-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 71340000-3 - Комплексні інженерні послуги (Виготовлення технічних документацій з нормативної грошової оцінки земельних ділянок населених пунктів селище Володимирець, село Довговоля, село Жовкині, село Степангород)
Завершена
212 570.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 062.85 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 062.85 UAH
Період оскарження:
19.04.2024 16:54 - 24.04.2024 00:00
Вимога
Є відповідь
Неправоірні дії Замовника,щодо визнання переможцем торгів часника
Номер:
169c91c7b75d46ebad14f8ed2c6de8d2
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-04-19-010989-a.b1
Назва:
Неправоірні дії Замовника,щодо визнання переможцем торгів часника
Вимога:
Шановний Замовнику!
Вважаємо рішення та дії Замовника – Володимирецької селищної ради, оформлені ПРОТОКОЛОМ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ від 03.05.2024 року №35, що розміщений «03» травня 2024 року на Prozorro в рамках закупівлі UA-2024-04-19-010989-a, яким встановлено відповідність тендерної пропозиції ПП "СТАВИЩЕНСЬКИЙ ЗЕМЛЕВПОРЯДНИЙ ЦЕНТР" вимогам тендерної документації, визнано ПП "СТАВИЩЕНСЬКИЙ ЗЕМЛЕВПОРЯДНИЙ ЦЕНТР" переможцем відкритих торгів з особливостями та прийнято рішення про намір укласти з ним договір такими, що порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до інформації, розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником, Володимирецькоюселищною радою, було проведено відкриті торги з особливостями, ID UA-2024-04-19-010989-a на ДК 021:2015: 71340000-3 - Комплексні інженерні послуги (Виготовлення технічних документацій з нормативної грошової оцінки земельних ділянок населених пунктів селище Володимирець, село Довговоля, село Жовкині, село Степангород).
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 12учасників:
1) ПП "СТАВИЩЕНСЬКИЙ ЗЕМЛЕВПОРЯДНИЙ ЦЕНТР";
2) ТОВ "Інститут землеустрою та земельно-правових відносин;
3) ТОВ "Земельно-правові відносини";
4) ПРИВАТНЕ ЕКСПЕРТНО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗЕМПРОЕКТ";
5) ДП Рівненський інститут землеустрою;
6) ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ЗЕМЛЕУСТРОЮ ТА КАДАСТРУ";
7) ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Д.Ю. КОНСАЛТИНГ";
8) ТОВ "ЛЕКСТАТУС ГРУП";
9) ТОВ "НОРМАТИВ ПЛЮС";
10) ТОВ "ФЕОДАЛ ПРОЕКТ";
11) ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕТЕРАНСЬКИЙ БІЗНЕС "ГЕОДЕЗІЯ ТОПОГРАФІЯ ЗЕМЛЕУСТРІЙ АРХІТЕКТУРА";
12) ТОВ "ІНСТИТУТ ЕФЕКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ-САТЕЛІТ";
Найбільш економічно вигідною за результатами аукціону визначена тендерна пропозиція ПП "СТАВИЩЕНСЬКИЙ ЗЕМЛЕВПОРЯДНИЙ ЦЕНТР" (далі Учасник закупівлі).
Відповідно до ПРОТОКОЛУ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ від 03.05.2024 року №35 переможцем закупівлі відкриті торги з особливостями за ідентифікатором закупівлі UA-2024-04-19-010989-a визнано Приватне підприємство «Ставищенський землевпорядний Центр» (код ЄДРПОУ 32320348) з тендерною пропозицією Приватного підприємства «Ставищенський землевпорядний Центр» (код ЄДРПОУ 32320348) відповідає тендерній документації закупівлі за ідентифікатором UA-2024-04-19-010989-a та додаткам до неї, відповідно до якого було опубліковано повідомлення про намір укласти договір.
Детально ознайомившись з тендерною пропозицією, було виявлено, що тендерна пропозиція ПП "СТАВИЩЕНСЬКИЙ ЗЕМЛЕВПОРЯДНИЙ ЦЕНТР"; (код ЄДРПОУ 32320348) не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації.
1. Відповідно до п.3 Відхилення тендерних пропозицій Розділ 5. Оцінка тендерної пропозиції «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 цих особливостей;».
Ми, вважаємо, що ПП "СТАВИЩЕНСЬКИЙ ЗЕМЛЕВПОРЯДНИЙ ЦЕНТР" (код ЄДРПОУ 32320348) надало неналежне обґрунтування зазначеної ціни – 25 000,00 грн, а саме: не зрозуміло, як «Методика нормативної грошової оцінки земельних ділянок, затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 03.11.2021 року №1147 (із змінами) зменшує витрати на надання послуг та скорочує терміни виконання. Також в обґрунтуванні аномально низької ціни зазначено, що Учасник закупівлі має «понад тридцятирічний досвід роботи у землевпорядній сфері» це нічим не підтверджено.
Тому що, проаналізувавши систему публічних закупівель «Prozorro», було знайдено всього 9 договорів на землевпорядні послуги, що заключенні тільки протягом 2023 року із Учасником закупівлі і тільки з одним замовником «Виконавчий комітет Таращанської міської ради» посилання додається https://prozorro.gov.ua/uk/search/tender?tenderer=32320348&status=complete .
Проаналізувавши наведений приклад Учасника закупівлі укладених (аналогічних) договорів у тендерній пропозиції свідчить наступне.
Договір укладений з Виконавчим Комітетом Таращанської міської ради з предмету договору: Виготовлення технічної документації з нормативної грошової оцінки частини земель Таращанської міської територіальної громади (м. Тараща) Білоцерківського району Київської області, закупівля проводилася без використання електронної системи. Ціна пропозиції Учасника закупівлі – 49 000,00 грн. Матеріали, що представлені за результатами виконання послуг «Технічна документація з проведення нормативної грошової оцінки земель Таращанської територіальної громади (м.Тараща) Білоцерківського району Київської області ( ДК 021:2015:71340000-3: Комплексні інженерні послуги) без надання електронного документу.
Враховуючи площу виконання робіт зазначену в Завданні додаток №1 до договору №31 від 20 лютого 2023 року, середня ціна за 1 (один) га становить – 11,44 грн.
Площа населених пунктів Володимирецької селищної ради визначена в Додатку №2 до тендерної документації становить - 2 357,95. Виходячи з тендерної пропозиції Учасника закупівлі середня ціна за 1 (один) становить 10,60 грн.
Отже, надане обґрунтування Учасником закупівлі щодо вартості послуг від 29 квітня 2024 року №159 НЕ МІСТИТЬ належного обґрунтування аномально низької ціни, яка не відповідає складності та обсягу технічної документації з нормативної грошової оцінки земель.
Таким чином Учасник закупівлі не відповідає абзацу першому частини чотирнадцятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі».
2. Відповідно п.п.1.1.-1.2. п.1 Додатку 1 до Тендерної документації Учасник закупівлі повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію, а саме: «1.1. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1.
1.2. До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ).».
У довідці наданій Учасником закупівлі від 24 квітня 2024 року №151 зазначено «сертифікований інженер-землевпорядник, директор».
Щодо наявності на посаді директора Костіцького Віктора Яковича подано сканована копія трудової книжки в якій запис №31 «Прийнято на роботу на посаду директора» та додано наказ №1-к від 03.01.2023 року «Про покладання виконання обов’язків на Костіцького В.Я.» щодо покладання обов’язків директора, тобто він фактично працює за основним місцем роботи на посаді директора та не виконує посадових обов’язків інженера-землевпорядника, що суперечить вимогам статті 26 Закону України «Про землеустрій», зокрема «Розробниками документації із землеустрою є: юридичні особи, що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та у складі яких працює за основним місцем роботи сертифікований інженер-землевпорядник, який є відповідальним за якість робіт із землеустрою;».
Отже, згідно Додатку №2 до тендерної документації «Результат наданих послуг повинен відповідати відповідно до Земельного кодексу України, Закону України «Про землеустрій» і має бути виготовлений відповідно до норм, правил, стандартів і законодавчих актів, чинних на території України, що застосовуються до таких видів послуг. Виконання робіт буде надаватися з порушенням Закону України «Про землеустрій».
Відповідно до статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник був зобов’язаний відхилити пропозицію такого Учасника і приступити до розгляду наступної пропозиції, яка вважається найбільш економічно вигідною.
Дії Замовника щодо акцептування учасника без необхідних документів прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитую систему електронних закупівель в цілому.
Виходячи з вищевикладеного, вимагаємо від Замовника:
1) Відхилити тендерну пропозицію ПП "СТАВИЩЕНСЬКИЙ ЗЕМЛЕВПОРЯДНИЙ ЦЕНТР" на підставі п.1 ч.1 ст. 31 Закону України про публічні закупівлі».
2) Розглянути наступну тендерну пропозицію відповідно до вимог ч. 11 ст. 29 Закону України про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу.pdf 10.05.2024 16:11
Дата подачі:
07.05.2024 14:49
Вирішення:
Аргументація викладена у файлах, що додаються
Статус вимоги:
Відхилено