-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
-
Екологічні вимоги
«Капітальний ремонт системи опалення комунального закладу «Ліцей №31» Кам’янської міської ради, розташованого за адресою: Дніпропетровська область, місто Кам’янське, вулиця Спортивна, будинок 39 (Код національного класифікатора України «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015-45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)»
Завершена
2 835 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 175.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 14 175.00 UAH
Період оскарження:
23.04.2024 15:09 - 05.05.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
e14f653abfc1455cbb4ac9b62ef79a2b
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-04-23-009564-a.b1
Назва:
СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Комунальний заклад «Ліцей №31» Кам’янської міської ради (далі - Замовник) проводить відкриті торги з особливостями на закупівлю: «Капітальний ремонт системи опалення комунального закладу «Ліцей №31» Кам’янської міської ради, розташованого за адресою: Дніпропетровська область, місто Кам’янське, вулиця Спортивна, будинок 39 (Код національного класифікатора України «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015-45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)». Ідентифікатор закупівлі ID: UA-2024-04-23-009564-a.
ТОВ «АФІНАЦЕНТР» (далі - Скаржник), як учасник даної закупівлі, оскаржує дії Замовника як такі, що порушують чинне законодавство України та законні права та інтереси Скаржника.
Так, відповідно до Протоколу від 14 травня 2024 року №6, оприлюдненому в електронній системі Прозорро, Замовником прийняте рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника на підставі виявлених під час перевірки невідповідностей.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Афіна відхилення Ліцеи_.docx.p7s.zip 17.05.2024 16:00
- Скарга Афіна відхилення Ліцеи_.PDF 17.05.2024 16:00
- sign.p7s 17.05.2024 16:07
- Протокол 6.pdf 18.05.2024 01:26
- sign.p7s 18.05.2024 01:27
- рішення від 21.05.2024 №8847.pdf 21.05.2024 17:01
- інформація про резолютивну частину рішення від 29.05.2024 №9414.pdf 30.05.2024 12:36
- рішення від 29.05.2024 №9414.pdf 31.05.2024 18:22
- Протокол 1.pdf 22.05.2024 16:31
- Перелік змін №2 від 29.04.2024 р.docx 22.05.2024 16:31
- Протокол 2.pdf 22.05.2024 16:33
- ПРОТОКОЛ №4 від 29.04.24 про внесення змін в ТД.docx 22.05.2024 16:38
- ПРОТОКОЛ №3 про внесення змін № 1 в ТД від 25.04.24.pdf 22.05.2024 16:38
- Перелік змін №1 від 25.04.2024 р.pdf 22.05.2024 16:38
- ПРОТОКОЛ №5 від 01.05.24 про внесення змін в ТД.pdf 22.05.2024 16:38
- ТД КР опалення (Зі змінами №3).pdf 22.05.2024 16:38
- Перелік змін №2 від 29.04.2024 р.pdf 22.05.2024 16:38
- Пояснення рішення АМКУ від 21.05.24 р..docx 22.05.2024 16:38
- Протокол 1.docx 22.05.2024 16:38
- ПРОТОКОЛ №5 від 01.05.24 про внесення змін в ТД.docx 22.05.2024 16:38
- Перелік змін №1 від 25.04.2024 р.docx 22.05.2024 16:38
- ПРОТОКОЛ №4 від 29.04.24 про внесення змін в ТД.pdf 22.05.2024 16:40
- Пояснення рішення АМКУ від 21.05.24.pdf 22.05.2024 16:40
- Протокол 6.docx 22.05.2024 16:40
- Перелік змін №3 від 01.05.2024 р.pdf 22.05.2024 16:40
- ТД КР опалення (Зі змінами №3).docx 22.05.2024 16:40
- Перелік змін №3 від 01.05.2024 р.docx 22.05.2024 16:40
- ПРОТОКОЛ №3 про внесення змін № 1 в ТД від 25.04.24.docx 22.05.2024 16:40
- Протокол 2.docx 22.05.2024 16:40
- Протокол 6.pdf 22.05.2024 16:40
- Протокол 8.pdf 14.06.2024 11:48
- Протокол 9.pdf 14.06.2024 11:48
Дата прийняття скарги до розгляду:
17.05.2024 16:44
Дата розгляду скарги:
29.05.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
21.05.2024 17:01
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
31.05.2024 18:22
Дата виконання рішення Замовником:
14.06.2024 11:48
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення АМКУ від 29.05.2024 р. №9414-р/пк-пз виконано.
На підвердження:
Протоколи уповноваженої особи №8 від 05.06.2024 р. та № 9 від 05.06.2024 р. про скасування рішень :1)про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "Афінацентр";
2)рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "САФОРТ БІЛД" переможцем за вказаною процедурою закупівлі.
Протоколи уповноваженої особи №8 від 05.06.2024 р. та № 9 від 05.06.2024 р. про скасування вказаних рішень додаються.
Пункт скарги
Номер:
759b7f2d2a7941bab7e55a2c6c0e08a6
Заголовок пункту скарги:
Скаржник вважає такі дії Замовника неправомірними з огляду на наступне.
Опис заперечення:
Інформація про невідповідності тендерної пропозиції Скаржника, наведена Замовником в Протоколі від 14 травня 2024 року №6, не відповідає дійсним обставинам, з огляду на це, рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника на підставі виявлених невідповідностей його тендерної пропозиції є незаконним.
Доводи Замовника, наявні в Протоколі від 14 травня 2024 року №6, та які стали підставою до відхилення тендерної пропозиції Скаржника, спростовуються наступним:
1. Підстава відхилення: «При перевірці відповідності тендерної пропозиції Учасника вимогам тендерної документації встановлено, що Розрахунок кількісних і якісних характеристик пропонованих у тендерній пропозиції робіт, зроблений на види і обсяги, встановлені у Додатку 3 до тендерної документації та виконаний у програмному комплексі АВК (або у сумісних програмних комплексах), відсутній. Замість цього у тендерній пропозиції Учасника присутні лише файли у форматі .rtf, що унеможливлює перевірку відповідності розрахунку…».
Доводи Замовника, наявні в Протоколі від 14 травня 2024 року №6, та які стали підставою до відхилення тендерної пропозиції Скаржника, спростовуються наступним:
1. Підстава відхилення: «При перевірці відповідності тендерної пропозиції Учасника вимогам тендерної документації встановлено, що Розрахунок кількісних і якісних характеристик пропонованих у тендерній пропозиції робіт, зроблений на види і обсяги, встановлені у Додатку 3 до тендерної документації та виконаний у програмному комплексі АВК (або у сумісних програмних комплексах), відсутній. Замість цього у тендерній пропозиції Учасника присутні лише файли у форматі .rtf, що унеможливлює перевірку відповідності розрахунку…».
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші підстави
Ідентифікатор класифікації:
Ненадання 24 годин на усунення невідповідностей
Тип порушення:
Це, на думку Замовника, є невиконанням п. 1 Розділу 5 тендерної документації, за умовами якого:
Розрахунок ціни пропозиції повинен бути виконаний на види, обсяги встановлені у Додатку 3 до тендерної документації у вигляді договірної ціни/кошторису, такий розрахунок здійснюється у програмному комплексі АВК (або сумісних програмних комплексах) та складається з: договірної ціни та пояснювальної записки, підсумкової відомості ресурсів до локального кошторису, локального кошторису на будівельні роботи, розрахунку загальновиробничих витрат до локального кошторису, тощо.
Розрахунок ціни пропозиції (у вигляді договірної ціни/кошторису) повинен відповідати чинним нормативно-правовим актам та не суперечити положенням Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та іншим документам/довідкам/листам поданим учасником у складі своєї тендерної пропозиції.
Разом з тим, Скаржником в складі тендерної пропозиції подано файл 27 Кошторис.zip.asice.zip, який є архівним. Наявні в складі архіву файли з розрахунками можливо відкривати не виключно у форматі .rtf. У форматі відкриття .docx наявні усі дані, що свідчать про створення розрахунків саме у програмному комплексі АВК. (нижче додаємо скрін договірної ціни, відкритий у форматі .docx)
Тож, комп’ютерна неграмотність посадових осіб Замовника, або їх упереджене ставлення до окремих учасників, не є законною підставою для відхилення тендерної пропозиції Скаржника, та таке рішення має бути скасоване.
2. Підстави для відхилення тендерної пропозиції Скаржника, наведені Замовником в Протоколі від 14 травня 2024 року № 6 в пунктах 2 та 3 є відверто незаконними, оскільки Замовником не було надано можливості для їх виправлення Скаржником у відповідності до п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178.
Також, наголошуємо ці підстави для відхилення є неправомірними, оскільки Скаржником виконано усі вимоги тендерної документації, проте Замовником відхилено тендерну пропозицію Скаржника на підставі умов, яких не має в тендерній документації.
Опис суті пункту скарги:
Враховуючи мету Закону України «Про публічні закупівлі», якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, закріплених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ст. 7 Закону України «Про Антимонопольний комітет України»
ПРОСИМО:
- Прийняти скаргу до розгляду;
- Зобов'язати Комунальний заклад «Ліцей №31» Кам’янської міської ради скасувати рішення про відхилення ТОВ «АФІНАЦЕНТР». Ідентифікатор закупівлі ID: UA-2024-04-23-009564-a;
ПРОСИМО:
- Прийняти скаргу до розгляду;
- Зобов'язати Комунальний заклад «Ліцей №31» Кам’янської міської ради скасувати рішення про відхилення ТОВ «АФІНАЦЕНТР». Ідентифікатор закупівлі ID: UA-2024-04-23-009564-a;
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Права та законні інтереси учасника можуть бути захищені шляхом зобов'язання Замовника скасувати рішення про відхилення ТОВ «АФІНАЦЕНТР».