-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Реставрація будівлі, пам'ятки історії місцевого значення (охоронний № 897-Кв) за адресою: м. Київ, вул. Костянтинівська, 6/8» (за ДК 021:2015 код 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Торги не відбулися
3 292 782.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 463.91 UAH
мін. крок: 0.5% або 16 463.91 UAH
Період оскарження:
19.04.2024 21:03 - 01.05.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга щодо відміни торгів
Номер:
85b5503921934ba8ba04df040ba59d5b
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-04-19-011874-a.b1
Назва:
Скарга щодо відміни торгів
Скарга:
Пов'язані документи:
Замовник
- Ухвала від 28.06.2024 № 320 29507 24.PDF 02.10.2024 16:04
- Ухвала 320 29099 24 від 03.07.2024.PDF 02.10.2024 16:04
- Наказ 77 від 30 09 2024.pdf 02.10.2024 16:04
- Протокол 33 скасування рішення.PDF 02.10.2024 16:04
- Інформація.PDF.p7s 23.05.2024 18:43
- рішення про відмову видачі дозволу 1.pdf 23.05.2024 18:00
- Ухвала 320 29099 24 від 26 09 24 про залишення без розгляду.PDF 02.10.2024 16:04
- Ухвала від 23.09.2024 про залишення без розгляду.pdf 02.10.2024 16:04
- рішення про відмову видачі дозволу 2.pdf 23.05.2024 18:00
- Інформація.PDF 23.05.2024 18:00
- Інформація.docx 23.05.2024 17:57
- Інформація про резолютивну частину рішення від 29.05.2024 № 9442.pdf 30.05.2024 14:27
- рішення від 29.05.2024 № 9442.pdf 03.06.2024 13:47
- рішення від 22.05.2024 № 8982.pdf 22.05.2024 15:33
- Скарга на відміну закупівлі ТОВ КЕМУ.PDF 20.05.2024 12:25
- Протокольне рішення.PDF 20.05.2024 12:25
- sign.p7s 20.05.2024 12:34
- Ліцензія субпідрядник.pdf 20.05.2024 12:25
- Лiцензiя ТОВ КЕМУ.pdf 20.05.2024 12:25
- UA-2024-04-19-011874-a.pdf 20.05.2024 12:25
- Скарга на відміну закупівлі ТОВ КЕМУ.docx 20.05.2024 12:25
Дата прийняття скарги до розгляду:
20.05.2024 14:17
Дата розгляду скарги:
29.05.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
22.05.2024 15:34
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
03.06.2024 13:47
Дата виконання рішення Замовником:
02.10.2024 16:08
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовником скасувано попередньо прийняте рішення уповноваженої особи.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
266363c90bb94e82accc295aabbe1bc9
Заголовок пункту скарги:
10.05.2024 р. Замовник розпочав відміну (скасування) закупівлі відповідно до протокольного рішення (протокол) від 10.05.2024 р. №4 (далі - Рішення) на підставі пп. 2 п. 50 Особливостей.
Даними діями Замовник порушив права і законні інтереси Скаржника щодо даної закупівлі, оскільки пропозиція Скаржника знаходиться на стадії розгляду.
Опис заперечення:
19.04.2024 року через систему електронних державних закупівель Prozorro було оголошено про проведення відкритих торгів UA-2024-04-19-011874-a, замовником яких виступає Київський науково-методичний центр по охороні, реставрації та використанню пам'яток історії, культури і заповідних територій, щодо закупівлі робіт: «Реставрація будівлі, пам'ятки історії місцевого значення (охоронний № 897-Кв) за адресою: м. Київ, вул. Костянтинівська, 6/8» (за ДК 021:2015 код 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація).
Товариством з обмеженою відповідальністю «КИЇВСЬКЕ ЕНЕРГО–МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ» (надалі – Учасник, Скаржник) було прийняте рішення взяти участь у зазначеній закупівлі та подано тендерну пропозицію.
10.05.2024 р. Замовник розпочав відміну (скасування) закупівлі відповідно до протокольного рішення (протокол) від 10.05.2024 р. №4 (далі - Рішення) на підставі пп. 2 п. 50 Особливостей.
Даними діями Замовник порушив права і законні інтереси Скаржника щодо даної закупівлі, оскільки пропозиція Скаржника знаходиться на стадії розгляду.
Відповідно до пп. 2 п. 50 Особливостей, замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Скаржник наголошує на тому, що зазначені Замовником в оскаржуваному Рішенні обставини не є порушеннями чинного законодавства враховуючи наступне.
В оскаржуваному Рішенні Замовник зазначає: «Під час проведення Закупівлі встановлено такі порушення: 1) Відповідно до абзаців 4,5 частини 1 статті 26 Закону України «Про охорону культурної спадщини»: у складі організаційно-функціональної структури підприємства – виконавця робіт з консервації, реставрації, реабілітації, музеєфікації, ремонту, пристосування пам’яток мають передбачатись підрозділи та/або фахівці, які забезпечують виконання відповідних виробничо-технічних, виробничих функцій. Головний архітектор проекту, керівники та виконавці робіт повинні мати освітні та освітньо-кваліфікаційні рівні для проведення відповідних робіт. Дану вимогу не було встановлено в тендерній документації (в кваліфікаційних критеріях до учасників), що в свою чергу унеможливлює усунути зазначені порушення на цьому етапі Закупівлі та неможливо усунути чи виправити. 2) Додатком № 9 до Тендерної документації передбачено клас наслідків (відповідальності) об’єкта СС3: Відповідно да частини 1 статті 37 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» право на виконання підготовчих робіт (якщо вони не були виконані раніше згідно з повідомленням про початок виконання підготовчих робіт) і будівельних робіт на об’єктах будівництва, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками або підлягають оцінці впливу на довкілля згідно із Законом України "Про оцінку впливу на довкілля", підключення об’єкта будівництва до інженерних мереж та споруд надається замовнику та генеральному підряднику чи підряднику (якщо будівельні роботи виконуються без залучення субпідрядників) після отримання дозволу на виконання будівельних робіт. Згідно із ч. 3 статті 37 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» для отримання дозволу подається заява, до якої додаються: 1) копія документа, що посвідчує право власності чи право користування земельною ділянкою, або копія договору суперфіцію; 2) копія розпорядчого документа щодо комплексної реконструкції кварталів (мікрорайонів) застарілого житлового фонду - у разі здійснення комплексної реконструкції кварталів (мікрорайонів) застарілого житлового фонду на замовлення органів державної влади чи органів місцевого самоврядування на відповідних землях державної чи комунальної власності (замість копії документа, що посвідчує право власності чи право користування земельною ділянкою); 3) копія документа, що посвідчує право власності на будівлю чи споруду, або рішення співвласників багатоквартирного будинку про виконання будівельних робіт з реконструкції, реставрації, капітального ремонту, прийняте відповідно до Закону України "Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку"; 4) документ, що підтверджує управління багатоквартирним будинком об’єднанням співвласників багатоквартирного будинку або управителем багатоквартирного будинку, або житлово-будівельним (житловим) кооперативом, - у разі виконання будівельних робіт з реконструкції, реставрації, капітального ремонту об’єднанням співвласників багатоквартирного будинку або управителем багатоквартирного будинку, або житлово-будівельним (житловим) кооперативом; 5) копії документів про призначення осіб, відповідальних за виконання будівельних робіт, та осіб, які здійснюють авторський і технічний нагляд; 6) інформація про інженера-консультанта (у разі його залучення); 7) інформація про ліцензію, що надає право на виконання будівельних робіт, та кваліфікаційні сертифікати; 8) результати оцінки впливу на довкілля у випадках, визначених Законом України "Про оцінку впливу на довкілля". Додатком 2 до Тендерної документації передбачено можливість подання копії ліцензії учасника та/або субпідрядної організації та/або співвиконавця на право займатися відповідною господарською діяльністю. Таким чином, у разі відсутності відповідної ліцензії безпосередньо в учасника, який буде виступати Генеральним підрядником або підрядником (якщо будівельні роботи виконуються без залучення субпідрядників), у Замовника буде відсутня можливість отримання дозволу на виконання будівельних робіт, що неможливо усунути на поточній стадії закупівлі. Відповідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень; Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні».
Згідно абз. 3 п. 31 Особливостей, тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом зазначеного в тендерній документації строку, який у разі необхідності може бути продовжений.
Також слід звернути увагу на те, що Скаржник має ліцензію СС2, та ліцензію СС3 субпідрядника, про що наявна інформація в складі тендерної пропозиції.
Отже, Замовник має всі можливості продовжити строки розгляду тендерної пропозиції Скаржника та прийняти рішення про визнання його переможцем або відхилення пропозиції Скаржника.
Крім того, звертаємо увагу Колегії АМКУ, що виходячи з позиції Замовника, якщо будь-якому замовнику якимось чином «не подобається» той чи інший учасник, то замовник може почекати 6-7 днів, не прийняти рішення і на цій підставі скасувати закупівлю, що є зловживанням зі сторони замовників.
Тому, зазначені у Рішенні доводи та обґрунтування Замовника не можуть бути підставою для скасування закупівлі згідно пп. 2 п. 50 Особливостей.
Враховуючи вищенаведене, Скаржник, як Учасник процедури закупівлі, вважає що в даному випадку у Замовника відсутні будь-які правові підстави для відміни закупівлі, а посилання Замовника на пп. 2 п. 50 Особливостей є надуманими та неправильними.
Скаржник вважає, що оскаржуване Рішення є необґрунтованим, незаконним та таким, що не відповідає чинному законодавству та порушує права та законні інтереси Скаржника, в першу чергу як учасника та потенційного переможця даної закупівлі, у зв’язку з чим підлягає скасуванню.
Згідно абзацу 4 пункту 56 Особливостей, скарга, що стосується прийнятого замовником рішення щодо відміни відкритих торгів відповідно до п. 47 цих особливостей, подається протягом 10 днів з дати оприлюднення замовником рішення про відміну відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом).
Враховуючи вищевикладені обставини та доводи, керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі» та Особливостями,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду;
2. Зобов’язати Київський науково-методичний центр по охороні, реставрації та використанню пам'яток історії, культури і заповідних територій скасувати протокольне рішення (протокол) від 10.05.2024 р. №4 щодо відміни закупівлі UA-2024-04-19-011874-a.
Товариством з обмеженою відповідальністю «КИЇВСЬКЕ ЕНЕРГО–МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ» (надалі – Учасник, Скаржник) було прийняте рішення взяти участь у зазначеній закупівлі та подано тендерну пропозицію.
10.05.2024 р. Замовник розпочав відміну (скасування) закупівлі відповідно до протокольного рішення (протокол) від 10.05.2024 р. №4 (далі - Рішення) на підставі пп. 2 п. 50 Особливостей.
Даними діями Замовник порушив права і законні інтереси Скаржника щодо даної закупівлі, оскільки пропозиція Скаржника знаходиться на стадії розгляду.
Відповідно до пп. 2 п. 50 Особливостей, замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Скаржник наголошує на тому, що зазначені Замовником в оскаржуваному Рішенні обставини не є порушеннями чинного законодавства враховуючи наступне.
В оскаржуваному Рішенні Замовник зазначає: «Під час проведення Закупівлі встановлено такі порушення: 1) Відповідно до абзаців 4,5 частини 1 статті 26 Закону України «Про охорону культурної спадщини»: у складі організаційно-функціональної структури підприємства – виконавця робіт з консервації, реставрації, реабілітації, музеєфікації, ремонту, пристосування пам’яток мають передбачатись підрозділи та/або фахівці, які забезпечують виконання відповідних виробничо-технічних, виробничих функцій. Головний архітектор проекту, керівники та виконавці робіт повинні мати освітні та освітньо-кваліфікаційні рівні для проведення відповідних робіт. Дану вимогу не було встановлено в тендерній документації (в кваліфікаційних критеріях до учасників), що в свою чергу унеможливлює усунути зазначені порушення на цьому етапі Закупівлі та неможливо усунути чи виправити. 2) Додатком № 9 до Тендерної документації передбачено клас наслідків (відповідальності) об’єкта СС3: Відповідно да частини 1 статті 37 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» право на виконання підготовчих робіт (якщо вони не були виконані раніше згідно з повідомленням про початок виконання підготовчих робіт) і будівельних робіт на об’єктах будівництва, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками або підлягають оцінці впливу на довкілля згідно із Законом України "Про оцінку впливу на довкілля", підключення об’єкта будівництва до інженерних мереж та споруд надається замовнику та генеральному підряднику чи підряднику (якщо будівельні роботи виконуються без залучення субпідрядників) після отримання дозволу на виконання будівельних робіт. Згідно із ч. 3 статті 37 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» для отримання дозволу подається заява, до якої додаються: 1) копія документа, що посвідчує право власності чи право користування земельною ділянкою, або копія договору суперфіцію; 2) копія розпорядчого документа щодо комплексної реконструкції кварталів (мікрорайонів) застарілого житлового фонду - у разі здійснення комплексної реконструкції кварталів (мікрорайонів) застарілого житлового фонду на замовлення органів державної влади чи органів місцевого самоврядування на відповідних землях державної чи комунальної власності (замість копії документа, що посвідчує право власності чи право користування земельною ділянкою); 3) копія документа, що посвідчує право власності на будівлю чи споруду, або рішення співвласників багатоквартирного будинку про виконання будівельних робіт з реконструкції, реставрації, капітального ремонту, прийняте відповідно до Закону України "Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку"; 4) документ, що підтверджує управління багатоквартирним будинком об’єднанням співвласників багатоквартирного будинку або управителем багатоквартирного будинку, або житлово-будівельним (житловим) кооперативом, - у разі виконання будівельних робіт з реконструкції, реставрації, капітального ремонту об’єднанням співвласників багатоквартирного будинку або управителем багатоквартирного будинку, або житлово-будівельним (житловим) кооперативом; 5) копії документів про призначення осіб, відповідальних за виконання будівельних робіт, та осіб, які здійснюють авторський і технічний нагляд; 6) інформація про інженера-консультанта (у разі його залучення); 7) інформація про ліцензію, що надає право на виконання будівельних робіт, та кваліфікаційні сертифікати; 8) результати оцінки впливу на довкілля у випадках, визначених Законом України "Про оцінку впливу на довкілля". Додатком 2 до Тендерної документації передбачено можливість подання копії ліцензії учасника та/або субпідрядної організації та/або співвиконавця на право займатися відповідною господарською діяльністю. Таким чином, у разі відсутності відповідної ліцензії безпосередньо в учасника, який буде виступати Генеральним підрядником або підрядником (якщо будівельні роботи виконуються без залучення субпідрядників), у Замовника буде відсутня можливість отримання дозволу на виконання будівельних робіт, що неможливо усунути на поточній стадії закупівлі. Відповідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень; Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні».
Згідно абз. 3 п. 31 Особливостей, тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом зазначеного в тендерній документації строку, який у разі необхідності може бути продовжений.
Також слід звернути увагу на те, що Скаржник має ліцензію СС2, та ліцензію СС3 субпідрядника, про що наявна інформація в складі тендерної пропозиції.
Отже, Замовник має всі можливості продовжити строки розгляду тендерної пропозиції Скаржника та прийняти рішення про визнання його переможцем або відхилення пропозиції Скаржника.
Крім того, звертаємо увагу Колегії АМКУ, що виходячи з позиції Замовника, якщо будь-якому замовнику якимось чином «не подобається» той чи інший учасник, то замовник може почекати 6-7 днів, не прийняти рішення і на цій підставі скасувати закупівлю, що є зловживанням зі сторони замовників.
Тому, зазначені у Рішенні доводи та обґрунтування Замовника не можуть бути підставою для скасування закупівлі згідно пп. 2 п. 50 Особливостей.
Враховуючи вищенаведене, Скаржник, як Учасник процедури закупівлі, вважає що в даному випадку у Замовника відсутні будь-які правові підстави для відміни закупівлі, а посилання Замовника на пп. 2 п. 50 Особливостей є надуманими та неправильними.
Скаржник вважає, що оскаржуване Рішення є необґрунтованим, незаконним та таким, що не відповідає чинному законодавству та порушує права та законні інтереси Скаржника, в першу чергу як учасника та потенційного переможця даної закупівлі, у зв’язку з чим підлягає скасуванню.
Згідно абзацу 4 пункту 56 Особливостей, скарга, що стосується прийнятого замовником рішення щодо відміни відкритих торгів відповідно до п. 47 цих особливостей, подається протягом 10 днів з дати оприлюднення замовником рішення про відміну відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом).
Враховуючи вищевикладені обставини та доводи, керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі» та Особливостями,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду;
2. Зобов’язати Київський науково-методичний центр по охороні, реставрації та використанню пам'яток історії, культури і заповідних територій скасувати протокольне рішення (протокол) від 10.05.2024 р. №4 щодо відміни закупівлі UA-2024-04-19-011874-a.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Інші підстави
Ідентифікатор класифікації:
Відміна торгів
Тип порушення:
Відміна торгів
Опис суті пункту скарги:
19.04.2024 року через систему електронних державних закупівель Prozorro було оголошено про проведення відкритих торгів UA-2024-04-19-011874-a, замовником яких виступає Київський науково-методичний центр по охороні, реставрації та використанню пам'яток історії, культури і заповідних територій, щодо закупівлі робіт: «Реставрація будівлі, пам'ятки історії місцевого значення (охоронний № 897-Кв) за адресою: м. Київ, вул. Костянтинівська, 6/8» (за ДК 021:2015 код 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація).
Товариством з обмеженою відповідальністю «КИЇВСЬКЕ ЕНЕРГО–МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ» (надалі – Учасник, Скаржник) було прийняте рішення взяти участь у зазначеній закупівлі та подано тендерну пропозицію.
10.05.2024 р. Замовник розпочав відміну (скасування) закупівлі відповідно до протокольного рішення (протокол) від 10.05.2024 р. №4 (далі - Рішення) на підставі пп. 2 п. 50 Особливостей.
Даними діями Замовник порушив права і законні інтереси Скаржника щодо даної закупівлі, оскільки пропозиція Скаржника знаходиться на стадії розгляду.
Відповідно до пп. 2 п. 50 Особливостей, замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Скаржник наголошує на тому, що зазначені Замовником в оскаржуваному Рішенні обставини не є порушеннями чинного законодавства враховуючи наступне.
В оскаржуваному Рішенні Замовник зазначає: «Під час проведення Закупівлі встановлено такі порушення: 1) Відповідно до абзаців 4,5 частини 1 статті 26 Закону України «Про охорону культурної спадщини»: у складі організаційно-функціональної структури підприємства – виконавця робіт з консервації, реставрації, реабілітації, музеєфікації, ремонту, пристосування пам’яток мають передбачатись підрозділи та/або фахівці, які забезпечують виконання відповідних виробничо-технічних, виробничих функцій. Головний архітектор проекту, керівники та виконавці робіт повинні мати освітні та освітньо-кваліфікаційні рівні для проведення відповідних робіт. Дану вимогу не було встановлено в тендерній документації (в кваліфікаційних критеріях до учасників), що в свою чергу унеможливлює усунути зазначені порушення на цьому етапі Закупівлі та неможливо усунути чи виправити. 2) Додатком № 9 до Тендерної документації передбачено клас наслідків (відповідальності) об’єкта СС3: Відповідно да частини 1 статті 37 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» право на виконання підготовчих робіт (якщо вони не були виконані раніше згідно з повідомленням про початок виконання підготовчих робіт) і будівельних робіт на об’єктах будівництва, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками або підлягають оцінці впливу на довкілля згідно із Законом України "Про оцінку впливу на довкілля", підключення об’єкта будівництва до інженерних мереж та споруд надається замовнику та генеральному підряднику чи підряднику (якщо будівельні роботи виконуються без залучення субпідрядників) після отримання дозволу на виконання будівельних робіт. Згідно із ч. 3 статті 37 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» для отримання дозволу подається заява, до якої додаються: 1) копія документа, що посвідчує право власності чи право користування земельною ділянкою, або копія договору суперфіцію; 2) копія розпорядчого документа щодо комплексної реконструкції кварталів (мікрорайонів) застарілого житлового фонду - у разі здійснення комплексної реконструкції кварталів (мікрорайонів) застарілого житлового фонду на замовлення органів державної влади чи органів місцевого самоврядування на відповідних землях державної чи комунальної власності (замість копії документа, що посвідчує право власності чи право користування земельною ділянкою); 3) копія документа, що посвідчує право власності на будівлю чи споруду, або рішення співвласників багатоквартирного будинку про виконання будівельних робіт з реконструкції, реставрації, капітального ремонту, прийняте відповідно до Закону України "Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку"; 4) документ, що підтверджує управління багатоквартирним будинком об’єднанням співвласників багатоквартирного будинку або управителем багатоквартирного будинку, або житлово-будівельним (житловим) кооперативом, - у разі виконання будівельних робіт з реконструкції, реставрації, капітального ремонту об’єднанням співвласників багатоквартирного будинку або управителем багатоквартирного будинку, або житлово-будівельним (житловим) кооперативом; 5) копії документів про призначення осіб, відповідальних за виконання будівельних робіт, та осіб, які здійснюють авторський і технічний нагляд; 6) інформація про інженера-консультанта (у разі його залучення); 7) інформація про ліцензію, що надає право на виконання будівельних робіт, та кваліфікаційні сертифікати; 8) результати оцінки впливу на довкілля у випадках, визначених Законом України "Про оцінку впливу на довкілля". Додатком 2 до Тендерної документації передбачено можливість подання копії ліцензії учасника та/або субпідрядної організації та/або співвиконавця на право займатися відповідною господарською діяльністю. Таким чином, у разі відсутності відповідної ліцензії безпосередньо в учасника, який буде виступати Генеральним підрядником або підрядником (якщо будівельні роботи виконуються без залучення субпідрядників), у Замовника буде відсутня можливість отримання дозволу на виконання будівельних робіт, що неможливо усунути на поточній стадії закупівлі. Відповідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень; Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні».
Згідно абз. 3 п. 31 Особливостей, тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом зазначеного в тендерній документації строку, який у разі необхідності може бути продовжений.
Також слід звернути увагу на те, що Скаржник має ліцензію СС2, та ліцензію СС3 субпідрядника, про що наявна інформація в складі тендерної пропозиції.
Отже, Замовник має всі можливості продовжити строки розгляду тендерної пропозиції Скаржника та прийняти рішення про визнання його переможцем або відхилення пропозиції Скаржника.
Крім того, звертаємо увагу Колегії АМКУ, що виходячи з позиції Замовника, якщо будь-якому замовнику якимось чином «не подобається» той чи інший учасник, то замовник може почекати 6-7 днів, не прийняти рішення і на цій підставі скасувати закупівлю, що є зловживанням зі сторони замовників.
Тому, зазначені у Рішенні доводи та обґрунтування Замовника не можуть бути підставою для скасування закупівлі згідно пп. 2 п. 50 Особливостей.
Враховуючи вищенаведене, Скаржник, як Учасник процедури закупівлі, вважає що в даному випадку у Замовника відсутні будь-які правові підстави для відміни закупівлі, а посилання Замовника на пп. 2 п. 50 Особливостей є надуманими та неправильними.
Скаржник вважає, що оскаржуване Рішення є необґрунтованим, незаконним та таким, що не відповідає чинному законодавству та порушує права та законні інтереси Скаржника, в першу чергу як учасника та потенційного переможця даної закупівлі, у зв’язку з чим підлягає скасуванню.
Згідно абзацу 4 пункту 56 Особливостей, скарга, що стосується прийнятого замовником рішення щодо відміни відкритих торгів відповідно до п. 47 цих особливостей, подається протягом 10 днів з дати оприлюднення замовником рішення про відміну відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом).
Враховуючи вищевикладені обставини та доводи, керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі» та Особливостями,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду;
2. Зобов’язати Київський науково-методичний центр по охороні, реставрації та використанню пам'яток історії, культури і заповідних територій скасувати протокольне рішення (протокол) від 10.05.2024 р. №4 щодо відміни закупівлі UA-2024-04-19-011874-a.
Товариством з обмеженою відповідальністю «КИЇВСЬКЕ ЕНЕРГО–МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ» (надалі – Учасник, Скаржник) було прийняте рішення взяти участь у зазначеній закупівлі та подано тендерну пропозицію.
10.05.2024 р. Замовник розпочав відміну (скасування) закупівлі відповідно до протокольного рішення (протокол) від 10.05.2024 р. №4 (далі - Рішення) на підставі пп. 2 п. 50 Особливостей.
Даними діями Замовник порушив права і законні інтереси Скаржника щодо даної закупівлі, оскільки пропозиція Скаржника знаходиться на стадії розгляду.
Відповідно до пп. 2 п. 50 Особливостей, замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Скаржник наголошує на тому, що зазначені Замовником в оскаржуваному Рішенні обставини не є порушеннями чинного законодавства враховуючи наступне.
В оскаржуваному Рішенні Замовник зазначає: «Під час проведення Закупівлі встановлено такі порушення: 1) Відповідно до абзаців 4,5 частини 1 статті 26 Закону України «Про охорону культурної спадщини»: у складі організаційно-функціональної структури підприємства – виконавця робіт з консервації, реставрації, реабілітації, музеєфікації, ремонту, пристосування пам’яток мають передбачатись підрозділи та/або фахівці, які забезпечують виконання відповідних виробничо-технічних, виробничих функцій. Головний архітектор проекту, керівники та виконавці робіт повинні мати освітні та освітньо-кваліфікаційні рівні для проведення відповідних робіт. Дану вимогу не було встановлено в тендерній документації (в кваліфікаційних критеріях до учасників), що в свою чергу унеможливлює усунути зазначені порушення на цьому етапі Закупівлі та неможливо усунути чи виправити. 2) Додатком № 9 до Тендерної документації передбачено клас наслідків (відповідальності) об’єкта СС3: Відповідно да частини 1 статті 37 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» право на виконання підготовчих робіт (якщо вони не були виконані раніше згідно з повідомленням про початок виконання підготовчих робіт) і будівельних робіт на об’єктах будівництва, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками або підлягають оцінці впливу на довкілля згідно із Законом України "Про оцінку впливу на довкілля", підключення об’єкта будівництва до інженерних мереж та споруд надається замовнику та генеральному підряднику чи підряднику (якщо будівельні роботи виконуються без залучення субпідрядників) після отримання дозволу на виконання будівельних робіт. Згідно із ч. 3 статті 37 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» для отримання дозволу подається заява, до якої додаються: 1) копія документа, що посвідчує право власності чи право користування земельною ділянкою, або копія договору суперфіцію; 2) копія розпорядчого документа щодо комплексної реконструкції кварталів (мікрорайонів) застарілого житлового фонду - у разі здійснення комплексної реконструкції кварталів (мікрорайонів) застарілого житлового фонду на замовлення органів державної влади чи органів місцевого самоврядування на відповідних землях державної чи комунальної власності (замість копії документа, що посвідчує право власності чи право користування земельною ділянкою); 3) копія документа, що посвідчує право власності на будівлю чи споруду, або рішення співвласників багатоквартирного будинку про виконання будівельних робіт з реконструкції, реставрації, капітального ремонту, прийняте відповідно до Закону України "Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку"; 4) документ, що підтверджує управління багатоквартирним будинком об’єднанням співвласників багатоквартирного будинку або управителем багатоквартирного будинку, або житлово-будівельним (житловим) кооперативом, - у разі виконання будівельних робіт з реконструкції, реставрації, капітального ремонту об’єднанням співвласників багатоквартирного будинку або управителем багатоквартирного будинку, або житлово-будівельним (житловим) кооперативом; 5) копії документів про призначення осіб, відповідальних за виконання будівельних робіт, та осіб, які здійснюють авторський і технічний нагляд; 6) інформація про інженера-консультанта (у разі його залучення); 7) інформація про ліцензію, що надає право на виконання будівельних робіт, та кваліфікаційні сертифікати; 8) результати оцінки впливу на довкілля у випадках, визначених Законом України "Про оцінку впливу на довкілля". Додатком 2 до Тендерної документації передбачено можливість подання копії ліцензії учасника та/або субпідрядної організації та/або співвиконавця на право займатися відповідною господарською діяльністю. Таким чином, у разі відсутності відповідної ліцензії безпосередньо в учасника, який буде виступати Генеральним підрядником або підрядником (якщо будівельні роботи виконуються без залучення субпідрядників), у Замовника буде відсутня можливість отримання дозволу на виконання будівельних робіт, що неможливо усунути на поточній стадії закупівлі. Відповідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень; Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні».
Згідно абз. 3 п. 31 Особливостей, тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом зазначеного в тендерній документації строку, який у разі необхідності може бути продовжений.
Також слід звернути увагу на те, що Скаржник має ліцензію СС2, та ліцензію СС3 субпідрядника, про що наявна інформація в складі тендерної пропозиції.
Отже, Замовник має всі можливості продовжити строки розгляду тендерної пропозиції Скаржника та прийняти рішення про визнання його переможцем або відхилення пропозиції Скаржника.
Крім того, звертаємо увагу Колегії АМКУ, що виходячи з позиції Замовника, якщо будь-якому замовнику якимось чином «не подобається» той чи інший учасник, то замовник може почекати 6-7 днів, не прийняти рішення і на цій підставі скасувати закупівлю, що є зловживанням зі сторони замовників.
Тому, зазначені у Рішенні доводи та обґрунтування Замовника не можуть бути підставою для скасування закупівлі згідно пп. 2 п. 50 Особливостей.
Враховуючи вищенаведене, Скаржник, як Учасник процедури закупівлі, вважає що в даному випадку у Замовника відсутні будь-які правові підстави для відміни закупівлі, а посилання Замовника на пп. 2 п. 50 Особливостей є надуманими та неправильними.
Скаржник вважає, що оскаржуване Рішення є необґрунтованим, незаконним та таким, що не відповідає чинному законодавству та порушує права та законні інтереси Скаржника, в першу чергу як учасника та потенційного переможця даної закупівлі, у зв’язку з чим підлягає скасуванню.
Згідно абзацу 4 пункту 56 Особливостей, скарга, що стосується прийнятого замовником рішення щодо відміни відкритих торгів відповідно до п. 47 цих особливостей, подається протягом 10 днів з дати оприлюднення замовником рішення про відміну відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом).
Враховуючи вищевикладені обставини та доводи, керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі» та Особливостями,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду;
2. Зобов’язати Київський науково-методичний центр по охороні, реставрації та використанню пам'яток історії, культури і заповідних територій скасувати протокольне рішення (протокол) від 10.05.2024 р. №4 щодо відміни закупівлі UA-2024-04-19-011874-a.
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобов’язати Київський науково-методичний центр по охороні, реставрації та використанню пам'яток історії, культури і заповідних територій скасувати протокольне рішення (протокол) від 10.05.2024 р. №4 щодо відміни закупівлі UA-2024-04-19-011874-a.