-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Бензин, дизельне паливо
Кількість: 2 найменування, згідно Технічної специфікації (Додаток №2 до тендерної документації)
Завершена
388 533.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 942.67 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 942.67 UAH
Період оскарження:
19.04.2024 17:33 - 15.05.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА
Номер:
e52292051e8142fbb30a576ace4f8251
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-04-19-011340-a.c1
Назва:
СКАРГА
Скарга:
ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу до розгляду та задовільнити.
2. Зобов’язати Замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ПСИХІАТРИЧНА ЛІКАРНЯ" внести зміни до тендерної документації шляхом виключення дискримінаційних умов у закупівлі за ідентифікатором UA-2024-04-19-011340-a за предметом закупівлі: «ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин, дизельне паливо)».
Пов'язані документи:
Учасник
- 4. Паспорта Синергія А92,А95,ДП З,Л..pdf 25.04.2024 16:17
- Синергія СУЯ 2018.pdf 25.04.2024 16:17
- скарга у текстовому форматі.docx 25.04.2024 16:17
- Зразки талонів АВІАС (1).pdf 25.04.2024 16:17
- СКАРГА 25.04.24 1.pdf 25.04.2024 16:17
- Дог. з НТК Авіас.pdf 25.04.2024 16:17
- 4. Паспорта Синергія А92,А95,ДП З,Л._removed.pdf 25.04.2024 16:17
- Декларацїї_ДП та А95.pdf 25.04.2024 16:17
- sign.p7s 25.04.2024 16:18
- рішення від 29.04.2024 №7520.pdf 29.04.2024 15:57
- Інформація про резолютивну частину рішення від 07.05.2024 №8139.pdf 08.05.2024 14:55
- рішення від 07.05.2024 №8139.pdf 10.05.2024 18:06
- відповідь на скаргу 01.05.2024 11:35
- відповідь на скаргу 01.05.2024 11:35
Дата прийняття скарги до розгляду:
25.04.2024 16:59
Дата розгляду скарги:
07.05.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
29.04.2024 15:57
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
10.05.2024 18:06
Дата виконання рішення Замовником:
13.05.2024 10:44
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення АМКУ, замовником внесено зміни в тендерну документацію в частині, визначеній мотивувальною частиною рішення АМКУ.
Пункт скарги
Номер:
43ac3898bbdd49ab8e6ce2d09b65e4b2
Заголовок пункту скарги:
Встановлення дискримінаційної вимоги щодо наявності партнерських відносин з власником АЗС
Опис заперечення:
Відповідно до п. 6 Розділу 3. Інші документи Додатку № 1 до тендерної документації встановлені вимоги про місцерозташування АЗС:
«5.1.Відомості про місце розташування власних АЗС/або АЗС партнера з обов’язковим розташуванням на території - Україна, 48601, Львівська обл., місто Львів та на відстані не більше 2 км від замовника (вул. Кульпарківська, 95, м. Львів, 79021) (зазначити місцезнаходження) (надати довідку про перелік АЗС на території Львівської області та міста Львів з зазначенням «Власна/партнерська/користування»).»
«5.1.Відомості про місце розташування власних АЗС/або АЗС партнера з обов’язковим розташуванням на території - Україна, 48601, Львівська обл., місто Львів та на відстані не більше 2 км від замовника (вул. Кульпарківська, 95, м. Львів, 79021) (зазначити місцезнаходження) (надати довідку про перелік АЗС на території Львівської області та міста Львів з зазначенням «Власна/партнерська/користування»).»
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Встновлення дискримінаційної вимоги
Опис суті пункту скарги:
Замовником встановлена дискримінаційна умова тендерної документації щодо наявності у учасника АЗС у праві власності або партнерських відносин САМЕ з власником АЗС.
Варто зазначити, що Замовник не надає право учасникам брати участь у закупівлі на умовах партнерських договорів або обмежує таку партнерство у вигляді контрагентів Скаржника САМЕ власників АЗС.
Відповідна вимога є дискримінаційною для потенційного учасника закупівлі, оскільки компанія Скаржника не має партнерського договору з власником АЗС, а отже не має можливості надавати у складі своєї пропозиції надати копії Договорів САМЕ з власниками АЗС.
Вимога щодо надання учасником власних АЗС/або АЗС партнера у складі пропозиції учасниками – є дискримінаційною, обмежувальною та незрозумілою. Оскільки найдоцільнішою правовою формою регулювання господарських відносин з постачання продукції є договір поставки, який компанія Скаржника може надати як документальне підтвердження тим же об’єктивним обставинам.
Також варто зазначити, що наші партнерські договори з компанією, яка уповноважена на продаж талонів – гарантують надання безперебійної цілодобової здійснення відпуску пального на АЗС, а отже і так є в документі, який ми можемо надати.
Потенційний учасник співпрацює не з власниками АЗС, а з компанією-партнером АЗС, які в свою чергу співпрацюють з власниками АЗС.
Відповідно Учасники які не мають відносин саме з АЗС партнера – фактично не зможуть виконати вказану вимогу тендерної документації.
Замовник не повинен встановлювати дискримінаційну вимогу, щодо учасників у закупівлі тільки учасників, які мають партнерські договори САМЕ з власниками АЗС. Тому Просимо Замовника виключити вимогу щодо надання договорів партнерства саме з власниками АЗС та дозволити брати участь у закупівлі учасникам, які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських відносин з продавцем талонів мережі АЗС.
Скаржник на виконання п. 56 Особливостей та на підтвердження наданої інформації, надає партнерський договір з продавцем талонів мережі АЗС Укрнафта, який НЕ Є ВЛАСНИКОМ МЕРЕЖІ АЗС з ТОВ «НОВІТНЯ ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» на підставі Партнерський договір №НТК-АВІС25/01/23-001 від 01.12.2023 року, укладеним з ТОВ «НОВІТНЯ ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ», копію якого надаємо у вкладенні (Додаток № 1 до скарги), чим відповідає вимогам встановленої у тендерної документації замовника щодо місцезнаходження АЗС, за умови що АЗС не належить потенційному учаснику на праві власності та такі АЗС не є у власності/оренді партнера:
За умовами Договору:
Відповідно до п. 1.1. Договору, В порядку та на умовах, визначених Договором, Продавець зобов’язується передати кількість бланків-дозволів (талонів, скретч-карток), встановленого мережею АЗС «Авіас», «ANP», «Мавекс» зразка (далі - Товар), які надають право на отримання палива в мережі АЗС, у власність Покупця, а Покупець зобов’язується прийняти бланки-дозволи (талони, скретч-картки) і сплатити за них грошову суму.
Відповідно до п. 1.3. Договору, Бланк - є документом встановленого зразку та форми, одноразового використання, що посвідчує право Покупця та/або уповноваженого ним Користувача/контрагента нa одержання визначеної в ньому кількості та марки пального на АЗС. Бланк має ступінь захисту та обов'язкові реквізити ( товарний знак; марка та кількість пального; найменування регіону, в якому розташовані АЗС, що здійснюють передачу пального на умовах, визначених у Договорі; серія, номер Бланка та інші реквізити, передбачені емітентом (штрих-код, відтиск печатки (штампу) за наявності та інше).
Відповідно до п. 1.4. Договору, Право власності на пальне переходить до Покупця в момент передачі Бланків Продавцем..
Відповідно до п. 1.2. Договору, Передача пального здійснюється на умовах EXW- АЗС партнерів Продавця (відповідно до Міжнародних правил по тлумаченню термінів "Інкотермс-2010") (далі- АЗС), перелік яких надає Продавець. Передача пального здійснюється по факту пред'явлення Покупцем або контрагентом Покупця Користувачем бланку-дозволу внутрішнього обігу (далі - Користувач), емітованого мережею АЗС «Авіас» (далі - Бланк).
Зразки талонів, емітовані мережею АЗС Авіас, надано у Додатку № 2 до скарги.
Отже, зазначений вище партнерський договір надає ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ» право здійснювати перепродаж талонів (скретч-карт), емітованих мережею АВІАС, для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір. При цьому Партнером Скаржника не є власником/орендарем АЗС.
Варто зазначити, що згідно п. 29 Особливостей У разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Варто зазначити, що Замовник не надає право учасникам брати участь у закупівлі на умовах партнерських договорів або обмежує таку партнерство у вигляді контрагентів Скаржника САМЕ власників АЗС.
Відповідна вимога є дискримінаційною для потенційного учасника закупівлі, оскільки компанія Скаржника не має партнерського договору з власником АЗС, а отже не має можливості надавати у складі своєї пропозиції надати копії Договорів САМЕ з власниками АЗС.
Вимога щодо надання учасником власних АЗС/або АЗС партнера у складі пропозиції учасниками – є дискримінаційною, обмежувальною та незрозумілою. Оскільки найдоцільнішою правовою формою регулювання господарських відносин з постачання продукції є договір поставки, який компанія Скаржника може надати як документальне підтвердження тим же об’єктивним обставинам.
Також варто зазначити, що наші партнерські договори з компанією, яка уповноважена на продаж талонів – гарантують надання безперебійної цілодобової здійснення відпуску пального на АЗС, а отже і так є в документі, який ми можемо надати.
Потенційний учасник співпрацює не з власниками АЗС, а з компанією-партнером АЗС, які в свою чергу співпрацюють з власниками АЗС.
Відповідно Учасники які не мають відносин саме з АЗС партнера – фактично не зможуть виконати вказану вимогу тендерної документації.
Замовник не повинен встановлювати дискримінаційну вимогу, щодо учасників у закупівлі тільки учасників, які мають партнерські договори САМЕ з власниками АЗС. Тому Просимо Замовника виключити вимогу щодо надання договорів партнерства саме з власниками АЗС та дозволити брати участь у закупівлі учасникам, які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських відносин з продавцем талонів мережі АЗС.
Скаржник на виконання п. 56 Особливостей та на підтвердження наданої інформації, надає партнерський договір з продавцем талонів мережі АЗС Укрнафта, який НЕ Є ВЛАСНИКОМ МЕРЕЖІ АЗС з ТОВ «НОВІТНЯ ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» на підставі Партнерський договір №НТК-АВІС25/01/23-001 від 01.12.2023 року, укладеним з ТОВ «НОВІТНЯ ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ», копію якого надаємо у вкладенні (Додаток № 1 до скарги), чим відповідає вимогам встановленої у тендерної документації замовника щодо місцезнаходження АЗС, за умови що АЗС не належить потенційному учаснику на праві власності та такі АЗС не є у власності/оренді партнера:
За умовами Договору:
Відповідно до п. 1.1. Договору, В порядку та на умовах, визначених Договором, Продавець зобов’язується передати кількість бланків-дозволів (талонів, скретч-карток), встановленого мережею АЗС «Авіас», «ANP», «Мавекс» зразка (далі - Товар), які надають право на отримання палива в мережі АЗС, у власність Покупця, а Покупець зобов’язується прийняти бланки-дозволи (талони, скретч-картки) і сплатити за них грошову суму.
Відповідно до п. 1.3. Договору, Бланк - є документом встановленого зразку та форми, одноразового використання, що посвідчує право Покупця та/або уповноваженого ним Користувача/контрагента нa одержання визначеної в ньому кількості та марки пального на АЗС. Бланк має ступінь захисту та обов'язкові реквізити ( товарний знак; марка та кількість пального; найменування регіону, в якому розташовані АЗС, що здійснюють передачу пального на умовах, визначених у Договорі; серія, номер Бланка та інші реквізити, передбачені емітентом (штрих-код, відтиск печатки (штампу) за наявності та інше).
Відповідно до п. 1.4. Договору, Право власності на пальне переходить до Покупця в момент передачі Бланків Продавцем..
Відповідно до п. 1.2. Договору, Передача пального здійснюється на умовах EXW- АЗС партнерів Продавця (відповідно до Міжнародних правил по тлумаченню термінів "Інкотермс-2010") (далі- АЗС), перелік яких надає Продавець. Передача пального здійснюється по факту пред'явлення Покупцем або контрагентом Покупця Користувачем бланку-дозволу внутрішнього обігу (далі - Користувач), емітованого мережею АЗС «Авіас» (далі - Бланк).
Зразки талонів, емітовані мережею АЗС Авіас, надано у Додатку № 2 до скарги.
Отже, зазначений вище партнерський договір надає ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ» право здійснювати перепродаж талонів (скретч-карт), емітованих мережею АВІАС, для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір. При цьому Партнером Скаржника не є власником/орендарем АЗС.
Варто зазначити, що згідно п. 29 Особливостей У разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
×
-
Назва доказу:
зразки талонів
-
Опис доказу:
зразки талонів мережі АЗС
-
Повʼязаний документ:
Зразки талонів АВІАС (1).pdf
-
-
Назва доказу:
Партнерський договір
-
Опис доказу:
Партнерський договір
-
Повʼязаний документ:
Дог. з НТК Авіас.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду та задовільнити. 2. Зобов’язати Замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ПСИХІАТРИЧНА ЛІКАРНЯ" внести зміни до тендерної документації шляхом виключення дискримінаційних умов у закупівлі за ідентифікатором UA-2024-04-19-011340-a за предметом закупівлі: «ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин, дизельне паливо)».
Номер:
7716fd7475b148de8622c401a882023d
Заголовок пункту скарги:
Встановлення дискримінаційної умови щодо впровадження у учасника САМЕ ДСТУ 9001:2015
Опис заперечення:
Відповідно до п. 3 Додатку № 2 до тендерної документації встановлені Загальні вимоги:
«• Учасник у складі пропозиції надає скановану копію оригіналу документу (сертифікат тощо), який згідно з ДСТУ 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю» підтверджує впровадження системи управління якістю в Учасника, як суб’єкта господарювання – юридичної особи стосовно торгівлі (оптової чи роздрібної) пальним (паливом), виданий акредитованим уповноваженим органом у сфері сертифікації.»
«• Учасник у складі пропозиції надає скановану копію оригіналу документу (сертифікат тощо), який згідно з ДСТУ 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю» підтверджує впровадження системи управління якістю в Учасника, як суб’єкта господарювання – юридичної особи стосовно торгівлі (оптової чи роздрібної) пальним (паливом), виданий акредитованим уповноваженим органом у сфері сертифікації.»
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Встновлення дискримінаційної вимоги
Опис суті пункту скарги:
На відповідність п. 56 Особливостей та виконання вищезазначеної вимоги щодо впровадження Системи управління якістю, Скаржник може надати Сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю», що підтверджує впровадження системи управління якістю на підприємстві, як суб’єкта господарювання – юридичної особи стосовно торгівлі (оптової) пальним (паливом), виданий акредитованим уповноваженим органом у сфері сертифікації (Додаток № 3).
Сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 включає в себе версію стандарту ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю. Вимоги (ISO 9001:2015, IDT), що зазначено в Настанові про введення системи управління якістю. Таким чином, дані стандарти є ідентичними, дублюючими та ДСТУ EN ISO 9001:2018 включає, при розробці системи управління якості на підприємстві, вимоги, передбачені в стандарті ДСТУ ISO 9001:2015, IDT.
За посиланням http://online.budstandart.com/ua/catalog/doc-page?id_doc=79941 міститься інформація, яка підтверджує, що «Посиланням на документи», відповідно до яких розроблено стандарт ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) є Вимоги, передбачені стандартами:
- ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю. Вимоги (ISO 9001:2015, IDT);
- ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю. Вимоги. Поправка;
ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ» має як суб’єкт господарювання, впроваджену систему управління якістю на підприємстві, як суб’єкт господарювання, щодо системи управління якістю на оптову торгівлю твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами, діяльність посередників у торгівлі паливом, виданий виданий акредитованим уповноваженим органом у сфері сертифікації, а отже відповідає вищезазначеній вимоги щодо впровадження системи управління якістю як Учасник.
Вважаємо за необхідне не обмежувати конкуренцію та надати можливість брати участь у закупівлі Учасникам, які мають Сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT).
Сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 включає в себе версію стандарту ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю. Вимоги (ISO 9001:2015, IDT), що зазначено в Настанові про введення системи управління якістю. Таким чином, дані стандарти є ідентичними, дублюючими та ДСТУ EN ISO 9001:2018 включає, при розробці системи управління якості на підприємстві, вимоги, передбачені в стандарті ДСТУ ISO 9001:2015, IDT.
За посиланням http://online.budstandart.com/ua/catalog/doc-page?id_doc=79941 міститься інформація, яка підтверджує, що «Посиланням на документи», відповідно до яких розроблено стандарт ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) є Вимоги, передбачені стандартами:
- ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю. Вимоги (ISO 9001:2015, IDT);
- ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю. Вимоги. Поправка;
ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ» має як суб’єкт господарювання, впроваджену систему управління якістю на підприємстві, як суб’єкт господарювання, щодо системи управління якістю на оптову торгівлю твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами, діяльність посередників у торгівлі паливом, виданий виданий акредитованим уповноваженим органом у сфері сертифікації, а отже відповідає вищезазначеній вимоги щодо впровадження системи управління якістю як Учасник.
Вважаємо за необхідне не обмежувати конкуренцію та надати можливість брати участь у закупівлі Учасникам, які мають Сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT).
×
-
Назва доказу:
Сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT).
-
Опис доказу:
Сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT).
-
Повʼязаний документ:
Синергія СУЯ 2018.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду та задовільнити. 2. Зобов’язати Замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ПСИХІАТРИЧНА ЛІКАРНЯ" внести зміни до тендерної документації шляхом виключення дискримінаційних умов у закупівлі за ідентифікатором UA-2024-04-19-011340-a за предметом закупівлі: «ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин, дизельне паливо)».
Номер:
834c376e7e49457f879cc9b12e70ef22
Заголовок пункту скарги:
встановлення дискримінаційної вимоги щодо надання у складі пропозиції декларації Учасника на Товар (а отже видану на ім'я учаснкика)
Опис заперечення:
Відповідно до п. 3 Додатку № 2 до тендерної документації встановлені Загальні вимоги:
«3) Товар має за всіма своїми показниками відповідати вимогам ДСТУ.
Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції:
• Надати в складі тендерної пропозиції скан-копію Сертифікату відповідності Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив та ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови» на паливо дизельне (далі - паливо), або Декларацію Учасника про відповідність палива Технічному регламенту та ДСТУ 7688:2015.
• Надати в складі тендерної пропозиції скан-копію Сертифікату відповідності Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив та ДСТУ 7687:2015 «Бензин автомобільний Євро. Технічні умови» на бензини автомобільні (далі - паливо), або Декларацію Учасника про відповідність палива Технічному регламенту та ДСТУ 7687:2015.»
«3) Товар має за всіма своїми показниками відповідати вимогам ДСТУ.
Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції:
• Надати в складі тендерної пропозиції скан-копію Сертифікату відповідності Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив та ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови» на паливо дизельне (далі - паливо), або Декларацію Учасника про відповідність палива Технічному регламенту та ДСТУ 7688:2015.
• Надати в складі тендерної пропозиції скан-копію Сертифікату відповідності Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив та ДСТУ 7687:2015 «Бензин автомобільний Євро. Технічні умови» на бензини автомобільні (далі - паливо), або Декларацію Учасника про відповідність палива Технічному регламенту та ДСТУ 7687:2015.»
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Тип порушення:
Встановлення дискримінаційної вимоги ТД
Опис суті пункту скарги:
Вимога щодо надання у складі пропозиції декларації учасника (Дизельне паливо та Бензин А95) (виданий Учаснику органом з оцінки відповідності) – є дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників. Відповідну вимогу зможуть виконати виключно підприємства, які мають власні нафтопереробні заводи. Підприємства, які здійснюють трейдерську діяльність та мають великий досвід у виконанні подібних поставок нафтопродуктів – не зможуть виконати відповідну вимогу.
Декларацію про відповідність палива Технічному регламенту та ДСТУ 7688:2015 та Декларацію про відповідність палива Технічному регламенту та ДСТУ 7687:2015 видаються підприємству заводу-виробника на підставі укладеного договору з органом з оцінки відповідності, а не учасникам, які здійснюють діяльність з продажу талонів для заправки паливом через АЗС.
Вимагаючи наявність декларації учасника (а отже виданих на ім’я учасника) – Замовник дискримінує всіх учасників торгів, які не мають прямих відносин з виробником, а співпрацюють з партнерами власниками АЗС, у яких відносини з виробниками є. Замовник дискримінує учасників, які не мають відповідних документів.
Дані документи якості запропонованого товару видаються безпосередньо виробнику, а не Учаснику, який не виступає виробником. Наведеною вимогою Замовник дискримінує учасників які діють на умовах партнерських договорів та значною мірою зменшує коло потенційних учасників.
В абзаці 2 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
На підтвердження якості товару, а також на підтвердження походження товару у складі пропозиції може бути наданий сертифікат відповідності, паспорт якості а також декларація відповідності, чого є цілком достатньо для встановлення походження товару. При цьому такі документи, що підтверджують якість Товару, видані не на ім’я учасника.
На відповідність п. 56 Особливостей Якщо оскаржуються умови тендерної документації, разом із скаргою повинно бути завантажене документальне підтвердження/докази надаємо:
- Декларація про відповідність палива Дизельного Зимового Технічному регламенту та ДСТУ 7688:2015, видану виробнику ПАТ «УКРТАТНАФТА»;
- Декларація про відповідність Бензину А95 Технічному регламенту та ДСТУ 7687:2015, видану виробнику ПАТ «УКРТАТНАФТА»;
- Декларація про відповідність палива Дизельного Літнього Технічному регламенту та ДСТУ 7688:2015, видану виробнику ПАТ «УКРТАТНАФТА»;
Також на виконання вимог щодо підтвердження відповідності палива вимогам національного стандарту Скаржник може надати у складі пропозиції:
- Паспорт якості № 32 від 06.03.2024 року на відповідність Палива дизельного Зимового вимогам Технічного регламенту та ДСТУ 7688:2015 ;
- Паспорт якості № 46 від 06.03.2024 року на відповідність Палива дизельного Арктичного вимогам Технічного регламенту та ДСТУ 7688:2015;
- Паспорт якості № 17 від 11.01.2024 року на відповідність Бензину А95 вимогам Технічного регламенту та ДСТУ 7687:2015.
В абзаці 2 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Згідно Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив затвердженого Постановою КМУ № 927 від 01.08.2013 року в Розділі «Оцінка відповідності» визначено, що за результатами проведення оцінки відповідності виробник або уповноважений представник складає декларацію про відповідність за формою згідно з додатком 6 до цього Технічного регламенту.
Згідно Додатку № 6 до Технічного регламенту Затверджена Форма реквізитів декларації:
ЗВІТ
______________________________________________
(назва органу з оцінки відповідності)
про діяльність з оцінки відповідності палив вимогам Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив за період з _________ по ________
1. Керівник органу з оцінки відповідності (ім’я та прізвище, номер контактного телефону, адреса електронної пошти, офіційний веб-сайт органу з оцінки відповідності).
2. Копія атестата про акредитацію разом з додатком (станом на 15 травня або 15 грудня).
3. Інформація про персонал у сфері дії Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив (далі - Технічний регламент).
4. Інформація про акредитовані випробувальні лабораторії, з якими орган з оцінки відповідності співпрацює під час проведення робіт з оцінки відповідності палив вимогам Технічного регламенту. Надати посилання на офіційний веб-сайт Національного агентства з акредитації або на веб-сайт акредитованих випробувальних лабораторій, де розміщено копії атестатів про акредитацію зазначених випробувальних лабораторій та додатків до них (станом на 15 травня або 15 грудня), або надати в електронній формі копії атестатів про акредитацію зазначених випробувальних лабораторій та додатків до них.
5. Перелік нормативно-правових актів, які застосовуються під час проведення оцінки відповідності палив вимогам Технічного регламенту.
6. Інформація про:
підготовку (перепідготовку) персоналу, який проводить відбір проб;
копії укладених договорів щодо забезпечення відбору проб на місцях;
копії протоколів відбору проб окремо для автомобільного бензину, дизельного палива, суднового котельного палива (мазуту) (по одній копії).
7. Назва розділу на офіційному веб-сайті органу з оцінки відповідності, в якому міститься поточна інформація про видані сертифікати відповідності про відповідність палив вимогам Технічного регламенту.
8. Узагальнена інформація про кількість виданих сертифікатів відповідності щокварталу за відповідний період (станом на 15 травня або 15 грудня) за такою формою:
____ квартал 20___ р. Загальна кількість виданих сертифікатів відповідності за квартал
мінімальна кількість виданих сертифікатів відповідності за один день максимальна кількість виданих сертифікатів відповідності за один день
9. Зразки сертифікатів відповідності палив вимогам Технічного регламенту, які були видані за звітний період (копії), за згодою заявників згідно з вимогами статті 42-1 Закону України “Про технічні регламенти та оцінку відповідності”. Окремо для:
автомобільного бензину;
дизельного палива;
суднового палива;
котельного палива (мазуту).
10. Інформація про зауваження та пропозиції замовників оцінки відповідності палив, органів виконавчої влади та інших споживачів. Окремо за кожним споживачем. Заходи органу з оцінки відповідності щодо усунення порушень.
11. Пропозиції органу з оцінки відповідності щодо поліпшення застосування Технічного регламенту.
Вимога щодо надання у складі пропозиції декларації про відповідність палива Учаснику (а отже - на ім`я Учасника) – є дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників. Відповідну вимогу зможуть виконати виключно підприємства, які мають власні нафтопереробні заводи. Підприємства, які здійснюють трейдерську діяльність та мають великий досвід у виконанні подібних поставок нафтопродуктів – не зможуть виконати відповідну вимогу.
Декларацію про відповідність палива Технічному регламенту та ДСТУ 7688:2015 та Декларацію про відповідність палива Технічному регламенту та ДСТУ 7687:2015 видаються підприємству заводу-виробника на підставі укладеного договору з органом з оцінки відповідності, а не учасникам, які здійснюють діяльність з продажу талонів для заправки паливом через АЗС.
Вимагаючи наявність декларації учасника (а отже виданих на ім’я учасника) – Замовник дискримінує всіх учасників торгів, які не мають прямих відносин з виробником, а співпрацюють з партнерами власниками АЗС, у яких відносини з виробниками є. Замовник дискримінує учасників, які не мають відповідних документів.
Дані документи якості запропонованого товару видаються безпосередньо виробнику, а не Учаснику, який не виступає виробником. Наведеною вимогою Замовник дискримінує учасників які діють на умовах партнерських договорів та значною мірою зменшує коло потенційних учасників.
В абзаці 2 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
На підтвердження якості товару, а також на підтвердження походження товару у складі пропозиції може бути наданий сертифікат відповідності, паспорт якості а також декларація відповідності, чого є цілком достатньо для встановлення походження товару. При цьому такі документи, що підтверджують якість Товару, видані не на ім’я учасника.
На відповідність п. 56 Особливостей Якщо оскаржуються умови тендерної документації, разом із скаргою повинно бути завантажене документальне підтвердження/докази надаємо:
- Декларація про відповідність палива Дизельного Зимового Технічному регламенту та ДСТУ 7688:2015, видану виробнику ПАТ «УКРТАТНАФТА»;
- Декларація про відповідність Бензину А95 Технічному регламенту та ДСТУ 7687:2015, видану виробнику ПАТ «УКРТАТНАФТА»;
- Декларація про відповідність палива Дизельного Літнього Технічному регламенту та ДСТУ 7688:2015, видану виробнику ПАТ «УКРТАТНАФТА»;
Також на виконання вимог щодо підтвердження відповідності палива вимогам національного стандарту Скаржник може надати у складі пропозиції:
- Паспорт якості № 32 від 06.03.2024 року на відповідність Палива дизельного Зимового вимогам Технічного регламенту та ДСТУ 7688:2015 ;
- Паспорт якості № 46 від 06.03.2024 року на відповідність Палива дизельного Арктичного вимогам Технічного регламенту та ДСТУ 7688:2015;
- Паспорт якості № 17 від 11.01.2024 року на відповідність Бензину А95 вимогам Технічного регламенту та ДСТУ 7687:2015.
В абзаці 2 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Згідно Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив затвердженого Постановою КМУ № 927 від 01.08.2013 року в Розділі «Оцінка відповідності» визначено, що за результатами проведення оцінки відповідності виробник або уповноважений представник складає декларацію про відповідність за формою згідно з додатком 6 до цього Технічного регламенту.
Згідно Додатку № 6 до Технічного регламенту Затверджена Форма реквізитів декларації:
ЗВІТ
______________________________________________
(назва органу з оцінки відповідності)
про діяльність з оцінки відповідності палив вимогам Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив за період з _________ по ________
1. Керівник органу з оцінки відповідності (ім’я та прізвище, номер контактного телефону, адреса електронної пошти, офіційний веб-сайт органу з оцінки відповідності).
2. Копія атестата про акредитацію разом з додатком (станом на 15 травня або 15 грудня).
3. Інформація про персонал у сфері дії Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив (далі - Технічний регламент).
4. Інформація про акредитовані випробувальні лабораторії, з якими орган з оцінки відповідності співпрацює під час проведення робіт з оцінки відповідності палив вимогам Технічного регламенту. Надати посилання на офіційний веб-сайт Національного агентства з акредитації або на веб-сайт акредитованих випробувальних лабораторій, де розміщено копії атестатів про акредитацію зазначених випробувальних лабораторій та додатків до них (станом на 15 травня або 15 грудня), або надати в електронній формі копії атестатів про акредитацію зазначених випробувальних лабораторій та додатків до них.
5. Перелік нормативно-правових актів, які застосовуються під час проведення оцінки відповідності палив вимогам Технічного регламенту.
6. Інформація про:
підготовку (перепідготовку) персоналу, який проводить відбір проб;
копії укладених договорів щодо забезпечення відбору проб на місцях;
копії протоколів відбору проб окремо для автомобільного бензину, дизельного палива, суднового котельного палива (мазуту) (по одній копії).
7. Назва розділу на офіційному веб-сайті органу з оцінки відповідності, в якому міститься поточна інформація про видані сертифікати відповідності про відповідність палив вимогам Технічного регламенту.
8. Узагальнена інформація про кількість виданих сертифікатів відповідності щокварталу за відповідний період (станом на 15 травня або 15 грудня) за такою формою:
____ квартал 20___ р. Загальна кількість виданих сертифікатів відповідності за квартал
мінімальна кількість виданих сертифікатів відповідності за один день максимальна кількість виданих сертифікатів відповідності за один день
9. Зразки сертифікатів відповідності палив вимогам Технічного регламенту, які були видані за звітний період (копії), за згодою заявників згідно з вимогами статті 42-1 Закону України “Про технічні регламенти та оцінку відповідності”. Окремо для:
автомобільного бензину;
дизельного палива;
суднового палива;
котельного палива (мазуту).
10. Інформація про зауваження та пропозиції замовників оцінки відповідності палив, органів виконавчої влади та інших споживачів. Окремо за кожним споживачем. Заходи органу з оцінки відповідності щодо усунення порушень.
11. Пропозиції органу з оцінки відповідності щодо поліпшення застосування Технічного регламенту.
Вимога щодо надання у складі пропозиції декларації про відповідність палива Учаснику (а отже - на ім`я Учасника) – є дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників. Відповідну вимогу зможуть виконати виключно підприємства, які мають власні нафтопереробні заводи. Підприємства, які здійснюють трейдерську діяльність та мають великий досвід у виконанні подібних поставок нафтопродуктів – не зможуть виконати відповідну вимогу.
×
-
Назва доказу:
Паспорт якості
-
Опис доказу:
- Паспорт якості № 32 від 06.03.2024 року на відповідність Палива дизельного Зимового вимогам Технічного регламенту та ДСТУ 7688:2015 ; - Паспорт якості № 46 від 06.03.2024 року на відповідність Палива дизельного Арктичного вимогам Технічного регламенту та ДСТУ 7688:2015; - Паспорт якості № 17 від 11.01.2024 року на відповідність Бензину А95 вимогам Технічного регламенту та ДСТУ 7687:2015.
-
Повʼязаний документ:
4. Паспорта Синергія А92,А95,ДП З,Л..pdf
-
-
Назва доказу:
Декларація про відповідність
-
Опис доказу:
- Декларація про відповідність палива Дизельного Зимового Технічному регламенту та ДСТУ 7688:2015, видану виробнику ПАТ «УКРТАТНАФТА»; - Декларація про відповідність Бензину А95 Технічному регламенту та ДСТУ 7687:2015, видану виробнику ПАТ «УКРТАТНАФТА»; - Декларація про відповідність палива Дизельного Літнього Технічному регламенту та ДСТУ 7688:2015, видану виробнику ПАТ «УКРТАТНАФТА»;
-
Повʼязаний документ:
Декларацїї_ДП та А95.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду та задовільнити. 2. Зобов’язати Замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ПСИХІАТРИЧНА ЛІКАРНЯ" внести зміни до тендерної документації шляхом виключення дискримінаційних умов у закупівлі за ідентифікатором UA-2024-04-19-011340-a за предметом закупівлі: «ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин, дизельне паливо)».