05.2024 10:06
- Протокол_виконання_АМКУ_209.docx 23.05.2024 15:53
Дата прийняття скарги до розгляду:
29.04.2024 12:34
Дата розгляду скарги:
09.05.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
01.05.2024 17:04
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
14.05.2024 14:02
Дата виконання рішення Замовником:
23.05.2024 16:04
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Виконано рішення органу оскарження - внесено зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі 75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб (Технічне обслуговування системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та цілодобове спостереження за пожежною автоматикою на об’єктах НУБіП України), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-04-25-011396-a.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
88eb16c7194d4adc9294f1e412cd7670
Заголовок пункту скарги:
Неправомірна вимога
Опис заперечення:
В пункті 3.1 Додатку 4 тендерної документації Замовник вказує «До визначення переможця торгів, учасником торгів з найбільш економічно вигідною пропозицією, за участі Замовника та Обслуговуючої організації, здійснюється підключення Системи протипожежного захисту до Системи передачі тривожних сповіщень та перевірки технічної можливості проходження тривожних сповіщень (в адресних Пожежних приймально-контрольних приладах інформація про конкретний датчик) з Об’єкта спостерігання до Центру приймання тривожних сповіщень Пультової організації учасника торгів з відвідуванням Центру приймання тривожних сповіщень учасника торгів Замовником. За результатами відвідування складається відповідний акт. У разі, якщо тривожні сповіщення від об’єктового приладу-передавача тривожних сповіщень до Центру приймання тривожних сповіщень Пультової організації по двом каналам зв’язку не надходять протягом 10 хвилин з будь яких причин, визнання учасника торгів переможцем вважається не можливим та тендерна пропозиція Учасника буде відхилена на підставі тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. На підтвердження вищевказаної інформації, учасники у складі пропозиції надають гарантійний лист наступного змісту: «Даним листом (назва організації) підтверджуємо, що під час підключення Системи протипожежного захисту до Системи передачі тривожних сповіщень та перевірки технічної можливості проходження тривожних сповіщень (в адресних Пожежних приймально-контрольних приладах буде відображатися інформація про конкретний датчик та місце його розташування) з Об’єкта спостерігання до Центру приймання тривожних сповіщень Пультової організації учасника торгів»
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги:
В пункті 3.1 Додатку 4 тендерної документації Замовник вказує «До визначення переможця торгів, учасником торгів з найбільш економічно вигідною пропозицією, за участі Замовника та Обслуговуючої організації, здійснюється підключення Системи протипожежного захисту до Системи передачі тривожних сповіщень та перевірки технічної можливості проходження тривожних сповіщень (в адресних Пожежних приймально-контрольних приладах інформація про конкретний датчик) з Об’єкта спостерігання до Центру приймання тривожних сповіщень Пультової організації учасника торгів з відвідуванням Центру приймання тривожних сповіщень учасника торгів Замовником. За результатами відвідування складається відповідний акт. У разі, якщо тривожні сповіщення від об’єктового приладу-передавача тривожних сповіщень до Центру приймання тривожних сповіщень Пультової організації по двом каналам зв’язку не надходять протягом 10 хвилин з будь яких причин, визнання учасника торгів переможцем вважається не можливим та тендерна пропозиція Учасника буде відхилена на підставі тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. На підтвердження вищевказаної інформації, учасники у складі пропозиції надають гарантійний лист наступного змісту: «Даним листом (назва організації) підтверджуємо, що під час підключення Системи протипожежного захисту до Системи передачі тривожних сповіщень та перевірки технічної можливості проходження тривожних сповіщень (в адресних Пожежних приймально-контрольних приладах буде відображатися інформація про конкретний датчик та місце його розташування) з Об’єкта спостерігання до Центру приймання тривожних сповіщень Пультової організації учасника торгів»
Вважаємо, що дана умова документації не узгоджується з чинним законодавством України.
Відповідно до статті 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його тендерної пропозиції із зазначенням дати та часу. Отримана тендерна пропозиція/пропозиція вноситься автоматично до реєстру отриманих тендерних пропозицій/пропозицій, у якому відображається інформація про надані тендерні пропозиції/пропозиції.
Тобто законодавство встановлює, що тендерна пропозиція це документи завантажені в електронну систему закупівель та заповнені електронні поля. Будь які додаткові дії котрі вимагає Замовник від учасника після подачння пропозиції не є складовою тендерної пропозиції.
Відповідно до пункту 33 Особливостей тендерні пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання не приймаються електронною системою закупівель.
Так як відповідно до законодавства пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання не приймаються електронною системою закупівель, тому жодні документи не можуть надаватися замовнику після закінчення кінцевого строку їх подання. Так само як і не можуть вчинятися жодні дії між Учасником і Замовником. І будь які додаткові дії котрі вимагає Замовник від Учасників, котрі вони повинні вчинити після аукціону не передбачені Законодавством.
Тому вимога того що учасником торгів з найбільш економічно вигідною пропозицією, за участі Замовника та Обслуговуючої організації, здійснюється підключення Системи протипожежного захисту до Системи передачі тривожних сповіщень є такою що суперечить чинному законодавству.
Відповідно до пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із
зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
1) учасник процедури закупівлі:
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом другим частини п’ятнадцятої статті 29 Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 Закону;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 Закону;
є юридичною особою - резидентом російської федерації/Республіки Білорусь державної форми власності, юридичною особою, створеною та/або зареєстрованою відповідно до законодавства російської федерації/Республіки Білорусь, та/або юридичною особою, кінцевим бенефіціарним власником (власником) якої є резидент (резиденти) російської федерації/Республіки Білорусь, або фізичною особою (фізичною особою - підприємцем) - резидентом Російської федерації/Республіки Білорусь, або є суб’єктом господарювання, що здійснює продаж товарів, робіт, послуг походженням з російської федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, робіт та послуг, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування");
2) тендерна пропозиція:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
викладена іншою мовою (мовами), ніж мова (мови), що передбачена тендерною документацією;
є такою, строк дії якої закінчився;
є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, якщо замовник у тендерній документації не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації;
не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
3) переможець процедури закупівлі:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 цих особливостей;
не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 Закону;
не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом другим частини п’ятнадцятої статті 29 Закону.
В даного пункту Особливостей випливає, що законодавством, не передбачено таких підстав відхилення учасника якщо він не виконав дій після кінцевого терміну подачі пропозиції, котрі захотів замовник. Як було сказано вище тендерна пропозиція це завантажені документи та заповнені електронні поля до кінцевого терміну подання пропозиції. Тому твердження замовника, що тендерну пропозицію учасник який не виконає додаткових дій після аукціону буде відхилено на підставі тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей, є абсурдним, так як будь які дії між учасником і Замовником після аукціону не являються складовою тендерної пропозиції учасника
Тому можна стверджувати, що дана вимога є просто незаконною забаганкою замовника.
Також вважаємо, що з незалежних від нас обставин після проведення аукціону Замовник може не допустити нас до свого об’єкту, для здійснення даного підключення, так як даними протиправними вимогами Замовник може лобіювати інтереси іншого учасника.
Додатково хочемо наголосити що в рішенні Комісії АМКУ №5880 -р/пк-пз від 02.04.2024 вказано, що будь які додаткові документи чи дії учасника після аукціону не є складовою Пропозиції учасника у розумінні Закону та Особливостей, отже її відсутність та/або невідповідність не може бути підставою відхилення пропозиції учасника відповідно до вимог пункту 44 Особливостей. (Дане рішення винесено стосовно даного ж Замовника, тому замовник УСВІДОМЛЮЄ протиправність даної вимоги, але продовжує порушувати Законодавство)
Як доказ порушення нашого права надаємо копії :
- Закон України «Про публічні закупівлі»
- Про затвердження особливостей з... _ від 12.10.2022 № 1178 (Текст для друку).pdf
Вважаємо, що дана умова документації не узгоджується з чинним законодавством України.
Відповідно до статті 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його тендерної пропозиції із зазначенням дати та часу. Отримана тендерна пропозиція/пропозиція вноситься автоматично до реєстру отриманих тендерних пропозицій/пропозицій, у якому відображається інформація про надані тендерні пропозиції/пропозиції.
Тобто законодавство встановлює, що тендерна пропозиція це документи завантажені в електронну систему закупівель та заповнені електронні поля. Будь які додаткові дії котрі вимагає Замовник від учасника після подачння пропозиції не є складовою тендерної пропозиції.
Відповідно до пункту 33 Особливостей тендерні пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання не приймаються електронною системою закупівель.
Так як відповідно до законодавства пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання не приймаються електронною системою закупівель, тому жодні документи не можуть надаватися замовнику після закінчення кінцевого строку їх подання. Так само як і не можуть вчинятися жодні дії між Учасником і Замовником. І будь які додаткові дії котрі вимагає Замовник від Учасників, котрі вони повинні вчинити після аукціону не передбачені Законодавством.
Тому вимога того що учасником торгів з найбільш економічно вигідною пропозицією, за участі Замовника та Обслуговуючої організації, здійснюється підключення Системи протипожежного захисту до Системи передачі тривожних сповіщень є такою що суперечить чинному законодавству.
Відповідно до пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із
зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
1) учасник процедури закупівлі:
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом другим частини п’ятнадцятої статті 29 Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 Закону;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 Закону;
є юридичною особою - резидентом російської федерації/Республіки Білорусь державної форми власності, юридичною особою, створеною та/або зареєстрованою відповідно до законодавства російської федерації/Республіки Білорусь, та/або юридичною особою, кінцевим бенефіціарним власником (власником) якої є резидент (резиденти) російської федерації/Республіки Білорусь, або фізичною особою (фізичною особою - підприємцем) - резидентом Російської федерації/Республіки Білорусь, або є суб’єктом господарювання, що здійснює продаж товарів, робіт, послуг походженням з російської федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, робіт та послуг, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування");
2) тендерна пропозиція:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
викладена іншою мовою (мовами), ніж мова (мови), що передбачена тендерною документацією;
є такою, строк дії якої закінчився;
є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, якщо замовник у тендерній документації не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації;
не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
3) переможець процедури закупівлі:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 цих особливостей;
не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 Закону;
не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом другим частини п’ятнадцятої статті 29 Закону.
В даного пункту Особливостей випливає, що законодавством, не передбачено таких підстав відхилення учасника якщо він не виконав дій після кінцевого терміну подачі пропозиції, котрі захотів замовник. Як було сказано вище тендерна пропозиція це завантажені документи та заповнені електронні поля до кінцевого терміну подання пропозиції. Тому твердження замовника, що тендерну пропозицію учасник який не виконає додаткових дій після аукціону буде відхилено на підставі тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей, є абсурдним, так як будь які дії між учасником і Замовником після аукціону не являються складовою тендерної пропозиції учасника
Тому можна стверджувати, що дана вимога є просто незаконною забаганкою замовника.
Також вважаємо, що з незалежних від нас обставин після проведення аукціону Замовник може не допустити нас до свого об’єкту, для здійснення даного підключення, так як даними протиправними вимогами Замовник може лобіювати інтереси іншого учасника.
Додатково хочемо наголосити що в рішенні Комісії АМКУ №5880 -р/пк-пз від 02.04.2024 вказано, що будь які додаткові документи чи дії учасника після аукціону не є складовою Пропозиції учасника у розумінні Закону та Особливостей, отже її відсутність та/або невідповідність не може бути підставою відхилення пропозиції учасника відповідно до вимог пункту 44 Особливостей. (Дане рішення винесено стосовно даного ж Замовника, тому замовник УСВІДОМЛЮЄ протиправність даної вимоги, але продовжує порушувати Законодавство)
Як доказ порушення нашого права надаємо копії :
- Закон України «Про публічні закупівлі»
- Про затвердження особливостей з... _ від 12.10.2022 № 1178 (Текст для друку).pdf
×
-
Назва доказу:
Особливості
-
Опис доказу:
Вимоги до тендерної пропозиції, та підстави відхилення
-
Повʼязаний документ:
Про затвердження особливостей з... _ від 12.10.2022 № 1178 (Текст для друку).pdf
-
-
Назва доказу:
Закон України «Про публічні закупівлі»
-
Опис доказу:
Вимоги до тендерної пропозиції, та підстави відхилення
-
Повʼязаний документ:
Про публічні закупівлі _ від 25.12.2015 № 922-VIII (Текст для друку).pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Видалити неправомірну вимогу
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
c75286d7659c46658d3bb92c483ad647
Заголовок пункту скарги:
Неправомірна вимога
Опис заперечення:
В пункті 4.5 Додатку 4 тендерної документації замовник встановив вимогу «Протягом десяти робочих діб з моменту підключення об’єкту, об’єкт спостерігання - ЦПТС ПО", здійснення тестування передачі тривожних сповіщень. Максимальний час затримування передавання сигналу не повинен перевищувати для СПТС типу 1 - 20 сек., для СПТС типу 2 - 60 сек. Про що у складі пропозиції надати підтвердження-погодження учасником щодо проведення тестування передачі тривожних сповіщень та максимальної затримування передавання сигналу. У разі, якщо максимальний час затримування передавання сигналу тривожних сповіщень буде більшим, ніж це встановлено вимогами тендерної документації - визнання учасника торгів переможцем вважається не можливим та тендерна пропозиція Учасника буде відхилена на підставі тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.»
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги:
В пункті 4.5 Додатку 4 тендерної документації замовник встановив вимогу «Протягом десяти робочих діб з моменту підключення об’єкту, об’єкт спостерігання - ЦПТС ПО", здійснення тестування передачі тривожних сповіщень. Максимальний час затримування передавання сигналу не повинен перевищувати для СПТС типу 1 - 20 сек., для СПТС типу 2 - 60 сек. Про що у складі пропозиції надати підтвердження-погодження учасником щодо проведення тестування передачі тривожних сповіщень та максимальної затримування передавання сигналу. У разі, якщо максимальний час затримування передавання сигналу тривожних сповіщень буде більшим, ніж це встановлено вимогами тендерної документації - визнання учасника торгів переможцем вважається не можливим та тендерна пропозиція Учасника буде відхилена на підставі тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.»
Дана умова документації не узгоджується з чинним законодавством України, на підставі обґрунтувань що викладено у першому пункті скарги.
Стаття 26 Закону передбачає, , що тендерна пропозиція це документи завантажені в електронну систему закупівель та заповнені електронні поля. Будь які додаткові дії котрі вимагає Замовник від учасника після подачння пропозиції не є складовою тендерної пропозиції.
Відповідно до пункту 44 Особливостей випливає, що законодавством, не передбачено таких підстав відхилення учасника якщо він не виконав дій після кінцевого терміну подачі пропозиції, котрі захотів замовник. Як було сказано вище тендерна пропозиція це завантажені документи та заповнені електронні поля до кінцевого терміну подання пропозиції. Тому твердження замовника, що тендерну пропозицію учасник який не виконає додаткових дій після аукціону буде відхилено на підставі тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей, є абсурдним, так як будь які дії між учасником і Замовником після аукціону не являються складовою тендерної пропозиції учасника.
Як доказ порушення нашого права надаємо копії :
- Закон України «Про публічні закупівлі»
- Про затвердження особливостей з... _ від 12.10.2022 № 1178 (Текст для друку).pdf
Дана умова документації не узгоджується з чинним законодавством України, на підставі обґрунтувань що викладено у першому пункті скарги.
Стаття 26 Закону передбачає, , що тендерна пропозиція це документи завантажені в електронну систему закупівель та заповнені електронні поля. Будь які додаткові дії котрі вимагає Замовник від учасника після подачння пропозиції не є складовою тендерної пропозиції.
Відповідно до пункту 44 Особливостей випливає, що законодавством, не передбачено таких підстав відхилення учасника якщо він не виконав дій після кінцевого терміну подачі пропозиції, котрі захотів замовник. Як було сказано вище тендерна пропозиція це завантажені документи та заповнені електронні поля до кінцевого терміну подання пропозиції. Тому твердження замовника, що тендерну пропозицію учасник який не виконає додаткових дій після аукціону буде відхилено на підставі тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей, є абсурдним, так як будь які дії між учасником і Замовником після аукціону не являються складовою тендерної пропозиції учасника.
Як доказ порушення нашого права надаємо копії :
- Закон України «Про публічні закупівлі»
- Про затвердження особливостей з... _ від 12.10.2022 № 1178 (Текст для друку).pdf
×
-
Назва доказу:
Особливості
-
Опис доказу:
Вимоги до тендерної пропозиції, та підстави відхилення
-
Повʼязаний документ:
Про затвердження особливостей з... _ від 12.10.2022 № 1178 (Текст для друку).pdf
-
-
Назва доказу:
Закон України «Про публічні закупівлі»
-
Опис доказу:
Вимоги до тендерної пропозиції, та підстави відхилення
-
Повʼязаний документ:
Про публічні закупівлі _ від 25.12.2015 № 922-VIII (Текст для друку).pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
видалити неправомірну вимогу
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
a57c54256f7e4fdf99ba84c7fa78a37a
Заголовок пункту скарги:
Дискримінаційна вимога
Опис заперечення:
В пункті 4 Розділу VI Тендерної документації, замовник вказує «Виконавець зобов’язаний:
Забезпечити надання послуги високої якості, яке повинно відповідати вимогам діючих норм і стандартів, надати:
- скан-копію Сертифікату ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015,
IDT; ISO 9001:2015, IDT)», або аналогічний сертифікат, виданий органом сертифікації.
- скан-копію чинного Сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015. 1DT) «Система екологічного
управління. Вимоги та настанови щодо застосування», виданий органом сертифікації.
- скан-копію чинного Сертифікату ДСТУ ISO 45001:2019 «Система управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 45001:2018, IDT)», виданий органом сертифікації.»
В Додатку 2 тендерної документації Замовник вказує «Учасник у складі тендерної пропозиції надає наступні документи:
- скан-копію Сертифікату ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT)», або аналогічний сертифікат, виданий органом сертифікації.
- скан-копію чинного Сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Система екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», виданий органом сертифікації.
- скан-копію чинного Сертифікату ДСТУ ISO 45001:2019 «Система управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 45001:2018, IDT)», виданий органом сертифікації.»
В пункті 4.3 Додатку 5 тендерної документації встановлено «4.3. Виконавець зобов’язаний:
4.3.1. Забезпечити надання послуги високої якості, яке повинно відповідати вимогам діючих норм і стандартів, надати:
- скан-копію Сертифікату ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015,
IDT; ISO 9001:2015, IDT)», або аналогічний сертифікат, виданий органом сертифікації.
- скан-копію чинного Сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015. 1DT) «Система екологічного
управління. Вимоги та настанови щодо застосування», виданий органом сертифікації.
- скан-копію чинного Сертифікату ДСТУ ISO 45001:2019 «Система управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 45001:2018, IDT)», виданий органом сертифікації.»
В Додатку 4 тендерної документації, встановлена вимога «Сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації. Таким чином у разі наявності вимоги щодо акредитації органу сертифікації відповідності Учасника стандартам, то сертифікат, виданий таким органом сертифікації повинен містити печатку органу сертифікації та нанесений національний знак акредитації.»
Забезпечити надання послуги високої якості, яке повинно відповідати вимогам діючих норм і стандартів, надати:
- скан-копію Сертифікату ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015,
IDT; ISO 9001:2015, IDT)», або аналогічний сертифікат, виданий органом сертифікації.
- скан-копію чинного Сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015. 1DT) «Система екологічного
управління. Вимоги та настанови щодо застосування», виданий органом сертифікації.
- скан-копію чинного Сертифікату ДСТУ ISO 45001:2019 «Система управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 45001:2018, IDT)», виданий органом сертифікації.»
В Додатку 2 тендерної документації Замовник вказує «Учасник у складі тендерної пропозиції надає наступні документи:
- скан-копію Сертифікату ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT)», або аналогічний сертифікат, виданий органом сертифікації.
- скан-копію чинного Сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Система екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», виданий органом сертифікації.
- скан-копію чинного Сертифікату ДСТУ ISO 45001:2019 «Система управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 45001:2018, IDT)», виданий органом сертифікації.»
В пункті 4.3 Додатку 5 тендерної документації встановлено «4.3. Виконавець зобов’язаний:
4.3.1. Забезпечити надання послуги високої якості, яке повинно відповідати вимогам діючих норм і стандартів, надати:
- скан-копію Сертифікату ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015,
IDT; ISO 9001:2015, IDT)», або аналогічний сертифікат, виданий органом сертифікації.
- скан-копію чинного Сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015. 1DT) «Система екологічного
управління. Вимоги та настанови щодо застосування», виданий органом сертифікації.
- скан-копію чинного Сертифікату ДСТУ ISO 45001:2019 «Система управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 45001:2018, IDT)», виданий органом сертифікації.»
В Додатку 4 тендерної документації, встановлена вимога «Сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації. Таким чином у разі наявності вимоги щодо акредитації органу сертифікації відповідності Учасника стандартам, то сертифікат, виданий таким органом сертифікації повинен містити печатку органу сертифікації та нанесений національний знак акредитації.»
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
В пункті 4 Розділу VI Тендерної документації, замовник вказує «Виконавець зобов’язаний:
Забезпечити надання послуги високої якості, яке повинно відповідати вимогам діючих норм і стандартів, надати:
- скан-копію Сертифікату ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015,
IDT; ISO 9001:2015, IDT)», або аналогічний сертифікат, виданий органом сертифікації.
- скан-копію чинного Сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015. 1DT) «Система екологічного
управління. Вимоги та настанови щодо застосування», виданий органом сертифікації.
- скан-копію чинного Сертифікату ДСТУ ISO 45001:2019 «Система управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 45001:2018, IDT)», виданий органом сертифікації.»
В Додатку 2 тендерної документації Замовник вказує «Учасник у складі тендерної пропозиції надає наступні документи:
- скан-копію Сертифікату ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT)», або аналогічний сертифікат, виданий органом сертифікації.
- скан-копію чинного Сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Система екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», виданий органом сертифікації.
- скан-копію чинного Сертифікату ДСТУ ISO 45001:2019 «Система управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 45001:2018, IDT)», виданий органом сертифікації.»
В пункті 4.3 Додатку 5 тендерної документації встановлено «4.3. Виконавець зобов’язаний:
4.3.1. Забезпечити надання послуги високої якості, яке повинно відповідати вимогам діючих норм і стандартів, надати:
- скан-копію Сертифікату ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015,
IDT; ISO 9001:2015, IDT)», або аналогічний сертифікат, виданий органом сертифікації.
- скан-копію чинного Сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015. 1DT) «Система екологічного
управління. Вимоги та настанови щодо застосування», виданий органом сертифікації.
- скан-копію чинного Сертифікату ДСТУ ISO 45001:2019 «Система управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 45001:2018, IDT)», виданий органом сертифікації.»
В Додатку 4 тендерної документації, встановлена вимога «Сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації. Таким чином у разі наявності вимоги щодо акредитації органу сертифікації відповідності Учасника стандартам, то сертифікат, виданий таким органом сертифікації повинен містити печатку органу сертифікації та нанесений національний знак акредитації.»
По перше: Вимога щодо того, що Сертифікати видані органом сертифікації, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації та містити відповідний національний знак акредитації є дискримінаційною, так як наше підприємство має Сертифікати :
- сертифікат ISO ДСТУ ISO 45001:2019 Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування
- сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015,
- сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 ( ISO 14001:2015, IDT) (Системи екологiчного управлiння. Вимоги та настанови щодо застосування)
Видані ТОВ «Центр сертифікації та аудиту», даний орган сертифікації не є акредитованим в НААУ, так як частина 1 статті 5 ЗУ «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» передбачає такий принцип як – добровільність акредитації. ТОВ «Центр сертифікації та аудиту» дану добровільну акредитацію не проходив. ТОВ «Центр сертифікації та аудиту» є органом сертифікації, який здійснює свою господарську діяльність відповідно Статуту.
Дані сертифікати, видані ТОВ «Центр сертифікації та аудиту», даний орган сертифікації не є акредитованим Національним агенством з акредитації України, так як частина 1 статті 5 ЗУ «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» передбачає такий принцип як – добровільність акредитації.
Також на сертифікатах виданих нам ТОВ «Центр сертифікації та аудиту» відсутній національний знак акредитації, так як жодним Нормативно правовим актом України не передбачено вимог того, ЯКІ ЗНАКИ ТА МАЛЮНКИ повинні міститися на Сертифікатах.
Тому вимога того, що сертифікати повинні бути видані компетентність яких підтверджена шляхом акредитації та містити відповідний національний знак акредитації є дискримінаційною по відношенні до ТОВ «ТОП ФАЄР» та до інших учасників закупівлі, котрим сертифікати видавали інші органи ніж ті котрі хоче Замовник, та у яких на сертифікаті відсутній національний знак акредитації .
За таких умов участь в закупівлі зможе прийняти лише той суб’єкт господарювання, котрий пройшов сертифікацію лише в певному органі, вимоги до якого вказав замовник в документації, та має на сертифікаті саме той малюнок якого хоче Замовник, що є дискримінаційним до інших суб’єктів господарювання, котрі проходили сертифікацію в іншому органі.
Стаття 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачає такий принцип здійснення публічних закупівель як недискримінація учасників.
По друге: Дане умова не узгоджується з Ліцензійними умовами.
Надання даних послуг регулюється Постановою КМУ від 23.11.2016 року №852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення»
Пункт 1 даної постанови вказує «Ці Ліцензійні умови визначають вичерпний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом…»
Ліцензійними умовами, не передбачена наявність вище зазначених Сертифікатів.
Як доказ порушеного нашого права надаємо:
- Ліцензійні умови (Постановою КМУ від 23.11.2016 року №852)
Забезпечити надання послуги високої якості, яке повинно відповідати вимогам діючих норм і стандартів, надати:
- скан-копію Сертифікату ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015,
IDT; ISO 9001:2015, IDT)», або аналогічний сертифікат, виданий органом сертифікації.
- скан-копію чинного Сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015. 1DT) «Система екологічного
управління. Вимоги та настанови щодо застосування», виданий органом сертифікації.
- скан-копію чинного Сертифікату ДСТУ ISO 45001:2019 «Система управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 45001:2018, IDT)», виданий органом сертифікації.»
В Додатку 2 тендерної документації Замовник вказує «Учасник у складі тендерної пропозиції надає наступні документи:
- скан-копію Сертифікату ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT)», або аналогічний сертифікат, виданий органом сертифікації.
- скан-копію чинного Сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Система екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», виданий органом сертифікації.
- скан-копію чинного Сертифікату ДСТУ ISO 45001:2019 «Система управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 45001:2018, IDT)», виданий органом сертифікації.»
В пункті 4.3 Додатку 5 тендерної документації встановлено «4.3. Виконавець зобов’язаний:
4.3.1. Забезпечити надання послуги високої якості, яке повинно відповідати вимогам діючих норм і стандартів, надати:
- скан-копію Сертифікату ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015,
IDT; ISO 9001:2015, IDT)», або аналогічний сертифікат, виданий органом сертифікації.
- скан-копію чинного Сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015. 1DT) «Система екологічного
управління. Вимоги та настанови щодо застосування», виданий органом сертифікації.
- скан-копію чинного Сертифікату ДСТУ ISO 45001:2019 «Система управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 45001:2018, IDT)», виданий органом сертифікації.»
В Додатку 4 тендерної документації, встановлена вимога «Сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації. Таким чином у разі наявності вимоги щодо акредитації органу сертифікації відповідності Учасника стандартам, то сертифікат, виданий таким органом сертифікації повинен містити печатку органу сертифікації та нанесений національний знак акредитації.»
По перше: Вимога щодо того, що Сертифікати видані органом сертифікації, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації та містити відповідний національний знак акредитації є дискримінаційною, так як наше підприємство має Сертифікати :
- сертифікат ISO ДСТУ ISO 45001:2019 Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування
- сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015,
- сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 ( ISO 14001:2015, IDT) (Системи екологiчного управлiння. Вимоги та настанови щодо застосування)
Видані ТОВ «Центр сертифікації та аудиту», даний орган сертифікації не є акредитованим в НААУ, так як частина 1 статті 5 ЗУ «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» передбачає такий принцип як – добровільність акредитації. ТОВ «Центр сертифікації та аудиту» дану добровільну акредитацію не проходив. ТОВ «Центр сертифікації та аудиту» є органом сертифікації, який здійснює свою господарську діяльність відповідно Статуту.
Дані сертифікати, видані ТОВ «Центр сертифікації та аудиту», даний орган сертифікації не є акредитованим Національним агенством з акредитації України, так як частина 1 статті 5 ЗУ «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» передбачає такий принцип як – добровільність акредитації.
Також на сертифікатах виданих нам ТОВ «Центр сертифікації та аудиту» відсутній національний знак акредитації, так як жодним Нормативно правовим актом України не передбачено вимог того, ЯКІ ЗНАКИ ТА МАЛЮНКИ повинні міститися на Сертифікатах.
Тому вимога того, що сертифікати повинні бути видані компетентність яких підтверджена шляхом акредитації та містити відповідний національний знак акредитації є дискримінаційною по відношенні до ТОВ «ТОП ФАЄР» та до інших учасників закупівлі, котрим сертифікати видавали інші органи ніж ті котрі хоче Замовник, та у яких на сертифікаті відсутній національний знак акредитації .
За таких умов участь в закупівлі зможе прийняти лише той суб’єкт господарювання, котрий пройшов сертифікацію лише в певному органі, вимоги до якого вказав замовник в документації, та має на сертифікаті саме той малюнок якого хоче Замовник, що є дискримінаційним до інших суб’єктів господарювання, котрі проходили сертифікацію в іншому органі.
Стаття 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачає такий принцип здійснення публічних закупівель як недискримінація учасників.
По друге: Дане умова не узгоджується з Ліцензійними умовами.
Надання даних послуг регулюється Постановою КМУ від 23.11.2016 року №852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення»
Пункт 1 даної постанови вказує «Ці Ліцензійні умови визначають вичерпний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом…»
Ліцензійними умовами, не передбачена наявність вище зазначених Сертифікатів.
Як доказ порушеного нашого права надаємо:
- Ліцензійні умови (Постановою КМУ від 23.11.2016 року №852)
×
-
Назва доказу:
Ліцензійні умови
-
Опис доказу:
Ліцензійні вимоги
-
Повʼязаний документ:
Деякі питання ліцензування госпо... _ від 23.11.2016 № 852 (Текст для друку).pdf
-
-
Назва доказу:
Сертифікат
-
Опис доказу:
Наявність сертифікату
-
Повʼязаний документ:
Сертифікат 14001.pdf
-
-
Назва доказу:
Сертифікат
-
Опис доказу:
Наявність сертифікату
-
Повʼязаний документ:
Сертифікат 9001.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Видалити дискримінаційну вимогу
Порядковий номер пункту скарги:
4
Номер:
923aefe9d23f4125bccff5c482287032
Заголовок пункту скарги:
Неправомірна вимога
Опис заперечення:
В Додатку 3 Тендерної документації Замовник встановив, що Переможець процедури закупівлі повинен надати Довідку в довільній формі, що Учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
17 стаття
Ідентифікатор класифікації:
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Тип порушення:
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Опис суті пункту скарги:
В Додатку 3 Тендерної документації Замовник встановив, що Переможець процедури закупівлі повинен надати Довідку в довільній формі, що Учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору
Дана Умова документації не узгоджується з пунктом 47 Особливостей.
Як доказ порушення нашого права надаємо копії :
- Про затвердження особливостей з... _ від 12.10.2022 № 1178 (Текст для друку).pdf
Дана Умова документації не узгоджується з пунктом 47 Особливостей.
Як доказ порушення нашого права надаємо копії :
- Про затвердження особливостей з... _ від 12.10.2022 № 1178 (Текст для друку).pdf
×
-
Назва доказу:
особливості
-
Опис доказу:
Вимоги до пункту 47 Особливостей
-
Повʼязаний документ:
Про затвердження особливостей з... _ від 12.10.2022 № 1178 (Текст для друку).pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Видалити неправомірну вимогу