-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталей (Котел твердопаливний Kalvis 220 або еквівалент)
Завершена
400 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 000.00 UAH
Період оскарження:
23.04.2024 11:39 - 28.04.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Неправомірне рішення про відхилення пропозиції
Номер:
18626cc3fd3948ec8b308649de2faae1
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-04-23-004821-a.c1
Назва:
Неправомірне рішення про відхилення пропозиції
Скарга:
Неправомірне рішення про відхилення пропозиції
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга_UA-2024-04-23-004821-a.docx 12.05.2024 15:24
- sign.p7s 12.05.2024 15:40
- рішення від 14.05.2024 №8444.pdf 14.05.2024 17:14
- інформація про резолютивну частину рішення від 22.05.2024 №8994.pdf 23.05.2024 11:52
- рішення від 22.05.2024 №8994.pdf 24.05.2024 16:44
- Протокол 62.pdf 27.05.2024 10:35
- Протокол 62.pdf 27.05.2024 10:35
Дата прийняття скарги до розгляду:
12.05.2024 15:41
Дата розгляду скарги:
22.05.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
14.05.2024 17:14
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
24.05.2024 16:45
Дата виконання рішення Замовником:
27.05.2024 10:35
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відповідно до рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 22.05.2024р. №8994-р/пк-пз рішення про відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця ІЩЕНКА ВАДИМА АНАТОЛІЙОВИЧА процедури закупівлі UA-2024-04-23-004821-a скасоване. Закупівлю відновлено на етапі розгляду тендерних пропозицій учасників процедури закупівлі
Пункт скарги
Номер:
fe744a069a904d1ab866502a7b84b56c
Заголовок пункту скарги:
Відповідно до Протоколу, під час перевірки документів у складі тендерної пропозиції учасника - ФОП ІЩЕНКО ВАДИМ АНАТОЛІЙОВИЧ, Замовником встановлено наступне. При розгляді тендерної пропозиції виявлено, що наявні підставі для відхилення тендерної пропозиції Учасника ФОП ІЩЕНКО ВАДИМ АНАТОЛІЙОВИЧ відповідно до: 1) абзацу 4 підпункту 1 пункту 44 Особливостей як такого, що не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме Учасник не надав технічний паспорт котла, який має бути складений згідно чинного законодавства; відповідно до п.2 ч.1 ст.31 Закону та абзацу 1 підпункту 2 пункту 44 Особливостей тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей. Оскільки у складі пропозиції Учасник надав технічний паспорт котла та продублював після вимоги про усунення невідповідностей аналогічний технічний паспорт котла, який був завантажений при подачі пропозиції. Тобто Учасник не виконав пункт 43 Особливостей та не виправив неточності. Твердопаливний котел по предмету закупівлі по коду ДК 021:2015 44620000-2 «Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі (Котел твердопаливний Kalvis 220 або еквівалент)» є складним технологічним виробом, а тому не можуть в різних виробників цих котлів повністю збігатись всі їх характеристики аж до однакового споживання електроенергії чи такого самого діапазону регулювання потужності котлів. Однак, ФОП ІЩЕНКО ВАДИМ АНАТОЛІЙОВИЧ надає у своєму «технічному паспорті» опис технічних, функціональних та якісних характеристик котла, якого хоче поставити нам за умовами відповідного тендера, ці умови повністю копіює з вимог Замовника згідно Додатку 2 до тендерної документації та трактує ці характеристики так, як йому вигідно, недобросовісно маніпулюючи ними, або навіть, вказуючи невірні дані, для того, щоб ці характеристики співпадали з тими, що були закладені Замовником у даній тендерній документації. Вимогою Замовника було надати технічний паспорт на твердопаливний котел, формат якого повинен відповідати вимогам затвердженому ДСТУ ГОСТ 2.601:2006 Єдина система конструкторської документації ЕКСПЛУАТАЦІЙНІ ДОКУМЕНТИ, Постанові КМУ від 16.12.2015 року №1067 «Про затвердження Технічного регламенту низьковольтного електричного обладнання», а саме пункту 8 та Додатку 3 Постанови (внутрішній контроль виробництва) та Постанові КМУ від 16.01.2019 року №27 «Про затвердження Технічного регламенту обладнання, що працює під тиском», а саме пункту 13 розділу «Обов’язки виробника». Декларація відповідності вищезазначеним регламентам видається за наявності додатків, які містять технічні випробування виробу, щодо безпечності його експлуатації. А учасник ФОП ІЩЕНКО ВАДИМ АНАТОЛІЙОВИЧ надав технічний паспорт котла Prozar – Reizer MAXI 220 кВт, який не відповідає вищезазначеним законодавчим актам, а саме не містить інструкції з експлуатації котла, рисунка моделі котла з деталізацією його частин та іншої обов’язкової інформації для складного технологічного обладнання. Таким чином у складі пропозиції відсутня інформація та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям та зазначених вище технічних характеристик, що не відповідає технічним умовам документації в цій частині.
Опис заперечення:
Скаржник не погоджується із підставами для відхилення своєї пропозиції у зв’язку із наступним.
Відповідно до Додатку №2 до Тендерної документації вимагалось Надати паспорт якості або сертифікат якості, або сертифікат відповідності, який підтверджує якість та відповідність продукції, чинний на момент подання пропозиції.
У складі тендерної пропозиції Скаржника ФОП ІЩЕНКО ВАДИМ АНАТОЛІЙОВИЧ надав технічний паспорт котла Prozar – Reizer MAXI 220 кВт (30 квітня 2024 14:58 файл «Паспорт котла.pdf»). Надані характеристики у паспорті у повному обсязі підтверджують якість та відповідність продукції вимогам Замовника.
Окремих вимог якому саме ДСТУ або іншому нормативному документу повинні відповідати документи, зокрема паспорт якості – не зазначено у тендерній документації.
Стосовно підстави для відхилення, повідомляємо наступне: Замовник у протоколі відхиляє Скаржника, оскільки він «не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме Учасник не надав технічний паспорт котла, який має бути складений згідно чинного законодавства».
Проте, відповідно до п.8 розділу 3 Тендерної документації, Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учасник не може змінювати предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо).
Таким чином, Замовник не повинен був звертатись до Скаржника з вимогою про усунення невідповідностей, адже фактичних невідповідностей у тендерній пропозиції учасника щодо паспорту на котел – не було і документ було подано належним чином ще на етапі подання пропозицій.
Всі технічні та якісні характеристики запропонованого товару повністю відповідають встановленим вимогам Замовника.
Крім того, Скаржник ФОП ІЩЕНКО ВАДИМ АНАТОЛІЙОВИЧ є виробником запропонованого товару, та має можливість виготовляти товар під потреби та за технічними характеристиками Замовника.
Враховуючи вищенаведене, вважаємо, що Замовником необ’єктивно та упереджено було досліджено тендерну пропозицію ФОП ІЩЕНКО ВАДИМ АНАТОЛІЙОВИЧ.
Скаржник вважає, що реальні підстави для відхилення пропозиції відсутні, тому рішення, оформлене Протоколом уповноваженої особи № 54 від 09.05.2024 року неправомірне та прийняте з порушенням норм чинного законодавства.
Відповідно до Додатку №2 до Тендерної документації вимагалось Надати паспорт якості або сертифікат якості, або сертифікат відповідності, який підтверджує якість та відповідність продукції, чинний на момент подання пропозиції.
У складі тендерної пропозиції Скаржника ФОП ІЩЕНКО ВАДИМ АНАТОЛІЙОВИЧ надав технічний паспорт котла Prozar – Reizer MAXI 220 кВт (30 квітня 2024 14:58 файл «Паспорт котла.pdf»). Надані характеристики у паспорті у повному обсязі підтверджують якість та відповідність продукції вимогам Замовника.
Окремих вимог якому саме ДСТУ або іншому нормативному документу повинні відповідати документи, зокрема паспорт якості – не зазначено у тендерній документації.
Стосовно підстави для відхилення, повідомляємо наступне: Замовник у протоколі відхиляє Скаржника, оскільки він «не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме Учасник не надав технічний паспорт котла, який має бути складений згідно чинного законодавства».
Проте, відповідно до п.8 розділу 3 Тендерної документації, Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учасник не може змінювати предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо).
Таким чином, Замовник не повинен був звертатись до Скаржника з вимогою про усунення невідповідностей, адже фактичних невідповідностей у тендерній пропозиції учасника щодо паспорту на котел – не було і документ було подано належним чином ще на етапі подання пропозицій.
Всі технічні та якісні характеристики запропонованого товару повністю відповідають встановленим вимогам Замовника.
Крім того, Скаржник ФОП ІЩЕНКО ВАДИМ АНАТОЛІЙОВИЧ є виробником запропонованого товару, та має можливість виготовляти товар під потреби та за технічними характеристиками Замовника.
Враховуючи вищенаведене, вважаємо, що Замовником необ’єктивно та упереджено було досліджено тендерну пропозицію ФОП ІЩЕНКО ВАДИМ АНАТОЛІЙОВИЧ.
Скаржник вважає, що реальні підстави для відхилення пропозиції відсутні, тому рішення, оформлене Протоколом уповноваженої особи № 54 від 09.05.2024 року неправомірне та прийняте з порушенням норм чинного законодавства.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги:
ФОП ІЩЕНКО ВАДИМ АНАТОЛІЙОВИЧ подав тендерну пропозицію та взяв участь у вищевказаній процедурі, оголошеній Замовником.
При цьому, Замовником були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв’язку з чим, користуючись своїми правами, ФОП ІЩЕНКО ВАДИМ АНАТОЛІЙОВИЧ подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Вважаємо, що незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси суб’єкта оскарження, є рішення Замовника щодо прийняття Протоколу уповноваженої особи № 54 від 09.05.2024 року про відхилення тендерної пропозиції ФОП ІЩЕНКО ВАДИМ АНАТОЛІЙОВИЧ.
ФОП ІЩЕНКО ВАДИМ АНАТОЛІЙОВИЧ вбачає у діях Замовника порушення норм Закону в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями та діями замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
При цьому, Замовником були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв’язку з чим, користуючись своїми правами, ФОП ІЩЕНКО ВАДИМ АНАТОЛІЙОВИЧ подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Вважаємо, що незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси суб’єкта оскарження, є рішення Замовника щодо прийняття Протоколу уповноваженої особи № 54 від 09.05.2024 року про відхилення тендерної пропозиції ФОП ІЩЕНКО ВАДИМ АНАТОЛІЙОВИЧ.
ФОП ІЩЕНКО ВАДИМ АНАТОЛІЙОВИЧ вбачає у діях Замовника порушення норм Закону в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями та діями замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати Замовника – Управління гуманітарної сфери виконавчого комітету Люблинецької селищної ради – скасувати рішення Замовника щодо прийняття Протоколу уповноваженої особи № 54 від 09.05.2024 року про відхилення тендерної пропозиції ФОП ІЩЕНКО ВАДИМ АНАТОЛІЙОВИЧ