-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Бензин та дизельне пальне
Завершена
1 538 513.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 15 385.13 UAH
мін. крок: 1% або 15 385.13 UAH
Період оскарження:
19.04.2024 16:37 - 24.04.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Неправомірне відхилення тендерної пропозиції, поданої ТОВ «Укрнафта-Постач»
Номер:
d050065b54114b1199632865b5851c9c
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-04-19-010923-a.b1
Назва:
Неправомірне відхилення тендерної пропозиції, поданої ТОВ «Укрнафта-Постач»
Скарга:
Під час здійснення процедури закупівлі замовник допустив прийняття неправомірного рішення про відхилення тендерної пропозиції, поданої ТОВ «Укрнафта-Постач». Таке рішення не відповідає вимогам пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості).
Пов'язані документи:
Учасник
- 4.2 ПЕРЕЛІК АЗС ВСЯ УКРАЇНА.pdf 02.05.2024 09:21
- 4.8 ДОКУМЕНТИ ЯКОСТІ.pdf 02.05.2024 09:21
- РУО ТОВ Укранафта-постач.pdf 02.05.2024 09:21
- ТД Пальне 2024.docx 02.05.2024 09:21
- sign.p7s 02.05.2024 11:13
- Рішення від 06.05.2024 № 7953.pdf 06.05.2024 16:07
- Інформація про резолютивну частину рішення від 13.05.2024 № 8397.pdf 14.05.2024 15:24
- Рішення від 13.05.2024 № 8397.pdf 16.05.2024 13:37
- До скарги UA-2024-04-19-010923.pdf 07.05.2024 12:18
- До скарги UA-2024-04-19-010923-a.docx 07.05.2024 12:18
- РУО 16.05.2024 Повідомлення про виконання.pdf 16.05.2024 17:03
Дата прийняття скарги до розгляду:
02.05.2024 17:59
Дата розгляду скарги:
13.05.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
06.05.2024 16:07
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
16.05.2024 13:40
Дата виконання рішення Замовником:
16.05.2024 17:03
Коментар замовника щодо усунення порушень:
1. Скасовано рішення УО від 30.04.2024 про визначення приватного підприємства "ОККО-СЕРВІС" переможцем.
2. Скасовано рішення УО від 30.04.2024 про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "УКРНАФТА-ПОСТАЧ" та відміну процедури закупівлі UA-2024-04-19-010923-a.
Пункт скарги
Номер:
b73d1b1076064ebfb4f328c2c5af13d7
Заголовок пункту скарги:
Рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції, поданої ТОВ «Укрнафта-Постач», є незаконним.
Опис заперечення:
Найменування замовника, рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються: Територіальне управління Державного бюро розслідувань, розташоване у місті Києві.
Найменування, місцезнаходження суб’єкта оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю «Укрнафта-Постач»; 04053, м. Київ, провулок Несторівський, 3-5; тел. +38 044 239 1480.
Відповідно до Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою відповідальною за організацію та проведення закупівель від 30.04.2024, замовником були виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані ТОВ «Укрнафта-Постач» у тендерній пропозиції.
В порушення вимог пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), замовник не розмістив у встановленому порядку повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, та відхилив тендерну пропозицію, подану ТОВ «Укрнафта-Постач».
В наслідок таких дій замовника порушене право ТОВ «Укрнафта-Постач» на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, право на відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
В наслідок таких дій замовника, ТОВ «Укрнафта-Постач» незаконно позбавлено можливості перемогти у Процедурі закупівлі, а також порушено інтереси ТОВ «Укрнафта-Постач», пов’язані з можливістю отримання законної вигоди в наслідок виконання договору про закупівлю, укладеного за результатами Процедури закупівлі.
Найменування, місцезнаходження суб’єкта оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю «Укрнафта-Постач»; 04053, м. Київ, провулок Несторівський, 3-5; тел. +38 044 239 1480.
Відповідно до Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою відповідальною за організацію та проведення закупівель від 30.04.2024, замовником були виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані ТОВ «Укрнафта-Постач» у тендерній пропозиції.
В порушення вимог пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), замовник не розмістив у встановленому порядку повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, та відхилив тендерну пропозицію, подану ТОВ «Укрнафта-Постач».
В наслідок таких дій замовника порушене право ТОВ «Укрнафта-Постач» на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, право на відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
В наслідок таких дій замовника, ТОВ «Укрнафта-Постач» незаконно позбавлено можливості перемогти у Процедурі закупівлі, а також порушено інтереси ТОВ «Укрнафта-Постач», пов’язані з можливістю отримання законної вигоди в наслідок виконання договору про закупівлю, укладеного за результатами Процедури закупівлі.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші підстави
Ідентифікатор класифікації:
Ненадання 24 годин на усунення невідповідностей
Тип порушення:
Ненадання 24 годин на усунення невідповідностей
Опис суті пункту скарги:
ТОВ «Укрнафта-Постач» бере участь у процедурі закупівлі UA-2024-04-19-010923-a. Тендерну пропозицію ТОВ «Укрнафта-Постач» подано 26.04.2024. За результатами аукціону, який відбувався 29.04.2024, пропозиція, подана ТОВ «Укрнафта-Постач», була визначена найбільш економічно вигідною.
Однак, відповідно до Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою відповідальною за організацію та проведення закупівель від 30.04.2024, опублікованого в електронній системі закупівель, замовником були виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані ТОВ «Укрнафта-Постач» у тендерній пропозиції.
Так, згідно з зазначеним Протоколом, за результатами розгляду документів, наданих ТОВ «Укрнафта-Постач», замовником було виявлено відсутність АЗС на території Сумської області.
З цього приводу слід зазначити наступне.
Відповідно до умов пункту 1 Розділу І Додатку 3 до тендерної документації «Якісні та кількісні характеристики. Опис та основні вимоги до предмету закупівлі. Бензин та дизельне пальне (ДК 021:2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти)» щодо закупівлі UA-2024-04-19-010923-a, учасник повинен мати розвинену мережу власних, та/або орендованих стаціонарних автозаправних станцій (далі – АЗС) у м. Києві (обов’язкова наявність АЗС на відстані не більше 2 км від місця знаходження Замовника: м. Київ, вулиця Олени Теліги, 8 та АЗС по всій території України (крім тимчасово окупованих територій) на яких Учасник гарантує заправку транспортних засобів Замовника.
На виконання зазначеної вимоги, у складі тендерної пропозиції, поданої ТОВ «Укрнафта-Постач», надано, зокрема, довідку про перелік АЗС по всій території України (файл «4.2 ПЕРЕЛІК АЗС ВСЯ УКРАЇНА.pdf»).
При цьому, у переліку АЗС по всій території України не було зазначено інформацію про наявність АЗС на території Сумської області.
Відповідно до вимог пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Слід звернути увагу на те, що доповнення переліку АЗС по всій території України, на яких Учасник гарантує заправку транспортних засобів Замовника, інформацією про одну або декілька АЗС, розташованих на території Сумської області, жодним чином не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Адже згідно з тендерної документацією щодо закупівлі UA-2024-04-19-010923-a, предметом закупівлі є товар «Бензин та дизельне пальне (ДК 021:2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти)».
Назва товару, запропонованого ТОВ «Укрнафта-Постач» у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марка, характеристики - підтверджені відповідними документами якості, наданими у складі тендерної пропозиції у файлі «4.8 ДОКУМЕНТИ ЯКОСТІ.pdf», не пов’язані з найменуванням та місцем розташування АЗС, на яких здійснюється заправка транспортних засобів Замовника.
Таким чином, невідповідність в інформації та/або документах, що подані ТОВ «Укрнафта-Постач» у тендерній пропозиції, яка полягає у відсутності інформації про наявність АЗС на території Сумської області, підлягала усуненню у порядку, встановленому пунктом 43 Особливостей.
Не зважаючи на це, в порушення вимог пункту 43 Особливостей, замовник не розмістив у встановленому порядку повідомлення з вимогою про усунення такої невідповідності в електронній системі закупівель, та відхилив тендерну пропозицію, подану ТОВ «Укрнафта-Постач».
Враховуючи зазначене, рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції, поданої ТОВ «Укрнафта-Постач», є незаконним.
При цьому, в Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою відповідальною за організацію та проведення закупівель від 30.04.2024 замовник зазначив, що тендерна пропозиція (подана ТОВ «Укрнафта-Постач») не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Також, у пункті 2 зазначеного Протоколу викладено рішення замовника наступного змісту: «Повідомлення про відміну закупівлі оприлюднити в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня ухвалення цього рішення».
Зазначений Протокол не містить жодної з підстав для прийняття такого рішення, передбачених пунктом 50 Особливостей. Станом на день подання цієї скарги, повідомлення про відміну закупівлі UA-2024-04-19-010923-a в електронній системі закупівель, не оприлюднено.
Однак, відповідно до Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою відповідальною за організацію та проведення закупівель від 30.04.2024, опублікованого в електронній системі закупівель, замовником були виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані ТОВ «Укрнафта-Постач» у тендерній пропозиції.
Так, згідно з зазначеним Протоколом, за результатами розгляду документів, наданих ТОВ «Укрнафта-Постач», замовником було виявлено відсутність АЗС на території Сумської області.
З цього приводу слід зазначити наступне.
Відповідно до умов пункту 1 Розділу І Додатку 3 до тендерної документації «Якісні та кількісні характеристики. Опис та основні вимоги до предмету закупівлі. Бензин та дизельне пальне (ДК 021:2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти)» щодо закупівлі UA-2024-04-19-010923-a, учасник повинен мати розвинену мережу власних, та/або орендованих стаціонарних автозаправних станцій (далі – АЗС) у м. Києві (обов’язкова наявність АЗС на відстані не більше 2 км від місця знаходження Замовника: м. Київ, вулиця Олени Теліги, 8 та АЗС по всій території України (крім тимчасово окупованих територій) на яких Учасник гарантує заправку транспортних засобів Замовника.
На виконання зазначеної вимоги, у складі тендерної пропозиції, поданої ТОВ «Укрнафта-Постач», надано, зокрема, довідку про перелік АЗС по всій території України (файл «4.2 ПЕРЕЛІК АЗС ВСЯ УКРАЇНА.pdf»).
При цьому, у переліку АЗС по всій території України не було зазначено інформацію про наявність АЗС на території Сумської області.
Відповідно до вимог пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Слід звернути увагу на те, що доповнення переліку АЗС по всій території України, на яких Учасник гарантує заправку транспортних засобів Замовника, інформацією про одну або декілька АЗС, розташованих на території Сумської області, жодним чином не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Адже згідно з тендерної документацією щодо закупівлі UA-2024-04-19-010923-a, предметом закупівлі є товар «Бензин та дизельне пальне (ДК 021:2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти)».
Назва товару, запропонованого ТОВ «Укрнафта-Постач» у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марка, характеристики - підтверджені відповідними документами якості, наданими у складі тендерної пропозиції у файлі «4.8 ДОКУМЕНТИ ЯКОСТІ.pdf», не пов’язані з найменуванням та місцем розташування АЗС, на яких здійснюється заправка транспортних засобів Замовника.
Таким чином, невідповідність в інформації та/або документах, що подані ТОВ «Укрнафта-Постач» у тендерній пропозиції, яка полягає у відсутності інформації про наявність АЗС на території Сумської області, підлягала усуненню у порядку, встановленому пунктом 43 Особливостей.
Не зважаючи на це, в порушення вимог пункту 43 Особливостей, замовник не розмістив у встановленому порядку повідомлення з вимогою про усунення такої невідповідності в електронній системі закупівель, та відхилив тендерну пропозицію, подану ТОВ «Укрнафта-Постач».
Враховуючи зазначене, рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції, поданої ТОВ «Укрнафта-Постач», є незаконним.
При цьому, в Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою відповідальною за організацію та проведення закупівель від 30.04.2024 замовник зазначив, що тендерна пропозиція (подана ТОВ «Укрнафта-Постач») не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Також, у пункті 2 зазначеного Протоколу викладено рішення замовника наступного змісту: «Повідомлення про відміну закупівлі оприлюднити в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня ухвалення цього рішення».
Зазначений Протокол не містить жодної з підстав для прийняття такого рішення, передбачених пунктом 50 Особливостей. Станом на день подання цієї скарги, повідомлення про відміну закупівлі UA-2024-04-19-010923-a в електронній системі закупівель, не оприлюднено.
×
-
Назва доказу:
Документи якості, які підтверджують якість товару, запропонованого ТОВ «Укрнафта-Постач» згідно з вимогами тендерної документації
-
Опис доказу:
Зазначений доказ підтверджує, що ТОВ «Укрнафта-Постач» пропонує для закупівлі товар, який відповідає вимогам, встановленим до нього замовником у тендерній документації
-
Повʼязаний документ:
4.8 ДОКУМЕНТИ ЯКОСТІ.pdf
-
-
Назва доказу:
Довідка про перелік АЗС по всій території України
-
Опис доказу:
Зазначений доказ підтверджує, що ТОВ «Укрнафта-Постач» підтверджено наявність АЗС, розташованих по всій території України (без зазначення інформації про АЗС на території Сумської області)
-
Повʼязаний документ:
4.2 ПЕРЕЛІК АЗС ВСЯ УКРАЇНА.pdf
-
-
Назва доказу:
Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою відповідальною за організацію та проведення закупівель від 30.04.2024
-
Опис доказу:
Зазначений доказ підтверджує, що тендерну пропозицію, подану ТОВ «Укрнафта-Постач», відхилено саме через невідповідність в інформації та/або документах, що подані ТОВ «Укрнафта-Постач» у тендерній пропозиції, яка полягає у відсутності інформації про наявність АЗС на території Сумської області, без надання 24 годин на усунення зазначеної невідповідності. Також цей доказ підтверджує про прийняття замовником рішення про оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про відміну закупівлі, без зазначення підстав для нього.
-
Повʼязаний документ:
РУО ТОВ Укранафта-постач.pdf
-
-
Назва доказу:
Тендерна документація щодо закупівлі UA-2024-04-19-010923-a
-
Опис доказу:
Зазначений доказ підтверджує, що предметом закупівлі є товар «Бензин та дизельне пальне (ДК 021:2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти)»
-
Повʼязаний документ:
ТД Пальне 2024.docx
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати замовника скасувати викладені у Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою відповідальною за організацію та проведення закупівель від 30.04.2024 рішення про відхилення тендерної пропозиції, поданої ТОВ «Укрнафта-Постач», а також рішення про оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про відміну закупівлі. Виконання зазначеної вимоги призведе до скасування незаконних рішень замовника та створить підстави для поновлення порушених під час здійснення процедури закупівлі UA-2024-04-19-010923-a прав та інтересів ТОВ «Укрнафта-Постач», наведених вище.