• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Однолотова
  • КЕП

Пестициди та інші агрохімічні продукти (Дезінфекційні засоби)

Пестициди та інші агрохімічні продукти (Дезінфекційні засоби)

Торги відмінено

8 093 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 5 000.00 UAH
Період оскарження: 12.09.2016 16:45 - 10.10.2016 00:00
Скарга
Прийнята до розгляду

на дії Замовника при проведенні процедури закупівлі – Пестициди та інші агрохімічні продукти ДК 016:2010 – 20.20.1.(код CPV згідно ДК 021-2015: 24455000-8 Дезінфекційні засоби)

Номер: b429b1b93f8243fa818bd92b871b9cc3
Ідентифікатор запиту: UA-2016-09-12-000337-b.c2
Назва: на дії Замовника при проведенні процедури закупівлі – Пестициди та інші агрохімічні продукти ДК 016:2010 – 20.20.1.(код CPV згідно ДК 021-2015: 24455000-8 Дезінфекційні засоби)
Скарга:
СКАРГА на дії Замовника при проведенні процедури закупівлі – Пестициди та інші агрохімічні продукти ДК 016:2010 – 20.20.1.(код CPV згідно ДК 021-2015: 24455000-8 Дезінфекційні засоби) Товариство з обмеженою відповідальністю "СУЧАСНІ МДИЧНІ СИСТЕМИ" (надалі – Скаржник) оскаржує дії Державної пенітенціарної служби України (надалі - Замовник) при здійсненні закупівлі - Пестицидів та інших агрохімічних продуктів ДК 016:2010 – 20.20.1 (код CPV згідно ДК 021-2015: 24455000-8 Дезінфекційні засоби), які не відповідають вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). Оголошення розміщено на авторизованому електронному майданчику на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2016-09-12-000337-b від 12.09.2016р. Кінцевий термін подання 14.10.2016 о 10:00. Товариство з обмеженою відповідальністю "СУЧАСНІ МДИЧНІ СИСТЕМИ", уважно вивчивши тендерну документацію повідомляє про встановлення Замовником дискримінаційних вимог, що штучно обмежують конкуренцію та унеможливлюють участь Скаржника у зазначеній процедурі закупівлі. З огляду на вказане, Скаржник вважає, що Документація складена з порушенням основних принципів державних закупівель та інших положень, визначених Законом, що серед іншого, порушує права та інтереси Скаржника, як потенційного учасника процедури закупівлі. 1. Щодо пункту 2. Розділу III. Тендерної документації Абзацом 1 пунктом 2 розділу ІІІ тендерної Документації, що затверджена протоколом тендерного комітету від 09.09.2016 № 98 встановлена вимога щодо надання оригіналу забезпечення тендерної пропозиції до 16:00 у день проведення аукціону, нарочно або поштою). У разі не виконання вимог тендерної документації у зазначений термін, Замовник має право відхилити тендерну пропозицію учасника, як таку що не відповідає вимогам тендерної документації. Відповідно до пункту 1 статті 25 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель, тендерне забезпечення є частиною тендерної пропозиції, тому передбачає подання лише в електронній формі. Закон не передбачає обов’язкового надання оригіналів документів Замовнику, а тим більше не передбачено такої підстави для відхилення пропозиції учасника. Лише у частині 3 статті 17 Закону передбачено обов’язок надання документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір виключно для переможця торгів. Окрім того, вимога щодо надання документів у день проведення аукціону до 16:00 порушує статтю 3, пункт 3 статті 5 та частину 4 статті 22 Закону є дискримінаційною за регіональним ознаками, та надає переваги лише місцевим учасникам щодо виконання даної вимоги. Дані вимоги є фізично не можливими для Скаржника своєчасно надати документи у відповідний строк, так і для інших учасників, що зареєстровані та здійснюють свою діяльність в інших, віддалених від Замовника, областях. 2. Щодо пункту 3 додатку 3 Тендерної документації Пунктом 3 додатку 3 Тендерної документації встановлена вимога, що дезінфекційні засоби повинні мати нотаріально затверджені «Регламенти (методичні рекомендації, інструкції) із застосування дезінфекційного засобу». Враховуючі, що на торги заявлено п’ять найменувань дезінфікуючих засобів, в середньому «Регламенти (методичні рекомендації, інструкції) складають до 40 сторінок, то виконання цієї вимоги призведе до значного перевитрачання коштів при підготовці тендерної пропозиції. Згідно пункту 1 статті 25 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді, тому вимога щодо надання саме надання нотаріально затверджених копій замість копій завірених печаткою учасника жодним чином не може вплинути при вивченні Замовником технічних характеристик запропонованого товару. Також слід зазначити, що згідно правил ведення нотаріального діловодства нотаріально засвідчення копія має бути засвідчена тільки з оригіналу документу. Оригінали регламентів (методичних рекомендацій, інструкцій) із застосування дезінфекційного засобів» зберігаються у виробників. Надати у складі тендерної пропозиції нотаріально засвідчену копію регламентів (методичних рекомендацій, інструкцій) засобів може надати лише виробники дезінфікуючих засобів, тому дана вимога порушує статтю 3, пункт 3 статті 5 та частину 4 статті 22 Закону та позбавляє Скаржника та інших потенційних учасників, які здійснюють свою діяльність щодо реалізації дезінфікуючих засобів, але не є безпосередньо виробниками. 3. Щодо пункту 16 додатку 3 Тендерної документації. Згідно абзацу 4 пункту 16 додатку 2 тендерної документації встановлена вимога щодо надання копій актів звіряння, накладні, роздруківку з системи реєстрації податкових накладних (у разі коли учасник є платником ПДВ), акти приймання-передачі товару та платіжні доручення (або інші документи), які підтверджують факт проведення розрахунків (не менше одного екземпляру кожного документу). Під час здійснення постачання товарів постачальник оформлює пакет первинних документів згідно ст. 9 Закону Країни «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» немає вичерпного переліку первинних документів, тому фактом підтвердження того, що товар був поставлений постачальником та отриманий покупцем є видаткова накладна. Тому вимога щодо надання актів приймання-передач товару є необґрунтовані оскільки факт підтвердження поставки товару є видаткова накладна. Поняття в бухгалтерському обліку, як акти приймання-передач товару немає та не є обов’язковим при постачанні товарів, оскільки дані акти приймання-передач оформлюються при виконанні послуг або робот так, як не мають кількісного значення. Скаржник не має можливості виконати дану вимогу, оскільки оформлення акту приймання – передач товару є не обов’язковим, тому при постачанні товарів Скаржник не оформлює даний документ. Вважаємо, що дії тендерного комітету є неправомірними, а саме порушено: - ст. 3 Закону в частині максимальної економії та ефективності, добросовісної конкуренції серед учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій; - ст. 5 Закону в частині недискримінації учасників. Враховуючи вищенаведене, керуючись ст. 18 Закону України «Про Публічні закупівлі», прошу: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Призупинити процедуру закупівлі на час розгляду скарги. 3. Зобов’язати Замовника усунути дискримінаційні вимоги та привести у відповідність до вимог чинного законодавства тендерну документацію, а у випадку неможливості виправлення допущених порушень – відмінити процедуру закупівлі.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Автор: ТЗОВ "СУЧАСНІ МЕДИЧНІ СИСТЕМИ", Каверіна Лілія +380631928481 m_m_system@ukr.net
Вимога
Без відповіді

Усунути лобіювання одного виробника

Номер: 52d7a8c63fdc4cb6aad65f4e34639980
Ідентифікатор запиту: UA-2016-09-12-000337-b.a1
Назва: Усунути лобіювання одного виробника
Вимога:
Тендерна документація складена таким чином, що лобіює інтереси одного виробника - ТОВ "МДМ". Вимагаємо усунути дискримінаційні вимоги щодо вмісту діючих речовин в засобах, передбачити розподіл на лоти.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.