-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з охорони приміщень
Закупівля проводиться з урахуванням особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами)
Торги не відбулися
1 228 770.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 143.85 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 143.85 UAH
Період оскарження:
24.04.2024 19:33 - 29.04.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції.
Номер:
e0a58b67890a4c49af46afd2a77bdfa9
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-04-24-015438-a.c1
Назва:
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції.
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Доказ 1. Рішення УО.pdf 06.06.2024 17:03
- Доказ 2. Посвідчення охоронників.pdf 06.06.2024 17:03
- sign.p7s 06.06.2024 17:04
- Доказ 3. Посвідчення (вірне та виправлене).pdf 07.06.2024 09:23
- Скарга на відхилення від 06.06.2024.docx 07.06.2024 09:23
- Скарга на відхилення від 06.06.2024.docx.asice 07.06.2024 09:23
- Заява на участь в засіданні дистанційно.doc.asice.zip 07.06.2024 10:25
- Пояснення на скаргу № UA-2024-04-24-015438-a.с1.doc.asice.zip 13.06.2024 17:44
- рішення від 10.06.2024 № 10087.pdf 10.06.2024 15:40
- рішення від 11.06.2024 №10210.pdf 11.06.2024 16:41
- інформація про резолютивну частину рішення від 19.06.2024 № 10671.pdf 20.06.2024 12:41
- рішення від 19.06.2024 № 10671.pdf 21.06.2024 16:10
Дата прийняття скарги до розгляду:
06.06.2024 17:57
Дата розгляду скарги:
19.06.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
10.06.2024 15:40
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
21.06.2024 16:11
Дата виконання рішення Замовником:
18.07.2024 16:25
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовником виконано рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ЦЕРБЕР ЗАХИСТУ" за процедурою закупівлі — "Послуги з охорони приміщень", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за UA-2024-04-24-015438-a.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
3543a1d71b1344c791714211444f0cc1
Заголовок пункту скарги:
абз. 2 п.п 4.2. п. 4 Додатку 3 до Документації ІНФОРМАЦІЯ про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі та документи, які повинен надати Учасник для підтвердження відповідності зазначеним характеристикам.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги:
Скаржник не може погодитися з такими рішеннями та вважає його безпідставним, протиправним, прийнятим із порушенням принципів закупівель, визначених ст. 5, та з порушеннями вимог ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. (далі – Закон про закупівлю), з огляду на наступне.
Відповідно до абз. 2 п.п 4.2. п. 4 Додатку 3 до Документації встановлена наступна вимога: «Охоронники повинні мати посвідчення з підписом керівника виконавця (Учасника), в якому зазначено прізвище, ім’я, по батькові особи, яка належить до персоналу охорони, дату видачі і термін дії посвідчення та має бути фотокартка особи, якій видано таке посвідчення» Надати відповідні документи в складі тендерної пропозиції».
Скаржником у складі пропозиції були надані посвідчення охоронників в яких є невідповідності.
Однак, відповідно до пункту 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Постанова №1178), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Відповідно до Постанови №1178 Замовник зобов’язаний був надати Скаржнику змогу виправити невідповідності в тендерній пропозиції протягом 24 годин, адже незважаючи на те що посвідчення охоронників вимагаються в додатку, де зазначені технічні характеристики, вони не підтверджують жодних технічних вимог, тож виправлення такої невідповідності не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Скаржник повністю відповідає умовам технічної специфікації.
Посвідчення охоронника ТОВ «ЦЕРБЕР ЗАХИСТУ» Веремія Віктора Анатолійовича – є вірним.
Посвідчення охоронника ТОВ «ОХОРОНА-БЕЗПЕКА МІСТА» Козаченка Миколи Олександровича першочергово було сформовано автоматичною системою із завантаженням та внесенням фотокартки до посвідчення із технічною помилкою. Внаслідок чого, посвідчення було перевидано із правильною фотокарткою.
Для підтвердження змоги усунення вищезазначеної невідповідності Скаржником до скарги надаються посвідчення охоронників.
Виходячи зі змісту опублікованого протоколу уповноваженої особи, рішення про відхилення Пропозиції Скаржника – є неправомірним, таким що порушує право останнього на визначення переможцем закупівлі та укладення договору за її результатом.
Відповідно до абз. 2 п.п 4.2. п. 4 Додатку 3 до Документації встановлена наступна вимога: «Охоронники повинні мати посвідчення з підписом керівника виконавця (Учасника), в якому зазначено прізвище, ім’я, по батькові особи, яка належить до персоналу охорони, дату видачі і термін дії посвідчення та має бути фотокартка особи, якій видано таке посвідчення» Надати відповідні документи в складі тендерної пропозиції».
Скаржником у складі пропозиції були надані посвідчення охоронників в яких є невідповідності.
Однак, відповідно до пункту 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Постанова №1178), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Відповідно до Постанови №1178 Замовник зобов’язаний був надати Скаржнику змогу виправити невідповідності в тендерній пропозиції протягом 24 годин, адже незважаючи на те що посвідчення охоронників вимагаються в додатку, де зазначені технічні характеристики, вони не підтверджують жодних технічних вимог, тож виправлення такої невідповідності не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Скаржник повністю відповідає умовам технічної специфікації.
Посвідчення охоронника ТОВ «ЦЕРБЕР ЗАХИСТУ» Веремія Віктора Анатолійовича – є вірним.
Посвідчення охоронника ТОВ «ОХОРОНА-БЕЗПЕКА МІСТА» Козаченка Миколи Олександровича першочергово було сформовано автоматичною системою із завантаженням та внесенням фотокартки до посвідчення із технічною помилкою. Внаслідок чого, посвідчення було перевидано із правильною фотокарткою.
Для підтвердження змоги усунення вищезазначеної невідповідності Скаржником до скарги надаються посвідчення охоронників.
Виходячи зі змісту опублікованого протоколу уповноваженої особи, рішення про відхилення Пропозиції Скаржника – є неправомірним, таким що порушує право останнього на визначення переможцем закупівлі та укладення договору за її результатом.
×
-
Назва доказу:
Доказ 2. Посвідчення охоронників.
-
Повʼязаний документ:
Доказ 2. Посвідчення охоронників.pdf
-
-
Назва доказу:
Доказ 1. Рішення УО.
-
Повʼязаний документ:
Доказ 1. Рішення УО.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
1. Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника UA-2024-04-24-015438-a, що зазначене у рішенні уповноваженої особи № 123 від 06.06.2024 р. про відхилення учасника процедури закупівлі. 2. Зобов’язати Замовника надати вимогу (24 години) Скаржнику для усунення невідповідностей.