• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Ланч-бокс на 2 відділення

Торги відмінено

241 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 412.00 UAH
Період оскарження: 24.04.2024 15:32 - 29.04.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції ФОП Латухи Я.О.

Номер: 8122a3d1ae454e96959c0ff59cb34964
Ідентифікатор запиту: UA-2024-04-24-012652-a.b1
Назва: Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції ФОП Латухи Я.О.
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 20.05.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 10.05.2024 18:57
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 23.05.2024 13:32
Дата виконання рішення Замовником: 23.05.2024 20:46
Коментар замовника щодо усунення порушень: На підставі рішення КОМІСІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ № 8813-р/пк-пз від 20.05.2024 року, скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Латухи Яни Олексіївни за процедурою закупівлі — "Ланч-бокс на 2 відділення", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-04-24-012652-a.
Автор: ФОП "ЛАТУХА ЯНА ОЛЕКСІЇВНА", Яна Латуха +380957344330 latuhayana@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: e3f761f417f7421c83466e203ccbf824
Заголовок пункту скарги: 03 травня 2024р., уповноваженою особою Замовника на офіційному сайті https://prozorro.gov.ua був опублікований протокол про відхилення тендерної пропозиції ФОП Латухи Я.О., на підставі того, що не відповідає умовам технічної специфікації, іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Вважаємо вищезазначене рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника, неправомірним та таким, що порушує інтереси та права Скаржника, з огляду на наступне.
Опис заперечення: Скаржник не погоджується із рішенням Замовника від 03.05.2024р., та вважає, що його тендерна пропозиція відповідає умовам тендерної документації та ЗУ «Про публічні закупівлі» на підставі наступного.

ПО-ПЕРШЕ, відповідно до Додатку 3 тендерної документації Замовником визначено документальне підтвердження Учасника кваліфікаційним критеріям на виконання вимог статті 16 Закону. Так, згідно із п. 2 Додатку № 3 Інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, учасник повинен надати:
2. Інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника (наступні документи подаються в окремих файлах):
2.1. Учасник закупівлі повинен надати довідку в довільній формі з переліком машин і механізмів, які будуть використовуватись при поставці товару.
В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (машин і механізмів). Якщо машини і механізми не підлягають державній реєстрації, у складі пропозиції учасник повинен надати видаткові накладні або інвентарні картки, складені відповідно до вимог чинного законодавства.
В тому разі, коли машини і механізми (основні засоби) не є власністю Учасника, то Учасником на всі, вказані у довідці машини і механізми, подаються:
- договір оренди/надання послуг/субпідряду/інше, який повинен бути дійсними та чинними протягом всього строку надання послуг, що є предметом закупівлі, на всі машини і механізми, які не є власністю Учасника. Договір повинен бути укладеним на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації (у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю). Договір оренди/ надання послуг/інше повинен містити назву, тип/ марка/модель, реєстраційний номер відповідно до свідоцтва про реєстрацію
транспортного засобу (видаткової накладної/інвентарної картки);
- свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (машин і механізмів). Якщо машини і механізми не підлягають державній реєстрації - видаткові накладні або інвентарні картки;
Марка, модель, тип, реєстраційний номер машин і механізмів, які зазначені в довідці, повинні повністю відповідати:
- марці, моделі, типу, реєстраційному номеру (за наявності) машин і механізмів, які зазначено в листі-згоді власника машин і механізмів (основних засобів);
- марці, моделі, типу, реєстраційному номеру (за наявності) машин і механізмів, які зазначено в свідоцтвах про реєстрацію транспортних засобів (видаткових накладних або інвентарних картках);
- марці, моделі, типу, реєстраційному номеру (за наявності) машин і механізмів, які зазначено в договорі оренди/надання послуг/інше.
Залучена до надання послуг техніка повинна бути в робочому стані, в повному комплекті, готова до використання та надання послуг за предметом закупівлі, про що в складі тендерної пропозиції Учасником надається гарантійний лист (складений в довільній формі).

На виконання зазначеної норми, ФОП ЛАТУХА ЯНА ОЛЕКСІЇВНА надає у складі тендерної пропозиції довідку № 69-02 від 01.05.2024р. Довідку щодо машин і механізмів які будуть використовуватись при поставці товару. В якій зазначає, що має в користуванні орендовані два автомобілі. Також, до цієї довідки, скаржник надав скановану копію договору оренди транспортного засобу № 1 від 22.02.2024р. (додається).
Помилково ФОП ЛАТУХА ЯНА ОЛЕКСІЇВНА не було підвантажено в систему прозорро свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (машин і механізмів).

Зважаючи на те, що, вимога про свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів передбачена в підпункті 2.1 пункту 2 Додатку № 3 до ТД «Документальне підтвердження Учасника кваліфікаційним критеріям на виконання вимог статті 16 Закону", то існують невідповідності в інформації та/або документах, що подані Скаржником у тендерній пропозиції.

А згідно, п. 43 Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо».
Враховуючи вищевикладене, Замовником не надано 24 години на виправлення зазначених невідповідностей, чим грубо порушені вимоги ЗУ «Про публічні закупівлі» та Особливостей.
ПО-ДРУГЕ, пункт 2 додатку 4 до тендерної документації «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», учасник повинен надати: «Якість Товару повинна відповідати діючим в Україні державним стандартам і підтверджуватись документами, передбаченими чинним законодавством (в тому числі висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи виданий органами Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів,) копії яких подаються Учасником. У разі, якщо учасник не є виробником запропонованих товарів, то документи щодо якості, які надаються у складі пропозиції у копіях, мають бути належним чином завірені безпосередньо Учасником»

На виконання зазначеної вимоги, скаржник у складі тендерної пропозиції надає висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи виданий органами Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, від виробника продукції ТОВ «НОВОПАК СВ», яку пропонує скаржник на Ланч-бокси на 2 відділення» та надає в складі тендерної пропозиції в двох екземплярах оригінал сканований з копії, а також, копію належним чином завірену безпосередньо Учасником» (додається).
Однак, не звернувши на це своєї уваги, Замовник зазначає, «Встановлено, що виробником продукції, яку пропонує учасник є ТОВ «НОВОПАК СВ», при цьому відсутні висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи видані органами Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів щодо Ланч-боксів на 2 відділення».
Вважаємо за необхідне зазначити те, що Замовником не було чітко передбачено умовами тендерної документації, надати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи виданий органами Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів на ланч-бокси, саме на два відділення.
Крім цього, виробник ТОВ «НОПАК СВ», своїм листом підтвердив те, що є виробником ланч-боксів у тому числі і на 2 відділення, які відповідають діючим в Україні державним стандартам і підтверджуються документами, передбаченими чинним законодавством, у тому числі Висновками державної санітарно-епідеміологічної експертизи № 602-123-20-1/33074 від 20.10.2017 року; № 602-123-20-2/30487 від 29.09.2017 року. У вище зазначених висновках не зазначається конкретна кількість відділень з причини того, що на дослідження здається велика партія ланч-боксів, в яку входять ланч-бокси не лише на два відділення, а і менше або більше відділень.
Звертаємо увагу шановної колегії на те, що подібну закупівлю Замовник вже проводив ДК 021:2015:19521000-4 — Вироби з полістиролу (Ланч-бокс на 2 відділення) UA-2024-02-16-004910-a, де переможцем було визначено ТОВ "ЮНІТЕП-2" (ЄДРПОУ 38313488), який пропонував таку ж продукцію, з таким же виробником як і у скаржника та в тендерній документації він надає висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи виданий органами Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, від виробника продукції ТОВ «НОВОПАК СВ» на Ланч-бокси на 2 відділення», де був обраний переможцем (документи додаються).
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: По-перше, Замовник неправомірно та безпідставно відхиливши тендерну пропозицію Скаржника, порушив ч.9 ст. 26 ЗУ "Про публічні закупівлі", а також, п. 43 Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Наявність порушених прав обгрунтовується тим, що Скаржник є Учасником відповідної процедури закупівлі, крім того, Скаржник реально має можливість забезпечити Замовника ланч-боксами на два відділення, які є предметом закупівлі, що підтверджується документами, які містяться у складі тендерної пропозиції. Неправомірне рішення відхилення тендерної пропозиції Скаржника, позбавляє останнього можливості отримати прибуток за рахунок укладення договору із Замовником.

По друге, неправомірно та безпідставно відхиливши тендерну пропозицію Скаржника, Замовником було порушено п.2 ч. 1 ст. 31 ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме, винесено рішення про те, що тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Бо, Замовник вважає, що Скаржник не надав документів, які вимагалися умовами технічної специфікації. Однак, зазначене не відповідає дійсності, у зв'язку з тим, що на виконання вимог скаржник у складі тендерної пропозиції надав висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи виданий органами Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, від виробника продукції ТОВ «НОВОПАК СВ», яку пропонує скаржник на Ланч-бокси на 2 відділення» та надає в складі тендерної пропозиції в двох екземплярах оригінал сканований з копії, а також, копію належним чином завірену безпосередньо Учасником» (додається).
Однак, не звернувши на це своєї уваги, Замовник зазначає, «Встановлено, що виробником продукції, яку пропонує учасник є ТОВ «НОВОПАК СВ», при цьому відсутні висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи видані органами Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів щодо Ланч-боксів на 2 відділення».
Вважаємо за необхідне зазначити те, що Замовником не було чітко передбачено умовами тендерної документації, надати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи виданий органами Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів на ланч-бокси, саме на два відділення.
Крім цього, виробник ТОВ «НОПАК СВ», своїм листом підтвердив те, що є виробником ланч-боксів у тому числі і на 2 відділення, які відповідають діючим в Україні державним стандартам і підтверджуються документами, передбаченими чинним законодавством, у тому числі Висновками державної санітарно-епідеміологічної експертизи № 602-123-20-1/33074 від 20.10.2017 року; № 602-123-20-2/30487 від 29.09.2017 року. У вище зазначених висновках не зазначається конкретна кількість відділень з причини того, що на дослідження здається велика партія ланч-боксів, в яку входять ланч-бокси не лише на два відділення, а і менше або більше відділень.
Таким чином, Замовник незаконно відхилив пропозицію Скаржника.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника