• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами(Послуги зі збирання, оброблення (видалення), зберігання, перевезення небезпечних відходів )

Закупівля відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (зі змінами). Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою

Торги не відбулися

2 012 700.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 063.50 UAH
Період оскарження: 23.04.2024 16:59 - 19.05.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на неправомірне визначення переможця

Номер: 87b8aaf93dd84e39a45ca89606eee280
Ідентифікатор запиту: UA-2024-04-23-012478-a.a3
Назва: Скарга на неправомірне визначення переможця
Скарга:
Від 21 червня 2024 року Постійно діючій адміністративній комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м.Київ 03035 Замовник, рішення якого оскаржуються: Комунальне некомерційне підприємство “Київська міська клінічна лікарня №18” виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) Код в ЄДРПОУ 01993776 Адреса: 01054, місто Київ, бульвар Тараса Шевченка,17 Скаржник: ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" Код в ЄДРПОУ 38469527 Юридична адреса: 18000, м. Черкаси, б-р Шевченка, 190 Інформація про закупівлю: «Послуги зі збирання, оброблення (видалення), зберігання, перевезення небезпечних відходів » (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами) Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-04-23-012478-a Очікувана вартість закупівлі: 2 012 700,00 грн. з ПДВ Скарга на рішення Замовника (у порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабміну № 1178) Через електронну систему публічних закупівель «ProZorro» 23.04.2024 о 16:59 1год. Замовником Комунальне некомерційне підприємство “Київська міська клінічна лікарня №18” виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) було оголошено процедуру закупівлі відкритих торгів з особливостями «Послуги зі збирання, оброблення (видалення), зберігання, перевезення небезпечних відходів »(ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами), ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-23-012478-a. Свої пропозиції до участі у даній закупівлі подали: ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" з ціною 1 507 200,00 грн. з ПДВ ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" з ціною 1 628 850,00 грн. з ПДВ ТОВ «ЕКО НОВА» з ціною 1 693 650,00 грн. з ПДВ Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 319 від 20.06.2024 Замовником було визначено тендерну пропозицію ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" переможцем та прийнято рішення про намір укладення договору про закупівлю. Вважаємо, що рішення Замовника щодо визначення переможцем процедури закупівлі є незаконним та таким, що порушує права та законні інтереси Скаржника (суб’єкта оскарження) – тендерна пропозиція ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" не відповідає вимогам тендерної документації. Скаржник вбачає у діях Замовника порушення норм Закону в частині об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 264 від 29.05.2024 Замовником було визначено тендерну пропозицію ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" переможцем та прийнято рішення про намір укладення договору про закупівлю. 29.05.2024 р. учасником ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» рішення Замовника про визначення тендерної пропозиції ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" переможцем та рішення про намір укладення договору про закупівлю було оскаржено до АМКУ. Рішенням КОМІСІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ №10112-р/пк-пз від 10.06.2024 Замовника Комунальне некомерційне підприємство “Київська міська клінічна лікарня №18” виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) було зобов’язано скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "Науково-виробнича компанія "УКРЕКОПРОМ" переможцем процедури закупівлі — "90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги зі збирання, оброблення (видалення), зберігання, перевезення небезпечних відходів)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-04-23-012478-a з підстав наведених у мотивувальній частині вказаного рішення. Мотивувальна частина рішення №10112-р/пк-пз від 10.06.2024 містила наступну інформацію: «Разом з тим, у складі Пропозиції Переможця відсутня ліцензія або наказ про видачу ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, з зазначенням у ній виду та коду відходів, саме відповідно до Національного переліку відходів 18 01 08* Цитотоксичні та цитостатичні лікарські препарати (прострочені сильнодіючі лікарські засоби). Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах Пропозиції зазначеного учасника, визначених пунктом 43 Особливостей»; «Разом з тим, у складі Пропозиції Переможця відсутній атестат виробництва, який засвідчує, що стан виробництва з утилізації неякісних та небезпечних відходів шляхом спалювання забезпечує стабільність показників безпеки утилізації вилученої з обігу неякісної та небезпечної продукції. Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах Пропозиції зазначеного учасника, визначених пунктом 43 Особливостей.» Замовником Комунальне некомерційне підприємство “Київська міська клінічна лікарня №18” виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) 18.06.2024 16:53 через електронну систему закупівель було підтверджено рішення: «Опис: Виконано рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 10.06.2024 року № 10112-р/пк-пз,а саме: скасовано рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "Науково-виробнича компанія "УКРЕКОПРОМ" переможцем процедури закупівлі UA-2024-04-23-012478-а» Замовником Комунальне некомерційне підприємство “Київська міська клінічна лікарня №18” виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) 18.06.2024 було розміщено вимогу про усунення невідповідностей учасником ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" з 18.06.2024 16:36 до 19.06.2024 16:36, яка містила наступну інформацію: «1.Відповідно до Додатку 2 Тендерної документації Надати у складі пропозиції сканований оригінал Ліцензії або сканований наказ про видачу ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, з зазначенням у ній конкретного виду та коду відходів, відповідно до Національного переліку відходів і додатків 8, 9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням, та конкретного виду операції, відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами». (18 01 03* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції; 18 01 03* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції, 18 01 06*Хімічні препарати, що складаються або містять небезпечні речовини (медичні відходи категорії С: прострочені лікарські засоби); 18 01 08* Цитотоксичні та цитостатичні лікарські препарати (прострочені сильнодіючі лікарські засоби), 20 01 21* Люмінесцентні лампи та інші ртутьвмісні відходи, 06 04 04*Відходи, що містять ртуть (ртутні термометри). У складі Пропозиції Переможця, ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" , відсутня ліцензія або наказ про видачу ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, з зазначенням у ній виду та коду відходів, саме відповідно до Національного переліку відходів 18 01 08* Цитотоксичні та цитостатичні лікарські препарати (прострочені сильнодіючі лікарські засоби). 2. Відповідно до Додатку 2 Тендерної документації вимагалося : Надати копію атестату виробництва, який засвідчує , що стан виробництва з утилізації неякісних та небезпечних відходів шляхом спалювання забезпечує стабільність показників безпеки утилізації вилученої з обігу неякісної та небезпечної продукції. У складі Пропозиції Переможця, ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" , відсутній атестат виробництва, який засвідчує, що стан виробництва з утилізації неякісних та небезпечних відходів шляхом спалювання забезпечує стабільність показників безпеки утилізації вилученої з обігу неякісної та небезпечної продукції. Для виправлення виявлених невідповідностей прошу надати: 1. Ліцензію або наказ про видачу ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, з зазначенням у ній виду та коду відходів, саме відповідно до Національного переліку відходів 18 01 08* Цитотоксичні та цитостатичні лікарські препарати (прострочені сильнодіючі лікарські засоби); 2. Копію атестату виробництва, який засвідчує , що стан виробництва з утилізації неякісних та небезпечних відходів шляхом спалювання забезпечує стабільність показників безпеки утилізації вилученої з обігу неякісної та небезпечної продукції.» 1. Учасником ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" для виправлення невідповідностей було надано: Наказ №119 від 02.02.2024 «Про видачу ліцензії» разом із Додатком до Наказу № 119 від 02.02.2024 з переліком відходів відповідно до Національного переліку відходів, який, не містить такого відходу: 18 01 08* Цитотоксичні та цитостатичні лікарські препарати (прострочені сильнодіючі лікарські засоби. Враховуючи наведене, Учасником ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" не було виправлено невідповідності в цій частині. 2. Учасником ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" для виправлення невідповідностей було надано Атестат виробництва № UA.OD.Al.0019-23, який містить наступну інформацію: «Цей атестат засвідчує, що стан виробництва з утилізації, переробки та знищення (видалення) вилученої з обігу неякісної та небезпечної продукції (види продукції згідно додатку) Забезпечує стабільність процесу виробництва на відповідність вимогам Закону України «Про вилучення з обігу неякісної та небезпечної продукції» від 14.01.2000 №1393-XIV,Закону України «Про управління відходами» від 20.06.2022 року № 2320-lX, Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища» від 25.06.1991 року№1264 – XII» Натомість, наданий учасником ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" у складі пропозиції Атестат виробництва № UA.OD.Al.0019-23 не містить інформацію, яка вимагалась Замовником для усунення невідповідностей, а саме: не надано копії атестату виробництва, який засвідчує , що стан виробництва з утилізації неякісних та небезпечних відходів шляхом спалювання забезпечує стабільність показників безпеки утилізації вилученої з обігу неякісної та небезпечної продукції. Враховуючи наведене, Учасником ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" не було виправлено невідповідності в цій частині. Вважаємо, що рішення Замовника щодо визначення переможцем процедури закупівлі є незаконним та таким, що порушує права та законні інтереси Скаржника (суб’єкта оскарження) – тендерна пропозиція ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" не відповідає вимогам тендерної документації. Скаржник вбачає у діях Замовника порушення норм Закону в частині об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи зазначене, учасник ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" не виправив виявлені невідповідності та його пропозиція підлягає відхиленню. Так, нормативно-правовим актом, що установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади є Закон України «Про публічні закупівлі». Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Статтею 19 Конституції України передбачено, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Рішення Замовника, що викладене у Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою порушує, зокрема, права Скаржника на об’єктивний та неупереджений розгляд Пропозицій учасників Процедури закупівлі, недискримінаційний підхід, прозорість на всіх стадіях закупівель тощо, а також інші права та законні інтереси. Метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. У зв’язку із вищевикладеним, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабміну № 1178, ПРОСИМО: Зобов’язати Замовника, Комунальне некомерційне підприємство “Київська міська клінічна лікарня №18” виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), скасувати рішення, оформлене протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 319 від 20.06.2024 про визначення тендерної пропозиції ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" переможцем процедури закупівлі з особливостями «Послуги зі збирання, оброблення (видалення), зберігання, перевезення небезпечних відходів »(ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами), ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-23-012478-a. Додатки: 1. Тендерна документація на закупівлю «Послуги зі збирання, оброблення (видалення), зберігання, перевезення небезпечних відходів »(ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами), ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-23-012478-a. 2. Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 319 від 20.06.2024 3. Наказ №119 від 02.02.2024 Про видачу ліцензії 4. Додаток до Наказу №119 від 02.02.2024 5. Атестат виробництва № UA.OD.Al.0019-23 6. Рішення №10112-р/пк-пз від 10.06.2024 Директор ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» Чуприна О.О.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 02.07.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 25.06.2024 16:11
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 16.07.2024 14:40
Дата виконання рішення Замовником: 26.07.2024 15:15
Коментар замовника щодо усунення порушень: Замовником виконано рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 11.07.2024р. № 12025-р/пк-пз , а саме: Скасовано рішення, прийняте Уповноваженою особою від 20.06.2024 року № 319 про визначення переможцем закупівлі (UA-2024-04-23-012478-a ) ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" (код ЄДРПОУ 39624900) з ціновою пропозицією 1 628 850,00 грн з ПДВ) у відкритих торгах з особливостями за предметом закупівлі 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги зі збирання, оброблення (видалення), зберігання, перевезення небезпечних відходів ) .
Автор: ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО", Чуприна Станіслав 380932250957 OLESTAS-EKO@UKR.NET http://www.olestaseko.com.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 5dd1f895cc7f4608bdf38540512b99ed
Заголовок пункту скарги: Скарга на неправомірне визначення переможця
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Замовником Комунальне некомерційне підприємство “Київська міська клінічна лікарня №18” виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) 18.06.2024 було розміщено вимогу про усунення невідповідностей учасником ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ"
з 18.06.2024 16:36 до 19.06.2024 16:36, яка містила наступну інформацію:

«1.Відповідно до Додатку 2 Тендерної документації Надати у складі пропозиції сканований оригінал Ліцензії або сканований наказ про видачу ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, з зазначенням у ній конкретного виду та коду відходів, відповідно до Національного переліку відходів і додатків 8, 9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням, та конкретного виду операції, відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами». (18 01 03* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції; 18 01 03* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції, 18 01 06*Хімічні препарати, що складаються або містять небезпечні речовини (медичні відходи категорії С: прострочені лікарські засоби); 18 01 08* Цитотоксичні та цитостатичні лікарські препарати (прострочені сильнодіючі лікарські засоби), 20 01 21* Люмінесцентні лампи та інші ртутьвмісні відходи, 06 04 04*Відходи, що містять ртуть (ртутні термометри).
У складі Пропозиції Переможця, ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" , відсутня ліцензія або наказ про видачу ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, з зазначенням у ній виду та коду відходів, саме відповідно до Національного переліку відходів 18 01 08* Цитотоксичні та цитостатичні лікарські препарати (прострочені сильнодіючі лікарські засоби). 2. Відповідно до Додатку 2 Тендерної документації вимагалося : Надати копію атестату виробництва, який засвідчує , що стан виробництва з утилізації неякісних та небезпечних відходів шляхом спалювання забезпечує стабільність показників безпеки утилізації вилученої з обігу неякісної та небезпечної продукції.
У складі Пропозиції Переможця, ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" , відсутній атестат виробництва, який засвідчує, що стан виробництва з утилізації неякісних та небезпечних відходів шляхом спалювання забезпечує стабільність показників безпеки утилізації вилученої з обігу неякісної та небезпечної продукції.
Для виправлення виявлених невідповідностей прошу надати:
1. Ліцензію або наказ про видачу ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, з зазначенням у ній виду та коду відходів, саме відповідно до Національного переліку відходів 18 01 08* Цитотоксичні та цитостатичні лікарські препарати (прострочені сильнодіючі лікарські засоби);
2. Копію атестату виробництва, який засвідчує , що стан виробництва з утилізації неякісних та небезпечних відходів шляхом спалювання забезпечує стабільність показників безпеки утилізації вилученої з обігу неякісної та небезпечної продукції.»
1. Учасником ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" для виправлення невідповідностей було надано:
Наказ №119 від 02.02.2024 «Про видачу ліцензії» разом із Додатком до Наказу № 119 від 02.02.2024 з переліком відходів відповідно до Національного переліку відходів, який, не містить такого відходу:
18 01 08* Цитотоксичні та цитостатичні лікарські препарати (прострочені сильнодіючі лікарські засоби.

Враховуючи наведене, Учасником ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" не було виправлено невідповідності в цій частині.
2. Учасником ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" для виправлення невідповідностей було надано Атестат виробництва № UA.OD.Al.0019-23, який містить наступну інформацію:
«Цей атестат засвідчує, що стан виробництва з утилізації, переробки та знищення (видалення) вилученої з обігу неякісної та небезпечної продукції (види продукції згідно додатку)
Забезпечує стабільність процесу виробництва на відповідність вимогам Закону України «Про вилучення з обігу неякісної та небезпечної продукції» від 14.01.2000 №1393-XIV,Закону України «Про управління відходами» від 20.06.2022 року № 2320-lX, Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища» від 25.06.1991 року№1264 – XII»
Натомість, наданий учасником ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" у складі пропозиції Атестат виробництва № UA.OD.Al.0019-23 не містить інформацію, яка вимагалась Замовником для усунення невідповідностей, а саме: не надано копії атестату виробництва, який засвідчує , що стан виробництва з утилізації неякісних та небезпечних відходів шляхом спалювання забезпечує стабільність показників безпеки утилізації вилученої з обігу неякісної та небезпечної продукції.
Враховуючи наведене, Учасником ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" не було виправлено невідповідності в цій частині.
Враховуючи зазначене, учасник ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" не виправив виявлені невідповідності та його пропозиція підлягає відхиленню.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на неправомірне рішення Замовника про визначення переможця

Номер: b8f29358ffcf40139c3c883ffbf87a99
Ідентифікатор запиту: UA-2024-04-23-012478-a.c2
Назва: Скарга на неправомірне рішення Замовника про визначення переможця
Скарга:
Від 29 травня 2024 року Постійно діючій адміністративній комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м.Київ 03035 Замовник, рішення якого оскаржуються: Комунальне некомерційне підприємство “Київська міська клінічна лікарня №18” виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) Код в ЄДРПОУ 01993776 Адреса: 01054, місто Київ, бульвар Тараса Шевченка,17 Скаржник: ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" Код в ЄДРПОУ 38469527 Юридична адреса: 18000, м. Черкаси, б-р Шевченка, 190 Інформація про закупівлю: «Послуги зі збирання, оброблення (видалення), зберігання, перевезення небезпечних відходів » (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами) Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-04-23-012478-a Очікувана вартість закупівлі: 2 012 700,00 грн. з ПДВ Скарга на рішення Замовника (у порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабміну № 1178) Через електронну систему публічних закупівель «ProZorro» 23.04.2024 о 16:59 1год. Замовником Комунальне некомерційне підприємство “Київська міська клінічна лікарня №18” виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) було оголошено процедуру закупівлі відкритих торгів з особливостями «Послуги зі збирання, оброблення (видалення), зберігання, перевезення небезпечних відходів »(ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами), ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-23-012478-a. Свої пропозиції до участі у даній закупівлі подали: ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" з ціною 1 507 200,00 грн. з ПДВ ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" з ціною 1 628 850,00 грн. з ПДВ ТОВ «ЕКО НОВА» з ціною 1 693 650,00 грн. з ПДВ Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 264 від 29.05.2024 Замовником було визначено тендерну пропозицію ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" переможцем та прийнято рішення про намір укладення договору про закупівлю. Вважаємо, що рішення Замовника щодо визначення переможцем процедури закупівлі є незаконним та таким, що порушує права та законні інтереси Скаржника (суб’єкта оскарження) – тендерна пропозиція ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" не відповідає вимогам тендерної документації. Скаржник вбачає у діях Замовника порушення норм Закону в частині об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації Замовником вимагалось надання учасниками у складі пропозиції: «Надати у складі пропозиції сканований оригінал Ліцензії або сканований наказ про видачу ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, з зазначенням у ній конкретного виду та коду відходів, відповідно до Національного переліку відходів і додатків 8, 9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням, та конкретного виду операції, відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами». (18 01 03* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції; 18 01 03* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції, 18 01 06*Хімічні препарати, що складаються або містять небезпечні речовини (медичні відходи категорії С: прострочені лікарські засоби); 18 01 08* Цитотоксичні та цитостатичні лікарські препарати (прострочені сильнодіючі лікарські засоби), 20 01 21* Люмінесцентні лампи та інші ртутьвмісні відходи, 06 04 04*Відходи, що містять ртуть (ртутні термометри).» Учасником ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" у складі пропозиції було надано Наказ №119 від 02.02.2024 Про видачу ліцензії та додаток до Наказу №119 від 02.02.2024 з переліком відходів на який видана ліцензія. Натомість, в Додатку до Наказу №119 від 02.02.2024 в переліку відходів відсутній такий код відходу як 18 01 08* Цитотоксичні та цитостатичні лікарські препарати (прострочені сильнодіючі лікарські засоби). Враховуючи зазначене, тендерна пропозиція ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині. Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації Замовником вимагалось надання учасниками у складі пропозиції: «Копію атестату виробництва, який засвідчує , що стан виробництва з утилізації неякісних та небезпечних відходів шляхом спалювання забезпечує стабільність показників безпеки утилізації вилученої з обігу неякісної та небезпечної продукції.» Учасником ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" у складі пропозиції було надано Атестат виробництва № UA.OD.Al.0022-23, який містить наступну інформацію: «Цей атестат засвідчує, що стан виробництва з оброблення (відновлення, видалення, включаючи підготовку відходів до таких операцій) вилученої з обігу неякісної та небезпечної продукції (види продукції згідно додатку) Забезпечує стабільність процесу виробництва на відповідність вимогам Закону України «Про вилучення з обігу неякісної та небезпечної продукції» від 14.01.2000 №1393-XIV,Закону України «Про управління відходами» від 20.06.2022 року № 2320-lX, Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища» від 25.06.1991 року№1264 – XII» Натомість, наданий учасником ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" у складі пропозиції Атестат виробництва № UA.OD.Al.0022-23 не містить інформацію, яка вимагалась тендерною документацією, а саме: не надано копії атестату виробництва, який засвідчує , що стан виробництва з утилізації неякісних та небезпечних відходів шляхом спалювання забезпечує стабільність показників безпеки утилізації вилученої з обігу неякісної та небезпечної продукції. Враховуючи зазначене, тендерна пропозиція ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині. Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації Замовником вимагалось: « Вимоги до контейнера: • Контейнер має бути місткістю до 25 літрів об’ємом і витримувати навантаження до 15 кг. Учасник повинен надати фото контейнера та копії накладних на контейнери. • На контейнері має бути напис щодо його вмісту (медичні відходи категорії «В», «С» або відповідним маркуванням). • На контейнері має бути пояснювальний застережний напис щодо його вмісту та наочна інформація по його застосуванню.» Учасником ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" у складі пропозиції було надано фото контейнера файл «фото контейнера.pdf», яке не містить напис щодо його вмісту (медичні відходи категорії «В», «С» або відповідним маркуванням та пояснювальний застережний напис щодо його вмісту. Враховуючи зазначене, тендерна пропозиція ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині. Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації Замовником вимагалось: «Пластикові пакети для контейнера мають бути призначеними для збирання медичних відходів категорії «В» та «С», з відповідним маркуванням на пакетах з наданням копії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, або сертифікату відповідності. Товщина пакету має бути не менше 120 мікронів. Учасник повинен надати фото пакетів та копії накладних про закупівлю пакетів.» Учасником ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" у складі пропозиції було надано: Сертифікат відповідності № UA.CRT.00464-23 на «Пакети полiетиленовi для медичних вiдходiв», який не містить підтвердження, що пакети для контейнера призначені для збирання медичних відходів категорії «В» та «С», з відповідним маркуванням на пакетах.; Висновок наукової санітарно-епідеміологічної експертизи №2023/04/208 від 29.11.2023 року на «Пакети полiетиленовi для медичних вiдходiв», який не містить підтвердження, що пакети для контейнера призначені для збирання медичних відходів категорії «В» та «С», з відповідним маркуванням на пакетах. Видаткову накладну № 1487 від 09 листопада 2023 року на «Пакет п/е 500Х1000х0,12 помаранчевий», яка не містить підтвердження, що пакети для контейнера мають бути призначеними для збирання медичних відходів категорії «В» та «С», з відповідним маркуванням на пакетах та товщина пакету не менше 120 мікронів.; Фото пакетів, надане учасником ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" у складі пропозиції, не містить підтвердження пакети для контейнера призначені для збирання медичних відходів категорії «В» та «С», з відповідним маркуванням на пакетах . Враховуючи зазначене, тендерна пропозиція ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині. Враховуючи наведене, пропозиція Учасника ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" не відповідає технічним вимогам до предмета закупівлі та підлягає відхиленню. Так, нормативно-правовим актом, що установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади є Закон України «Про публічні закупівлі». Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Статтею 19 Конституції України передбачено, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Звертаємо увагу Антимонопольного комітету на доктрину заборони суперечливої поведінки (лат. venire contra factum proprium). Певне відображення цієї доктрини у нашому законодавстві знаходиться у п. 6 ст. 3 Цивільного кодексу України, де зазначено, що однією із засад цивільного законодавства є добросовісність. Доктрина venire contra factum proprium (заборони суперечливої поведінки), базується ще на римській максимі – «non concedit venire contra factum proprium» (ніхто не може діяти всупереч своїй попередній поведінці). В основі доктрини venire contra factum proprium знаходиться принцип добросовісності. Поведінкою, яка суперечить добросовісності та чесній діловій практиці, є, зокрема, поведінка, що не відповідає попереднім заявам або поведінці сторони, за умови, що інша сторона, яка діє собі на шкоду, розумно покладається на них (постанова Об’єднаної палати Касаційного цивільного суду Верховного Суду від 10.04.2019 у справі №390/34/17). Суб`єкт владних повноважень не може обґрунтовувати правомірність рішення, що оскаржується, іншими обставинами, ніж ті, що зазначені безпосередньо в документів, що оскаржується. За іншого підходу суб`єкт владних повноважень міг би самостійно та довільно змінювати (доповнювати) обґрунтування своїх дій (рішень) після їх вчинення (ухвалення), що не сумісне з принципами правової визначеності та належного урядування, які є фундаментальними для правової держави (Постанова ВС у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду, винесена 28 травня 2020 року у справі № 826/17201/17). Виходячи з принципу «належного урядування», державні органи зобов`язати діяти вчасно та в належний спосіб, а держава не повинна отримувати вигоду у вигляді поновлення судами строку на оскарження судових рішень та виправляти допущені органами державної влади помилки коштом приватної особи, яка діяла добросовісно (у такій ситуації - коштом платника податку у зв`язку з порушенням принципу остаточності судового рішення, прийнятого на користь такого платника податку) Постанова ВС у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду, винесена 28 лютого 2020 року у справі № П/811/1015/16. Труднощі в організації своєчасного виконання обов`язків представників суб`єкта владних повноважень не є об`єктивними та непереборними обставинами, які перешкоджають оскаржити судові рішення в межах встановленого законодавством строку оскарження. Враховуючи вищенаведене, слід зазначити, що принцип «належного урядування» має надзвичайно важливе значення для забезпечення правовладдя в Україні. Неухильне дотримання основних складових принципу «належного урядування» забезпечує прийняття суб’єктами владних повноважень легітимних, справедливих та досконалих рішень. Крім того, принцип «належного урядування» підкреслює те, що між людиною та державою повинні бути вибудовані саме публічно-сервісні відносини, у яких інституції та процеси служать всім членам суспільства. Відповідно до п. 4 ч. 1 Закону України «Про антимонопольний комітет України», у сфері здійснення контролю за дотриманням законодавства про захист економічної конкуренції Антимонопольний комітет має повноваження, зокрема, перевіряти суб’єкти господарювання, об’єднання, органи влади, органи місцевого самоврядування, органи адміністративно-господарського управління та контролю щодо дотримання ними вимог законодавства про захист економічної конкуренції та під час проведення розслідувань за заявами і справами про порушення законодавства про захист економічної конкуренції. Рішення Замовника, що викладене у Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою порушує, зокрема, права Скаржника на об’єктивний та неупереджений розгляд Пропозицій учасників Процедури закупівлі, недискримінаційний підхід, прозорість на всіх стадіях закупівель тощо, а також інші права та законні інтереси. Метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. У зв’язку із вищевикладеним, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабміну № 1178, ПРОСИМО: Зобов’язати Замовника, Комунальне некомерційне підприємство “Київська міська клінічна лікарня №18” виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), скасувати рішення, оформлене протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 264 від 29.05.2024 про визначення тендерної пропозиції ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" переможцем процедури закупівлі з особливостями «Послуги зі збирання, оброблення (видалення), зберігання, перевезення небезпечних відходів »(ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами), ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-23-012478-a. Додатки: 1. Тендерна документація на закупівлю «Послуги зі збирання, оброблення (видалення), зберігання, перевезення небезпечних відходів »(ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами), ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-23-012478-a. 2. Наказ №119 від 02.02.2024 Про видачу ліцензії та 3. Додаток до Наказу №119 від 02.02.2024 4. «фото контейнера.pdf» 5. Атестат виробництва № UA.OD.Al.0022-23 6. Сертифікат відповідності № UA.CRT.00464-23 7. Висновок наукової санітарно-епідеміологічної експертизи №2023/04/208 від 29.11.2023 року 8. Видаткову накладну № 1487 від 09 листопада 2023 року 9. Фото пакетів Директор ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» Чуприна О.О.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 07.06.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 31.05.2024 13:57
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 12.06.2024 16:19
Дата виконання рішення Замовником: 18.06.2024 16:53
Коментар замовника щодо усунення порушень: Виконано рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 10.06.2024 року № 10112-р/пк-пз,а саме: скасовано рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "Науково-виробнича компанія "УКРЕКОПРОМ" переможцем процедури закупівлі UA-2024-04-23-012478-а
Автор: ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО", Чуприна Станіслав 380932250957 OLESTAS-EKO@UKR.NET http://www.olestaseko.com.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 1de6005da669409d916056d1f7100480
Заголовок пункту скарги: Скарга на неправомірне рішення Замовника про визначення переможця
Опис заперечення: Вважаємо, що рішення Замовника щодо визначення переможцем процедури закупівлі є незаконним та таким, що порушує права та законні інтереси Скаржника (суб’єкта оскарження) – тендерна пропозиція ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" не відповідає вимогам тендерної документації.
Скаржник вбачає у діях Замовника порушення норм Закону в частині об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Пропозиція Учасника ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" не відповідає технічним вимогам до предмета закупівлі та підлягає відхиленню.
Рішення Замовника, що викладене у Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою порушує, зокрема, права Скаржника на об’єктивний та неупереджений розгляд Пропозицій учасників Процедури закупівлі, недискримінаційний підхід, прозорість на всіх стадіях закупівель тощо, а також інші права та законні інтереси.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги: Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації Замовником вимагалось надання учасниками у складі пропозиції:

«Надати у складі пропозиції сканований оригінал Ліцензії або сканований наказ про видачу ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, з зазначенням у ній конкретного виду та коду відходів, відповідно до Національного переліку відходів і додатків 8, 9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням, та конкретного виду операції, відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами». (18 01 03* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції; 18 01 03* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції, 18 01 06*Хімічні препарати, що складаються або містять небезпечні речовини (медичні відходи категорії С: прострочені лікарські засоби); 18 01 08* Цитотоксичні та цитостатичні лікарські препарати (прострочені сильнодіючі лікарські засоби), 20 01 21* Люмінесцентні лампи та інші ртутьвмісні відходи, 06 04 04*Відходи, що містять ртуть (ртутні термометри).»

Учасником ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" у складі пропозиції було надано Наказ №119 від 02.02.2024 Про видачу ліцензії та додаток до Наказу №119 від 02.02.2024 з переліком відходів на який видана ліцензія.
Натомість, в Додатку до Наказу №119 від 02.02.2024 в переліку відходів відсутній такий код відходу як 18 01 08* Цитотоксичні та цитостатичні лікарські препарати (прострочені сильнодіючі лікарські засоби).
Враховуючи зазначене, тендерна пропозиція ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині.

Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації Замовником вимагалось надання учасниками у складі пропозиції:

«Копію атестату виробництва, який засвідчує , що стан виробництва з утилізації неякісних та небезпечних відходів шляхом спалювання забезпечує стабільність показників безпеки утилізації вилученої з обігу неякісної та небезпечної продукції.»

Учасником ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" у складі пропозиції було надано Атестат виробництва № UA.OD.Al.0022-23, який містить наступну інформацію:
«Цей атестат засвідчує, що стан виробництва з оброблення (відновлення, видалення, включаючи підготовку відходів до таких операцій) вилученої з обігу неякісної та небезпечної продукції (види продукції згідно додатку)

Забезпечує стабільність процесу виробництва на відповідність вимогам Закону України «Про вилучення з обігу неякісної та небезпечної продукції» від 14.01.2000 №1393-XIV,Закону України «Про управління відходами» від 20.06.2022 року № 2320-lX, Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища» від 25.06.1991 року№1264 – XII»
Натомість, наданий учасником ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" у складі пропозиції Атестат виробництва № UA.OD.Al.0022-23 не містить інформацію, яка вимагалась тендерною документацією, а саме: не надано копії атестату виробництва, який засвідчує , що стан виробництва з утилізації неякісних та небезпечних відходів шляхом спалювання забезпечує стабільність показників безпеки утилізації вилученої з обігу неякісної та небезпечної продукції.
Враховуючи зазначене, тендерна пропозиція ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині.

Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації Замовником вимагалось:

« Вимоги до контейнера:
• Контейнер має бути місткістю до 25 літрів об’ємом і витримувати навантаження до 15 кг. Учасник повинен надати фото контейнера та копії накладних на контейнери.
• На контейнері має бути напис щодо його вмісту (медичні відходи категорії «В», «С» або відповідним маркуванням).
• На контейнері має бути пояснювальний застережний напис щодо його вмісту та наочна інформація по його застосуванню.»

Учасником ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" у складі пропозиції було надано фото контейнера файл «фото контейнера.pdf», яке не містить напис щодо його вмісту (медичні відходи категорії «В», «С» або відповідним маркуванням та пояснювальний застережний напис щодо його вмісту.
Враховуючи зазначене, тендерна пропозиція ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині.

Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації Замовником вимагалось:

«Пластикові пакети для контейнера мають бути призначеними для збирання медичних відходів категорії «В» та «С», з відповідним маркуванням на пакетах з наданням копії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, або сертифікату відповідності. Товщина пакету має бути не менше 120 мікронів. Учасник повинен надати фото пакетів та копії накладних про закупівлю пакетів.»
Учасником ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" у складі пропозиції було надано:
Сертифікат відповідності № UA.CRT.00464-23 на «Пакети полiетиленовi для медичних вiдходiв», який не містить підтвердження, що пакети для контейнера призначені для збирання медичних відходів категорії «В» та «С», з відповідним маркуванням на пакетах.;
Висновок наукової санітарно-епідеміологічної експертизи №2023/04/208 від 29.11.2023 року на «Пакети полiетиленовi для медичних вiдходiв», який не містить підтвердження, що пакети для контейнера призначені для збирання медичних відходів категорії «В» та «С», з відповідним маркуванням на пакетах.
Видаткову накладну № 1487 від 09 листопада 2023 року на «Пакет п/е 500Х1000х0,12 помаранчевий», яка не містить підтвердження, що пакети для контейнера мають бути призначеними для збирання медичних відходів категорії «В» та «С», з відповідним маркуванням на пакетах та товщина пакету не менше 120 мікронів.;
Фото пакетів, надане учасником ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" у складі пропозиції, не містить підтвердження пакети для контейнера призначені для збирання медичних відходів категорії «В» та «С», з відповідним маркуванням на пакетах .
Враховуючи зазначене, тендерна пропозиція ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині.
Враховуючи наведене, пропозиція Учасника ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" не відповідає технічним вимогам до предмета закупівлі та підлягає відхиленню.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга

Номер: 00b7e035ec0149a6aa9f328fb5fa9a40
Ідентифікатор запиту: UA-2024-04-23-012478-a.c1
Назва: Скарга
Скарга:
на умови тендерної документації
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 08.05.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 30.04.2024 17:01
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 10.05.2024 20:04
Дата виконання рішення Замовником: 17.05.2024 13:08
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення № 8193-р/пк-пз від 08.05.2024 року Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, Комунальне некомерційне підприємство «Київська міська клінічна лікарня № 18» повідомляє про вжиті заходи по усунення порушень процедури закупівлі, зокрема: внесені зміни до тендерної документації за процедурою закупівля «90520000-8 послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги зі збирання, оброблення(видалення), зберігання, перевезення небезпечних відходів), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу № UA -2024-04-23-012478-a. Тендерна документація зі змінами , затверджена рішенням уповноваженої особи від 17.05.2024 року № 241 та зміни (окремим файлом) оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу 17.05.2024 року.
Автор: ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС, Коханов Руслан 380979114498 RUSLANTARKOM@GMAIL.COM http://www.tarkom.com.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 40f4f09a6565426e9b88c71fd6e847b5
Заголовок пункту скарги: Заперечення
Опис заперечення: 23.04.2024 року КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 18" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) (далі-Замовник) опубліковано оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями за предметом: «90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами(Послуги зі збирання, оброблення (видалення), зберігання, перевезення небезпечних відходів )» з очікуваною вартістю 2 012 700 грн з ПДВ (далі- Процедура закупівлі).
В умовах тендерної документації зі змінами по Процедурі закупівлі, затвердженої Рішенням уповноваженої особи № 212 від « 23 » квітня 2024 року та зі змінами затверджених Рішенням уповноваженої особи № 220 від « 26 » квітня 2024 року, ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-23-012478-a, наявні дискримінаційні, необґрунтовані та незаконні вимоги що обмежують участь Скаржника та інших потенційних учасників.
У відповідності до ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій.
Аналогічна норма містить п. 56 Особливостей, а саме скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації.
Скаржник бажає скористатись вказаним правом з огляду на встановлення в тендерній документації дискримінаційних умов.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Обґрунтування
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації