-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з управління небезпечними відходами
Завершена
163 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 815.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 815.00 UAH
Період оскарження:
22.04.2024 13:02 - 27.04.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на рішення Замовника про дискваліфікацію
Номер:
0b9aa2ad274b4752b3e64e627e187dd3
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-04-22-006023-a.b2
Назва:
Скарга на рішення Замовника про дискваліфікацію
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- A-ENERGO-Nakaz-329-vid-29.03.2024.pdf 17.05.2024 13:33
- Довідки та гарантійні листи (1).pdf 17.05.2024 13:33
- Dodatok-A-Energo-pryhovana-adresa.pdf 17.05.2024 13:33
- Скарга Харківська №25.pdf.p7s 17.05.2024 13:33
- Olestas-EKO-Nakaz-301.pdf 17.05.2024 13:33
- Протокол відхилення.pdf 17.05.2024 13:33
- Скарга Харківська №25.docx 17.05.2024 13:33
- Dodatok-do-nakazu-301-pryhovana-adresa.pdf 17.05.2024 13:33
- Постанова №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правовог.pdf 17.05.2024 13:33
- Скарга Харківська №25.pdf 17.05.2024 13:33
- ЗУ Про публічні закупівлі.pdf 17.05.2024 13:33
- sign.p7s 17.05.2024 13:34
- рішення від 21.05.2024 № 8837.pdf 21.05.2024 15:53
- Інформація про резолютивну частину рішення від 28.05.2024 № 9317.pdf 29.05.2024 11:50
- рішення від 28.05.2024 № 9317.pdf 31.05.2024 14:40
- Пояснення.docx 23.05.2024 17:20
- Пояснення.pdf 23.05.2024 17:20
- Протокол виконання рішення.pdf 10.06.2024 11:05
Дата прийняття скарги до розгляду:
17.05.2024 14:26
Дата розгляду скарги:
28.05.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
21.05.2024 15:53
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
31.05.2024 14:40
Дата виконання рішення Замовником:
10.06.2024 11:05
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовником виконано Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №9317 –р/пк-пз від 28.05.2024 року шляхом відміни рішення про відхилення Учасника ТОВ "А-ЕНЕРГО"
Пункт скарги
Номер:
766e871325914bab956bf8e42f572433
Заголовок пункту скарги:
22.04.2024 року КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ № 25" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник) було опубліковано оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями за предметом код ДК 021:2015: 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з управління небезпечними відходами) (код ДК 021:2015: 90524000-6 Послуги у сфері поводження з медичними відходами)з очікуваною вартістю 163 000,00грн. з ПДВ (далі – Процедура закупівлі).
У процедурі закупівлі взяло участь 2 учасника: ТОВ «А-ЕНЕРГО» ( далі –Скаржник) та ТОВ "НВК «УКРЕКОПРОМ»"
Аукціон в Процедурі закупівлі проводився, Скаржником було надано найбільш економічно вигідну пропозицію та 13.05.2024 року розпочалась процедура розгляду пропозиції Скаржника.
17.05.2024 року Замовником було оприлюднено Протокольне рішення №17052024-1/УО від 17.05.2024року (далі- Протокол) в якому Замовник прийняв рішення про відхилення пропозиції учасника:
Опис заперечення:
17.05.2024 року Замовником було оприлюднено Протокольне рішення №17052024-1/УО від 17.05.2024року (далі- Протокол) в якому Замовник прийняв рішення про відхилення пропозиції учасника:
«Враховуючи вищезазначене тендерна пропозиція ТОВ «А-ЕНЕРГО» не відповідає умовам технічних характеристик та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а саме: через ВІДСУТНІСТЬ в Переліку дозволу на управління небезпечними відходами за послугами: Люмінесцентні лампи та інші ртутьвмісні відходи 20 01 21. Люмінесцентні лампи та інші ртутьвмісні відходи 20 01 21 (ртутьвмісні термометри). Цитотоксичні та цитостатичні лікарські препарати 18 01 08.
Тендерна пропозиція Учасника ТОВ «А-ЕНЕРГО» підлягає відхиленню: у відповідності до абзацу 2 пункту 2 частини 44 Особливостей – не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідностей інформації та/або документах що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей.»
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника та хоче зазначити наступне:
Згідно статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі»(далі – Закон):
Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Задля дотримання принципів здійснення процедури публічних закупівель, згідно частині 1 та 2 пункту 43 Постанови №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості)
«Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо»
17.05.2024 року Замовником було оприлюднено Протокольне рішення №17052024-1/УО від 17.05.2024року (далі- Протокол) в якому Замовник прийняв рішення про відхилення пропозиції учасника:
«Враховуючи вищезазначене тендерна пропозиція ТОВ «А-ЕНЕРГО» не відповідає умовам технічних характеристик та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а саме: через ВІДСУТНІСТЬ в Переліку дозволу на управління небезпечними відходами за послугами: Люмінесцентні лампи та інші ртутьвмісні відходи 20 01 21. Люмінесцентні лампи та інші ртутьвмісні відходи 20 01 21 (ртутьвмісні термометри). Цитотоксичні та цитостатичні лікарські препарати 18 01 08.
Тендерна пропозиція Учасника ТОВ «А-ЕНЕРГО» підлягає відхиленню: у відповідності до абзацу 2 пункту 2 частини 44 Особливостей – не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідностей інформації та/або документах що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей.»
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника та хоче зазначити наступне:
Згідно статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі»(далі – Закон):
Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Задля дотримання принципів здійснення процедури публічних закупівель, згідно частині 1 та 2 пункту 43 Постанови №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості)
«Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо»
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Ліцензії або документи дозвільного характеру
Тип порушення:
Ліцензії або документи дозвільного характеру
Опис суті пункту скарги:
Умовами Додаток 2 п.6 тендерної документації Замовник вимагав:
6. На підтвердження виконання технічних вимог Учасник в складі своєї пропозиції надає наступні документи:
1. Надати копію ліцензію на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, із зазначенням переліку небезпечних відходів із зазначенням кодів, наведених у додатках VIII, IX до Базельської конвенції про контроль за транскордонними перевезеннями небезпечних відходів та їх утилізацією/видаленням, Національному переліку відходів, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 20 жовтня 2023 р. № 1102, та переліку операцій з видалення відходів, на які отримується або розширюється дія ліцензії, що наведені в додатку 1 до Закону України “Про управління відходами”, та переліку операцій з відновлення відходів, на які отримується або розширюється дія ліцензії, що наведені в додатку 2 до Закону України “Про управління відходами”, згідно з додатком 8;
2.Надати лист гарантію про погодження та виконання Особливих вимог, зазначених у п.5 Цього Додатку.
Відповідно до пункту 7 Розділу 3 Тендерної документації зазначено:
« Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування та місцезнаходження, щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію про те що Учасник не планує залучати субпідрядників для виконання договору за предметом закупівлі, та всі роботи/послуги будуть виконані їм особисто.
Учасник в складі пропозиції повинен надати лист-згоду субпідрядника/співвиконавця на виконання вказаних робіт та документи, що підтверджують його кваліфікацію згідно з вимогами, наведеними в пунктах Додатку 4 до тендерної документації, та наявність ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.
У разі коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону (у разі застосування таких критеріїв до учасника процедури закупівлі), замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання щодо відсутності підстав, визначених пунктом 47 Особливостей.
Якщо для закупівлі робіт замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників /співвиконавців.
У випадку наміру залучення до виконання робіт як субпідрядника в обсязі менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю – інформація про їх залучення надається у довільній формі, з вказанням відсотка запропонованих послуг субпідряднику.»
Скаржником було надано:
1. Наказ №329 від 29.03.2024 року та Додаток до нього виданим Міністерством захисту довкілля та природних ресурсів України «Про видачу ліцензії» Скаржнику на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами (файл Дозвiльнi документи.rar) зокрема на:
Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції 18 01 03*
Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції 18 01 03* (матраци, подушки)
2. Наказ №301 від 20.03.2024 року та Додаток до нього виданим Міністерством захисту довкілля та природних ресурсів України «Про видачу ліцензії» ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами (файл Співвиконавець.rar) зокрема на:
Люмінесцентні лампи та інші ртутьвмісні відходи 20 01 21*
Люмінесцентні лампи та інші ртутьвмісні відходи 20 01 21* (ртутьвмісні термометри)
Цитотоксичні та цитостатичні лікарські препарати 18 01 08*
3. Довідку про залучення співвиконавця Вих. №2 від 29.04.2024р. (файл Довідки та гарантійні листи.pdf) , де зазначається: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «А-ЕНЕРГО» не надає всіх документів на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям суб’єкта господарювання співвиконавця оскільки обсяг послуг до якого планується залучити співвиконавця ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю (тендерної пропозиції), а надає тільки: - Наказ №301 від 20.03.2024 року Міндовкілля про видачу ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами співвиконавця. Залучення співвиконавця планується не більше 8,5% від вартості договору (тендерної пропозиції).
4. Довідка Вих. №3 від 29.04.2024р. (файл Довідки та гарантійні листи.pdf) «Товариство з обмеженою відповідальністю «А-ЕНЕРГО» підтверджує відповідність своєї тендерної пропозиції технічним вимогам встановлених в додатку 2 до тендерної документації»
5. Довідка Вих. №4 від 29.04.2024р. (файл Довідки та гарантійні листи.pdf) «Товариство з обмеженою відповідальністю «А-ЕНЕРГО» бере на себе зобов’язання власними силами здійснювати завантаження медичних відходів у спеціалізований автотранспорт, вивезення та утилізацію. Транспортні витрати входять до вартості послуг. Учасник гарантує, що перевезення небезпечних відходів здійснюється з дотримання правил Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з перевезення пасажирів, небезпечних вантажів та небезпечних відходів автомобільним транспортом, міжнародних перевезень пасажирів та вантажів автомобільним транспортом, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 02 грудня 2015 року № 1001»
Відповідно до наданих документів Скаржник ПОВНІСТЮ виконав вимоги тендерної документації.
Замовник не зазначав, що ліцензія на Люмінесцентні лампи та інші ртутьвмісні відходи 20 01 21*, Люмінесцентні лампи та інші ртутьвмісні відходи 20 01 21* (ртутьвмісні термометри), Цитотоксичні та цитостатичні лікарські препарати 18 01 08* повинна бути видана саме на ім’я учасника.
Виходячи з вищезазначеного, пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником.
6. На підтвердження виконання технічних вимог Учасник в складі своєї пропозиції надає наступні документи:
1. Надати копію ліцензію на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, із зазначенням переліку небезпечних відходів із зазначенням кодів, наведених у додатках VIII, IX до Базельської конвенції про контроль за транскордонними перевезеннями небезпечних відходів та їх утилізацією/видаленням, Національному переліку відходів, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 20 жовтня 2023 р. № 1102, та переліку операцій з видалення відходів, на які отримується або розширюється дія ліцензії, що наведені в додатку 1 до Закону України “Про управління відходами”, та переліку операцій з відновлення відходів, на які отримується або розширюється дія ліцензії, що наведені в додатку 2 до Закону України “Про управління відходами”, згідно з додатком 8;
2.Надати лист гарантію про погодження та виконання Особливих вимог, зазначених у п.5 Цього Додатку.
Відповідно до пункту 7 Розділу 3 Тендерної документації зазначено:
« Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування та місцезнаходження, щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію про те що Учасник не планує залучати субпідрядників для виконання договору за предметом закупівлі, та всі роботи/послуги будуть виконані їм особисто.
Учасник в складі пропозиції повинен надати лист-згоду субпідрядника/співвиконавця на виконання вказаних робіт та документи, що підтверджують його кваліфікацію згідно з вимогами, наведеними в пунктах Додатку 4 до тендерної документації, та наявність ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.
У разі коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону (у разі застосування таких критеріїв до учасника процедури закупівлі), замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання щодо відсутності підстав, визначених пунктом 47 Особливостей.
Якщо для закупівлі робіт замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників /співвиконавців.
У випадку наміру залучення до виконання робіт як субпідрядника в обсязі менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю – інформація про їх залучення надається у довільній формі, з вказанням відсотка запропонованих послуг субпідряднику.»
Скаржником було надано:
1. Наказ №329 від 29.03.2024 року та Додаток до нього виданим Міністерством захисту довкілля та природних ресурсів України «Про видачу ліцензії» Скаржнику на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами (файл Дозвiльнi документи.rar) зокрема на:
Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції 18 01 03*
Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції 18 01 03* (матраци, подушки)
2. Наказ №301 від 20.03.2024 року та Додаток до нього виданим Міністерством захисту довкілля та природних ресурсів України «Про видачу ліцензії» ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами (файл Співвиконавець.rar) зокрема на:
Люмінесцентні лампи та інші ртутьвмісні відходи 20 01 21*
Люмінесцентні лампи та інші ртутьвмісні відходи 20 01 21* (ртутьвмісні термометри)
Цитотоксичні та цитостатичні лікарські препарати 18 01 08*
3. Довідку про залучення співвиконавця Вих. №2 від 29.04.2024р. (файл Довідки та гарантійні листи.pdf) , де зазначається: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «А-ЕНЕРГО» не надає всіх документів на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям суб’єкта господарювання співвиконавця оскільки обсяг послуг до якого планується залучити співвиконавця ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю (тендерної пропозиції), а надає тільки: - Наказ №301 від 20.03.2024 року Міндовкілля про видачу ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами співвиконавця. Залучення співвиконавця планується не більше 8,5% від вартості договору (тендерної пропозиції).
4. Довідка Вих. №3 від 29.04.2024р. (файл Довідки та гарантійні листи.pdf) «Товариство з обмеженою відповідальністю «А-ЕНЕРГО» підтверджує відповідність своєї тендерної пропозиції технічним вимогам встановлених в додатку 2 до тендерної документації»
5. Довідка Вих. №4 від 29.04.2024р. (файл Довідки та гарантійні листи.pdf) «Товариство з обмеженою відповідальністю «А-ЕНЕРГО» бере на себе зобов’язання власними силами здійснювати завантаження медичних відходів у спеціалізований автотранспорт, вивезення та утилізацію. Транспортні витрати входять до вартості послуг. Учасник гарантує, що перевезення небезпечних відходів здійснюється з дотримання правил Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з перевезення пасажирів, небезпечних вантажів та небезпечних відходів автомобільним транспортом, міжнародних перевезень пасажирів та вантажів автомобільним транспортом, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 02 грудня 2015 року № 1001»
Відповідно до наданих документів Скаржник ПОВНІСТЮ виконав вимоги тендерної документації.
Замовник не зазначав, що ліцензія на Люмінесцентні лампи та інші ртутьвмісні відходи 20 01 21*, Люмінесцентні лампи та інші ртутьвмісні відходи 20 01 21* (ртутьвмісні термометри), Цитотоксичні та цитостатичні лікарські препарати 18 01 08* повинна бути видана саме на ім’я учасника.
Виходячи з вищезазначеного, пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником.
×
-
Назва доказу:
Докази
-
Опис доказу:
Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником.
-
Повʼязаний документ:
ЗУ Про публічні закупівлі.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Враховуючи викладене в цій Скарзі, Замовник неправомірно відхилив пропозицію Скаржника з підстав, які наведені в Протоколі №170520241-1/УО від 17.05.2024 року. В силу вимог ст.5 Закону публічні закупівлі здійснюються за такими принципами, як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Норми п.5. ч.1 ст.5 Закону передбачають, що закупівлі здійснюються за принципами об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. На підставі викладеного вище Замовник здійснив помилковий, не об’єктивний, упереджений розгляд пропозиції Скаржника та не врахував вимоги п.43 Особливостей відповідно до п.41 Особливостей та дискримінував пропозицію Скаржника. Враховуючи інформацію викладену цій Скарзі, виниклі порушення Замовником вимог Закону та Особливостей, можна виправити шляхом зобов'язання Замовника скасувати рішення про відхилення пропозиції Скаржника. З огляду на вищевказане, керуючись вимогами Закону, з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок якого порушено права та законні інтереси Скаржника, ПРОСИМО: 1. Прийняти до розгляду дану скаргу та задовільнити її. 2. Прийняти рішення щодо наявності порушень законодавства з питань здійснення публічних закупівель, в діях КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ № 25" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ 3. Зобов’язати КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ № 25" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ скасувати рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «А-ЕНЕРГО», оформлене протокольним рішенням (Протокол №17052024-1/УО від 17.05.2024 року)
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга
Номер:
08c5719a1394473ab4f105be52fdaa5d
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-04-22-006023-a.a1
Назва:
Скарга
Скарга:
на умови тендерної документації
Пов'язані документи:
Учасник
- Reyestr_licenziativ_stanom-na-24.04.2024-pryhovano-adresu.xlsx 25.04.2024 11:31
- Скарга текст.docx 25.04.2024 11:31
- Скарга.pdf 25.04.2024 11:31
- Скарга.pdf.p7s 25.04.2024 11:31
- ТД утіліз 22.04.rtf 25.04.2024 11:31
- Докази.pdf 25.04.2024 11:31
- sign.p7s 25.04.2024 11:33
- рішення від 29.04.2024 № 7495.pdf 29.04.2024 15:59
- Інформація про резолютивну частину рішення від 06.05.2024 № 7993.pdf 07.05.2024 12:57
- рішення від 06.05.2024 № 7993.pdf 09.05.2024 09:19
- Пояснення.pdf 01.05.2024 16:06
- Скарга.docx 01.05.2024 16:06
Дата прийняття скарги до розгляду:
25.04.2024 17:42
Дата розгляду скарги:
06.05.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
29.04.2024 16:00
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
09.05.2024 09:20
Пункт скарги
Номер:
75a74160681b4264a4f91767fb9e1c64
Заголовок пункту скарги:
Заперечення
Опис заперечення:
22.04.2024 року КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МІСЬКА КЛІНІЧНА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ № 25» ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі-Замовник) опубліковано оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями за предметом: «Послуги з управління небезпечними відходами» з очікуваною вартістю 163 000 грн з ПДВ (далі- Процедура закупівлі).
В умовах тендерної документації зі змінами по Процедурі закупівлі, затвердженої Протоколом Уповноваженої особи від 22.04.2024р. наявні дискримінаційні, необґрунтовані та незаконні вимоги. Зазначена редакція тендерної документації штучно обмежує кількість потенційних учасників та зокрема не дає можливості Скаржнику прийняті участь.
У відповідності до ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій.
Аналогічна норма містить п.56 Особливостей, а саме скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації.
Скаржник бажає скористатись вказаним правом з огляду на встановлення в тендерній документації дискримінаційних умов.
В умовах тендерної документації зі змінами по Процедурі закупівлі, затвердженої Протоколом Уповноваженої особи від 22.04.2024р. наявні дискримінаційні, необґрунтовані та незаконні вимоги. Зазначена редакція тендерної документації штучно обмежує кількість потенційних учасників та зокрема не дає можливості Скаржнику прийняті участь.
У відповідності до ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій.
Аналогічна норма містить п.56 Особливостей, а саме скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації.
Скаржник бажає скористатись вказаним правом з огляду на встановлення в тендерній документації дискримінаційних умов.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Не визначивши частини предмета закупівлі, не здійснивши поділ на лоти та не дозволивши учасникам подавати пропозиції за лотами Замовник порушив вимоги Особливостей та Закону.
Дії Замовника в частині формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, є дискримінаційними по відношенню до потенційних учасників Процедури закупівлі (у тому числі, Скаржника), які не мають змоги запропонувати послуги з управління небезпечними відходами, а саме: люмінесцентні лампи та інші ртутьвмісні відходи 20 01 21* (ртутьвмісні термометри), але мають змогу запропонувати послуги з управління небезпечними відходами, таких як: Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції 18 01 03*; Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції 18 01 03* (матраци, подушки); Цитотоксичні та цитостатичні лікарські препарати 18 01 08*.
Дії Замовника в частині формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, є дискримінаційними по відношенню до потенційних учасників Процедури закупівлі (у тому числі, Скаржника), які не мають змоги запропонувати послуги з управління небезпечними відходами, а саме: люмінесцентні лампи та інші ртутьвмісні відходи 20 01 21* (ртутьвмісні термометри), але мають змогу запропонувати послуги з управління небезпечними відходами, таких як: Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції 18 01 03*; Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції 18 01 03* (матраци, подушки); Цитотоксичні та цитостатичні лікарські препарати 18 01 08*.
×
-
Назва доказу:
Документальне підтвердження/докази
-
Опис доказу:
Документальне підтвердження/докази які надаються до скарги відповідно до ст.18 ЗУ "Про публічні закупівлі"
-
Повʼязаний документ:
Докази.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації