-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Агрохімічна продукція (дезінфекційні засоби для антисептичної обробки шкіри: операційного та ін’єкційного полів; ліктьових згинів донорів, перед та після проведення різних маніпуляцій) ДК 021:2015 – 24450000-3.
Завершена
73 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 730.00 UAH
мін. крок: 1% або 730.00 UAH
Період оскарження:
29.05.2018 12:46 - 01.06.2018 12:51
Вимога
Вирішена
ТОВ "ВЛАДАСЕПТ"
Номер:
3c4090d3e3f44eb89aa5f28bc6b44c64
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-05-29-000229-c.a4
Назва:
ТОВ "ВЛАДАСЕПТ"
Вимога:
Вінницький обласний клінічний госпіталь ветеранів війни не надав протоколу та обгрунтування діскваліфікації пропозиції ТОВ "ВЛАДАСЕПТ", прікріплений файл - діскваліфікація ФОП Васильченко.
Пов'язані документи:
Замовник
- Рішення про дискваліфікацію потенційного переможця аукціону 26.06.2018 09:15
Дата подачі:
26.06.2018 08:37
Вирішення:
Доброго дня! Шановний постачальнику! Вчора через технічні причини, було прикріплено в систему не той файл. Тому ми відправили Вам листа з рішенням на ел. пошту vasept@i.ua о 17:13 год., так як система не дозволяє повторне підкріплення рішення.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні умови
Номер:
d210881921864c63b7ecb92cd231e290
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-05-29-000229-c.b3
Назва:
Дискримінаційні умови
Вимога:
Шановні Замовнику
Органе оскарження
Органе протидії корупції!
Прошу звернути увагу на діяльність посадових осіб «Вінницького обласного клінічного госпіталю ветеранів війни», які умисно порушують чинне Законодавство України шляхом зговору з одним учасником (ТОВ «Парсек»), виставляючи на торги ( номер оголошення UA-2018-05-29-000229-c) на суму 73000грн. деззасіб «Актацид септ», а також на торги (номер оголошення UA-2018-05-29-000242-c) на суму 56000грн. деззасіб «Актацид стерил».
Зазначені деззасоби так прописані в медико-технічних вимогах під конкретного учасника, що інший учасник, крім ТОВ «Парсек» не взмозі прийняти участь в торгах.
Своїми діями, посадові особи штучно та умисно, з метою отримання від домовленого учасника хабаря створили дискримінаційні умови для інших учасників торгів.
Подання еквівалентів при такому дискримінаційному пропису медико-технічного завдання – неможливе. Дискримінаційні вимоги медико-технічного завдання документації: 1. Вказаний склад засобів з масовою долею активно-діючих речовин. 2. Є вимога, що запропоновані засоби мають бути досліджені на тест-штамі Mycobacteriumterrae; 3. Вказані режими використання засобів з зазначенням конкретних експозицій; 4. Вказані температурні обмеження зберігання засобів; 5. Є вимога щодо надання гарантійного листа від виробника про гарантію поставки продукції. По перше, щодо складу, або обмежень по ньому. Не існує в природі двох однакових дезінфекційних засобів за складом різних виробників. А там, де в документації на засоби вказані обмеження по складу: таким вимогам відповідають лише торгові марки тих засобів, які зазначені в документації. Тобто, апріорі, подання еквівалентів – неможливе! Ця вимога грубо порушує положення Закону про публічні закупівлі. По-друге, вимога "Туберкулоцидна дія має бути встановлена за результатами досліджень засобу на тест-штамі Мycobacteriumterrae",- це знущання над Законом та Учасниками. Жоден нормативний документ в Україні, який регламентує процедуру реєстрації та використання дезінфікуючих засобів не вимагає відповідності зазначеним стандартам. Цій вимозі відповідають лише ті засобів, які зазначені в документації і подання еквівалентів не можливе! По-третє, щодо надання гарантійного листа від виробника про гарантії поставки. Шановний Замовнику, ця вимога визнана неодноразово рішеннями АМКУ дискримінаційною ( рішення АМКУ від 30.08.2017 р. № 6000-р/пк-пз). Ми вважаємо, що всі ці дискримінаційні вимоги до продукцію мають під собою лише одну мету – протягти до перемоги певного Учасника, з яким є у посадових осіб Замовника корупційний зговір. Тобто Замовник готує грунт для відхилення всіх небажаних пропозицій. Вимагаємо, прибрати з документації дискримінаційні вимоги. В іншому випадку ми направимо відповідні листи до АМКУ, Антикорупційного бюро, Департаменту охорони здоров`я, представникам Громадського контролю з метою перешкоджання корупційних протизаконних дій Замовника! Шановні, ми знаємо, кого ви будете намагатись протягти у переможці - представника ТОВ "Парсек" - багаторічний постачальник в ваш заклад, або структуру афілійовану з нею. Також знаємо, що ціною співпраці з вами є подяка у розмірі 25% від суми закупівлі. Також маємо інформацію яким саме посадовим особам ця подяка адресується. Всі ці матеріали ми додаємо до листів, які готуємо подати в контролюючі органи, включаючи СБУ, бо такі розміри корупційних зловживань є Державною справою та питанням Державної безпеки.
Крім того, просимо звернути увагу на ціну засобу «Актацид септ» - 243грн. З таким складом засобу такої ціни на ринку немає. По цій ціні закуповує тільки один заклад, який дуже уважно відноситься до ветеранів.
Пов'язані документи:
Замовник
- рішення засідання робочої групи 04.06.2018 15:22
Дата подачі:
31.05.2018 10:12
Вирішення:
Відповідно до підпункту 3 частини 2 ст. 22 Законом України «Про публічні закупівлі», Тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Отже, виходячи із вище наведеного замовник не вважає за порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі» оскільки в тендерній документації замовника визначено детальний опис предмета закупівлі.
Крім того, частини або додаткові опції антисептика та дезінфікуючих засобів, які визначені замовником у зв’язку із регулярним виявленням випадків туберкульозу легенів у пацієнтів госпіталю, лише покращують предмет закупівлі, та не суперечать вимогам наказів та методичних рекомендацій МОЗ України.
Враховуючи вищенаведене можна зробити висновок, що скаржник своїми діями спонукає замовника проводити закупівлі антисептичних засобів в порушення вимог чинних нормативно-правових документів, з ризиком інфікування медичного персоналу, пацієнтів та забруднення навколишнього середовища, при цьому ще й звинувачує замовника в корупційних діях, шантажуючи його зверненням до правоохоронних органів.
Враховуючи зазначене пропонуємо відхилити звернення скаржника, як безпідставне
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду
вимоги до антисептиків
Номер:
1c7d26009c034fa2bcb91e38bf8a9fe2
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-05-29-000229-c.a2
Назва:
вимоги до антисептиків
Вимога:
Шановний Замовнику, згідно з Наказом МОЗ України №236 Про організацію контролю та профілактики післяопераційних гнійно-запальних інфекцій, спричинених мікроорганізмами, резистентними до дії антимікробних препаратів :п.9.11. Медичним персоналом хірургічна обробка рук проводиться із застосуванням різних спиртових (понад 65,0%) або ІНШИХ швидкодіючих (експозиція 1,0-1,5 хв.) антисептичних (дезінфекційних) засобів. Отже , в складі засобу нарівні можуть бути всі спирти - РІЗНІ ( етанол, пропанол, ізопропанол), так говорить наказ, а ваші вимоги його дещо порушують, вказавши конкретний склад засобу, ви порушили інший наказ ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 р №35п.6.2. Під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель:1. добросовісна конкуренція серед учасників;2. максимальна економія та ефективність; 3. відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4. недискримінація учасників;5. об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; 6. запобігання корупційним діям і зловживанням.
Всі дезінфікуючі засоби порівнюються не за складом , а за основними характеристиками: призначення, спектр дії, токсичність та безпечність, економічність та ціна.Внесіть зміни, що до складу відповідно до вимог наказу,
Пов'язані документи:
Замовник
- Рішення про розгляд вимоги 01.06.2018 14:23
Дата подачі:
30.05.2018 14:09
Вирішення:
Відповідно до Постанови КМУ від 16.03.2017 №180 Про внесення змін та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України (із змінами та доповненнями), заклади і установи охорони здоров’я, що повністю або частково фінансуються з державного та місцевих бюджетів, зобов’язані проводити закупівлі Лікарських засобів, що в установленому законом порядку зареєстровані в Україні та включені до Національного переліку основних лікарських засобів, затвердженого цією постановою.
Госпіталь, який фінансується з місцевого бюджету, зобов’язаний проводити закупівлю антисептичних засобів відповідно до Постанови КМУ від 16.03.2017 №180.
Згідно розділу 15 пункту 2 «Національного переліку основних лікарських засобів», засіб на спиртовій основі для протирання рук має містити етанолу в розмірі 80% об’єму або ізопропілового спирту в розмірі 75% об’єму.
Згідно з Наказом МОЗ України №236 Про організацію контролю та профілактики післяопераційних гнійно-запальних інфекцій, спричинених мікроорганізмами, резистентними до дії антимікробних препаратів :п.9.11. Медичним персоналом хірургічна обробка рук проводиться із застосуванням різних спиртових розчинів (понад 65,0%).
Оскільки вимоги наказу МОЗ №236 від 04.04.2012 не приведено у відповідність до постанови, замовником встановлено вимоги до антисептичних засобів відповідно до «Національного переліку основних лікарських засобів» не порушуючи вимоги Наказу.
Враховуючи вищенаведене можна зробити висновок, що скаржник своїми діями спонукає замовника проводити закупівлі антисептичних засобів в порушення вимог чинних нормативно-правових документів, при цьому ще й звинувачує замовника в корупційних діях, шантажуючи його зверненням до правоохоронних органів.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Вирішена
дискримінаційні вимоги, порушення наказу
Номер:
7460581f58944ffaa63cadcdee6fed30
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-05-29-000229-c.c1
Назва:
дискримінаційні вимоги, порушення наказу
Вимога:
Замовник оприлюднив документацію в якій грубо порушуються принципи закупівель. Стаття 3 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає таки принципи закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Ці принципи мають статус загального поширення на всі закупівлі, навіть у разі, якщо вони допорогові, через те, їх порушення свідчить про корумповану складову при здійсненні закупівлі і при таких порушеннях нема обмежень за вартістю розміру закупівлі. Розмір закупівлі впливає лише на кару яку буде нести злочинна особа після її притягнення до відповідальності. Замовник, створив документацію, де чітко визначив, яку саме продукцію він хоче закупити, не пояснюючи при цьому, чому саме така продукція повинна бути закуплена. Для досягнення мети – закупівлі саме визначеної продукції, скрізь у документації зазначається, що учасники повинні запропонувати лише визначену замовником продукції. Таке твердження посилюється виразом – «Аналогіи в даній закупівлі не передбачені» Тобто, всі інші дезінфікуючи засоби не допускаються у будь якому разі, навіть, якщо вони дешевше та якісніше. порушуються всі базові принципи закупівель - добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність. Саме це вказує на ознаки корупційних дій та зловживань у вигляді встановлення штучних перешкод дешевшим та якісним продуктам інших виробників. З такою документацією, непотрібно проводити процедуру закупівлі, потрібно просто придбати у "свого" постачальника по "своїм" цінам за державний кошт товар. У разі проведення закупівлі за наданою документацію, буде здійснена корупційна дія, що потребує розслідування компетентними органами. Вимагаємо негайно внести зміни та викласти умови закупівлі у відповідності до законодавства України в тому числі законодавства з запобігання корупції.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.05.2018 15:06
Вирішення:
Доброго дня! Внесені зміни до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено