• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Какао, шоколад плитка (0,100), цукерки шоколадні, цукерки желейні, цукерки карамельні, цукерки діабетичні

Процедура закупівлі Відкриті торги проводиться Замовником з урахуванням Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами)

Завершена

376 822.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 768.22 UAH
Період оскарження: 22.04.2024 14:31 - 27.04.2024 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога на незаконні дії Замовника

Номер: ba0a613b72954832bb872864fcfde835
Ідентифікатор запиту: UA-2024-04-22-007718-a.b1
Назва: Вимога на незаконні дії Замовника
Вимога:
Відповідно до інформації, розміщеної в системі електронних закупівель Prozorro, була оголошена закупівля «Какао, шоколад плитка (0,100), цукерки шоколадні, цукерки желейні, цукерки карамельні, цукерки діабетичні» (ДК 021:2015 - 15840000-8 - Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби)». Протоколом від 07 травня 2024, уповноваженою особою Великорибальським психоневрологічним будинком-інтернат було дискваліфіковано ТОВ «Країна солодких мрій» . ТОВ «Країна солодких мрій» не може погодитися з прийнятим рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, а також порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі» з наступних підстав: - не дотримано вимоги п. 6.1. частини 6 Розділу ІІІ тендерної документації та Додатку 1 до тендерної документації, тобто на товар «Какао» не надано скан-копії документів, що засвідчують якість та безпеку запропонованої продукції. Вважаємо дане рішення необґрунтованим, так як було порушено ряд вимог ТД. Замовник, порушив право ТОВ «Країна солодких мрій» на об`єктивний та неупереджений розгляд її тендерної пропозиції, що є порушенням вимог ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі». Отже, на думку ТОВ «Країна солодких мрій», Рішення є не законним та не обґрунтованим, так як даний серитифікат був завантажений. ТОВ «Країна солодких мрій» не скористався своїм правом надати пояснення щодо усунення недоліків, так як Замовник порушив норми п. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та не надав змоги під час розгляду тендерної пропопозиції усунення вищевикладих невідповідностей. Так як документ не відкрився в повному обсязі , замовник повинен був надати строк 24 год для усунення невідповідностей. Таким чином, рішення Замовника повинно ґрунтуватися на верховенства права, бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення обґрунтованим на підставі повно і всебічно з`ясованих обставин, підтверджених тими доказами, які були досліджені тендерним комітетом, з наданням оцінки всім аргументам учасника. Відповідно до ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади встановлює Закону України «Про публічні закупівлі» Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Порядок розгляду та оцінки замовником тендерних пропозицій визначений в ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі». На підставі вищевикладеного уповноважена особа розглянула пропозицію ТОВ «Країна солодких мрій» з порушенням номр Закону України «Про публічні закупівлі», дискримінував учасника та рівне ставлення до нього, тим самим порушив принцип відкритості та прозорості. У разі, не скасування рішення про визначення переможця, ми змушені будемо звернутися до Аудиторської служби, з метою перевірки дотримання Вами законодавства у сфері публічних закупівель, в тому числі, з метою перевірки дотримання Вами принципів щодо недискримінація учасників та рівне ставлення до них; щодо об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, а також запобігання корупційним діям і зловживанням. Просимо Вас відмінити рішення про визнання переможця, в іншому випадку ми змушені будемо звернутися до АМКУ за захистом своїх прав та інтересів, в тому числі до аудиторської служби, з метою перевірки дотримання Вами законодавства у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня. Відповідно до вашого звернення повідомляємо наступне: Замовник проводить закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) (далі - Особливості). Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснювалась відповідно до статті 29 Закону. Замовником також враховано і положення пункту 43 особливостей. Пунктом 43 особливостей передбачено: під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Зауважимо, що пунктом 43 Особливостей перебачені вийнятки, коли Замовник не надає право на виправлення невідповідностей, зоврема: відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції. Згідно п.6.1. частини 6 Розділу ІІІ тендерної документації передбачено: учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам та вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником згідно додатку 1 до тендерної документації. Додатком 1 до тендерної документації передбачено надання, в складі документів тендерної пропозиції, зокрема: - скан-копії документів, що засвідчують якість та безпеку запропонованої продукції, наявність яких передбачена чинним законодавством: посвідчення про якість та/або декларація виробника, яку видають оператори ринку, що здійснюють виробництво продукції та /або паспорт про якість та/або сертифікати відповідності (для продукції, яка підлягає обов'язковій сертифікації) та/або протокол випробування на товар, тощо. Вищенаведені документи і є тією інформацією (та/або документами) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі. Додатком 1 до тендерної документації передбачено вимоги до товару, зокрема, замовник встановив вимоги до какао – відповідність ДСТУ4391:2005 какао-порошок. Відсутність документу про технічні та якісні характеристики не дало змоги Замовнику пересвідчитись у тому, що пропонується товар з належними характеристиками, які будуть відповідати потребам Замовника. Аргументи щодо відхилення пропозиції Учасника ТОВ «Країна солодких мрій» наведено у протокольному рішенні уповноваженої особи від 07 травня 2024 року. Оскільки на такий товар, як «Какао» не надано скан-копії документів, що засвідчують якісні характеристики запропонованої продукції, Замовник мав повне право відхилити таку тендерну пропозицію на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Згідно положень пункту 43 Особливостей, така невідповідність не підлягала виправленню, оскільки її виправлення могло б призвести до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Враховуючи вищенаведене, Замовник вважає, що скарга ТОВ «Країна солодких мрій», щодо неправомірного відхилення його тендерної пропозиції, не може бути адоволеною.
Статус вимоги: Відхилено