• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Продукція, призначена для відзначення, нагородження, а саме годинник наручний чоловічий і жіночий у подарунковому футлярі, код ДК 021:2015: 18520000-0 – Персональні хронометри (18522000-4 Наручні годинники)

на виконання пункту 3.6 напряму 3 Програми розвитку місцевого самоврядування у Полтавській області на 2024 – 2026 роки, затвердженої рішенням сесії Полтавської обласної ради восьмого скликання від 22.12.2023 № 741 «Про затвердження Програми розвитку місцевого самоврядування у Полтавській області на 2024 – 2026 роки»

Завершена

410 100.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 050.50 UAH
Період оскарження: 22.04.2024 10:59 - 27.04.2024 00:00
Скарга
Скасована
КЕП

дискримінаційні умови

Номер: 84d8ca9c6a3c4a37bc6e35d09cecb240
Ідентифікатор запиту: UA-2024-04-22-002979-a.a1
Назва: дискримінаційні умови
Скарга:
1. Вимагаємоусунути з тендерної документації деякі специфічні вимоги, властиві виключно конкретній моделі годинників Kleynod K конкретного постачальника ТОВ «Київський годинниковий завод», які не представляють жодної естетичної або функціональної цінності, жодним чином не впливають на якість предмета закупівлі, але позбавляють інших учасників права надати свою продукцію Інші постачальники, які мають незначні відмінності у своїй продукції (такі як непомітне відхилення в межах 1-2 мм від розмірів або іншу форму цифр на циферблаті та т.п.), не можуть запропонувати свою, можливо, більш якісну продукцію, що обмежує конкуренцію й створює прецедент закупівлі за як мінімум ВДВІЧІ ЗАВИЩЕНОЮ ЦІНОЮ (у порівнянні з існуючими ринковими цінами на аналогічну продукцію) виключно у ТОВ «Київський годинниковий завод», оскільки НЕ ІСНУЄ ГОДИННИКІВ ІНШИХ постачальників, які ЗА СУКУПНІСТЮ ВСІХ згаданих параметрів своєї конструкції будуть відповідати предмету закупівлі 2. Має місце порушення прав учасників та обмеження конкуренції через застосовані у Додатку 2, розділі «Технічні, якісні та інші вимоги предмета закупівлі» тендерної документації певних ОБМЕЖЕНЬ, властивих виключно моделі Kleynod K конкретного постачальника ТОВ «Київський годинниковий завод» щодо конструкції корпусів, які вимагаються, зокрема їх форми та розміру (з точністю до мм!), країни-виробника механізмів, якими вони мають бути оснащені й прив’язки до параметрів конкретної ТМ механізмів Ronda (які, в свою чергу, вимагають конкретної конструкції корпусів), а також обмеження навіть щодо дизайну циферблатів (їх типу індикації), зокрема: a. Замовник всупереч п.3 ч.2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» вводить ОБМЕЖЕННЯ щодо конструкції корпусів, їх форми та розмірів Так, для жіночого годинника Замовник встановлює обмеження форми корпусу та його діаметру не менш 42 мм Зазначена вимога нічим не обґрунтована, жодним чином не впливає на якість годинників, але обмежує коло постачальників годинників, параметри яких, наприклад, на 1-2 мм можуть відрізнятися від заявлених, що є візуально непомітним та навіть не можливим для виміру без спеціального обладнання! 3. Замовник всупереч п.3 ч.2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», вимагає комплектацію механізмами Ronda (або їх аналогами), чиї параметри розраховані на відповідну конструкцію корпусів, при тому, що існує широкий вибір різноманітних механізмів кращої якості та характеристик, відмінність яких залежить від пристосування під певну специфіку конструкції корпусу, у тому числі велика кількість брендів кращої якості ніж Ronda. Тому вимога механізму Ronda (або еквіваленту з параметрами Ronda)– це також дискримінаційне обмеження. 4. Замовник всупереч п.3 ч.2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», вимагає комплектацію механізмами ВИКЛЮЧНО певної країни виробництва – Швейцарії (swiss made), не зазначаючи можливість інших країн виробництва, при наявності там не менш якісних виробників механізмів, тим самим дискримінуючи інших виробників, які виготовляють свою продукцію на основі більш якісних механізмів, інших країн виробництва, у т.ч. Швейцарії, а також механізмів з швейцарських комплектуючих, виготовлених на заводах швейцарських компаній в інших країнах 5. Замовник всупереч п.3 ч.2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» вводить протиправні обмеження щодо дизайнів циферблатів, зокрема з вимогою індикації конкретного типу. Зазначена вимога нічим не обґрунтована, жодним чином не впливає на якість годинників, але значно обмежує коло постачальників годинників, циферблати яких можуть мати інші цифри/позначки. Це, безперечно, виглядає як пристосування під конкретний асортимент конкретного постачальника Незрозуміло учасник не може надати годинники з циферблатами не з «накладними значками срібного кольору цифри не передбачаються», а, наприклад, з накладними цифрами срібного кольору, римськими або арабськими, або будь-якою іншою індикацією , якщо зняття подібного обмеження (властивого конкретній моделі Kleynod K 1 конкретного постачальника ТОВ «Київський годинниковий завод») дозволить зекономити Замовнику як мінімум до 50 % бюджетних коштів, що у теперішній ситуації вкрай обмежених ресурсів під час кривавої війни є як ніколи актуальним 5. В сукупності перераховані вище характеристики і складають відповідну КОНСТРУКЦІЮ предмета закупівлі, яку Замовник не має права обмежувати згідно п.3 ч.2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі». При цьому не існує годинників інших постачальників, які ЗА СУКУПНІСТЮ ВСІХ зазначених вище параметрів своєї конструкції будуть відповідати предмету закупівлі Зазначене свідчить про порушення ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» відповідно до якої закупівлі здійснюються за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, Замовник не може встановлювати дискримінаційних вимог до учасників, а тендерна документація відповідно до ч.4 ст.22 Закону не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників Встановлюючи подібні обмеження щодо властивим лише конкретній моделі параметрам, які не представляють жодної естетичної або функціональної цінності, а також не впливають на якість предмета закупівлі, Замовник порушує чинне законодавство та закладає у бюджет явно завищену ціну, позбавляючи інших учасників права надати свою продукцію. 6. Також порушується ст.7 Бюджетного Кодексу України та один з основних принципів здійснення публічних закупівель – забезпечення максимальної економії та ефективності. В результаті, через викладені вище обмеження, закладені у тендерній документації, участь у зазначених торгах зможуть взяти лише ТОВ «Київський годинниковий завод» (серед засновників якого до недавнього часу знаходилися юридичні особи-резиденти країни агресора Російської Федерації) та який продасть свій товар як мінімум за ВДВІЧІ завищеною ціною, що є дискримінаційним по відношенню до інших потенційних учасників та абсолютно неприйнятним під час повномасштабної війни й жорсткого контролю європейських інституцій Таким чином, має місце порушення законодавства про здійснення державних закупівель, зокрема ст.3 та п.3 ч.2, ч.3 ст.5, ч.4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», постанови КМУ №1178 від 12.10.2022, а також порушення ст. 7 Бюджетного кодексу України та інших норм чинного законодавства Впевнені, що Замовник також зацікавлений максимально ефективно та економно використовувати бюджетні кошти та не обмежувати конкуренцію встановленими вище обмеженнями, орієнтуючись виключно на особливості зазначеної моделі конкретного постачальника ТОВ «Київський годинниковий завод» , які жодним чином не впливають на якість та на функціональні особливості предмета закупівлі (тим більш у важких економічних умовах, викликаних широкомасштабною війною) Враховуючи викладене, просимо шановного Замовника внести зміни до Тендерної документації та ПОВНІСТЮ усунути всі дискримінаційні обмеження, властиві виключно моделі Kleynod K 1 ТОВ «Київський годинниковий завод», у тому числі: - прибрати обмеження щодо форми та будь-яких конкретних розмірів корпусів годинників (зазначених в мм) - прибрати обмеження щодо конкретного механізму Ronda (або його аналогу), пристосованих під певні параметри корпусів, натомість прописав необхідні характеристики механізмів - прибрати обмеження щодо конкретної країни- виробника механізмів - прибрати обмеження щодо конкретної індикації циферблатів. У разі відмови в задоволенні наших вимог ми вимушені будемо звертатись до Антимонопольного комітету та НАБУ з приводу встановлення дискримінаційних умов закупівлі, що може бути наслідком дій, які мають корупціїні ознаки з боку замовника. З повагою.
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Період оскарження закінчився
Дата скасування: 27.04.2024 00:01
Автор: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛУКАШОВА ТЕТЯНА СЕРГІЇВНА, Татьяна Лукашева 380937533255 vmvfan@ukr.net

Пункт скарги

Номер: 2e2bf3995b1841e49f44d91bd3b918d3
Заголовок пункту скарги: Заперечення щодо технічних характеристик предмету закупівлі
Опис заперечення: 1. Вимагаємоусунути з тендерної документації деякі специфічні вимоги, властиві виключно конкретній моделі годинників Kleynod K конкретного постачальника ТОВ «Київський годинниковий завод», які не представляють жодної естетичної або функціональної цінності, жодним чином не впливають на якість предмета закупівлі, але позбавляють інших учасників права надати свою продукцію Інші постачальники, які мають незначні відмінності у своїй продукції (такі як непомітне відхилення в межах 1-2 мм від розмірів або іншу форму цифр на циферблаті та т.п.), не можуть запропонувати свою, можливо, більш якісну продукцію, що обмежує конкуренцію й створює прецедент закупівлі за як мінімум ВДВІЧІ ЗАВИЩЕНОЮ ЦІНОЮ (у порівнянні з існуючими ринковими цінами на аналогічну продукцію) виключно у ТОВ «Київський годинниковий завод», оскільки НЕ ІСНУЄ ГОДИННИКІВ ІНШИХ постачальників, які ЗА СУКУПНІСТЮ ВСІХ згаданих параметрів своєї конструкції будуть відповідати предмету закупівлі
2. Має місце порушення прав учасників та обмеження конкуренції через застосовані у Додатку 2, розділі «Технічні, якісні та інші вимоги предмета закупівлі» тендерної документації певних ОБМЕЖЕНЬ, властивих виключно моделі Kleynod K конкретного постачальника ТОВ «Київський годинниковий завод» щодо конструкції корпусів, які вимагаються, зокрема їх форми та розміру (з точністю до мм!), країни-виробника механізмів, якими вони мають бути оснащені й прив’язки до параметрів конкретної ТМ механізмів Ronda (які, в свою чергу, вимагають конкретної конструкції корпусів), а також обмеження навіть щодо дизайну циферблатів (їх типу індикації), зокрема: a. Замовник всупереч п.3 ч.2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» вводить ОБМЕЖЕННЯ щодо конструкції корпусів, їх форми та розмірів Так, для жіночого годинника Замовник встановлює обмеження форми корпусу та його діаметру не менш 42 мм Зазначена вимога нічим не обґрунтована, жодним чином не впливає на якість годинників, але обмежує коло постачальників годинників, параметри яких, наприклад, на 1-2 мм можуть відрізнятися від заявлених, що є візуально непомітним та навіть не можливим для виміру без спеціального обладнання!
3. Замовник всупереч п.3 ч.2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», вимагає комплектацію механізмами Ronda (або їх аналогами), чиї параметри розраховані на відповідну конструкцію корпусів, при тому, що існує широкий вибір різноманітних механізмів кращої якості та характеристик, відмінність яких залежить від пристосування під певну специфіку конструкції корпусу, у тому числі велика кількість брендів кращої якості ніж Ronda. Тому вимога механізму Ronda (або еквіваленту з параметрами Ronda)– це також дискримінаційне обмеження.
4. Замовник всупереч п.3 ч.2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», вимагає комплектацію механізмами ВИКЛЮЧНО певної країни виробництва – Швейцарії (swiss made), не зазначаючи можливість інших країн виробництва, при наявності там не менш якісних виробників механізмів, тим самим дискримінуючи інших виробників, які виготовляють свою продукцію на основі більш якісних механізмів, інших країн виробництва, у т.ч. Швейцарії, а також механізмів з швейцарських комплектуючих, виготовлених на заводах швейцарських компаній в інших країнах
5. Замовник всупереч п.3 ч.2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» вводить протиправні обмеження щодо дизайнів циферблатів, зокрема з вимогою індикації конкретного типу. Зазначена вимога нічим не обґрунтована, жодним чином не впливає на якість годинників, але значно обмежує коло постачальників годинників, циферблати яких можуть мати інші цифри/позначки. Це, безперечно, виглядає як пристосування під конкретний асортимент конкретного постачальника Незрозуміло учасник не може надати годинники з циферблатами не з «накладними значками срібного кольору цифри не передбачаються», а, наприклад, з накладними цифрами срібного кольору, римськими або арабськими, або будь-якою іншою індикацією , якщо зняття подібного обмеження (властивого конкретній моделі Kleynod K 1 конкретного постачальника ТОВ «Київський годинниковий завод») дозволить зекономити Замовнику як мінімум до 50 % бюджетних коштів, що у теперішній ситуації вкрай обмежених ресурсів під час кривавої війни є як ніколи актуальним
5. В сукупності перераховані вище характеристики і складають відповідну КОНСТРУКЦІЮ предмета закупівлі, яку Замовник не має права обмежувати згідно п.3 ч.2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі». При цьому не існує годинників інших постачальників, які ЗА СУКУПНІСТЮ ВСІХ зазначених вище параметрів своєї конструкції будуть відповідати предмету закупівлі Зазначене свідчить про порушення ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» відповідно до якої закупівлі здійснюються за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, Замовник не може встановлювати дискримінаційних вимог до учасників, а тендерна документація відповідно до ч.4 ст.22 Закону не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників Встановлюючи подібні обмеження щодо властивим лише конкретній моделі параметрам, які не представляють жодної естетичної або функціональної цінності, а також не впливають на якість предмета закупівлі, Замовник порушує чинне законодавство та закладає у бюджет явно завищену ціну, позбавляючи інших учасників права надати свою продукцію.
6. Також порушується ст.7 Бюджетного Кодексу України та один з основних принципів здійснення публічних закупівель – забезпечення максимальної економії та ефективності. В результаті, через викладені вище обмеження, закладені у тендерній документації, участь у зазначених торгах зможуть взяти лише ТОВ «Київський годинниковий завод» (серед засновників якого до недавнього часу знаходилися юридичні особи-резиденти країни агресора Російської Федерації) та який продасть свій товар як мінімум за ВДВІЧІ завищеною ціною, що є дискримінаційним по відношенню до інших потенційних учасників та абсолютно неприйнятним під час повномасштабної війни й жорсткого контролю європейських інституцій Таким чином, має місце порушення законодавства про здійснення державних закупівель, зокрема ст.3 та п.3 ч.2, ч.3 ст.5, ч.4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», постанови КМУ №1178 від 12.10.2022, а також порушення ст. 7 Бюджетного кодексу України та інших норм чинного законодавства Впевнені, що Замовник також зацікавлений максимально ефективно та економно використовувати бюджетні кошти та не обмежувати конкуренцію встановленими вище обмеженнями, орієнтуючись виключно на особливості зазначеної моделі конкретного постачальника ТОВ «Київський годинниковий завод» , які жодним чином не впливають на якість та на функціональні особливості предмета закупівлі (тим більш у важких економічних умовах, викликаних широкомасштабною війною)

Враховуючи викладене, просимо шановного Замовника внести зміни до Тендерної документації та ПОВНІСТЮ усунути всі дискримінаційні обмеження, властиві виключно моделі Kleynod K 1 ТОВ «Київський годинниковий завод», у тому числі:
- прибрати обмеження щодо форми та будь-яких конкретних розмірів корпусів годинників (зазначених в мм)
- прибрати обмеження щодо конкретного механізму Ronda (або його аналогу), пристосованих під певні параметри корпусів, натомість прописав необхідні характеристики механізмів
- прибрати обмеження щодо конкретної країни- виробника механізмів
- прибрати обмеження щодо конкретної індикації циферблатів.

У разі відмови в задоволенні наших вимог ми вимушені будемо звертатись до Антимонопольного комітету та НАБУ з приводу встановлення дискримінаційних умов закупівлі, що може бути наслідком дій, які мають корупціїні ознаки з боку замовника. З повагою.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги: 1. Вимагаємоусунути з тендерної документації деякі специфічні вимоги, властиві виключно конкретній моделі годинників Kleynod K конкретного постачальника ТОВ «Київський годинниковий завод», які не представляють жодної естетичної або функціональної цінності, жодним чином не впливають на якість предмета закупівлі, але позбавляють інших учасників права надати свою продукцію Інші постачальники, які мають незначні відмінності у своїй продукції (такі як непомітне відхилення в межах 1-2 мм від розмірів або іншу форму цифр на циферблаті та т.п.), не можуть запропонувати свою, можливо, більш якісну продукцію, що обмежує конкуренцію й створює прецедент закупівлі за як мінімум ВДВІЧІ ЗАВИЩЕНОЮ ЦІНОЮ (у порівнянні з існуючими ринковими цінами на аналогічну продукцію) виключно у ТОВ «Київський годинниковий завод», оскільки НЕ ІСНУЄ ГОДИННИКІВ ІНШИХ постачальників, які ЗА СУКУПНІСТЮ ВСІХ згаданих параметрів своєї конструкції будуть відповідати предмету закупівлі
2. Має місце порушення прав учасників та обмеження конкуренції через застосовані у Додатку 2, розділі «Технічні, якісні та інші вимоги предмета закупівлі» тендерної документації певних ОБМЕЖЕНЬ, властивих виключно моделі Kleynod K конкретного постачальника ТОВ «Київський годинниковий завод» щодо конструкції корпусів, які вимагаються, зокрема їх форми та розміру (з точністю до мм!), країни-виробника механізмів, якими вони мають бути оснащені й прив’язки до параметрів конкретної ТМ механізмів Ronda (які, в свою чергу, вимагають конкретної конструкції корпусів), а також обмеження навіть щодо дизайну циферблатів (їх типу індикації), зокрема: a. Замовник всупереч п.3 ч.2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» вводить ОБМЕЖЕННЯ щодо конструкції корпусів, їх форми та розмірів Так, для жіночого годинника Замовник встановлює обмеження форми корпусу та його діаметру не менш 42 мм Зазначена вимога нічим не обґрунтована, жодним чином не впливає на якість годинників, але обмежує коло постачальників годинників, параметри яких, наприклад, на 1-2 мм можуть відрізнятися від заявлених, що є візуально непомітним та навіть не можливим для виміру без спеціального обладнання!
3. Замовник всупереч п.3 ч.2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», вимагає комплектацію механізмами Ronda (або їх аналогами), чиї параметри розраховані на відповідну конструкцію корпусів, при тому, що існує широкий вибір різноманітних механізмів кращої якості та характеристик, відмінність яких залежить від пристосування під певну специфіку конструкції корпусу, у тому числі велика кількість брендів кращої якості ніж Ronda. Тому вимога механізму Ronda (або еквіваленту з параметрами Ronda)– це також дискримінаційне обмеження.
4. Замовник всупереч п.3 ч.2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», вимагає комплектацію механізмами ВИКЛЮЧНО певної країни виробництва – Швейцарії (swiss made), не зазначаючи можливість інших країн виробництва, при наявності там не менш якісних виробників механізмів, тим самим дискримінуючи інших виробників, які виготовляють свою продукцію на основі більш якісних механізмів, інших країн виробництва, у т.ч. Швейцарії, а також механізмів з швейцарських комплектуючих, виготовлених на заводах швейцарських компаній в інших країнах
5. Замовник всупереч п.3 ч.2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» вводить протиправні обмеження щодо дизайнів циферблатів, зокрема з вимогою індикації конкретного типу. Зазначена вимога нічим не обґрунтована, жодним чином не впливає на якість годинників, але значно обмежує коло постачальників годинників, циферблати яких можуть мати інші цифри/позначки. Це, безперечно, виглядає як пристосування під конкретний асортимент конкретного постачальника Незрозуміло учасник не може надати годинники з циферблатами не з «накладними значками срібного кольору цифри не передбачаються», а, наприклад, з накладними цифрами срібного кольору, римськими або арабськими, або будь-якою іншою індикацією , якщо зняття подібного обмеження (властивого конкретній моделі Kleynod K 1 конкретного постачальника ТОВ «Київський годинниковий завод») дозволить зекономити Замовнику як мінімум до 50 % бюджетних коштів, що у теперішній ситуації вкрай обмежених ресурсів під час кривавої війни є як ніколи актуальним
5. В сукупності перераховані вище характеристики і складають відповідну КОНСТРУКЦІЮ предмета закупівлі, яку Замовник не має права обмежувати згідно п.3 ч.2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі». При цьому не існує годинників інших постачальників, які ЗА СУКУПНІСТЮ ВСІХ зазначених вище параметрів своєї конструкції будуть відповідати предмету закупівлі Зазначене свідчить про порушення ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» відповідно до якої закупівлі здійснюються за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, Замовник не може встановлювати дискримінаційних вимог до учасників, а тендерна документація відповідно до ч.4 ст.22 Закону не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників Встановлюючи подібні обмеження щодо властивим лише конкретній моделі параметрам, які не представляють жодної естетичної або функціональної цінності, а також не впливають на якість предмета закупівлі, Замовник порушує чинне законодавство та закладає у бюджет явно завищену ціну, позбавляючи інших учасників права надати свою продукцію.
6. Також порушується ст.7 Бюджетного Кодексу України та один з основних принципів здійснення публічних закупівель – забезпечення максимальної економії та ефективності. В результаті, через викладені вище обмеження, закладені у тендерній документації, участь у зазначених торгах зможуть взяти лише ТОВ «Київський годинниковий завод» (серед засновників якого до недавнього часу знаходилися юридичні особи-резиденти країни агресора Російської Федерації) та який продасть свій товар як мінімум за ВДВІЧІ завищеною ціною, що є дискримінаційним по відношенню до інших потенційних учасників та абсолютно неприйнятним під час повномасштабної війни й жорсткого контролю європейських інституцій Таким чином, має місце порушення законодавства про здійснення державних закупівель, зокрема ст.3 та п.3 ч.2, ч.3 ст.5, ч.4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», постанови КМУ №1178 від 12.10.2022, а також порушення ст. 7 Бюджетного кодексу України та інших норм чинного законодавства Впевнені, що Замовник також зацікавлений максимально ефективно та економно використовувати бюджетні кошти та не обмежувати конкуренцію встановленими вище обмеженнями, орієнтуючись виключно на особливості зазначеної моделі конкретного постачальника ТОВ «Київський годинниковий завод» , які жодним чином не впливають на якість та на функціональні особливості предмета закупівлі (тим більш у важких економічних умовах, викликаних широкомасштабною війною)

Враховуючи викладене, просимо шановного Замовника внести зміни до Тендерної документації та ПОВНІСТЮ усунути всі дискримінаційні обмеження, властиві виключно моделі Kleynod K 1 ТОВ «Київський годинниковий завод», у тому числі:
- прибрати обмеження щодо форми та будь-яких конкретних розмірів корпусів годинників (зазначених в мм)
- прибрати обмеження щодо конкретного механізму Ronda (або його аналогу), пристосованих під певні параметри корпусів, натомість прописав необхідні характеристики механізмів
- прибрати обмеження щодо конкретної країни- виробника механізмів
- прибрати обмеження щодо конкретної індикації циферблатів.

У разі відмови в задоволенні наших вимог ми вимушені будемо звертатись до Антимонопольного комітету та НАБУ з приводу встановлення дискримінаційних умов закупівлі, що може бути наслідком дій, які мають корупціїні ознаки з боку замовника. З повагою.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації