-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021-2015: 32350000-1 «Частини до аудіо - та відеообладнання»
Завершена
106 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 060.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 060.00 UAH
Період оскарження:
31.05.2018 15:09 - 06.06.2018 14:00
Вимога
Відхилено
Оскарження, щодо рішення Замовника
Номер:
64ad8af8621540d3ad2ec0cddae1e4d1
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-05-31-001584-a.a2
Назва:
Оскарження, щодо рішення Замовника
Вимога:
Згідно ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 6.2 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» № 35 від 13.04.2016р. під час допорогових закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, до яких відносяться, серед іншого, добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
В той же час рішення про дискваліфікацію ТОВ «Поіск-Ніка» та про визнання переможцем ТОВ «Лізоформ Медікал» прийняті всупереч вищезгаданим принципам та загально прийнятим правилам.
Так, висновок про те, що запропонована нашим підприємством мамографічна плівка «має низькі показники якості, що може призвести до виникнення високого ризику діагностичних помилок у разі обстеження онкохворих на рак молочної залози» не лише не доведений будь-якими лабораторними дослідженнями, а є відверто надуманим та хибним, а прикривання упередженого ставлення до нашого підприємства та його продукції онкохворими взагалі виглядає досить цинічним.
Нагадаємо, що за запитом Вашого закладу нами були надані зразки як мамографічної плівки, так і зеленочутливої радіографічної плівки. При цьому «сумніви» щодо якості зеленочутливої плівки були «розвіяні» відразу після проведення відповідних випробувань такої плівки у Вашому закладі на Вашому обладнанні, яке було здійснено у присутності фахівців з нашого боку, що значною мірою посприяло зменшенню прояву «людського фактору» при роботі з плівкою, оскільки ми дуже добре розуміємо, що якість знімків та зображень на них залежить не лише від самої плівки, а й від того як з нею поводяться, починаючи з завантаження плівки в касету та налаштування відповідних параметрів рентгенографічного обладнання та закінчуючи обробленням плівки в хімреагентах.
Тому, мабуть, у нас не викликає великого здивування та обставина, що під час апробації мамографічної плівки, яка проводилась без залучення представників нашого підприємства або будь-яких незалежних спеціалістів (фахівців, експертів тощо), з’явились нарікання на якість такої плівки.
Це звернення не ставить за мету довести відповідність усіх характеристик та властивостей, в т.ч. сенситометричних, запропонованої нами плівки вимогам, заявленим в оголошенні, так само як і загальним вимогам до її якості, що звичайно ставляться до рентгенплівки, або ж викласти загальноприйнятну технологію сенситометричних випробувань, на підставі яких можна приймати рішення щодо відповідності плівки вимогам якості, бо сподіваємось, що спеціалісти Вашого закладу, які порекомендували зазначити вищезгадану підставу для відхилення, все ж таки бодай трохи знаються на цих питаннях. Втім, дозволимо собі зупинитись на деяких аспектах, щоб довести абсурдність вищезгаданого висновку та незаконність ситуації, що опосередкована наразі наявними рішеннями по даній закупівлі.
Системно-апаратний комплекс для проведення мамографічних досліджень Lorad® M-IV/Hologic®, що використовується у Вашому закладі, має передвстановлені налаштування на плівку двох брендів (торгівельних марок) Agfa та Kodak (за загально відомою інформацією, група компаній, що виробляла продукцію медичного призначення під торгівельною маркою Kodak™ - Kodak Health Group, - була викуплена та перейменована в компанію (групу) Carestream Health (головна компанія Carestream Health, Inc., США), яка наразі і випускає продукцію під торгівельними марками Kodak™ та Carestream™).
Властивості радіографічних плівок для мамографії, що виробляються в цій галузі під відомими брендами (торгівельними марками) Agfa та Kodak (Carestream) за останні роки зазнали істотних змін. Сьогодні обидва бренди випускають набір з 3 різних підсилюючих екранів і 3 різних мамографічних плівок, що дозволяють вибрати оптимальне поєднання екран/плівка для візуалізації дрібних малоконтрастних деталей при мамографічному дослідженні як для цілей скринінгу, так і для отримання прицільних знімків з метою уточненої діагностики, що вимагає розпізнавання дуже неспецифічних ледь помітних проявів захворювання (у разі виявлення інтересу ми можемо надати усі необхідні матеріали, зібрані нами з цього питання).
Отже за умови вибору правильного налаштування на радіографічному обладнанні забезпечується і належна якість знімків на відповідній плівці.
Відзначимо, що плівка, яка випускається під торгівельною маркою «КРОВЛЕКС» вже довгий час широко використовується в сфері рентгенологічних досліджень у багатьох медичних закладах по всій території України як така, що добре себе зарекомендувала, про що зайвий раз можуть свідчити результати закупівель аналогічного товару, доступні з відкритих джерел, в т.ч. на веб-порталі Prozorro. Наше підприємство ніколи не приховувало факту співробітництва з компанією Agfa Healhcare NV (Бельгія), а також тієї обставини, що запропонована нами плівка, в т.ч. мамографічна плівка «КРОВЛЕКС-МГР», виготовляється з вихідного матеріалу (сировини) згаданого відомого світового бренду Agfa.
Отже, можливо, під час апробації плівки «КРОВЛЕКС-МГР», виготовленої з сировини Agfa, на апараті помилково було вибрано налаштування під плівку Kodak, замість Agfa, а можливо це було зроблено не помилково, а свідомо, - щоб дискредитувати продукцію нашого підприємства, а фактично – і бренд Agfa?
А може взагалі ніякої «апробації» не проводилось, бо аналіз інформації з того ж веб-порталу Prozorro дає підстави дійти впевненого висновку про небажання Вашого закладу працювати з будь-якою іншою продукцію (чи іншими виробниками чи постачальником) в принципі, не дивлячись на повну відповідність такої продукції усім вимогам Замовника та більш конкурентну ціну, порівняно з Переможцем.
Бо як ще можна пояснити той факт, що здійснюючи ретельну «апробацію» нашої плівки для цілей кваліфікації нашої пропозиції протягом більше ніж тижня, пропозиція Преможця буле «перевірена» протягом години, як це вбачається з відомостей системи Prozorro. Адже в даному випадку у нас щонайменше викликає здивування та обставина, що оскільки, як зазначено вище, системно-апаратний комплекс Lorad®/Hologic® налаштований на плівку лише двох брендів Agfa та Kodak, а Переможцем запропонована плівка «Лізоформ», - Замовник жодних апробацій чи випробувань цієї плівки не проводив.
Отже постає очевидним упереджене ставлення до запропонованої нами продукції, або ж до нас, як виробника, чи до світового бренду Agfa, а також дискримінація учасників й явна «прихильність» до особи Переможця та/або його продукції.
При цьому, зважаючи на те, що безпідставно та неправомірно відхилена пропозиція нашого підприємства менше пропозиції Переможця майже на 30 000 гривень, або ж іншими словами, - у вартісному значенні пропозиція Переможця більше неправомірно відхиленої пропозиції майже на 40%, ми утримаємось від стверджувальних висловлювань (не зважаючи на те, що в ситуації, яка розглядається, Замовнику нічого не завадило розповсюджувати неправдиву інформацію про «неякісні показники» нашої плівки без будь-якого компетентного дослідження), однак дозволимо собі припустити, що, на наш погляд, в таких діях Замовника вбачаються ознаки неефективного використання бюджетних коштів, так само як і ознаки корупційного правопорушення. Втім оскільки вирішення зазначених питань віднесено до компетенції відповідних державних органів, щиро сподіваємось, що такі дії привернуть увагу органів державного фінансового контролю та органів з протидії корупційним правопорушенням.
З огляду на вищевикладене, ми маємо щире сподівання, що висновок, який ліг в основу обґрунтування відхилення нашої пропозиції, має суто «технічний» характер внаслідок допущеної помилки через людський фактор. В протилежному випадку, вищезгадане рішення можна розцінювати не лише як повне ігнорування загально прийнятих принципів здійснення державних закупівель, а й як зневага до загально прийнятих цінностей та засад здорового глузду.
Направляючи Вам цього листа, будемо вдячні, якщо він не буде розглянутий упереджено (як це було зроблено з нашою пропозицією), а підняті у ньому питання не стануть на заваді завершення цієї процедури закупівлі все ж таки у відповідності до загальних принципів здійснення публічних закупівель, та й дозволить здійснити закупівлю потрібного закладу товару на засадах максимальної економії, прозорості та відкритості. Зі свого боку готові надати власні дослідження сенситометричних параметрів плівки, що виробляється нашим підприємством, а так само провести спільні лабораторні дослідження як на базі нашого підприємства, так і Вашого закладу.
У випадку ігнорування даного звернення, залишаємо за собою право звернутися до компетентних державних органів, в т.ч. що здійснюють захист економічної конкуренції, контроль за використанням бюджетних коштів тощо, та вдатися до заходів громадського впливу.
Пов'язані документи:
Учасник
- Оскарження, щодо рішення Замовника 26.06.2018 09:10
Дата подачі:
26.06.2018 09:10
Вирішення:
Вимога не задоволена.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Оскарження, щодо рішення Замовника
Номер:
327f1b693e8d4d82bc422d56c562da17
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-05-31-001584-a.b1
Назва:
Оскарження, щодо рішення Замовника
Вимога:
Згідно ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 6.2 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» № 35 від 13.04.2016р. під час допорогових закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, до яких відносяться, серед іншого, добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
В той же час рішення про дискваліфікацію ТОВ «Поіск-Ніка» та про визнання переможцем ТОВ «Лізоформ Медікал» прийняті всупереч вищезгаданим принципам та загально прийнятим правилам.
Так, висновок про те, що запропонована нашим підприємством мамографічна плівка «має низькі показники якості, що може призвести до виникнення високого ризику діагностичних помилок у разі обстеження онкохворих на рак молочної залози» не лише не доведений будь-якими лабораторними дослідженнями, а є відверто надуманим та хибним, а прикривання упередженого ставлення до нашого підприємства та його продукції онкохворими взагалі виглядає досить цинічним.
Нагадаємо, що за запитом Вашого закладу нами були надані зразки як мамографічної плівки, так і зеленочутливої радіографічної плівки. При цьому «сумніви» щодо якості зеленочутливої плівки були «розвіяні» відразу після проведення відповідних випробувань такої плівки у Вашому закладі на Вашому обладнанні, яке було здійснено у присутності фахівців з нашого боку, що значною мірою посприяло зменшенню прояву «людського фактору» при роботі з плівкою, оскільки ми дуже добре розуміємо, що якість знімків та зображень на них залежить не лише від самої плівки, а й від того як з нею поводяться, починаючи з завантаження плівки в касету та налаштування відповідних параметрів рентгенографічного обладнання та закінчуючи обробленням плівки в хімреагентах.
Тому, мабуть, у нас не викликає великого здивування та обставина, що під час апробації мамографічної плівки, яка проводилась без залучення представників нашого підприємства або будь-яких незалежних спеціалістів (фахівців, експертів тощо), з’явились нарікання на якість такої плівки.
Це звернення не ставить за мету довести відповідність усіх характеристик та властивостей, в т.ч. сенситометричних, запропонованої нами плівки вимогам, заявленим в оголошенні, так само як і загальним вимогам до її якості, що звичайно ставляться до рентгенплівки, або ж викласти загальноприйнятну технологію сенситометричних випробувань, на підставі яких можна приймати рішення щодо відповідності плівки вимогам якості, бо сподіваємось, що спеціалісти Вашого закладу, які порекомендували зазначити вищезгадану підставу для відхилення, все ж таки бодай трохи знаються на цих питаннях. Втім, дозволимо собі зупинитись на деяких аспектах, щоб довести абсурдність вищезгаданого висновку та незаконність ситуації, що опосередкована наразі наявними рішеннями по даній закупівлі.
Системно-апаратний комплекс для проведення мамографічних досліджень Lorad® M-IV/Hologic®, що використовується у Вашому закладі, має передвстановлені налаштування на плівку двох брендів (торгівельних марок) Agfa та Kodak (за загально відомою інформацією, група компаній, що виробляла продукцію медичного призначення під торгівельною маркою Kodak™ - Kodak Health Group, - була викуплена та перейменована в компанію (групу) Carestream Health (головна компанія Carestream Health, Inc., США), яка наразі і випускає продукцію під торгівельними марками Kodak™ та Carestream™).
Властивості радіографічних плівок для мамографії, що виробляються в цій галузі під відомими брендами (торгівельними марками) Agfa та Kodak (Carestream) за останні роки зазнали істотних змін. Сьогодні обидва бренди випускають набір з 3 різних підсилюючих екранів і 3 різних мамографічних плівок, що дозволяють вибрати оптимальне поєднання екран/плівка для візуалізації дрібних малоконтрастних деталей при мамографічному дослідженні як для цілей скринінгу, так і для отримання прицільних знімків з метою уточненої діагностики, що вимагає розпізнавання дуже неспецифічних ледь помітних проявів захворювання (у разі виявлення інтересу ми можемо надати усі необхідні матеріали, зібрані нами з цього питання).
Отже за умови вибору правильного налаштування на радіографічному обладнанні забезпечується і належна якість знімків на відповідній плівці.
Відзначимо, що плівка, яка випускається під торгівельною маркою «КРОВЛЕКС» вже довгий час широко використовується в сфері рентгенологічних досліджень у багатьох медичних закладах по всій території України як така, що добре себе зарекомендувала, про що зайвий раз можуть свідчити результати закупівель аналогічного товару, доступні з відкритих джерел, в т.ч. на веб-порталі Prozorro. Наше підприємство ніколи не приховувало факту співробітництва з компанією Agfa Healhcare NV (Бельгія), а також тієї обставини, що запропонована нами плівка, в т.ч. мамографічна плівка «КРОВЛЕКС-МГР», виготовляється з вихідного матеріалу (сировини) згаданого відомого світового бренду Agfa.
Отже, можливо, під час апробації плівки «КРОВЛЕКС-МГР», виготовленої з сировини Agfa, на апараті помилково було вибрано налаштування під плівку Kodak, замість Agfa, а можливо це було зроблено не помилково, а свідомо, - щоб дискредитувати продукцію нашого підприємства, а фактично – і бренд Agfa?
А може взагалі ніякої «апробації» не проводилось, бо аналіз інформації з того ж веб-порталу Prozorro дає підстави дійти впевненого висновку про небажання Вашого закладу працювати з будь-якою іншою продукцію (чи іншими виробниками чи постачальником) в принципі, не дивлячись на повну відповідність такої продукції усім вимогам Замовника та більш конкурентну ціну, порівняно з Переможцем.
Бо як ще можна пояснити той факт, що здійснюючи ретельну «апробацію» нашої плівки для цілей кваліфікації нашої пропозиції протягом більше ніж тижня, пропозиція Преможця буле «перевірена» протягом години, як це вбачається з відомостей системи Prozorro. Адже в даному випадку у нас щонайменше викликає здивування та обставина, що оскільки, як зазначено вище, системно-апаратний комплекс Lorad®/Hologic® налаштований на плівку лише двох брендів Agfa та Kodak, а Переможцем запропонована плівка «Лізоформ», - Замовник жодних апробацій чи випробувань цієї плівки не проводив.
Отже постає очевидним упереджене ставлення до запропонованої нами продукції, або ж до нас, як виробника, чи до світового бренду Agfa, а також дискримінація учасників й явна «прихильність» до особи Переможця та/або його продукції.
При цьому, зважаючи на те, що безпідставно та неправомірно відхилена пропозиція нашого підприємства менше пропозиції Переможця майже на 30 000 гривень, або ж іншими словами, - у вартісному значенні пропозиція Переможця більше неправомірно відхиленої пропозиції майже на 40%, ми утримаємось від стверджувальних висловлювань (не зважаючи на те, що в ситуації, яка розглядається, Замовнику нічого не завадило розповсюджувати неправдиву інформацію про «неякісні показники» нашої плівки без будь-якого компетентного дослідження), однак дозволимо собі припустити, що, на наш погляд, в таких діях Замовника вбачаються ознаки неефективного використання бюджетних коштів, так само як і ознаки корупційного правопорушення. Втім оскільки вирішення зазначених питань віднесено до компетенції відповідних державних органів, щиро сподіваємось, що такі дії привернуть увагу органів державного фінансового контролю та органів з протидії корупційним правопорушенням.
З огляду на вищевикладене, ми маємо щире сподівання, що висновок, який ліг в основу обґрунтування відхилення нашої пропозиції, має суто «технічний» характер внаслідок допущеної помилки через людський фактор. В протилежному випадку, вищезгадане рішення можна розцінювати не лише як повне ігнорування загально прийнятих принципів здійснення державних закупівель, а й як зневага до загально прийнятих цінностей та засад здорового глузду.
Направляючи Вам цього листа, будемо вдячні, якщо він не буде розглянутий упереджено (як це було зроблено з нашою пропозицією), а підняті у ньому питання не стануть на заваді завершення цієї процедури закупівлі все ж таки у відповідності до загальних принципів здійснення публічних закупівель, та й дозволить здійснити закупівлю потрібного закладу товару на засадах максимальної економії, прозорості та відкритості. Зі свого боку готові надати власні дослідження сенситометричних параметрів плівки, що виробляється нашим підприємством, а так само провести спільні лабораторні дослідження як на базі нашого підприємства, так і Вашого закладу.
У випадку ігнорування даного звернення, залишаємо за собою право звернутися до компетентних державних органів, в т.ч. що здійснюють захист економічної конкуренції, контроль за використанням бюджетних коштів тощо, та вдатися до заходів громадського впливу.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.06.2018 09:08
Вирішення:
Вимога не задоволена.
Статус вимоги:
Відхилено