• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Спеціалізована техніка (розпилювач бітумної емульсії причіпний) для комунального підприємства, код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 43310000-9 - Машини для цивільного будівництва

Торги відмінено

248 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 241.00 UAH
Період оскарження: 23.04.2024 16:47 - 28.04.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на рішення Замовника відхилення тендерної пропозиції Скаржника

Номер: 08ea89bff45549d1811537ee3b656d62
Ідентифікатор запиту: UA-2024-04-23-012273-a.a2
Назва: Скарга на рішення Замовника відхилення тендерної пропозиції Скаржника
Скарга:
Оскарження рішення Замовника на відхилення тендерної пропозиції Скаржника відповідно Протоколу № 134 від 30.05.2024р.
Дата розгляду скарги: 18.06.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 06.06.2024 16:52
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 21.06.2024 10:57
Дата виконання рішення Замовником: 27.06.2024 16:41
Коментар замовника щодо усунення порушень: Управління житлово-комунального господарства, містобудування та архітектури Буринської міської ради виконало рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 18.06.2024 №10549-р/пк-пз.
Автор: ТОВ Атмосфера Доріг, Шаповалов Сергій Олександрович +380536653580 atmosfera-dorog@ukr.net http://Atmosfera-dorog.com.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 3d30205d6d034033b0f8f51e8a29d104
Заголовок пункту скарги: Оскарження рішення Замовника на відхилення тендерної пропозиції Скаржника відповідно Протоколу № 134 від 30.05.2024р
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Відповідно Протоколу № 134 від 30.05.2024р. Замовник
зазначає:
«1. Відповідно до пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації
на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за
предметом закупівлі договору (договорів)
Учасник має надати:
- довідку в довільній формі, з інформацією про виконання
аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору
(договорів) (не менше одного договору),
- не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному
обсязі,
- копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж
одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці.
Учасник у складі тендерної пропозиції надав довідку в довільній
формі про виконання договору №11/169 від 01 вересня 2022 року
укладеного з комунальним підприємством «Муніципалітет», а також
копії цього договору і документів, що підтверджують його виконання.
Предметом вищезазначеного договору являється Котел
бітумоварочний (розпилювач бітумної емульсії ДСМ-80.058 на
АТ КБ «ПриватБанк», UA713052990000026003021200793
ЄДРПОУ 38742956
e-mail: atmosfera-dorog@ukr.net
(067) 545-57-39, (095) 349-09-79
АНТИМОНОПОЛЬНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ
З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ
ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
вул. Митрополита В. Липківського, 45, м. Київ-35, 03035,
тел.: (044)594-64-12, факс: (044)520-10-42;
http://www.amcu.gov.ua, код ЄДРПОУ 00032767
Товариство з Обмеженою Відповідальністю
39631, Україна, Полтавська обл., м. Кременчук, а/с 53причепі ЛЕВ 2013).
Однак у пункті 1 Додатку 1 до тендерної документації зазначено,
що аналогічним вважається договір на постачання товару, що
відповідає предмету закупівлі. Предметом закупівлі є:
Спеціалізована техніка (розпилювач бітумної емульсії причіпний) для
комунального підприємства. У вимогах тендерної документації до
предмета закупівлі чітко зазначено, що розпилювач бітумної емульсії
має бути саме причіпним, а не на причепі. Розпилювач бітумної
емульсії на причепі - це штучне поєднання двох абсолютно різних
товарів: розпилювача бітумної емульсії та причепа. Тобто такий
розпилювач сам по собі не являється причіпним обладнанням, а отже
договір на реалізацію непричіпного розпилювача бітумної емульсії не
може бути аналогічним відповідно до вимог тендерної документації.»
У відповідь на рішення Замовника Скаржник зазначаємо наступне:
Відповідно п.4.1 Тендерної Документації назва предмету
закупівлі – «Спеціалізована техніка (розпилювач бітумної
емульсії причіпний) для комунального підприємства,
код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 43310000-9 -
Машини для цивільного будівництва»
ТОВАР у аналогічному договорі, наданим Скаржником на
вимогу Замовника, є «Котел бітумоварочний
(розпилювач бітумної емульсії ДСМ-80.058 на причепі ЛЕВ 2013),
згідно коду ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»
43310000-9 - Машини для цивільного будівництва»
Згідно з наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та
сільського господарства України «Про затвердження Порядку
визначення предмета закупівлі» від 15.04.2020 р. № 708 замовник
визначає предмет закупівлі відповідно до Закону України «Про
публічні закупівлі» (далі — Закон) із застосуванням показників цифр
основного словника національного класифікатора України ДК
021:2015 «Єдиний закупівельний словник», що затверджений
наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від
23.12.2015 р. № 1749 (далі — Єдиний закупівельний словник, ДК
021:2015, класифікатор), а також особливості визначення предмета
закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг.
Замовник має право визначити предмет закупівлі (для окремих
частин, лотів) за четвертою-восьмою цифрою ДК 021:2015, за
обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт
або надання послуг (якщо можливо здійснити такий поділ у межах
однієї процедури закупівлі). Учасники зобов’язані виконати лише ті
вимоги, які зазначені в тендерній документації замовника.
Наказом Мінекономіки «Про затвердження Порядку розміщення
інформації про публічні закупівлі» від 11.06.2020 р. № 1082
передбачено внесення замовниками інформації в окремих полях
назви предмета закупівлі та код предмета закупівлі.
При цьому листом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та
сільського господарства України «Щодо визначення предмета
закупівлі та розміщення інформації в електронній системі закупівель»
від 03.09.2020 р. № 3304-04/53972-06 надані детальні пояснення
щодо визначення предмета закупівлі.
Аналогічний договір не може бути ідентичним, тотожним
(договорів, які були б абсолютно однакові, неможливо надати, аджедоговір включає в себе як істотні умови в розумінні Господарського
та Цивільного кодексів України, так і додаткову інформацію, яку
контрагенти вважали за необхідне погодити).
Вимога щодо надання аналогічного договору не повинна містити
дискримінаційних вимог (обмеження за сумою, роком виконання,
обмеження кола контрагентів лише бюджетними установами, досвіду
виконання аналогічного договору саме з цим замовником тощо);
Отже, аналогічний договір — це договір, який відповідає
предмету закупівлі за четвертою цифрою ДК 021:2015, якщо інше не
зазначено в умовах документації.
З вищезазначеного вважаємо рішення Замовника відповідно
Протоколу № 134 від 30.05.2024 р. неправомірним, чим Замовник
порушив право Скаржника на об’єктивне та неупереджене
визначення переможця процедури закупівлі. Зазначені дії Замовника
є порушенням одного з основних принципів здійснення закупівель,
визначеного статтею 5 Закону, а саме – недискримінація учасників та
рівне ставлення до них.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга

Номер: ee0cf82199e24598b67e4a5142f48844
Ідентифікатор запиту: UA-2024-04-23-012273-a.a1
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга на рішення про невідповідність вимогам тендерної документації згідно Протоколу 92 від 06.05.2024 р.
Пов'язані документи: Учасник Замовник Орган оскарження
Дата розгляду скарги: 20.05.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 13.05.2024 18:52
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 23.05.2024 11:42
Дата виконання рішення Замовником: 27.05.2024 16:37
Коментар замовника щодо усунення порушень: Управління житлово-комунального господарства, містобудування та архітектури Буринської міської ради виконало рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 20.05.2024 №8815-р/пк-пз
Автор: ТОВ Атмосфера Доріг, Шаповалов Сергій Олександрович +380536653580 atmosfera-dorog@ukr.net http://Atmosfera-dorog.com.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 4fccb1ca2a5c40a989330903b6601e6b
Заголовок пункту скарги: Заперечення рішення про невідповідність вимогам тендерної документації
Опис заперечення: Заперечення рішення про невідповідність вимогам тендерної документації згідно Протоколу 92 від 06.05.2024 р.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Тип порушення: Згідно Протокол № 92 від 06.05.2024 р. Замовник прийняв рішення відхилити нашу пропозицію у зв’язку з тим що, на його думку, помилка в тендерній пропозиції не вважається невідповідністю в інформації та/або в документах що може бути усунена Учасником процедури закупівлі без зміни предмета закупівлі, найменування товару, марки, моделі тощо, про що зазначено в абзаці 2 п. 43 Особливостей. Замовник у Протоколі № 92 від 06.05.2024 р. зазначає наступне: "Інформація та документи, які учасник подав у складі тендерної пропозиції, не відповідають вимогам тендерної документації, а саме: у Декларації про відповідність вимогам технічного регламенту безпеки машин № TR.38742956-01 вказана відповідність вимогам розпилювачів бітумної емульсії (гудронаторів) серії ДСМ-80, моделі: ДСМ- 80.058, ДСМ-80.13, ДСМ-80.43Д, ДСМ-80.53Д, ДСМ-80.63Д та їх модифікацій. Однак немає зазначення того, що ці гудронатори являються причіпними, що не відповідає вимогам тендерної документації." Ми, ТОВ "АТМОСФЕРА ДОРІГ" є виробником розпилювачів бітумної емульсії (гудронаторів). Розпилювачі бітумної емульсії (гудронатори) серії ДСМ-80 сконструйовані з урахуванням монтажу на різні транспортні засоби (причепи, лафети, кузова автомобіля, шасі тощо). Тобто, розпилювач бітумної емульсії (гудронатор) ДСМ-80.058 який монтується на причеп чи лафет є ПРИЧІПНИМ. Місце розташування розпилювача бітумної емульсії (гудронатора) не змінює його технічних і якісних характеристик. Також, у нашій Декларації про відповідність вимогам технічного регламенту безпеки машин № TR.38742956-01 вказана відповідність вимогам розпилювачів бітумної емульсії (гудронаторів) серії ДСМ-80, моделі: ДСМ-80.058, ДСМ-80.13, ДСМ-80.43Д, ДСМ-80.53Д, ДСМ-80.63Д та їх модифікацій. Під «Модифікацію» розуміється саме варіант виготовлення гудронатора – у даній тендерній закупівлі «Причіпний», оскільки саме так вимагає Замовник. В тендерній документації на закупівлю товару «Спеціалізована техніка (розпилювач бітумної емульсії причіпний) для комунального підприємства Код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 43310000-9 - Машини для цивільного будівництва» Замовник замовляє ПРИЧІПНИЙ розпилювач бітумної емульсії, тому ми як Учасник тендерної закупівлі пропонуємо саме ПРИЧИПНИЙ розпилювач бітумної емульсії, що зазначаємо у Технічній специфікації (Додаток № 2 до Тендерної документації), та у Тендерній пропозиції і саме в цих документах Учасник зазначає найменування предмета закупівлі, марку, модель та технічні характеристики. З вище зазначеного вважаємо, що наша пропозиція повністю відповідає технічному завданню тендерній документації. Відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (надалі – Особливості), в п. 43 Особливостей зазначається: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель». Відповідно до абзацу 2 п. 43 Особливостей: «Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо». Якщо для Замовника принципово важливим є не Технічна специфікація, а є зазначення в Декларації відповідності, що запропонований нами гудронатор є ПРИЧИПНИМ, то Замовник зобов’язаний був розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей згідно вимоги п. 43 Особливостей. Оскільки, виправлення в тексті Декларації і зазначення в ній «Розпилювачі бітумної емульсії (гудронатори) причіпні» є Невідповідністю що може бути усунена і жодним чином не змінить Предмет закупівлі в Тендерній пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Позбавлення нас, як Учасника, права усунути невідповідність, є грубим порушення вимог п. 43 Особливостей.
Опис суті пункту скарги: Згідно Протокол № 92 від 06.05.2024 р. Замовник прийняв рішення відхилити нашу пропозицію у зв’язку з тим що, на його думку, помилка в тендерній пропозиції не вважається невідповідністю в інформації та/або в документах що може бути усунена Учасником процедури закупівлі без зміни предмета закупівлі, найменування товару, марки, моделі тощо, про що зазначено в абзаці 2 п. 43 Особливостей.

Замовник у Протоколі № 92 від 06.05.2024 р. зазначає наступне:
"Інформація та документи, які учасник подав у складі тендерної пропозиції, не відповідають вимогам тендерної документації, а саме: у Декларації про відповідність вимогам технічного регламенту безпеки машин № TR.38742956-01 вказана відповідність вимогам розпилювачів бітумної емульсії (гудронаторів) серії ДСМ-80, моделі: ДСМ- 80.058, ДСМ-80.13, ДСМ-80.43Д, ДСМ-80.53Д, ДСМ-80.63Д та їх модифікацій. Однак немає зазначення того, що ці гудронатори являються причіпними, що не відповідає вимогам тендерної документації."
Ми, ТОВ "АТМОСФЕРА ДОРІГ" є виробником розпилювачів бітумної емульсії (гудронаторів).
Розпилювачі бітумної емульсії (гудронатори) серії ДСМ-80 сконструйовані з урахуванням монтажу на різні транспортні засоби (причепи, лафети, кузова автомобіля, шасі тощо). Тобто, розпилювач бітумної емульсії (гудронатор) ДСМ-80.058 який монтується на причеп чи лафет є ПРИЧІПНИМ. Місце розташування розпилювача бітумної емульсії (гудронатора) не змінює його технічних і якісних характеристик.
Також, у нашій Декларації про відповідність вимогам технічного регламенту безпеки машин № TR.38742956-01 вказана відповідність вимогам розпилювачів бітумної емульсії (гудронаторів) серії ДСМ-80, моделі: ДСМ-80.058, ДСМ-80.13, ДСМ-80.43Д, ДСМ-80.53Д, ДСМ-80.63Д та їх модифікацій. Під «Модифікацію» розуміється саме варіант виготовлення гудронатора – у даній тендерній закупівлі «Причіпний», оскільки саме так вимагає Замовник.
В тендерній документації на закупівлю товару «Спеціалізована техніка (розпилювач бітумної емульсії причіпний) для комунального підприємства Код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 43310000-9 - Машини для цивільного будівництва» Замовник замовляє ПРИЧІПНИЙ розпилювач бітумної емульсії, тому ми як Учасник тендерної закупівлі пропонуємо саме ПРИЧИПНИЙ розпилювач бітумної емульсії, що зазначаємо у Технічній специфікації (Додаток № 2 до Тендерної документації), та у Тендерній пропозиції і саме в цих документах Учасник зазначає найменування предмета закупівлі, марку, модель та технічні характеристики.
З вище зазначеного вважаємо, що наша пропозиція повністю відповідає технічному завданню тендерній документації.

Відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (надалі – Особливості), в п. 43 Особливостей зазначається: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель». Відповідно до абзацу 2 п. 43 Особливостей: «Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо».

Якщо для Замовника принципово важливим є не Технічна специфікація, а є зазначення в Декларації відповідності, що запропонований нами гудронатор є ПРИЧИПНИМ, то Замовник зобов’язаний був розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей згідно вимоги п. 43 Особливостей. Оскільки, виправлення в тексті Декларації і зазначення в ній «Розпилювачі бітумної емульсії (гудронатори) причіпні» є Невідповідністю що може бути усунена і жодним чином не змінить Предмет закупівлі в Тендерній пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Позбавлення нас, як Учасника, права усунути невідповідність, є грубим порушення вимог п. 43 Особливостей.
Додаємо Фото Розпилювача бітумної емульсії ДСМ-80.058.000 причіпного нашого виробництва
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника