-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
фарби
Завершена
380 565.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 1 000.00 UAH
мін. крок: 0.3% або 1 000.00 UAH
Період оскарження:
25.05.2018 16:15 - 07.06.2018 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
8edc8aa951c44662a9fb2c198e916dea
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-05-25-000661-b.c1
Назва:
Вимога
Вимога:
Прийняте рішення про оголошення Товариство з обмеженною відповідальністю "Промбудпостач" переможцем вважаємо необґрунтованим та передчасним, оскільки:
1. Детально ознайомившись з тендерною пропозицією оголошеного переможцем закупівлі учасника, встановлено, що подана учасником пропозиція не відповідає умовам закупівлі, оскільки:
Не подано тендерну пропозицію – Відповідно до п.1 розділу 3 Тендерної документації.
Не подано перекладу посвідченого нотаріально всіх копій документів, що подаються у складі тендерної пропозиції, а саме, наказу про призначення генерального директора та виписки із протоколу. – Відповідно до п.7, розділу 1 Тендерної документації «Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій, ніж українська мова, він повинен бути перекладений українською мовою та переклад (або справжність підпису перекладача) посвідчений нотаріально. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.»
Не подано жодного підписаного генеральним директором та завіреного печаткою документу та копії, адже всі печатки та підписи на поданих документах є скопійованими з інших документів, що видно неозброєним оком. – Відповідно до п.1 Розділу 3 Тендерної документації «Усі сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, а також відбитки печатки учасника». Відповідно до пп.7 п.2 розділу 5 Тендерної документації «За підроблення документів, печаток, штампів та бланків, збут чи використання підроблених документів, печаток, штампів, учасник процедури закупівлі несе кримінальну відповідальність згідно статті 358 Кримінального Кодексу України»
Відповідно до ст. 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації.
Відповідно до ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що виключними підставами дискваліфікації учасника є:
1. Учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону;
2. Учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
3. Наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;
4. Тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Отже, враховуючи вищевикладене, вимагаємо дискваліфікувати ТОВ «Промбудпостач», як учасника, тендерна пропозиція якого не відповідає умовам тендерної документації, як учасника, який не відповідає кваліфікаційним критеріям, та перейти до розгляду наступної пропозиції, яка вважається найбільш економічно вигідною.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.06.2018 12:20
Вирішення:
15 червня 2018 року в системі електронних закупівель до замовника надійшла вимога від учасника - ТОВ "Епіцентр К", Код ЄДРПОУ:32490244 – щодо прийнятого рішення про оголошення Товариства з обмеженною відповідальністю "Промбудпостач" переможцем необґрунтованим та передчасним. Згідно з вимогою UA-2018-05-25-000661-b.c1, управління освіти, фізичної культури та спорту Гайсинської районної державної адміністрації (далі – замовник) повідомляє наступне.
Замовник проводить процедуру закупівлі відкритих торгів щодо закупівлі - основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 44810000-1 – Фарби (фарби) (оголошення № - UA-2018-05-25-000661-b) - відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) (далі – Закон).
Закон України «Про публічні закупівлі» установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Згідно з Законом передбачено –
Абзац 1 частини 1 статті 28 - Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону;
Частина 4 статті 28 - Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель.
У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною;
Частина 6 статті 28 - за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з цим Законом;
Стаття 30 - Відхилення тендерних пропозицій
1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо:
1) учасник:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
2) переможець:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону;
3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
2. Інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель.
3. У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель;
Частина 1 статті 32 -
1. Рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником у день визначення переможця, та протягом одного дня після прийняття такого рішення замовник оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір та надсилає його переможцю. Усім іншим учасникам електронною системою закупівель автоматично надсилається повідомлення із зазначенням найменування та місцезнаходження переможця торгів.
Учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Аукціон завершився 11 червня 2018 о 15:36 год.
Відповідно до проведеного електронного аукціону, найбільш економічно вигідною пропозицією (за ціною) було визначено пропозицію учасника, Товариство з обмеженою відповідальністю "Промбудпостач" (код згідно з ЄДРПОУ - 24376460).
Замовник розглядав тендерну пропозицію в строки, передбачені чинним законодавством.
Щодо – «Не подано тендерну пропозицію – Відповідно до п.1 розділу 3 Тендерної документації.», повідомляємо наступне.
Замовником не було передбачено подання учасниками процедури закупівлі Тендерної форми пропозиції.
Згідно з умовами тендерної документації – «Тендерну пропозицію (за формою, зазначеною в Додатку 5 до цієї тендерної документації), приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону, переможець процедури закупівлі повинен надати (завантажити) в електронну систему закупівель замовнику у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір.», отже тільки переможець процедури закупівлі повинен був подавати Тендерну пропозицію за формою Додатку 5 до тендерної документації.
Щодо російської мови, повідомляємо наступне.
Згідно з Законом тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій.
Пункт 1 розділу ІІІ тендерної документації містить опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками в тендерних пропозиціях не призведе до відхилення їх пропозицій, це в тому числі технічні помилки та описки, несуттєві помилки, які за рішенням тендерного комітету не впливають на зміст тендерної пропозиції.
Отже, замовник, дотримуючись законодавства вцілому та принципів здійснення закупівель, встановлених статтею 3 Закону, самостійно приймає рішення про віднесення допущеної учасником помилки до формальної (несуттєвої) у відповідності до статті 11 Закону. Замовником в протоколі розгляду пропозиції від 15 червня 2018 року було прийнято колегіальне рішення про те, що учасником, Товариство з обмеженою відповідальністю "Промбудпостач" (код згідно з ЄДРПОУ - 24376460), було допущено помилки, які згідно з частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами), а також умов тендерної документації, визнано формальними (несуттєвими), допущення яких учасником не призведе до відхилення його пропозиції.
Щодо «печатки та підписи на поданих документах є скопійованими з інших документів», повідомляємо наступне.
Тендерною документацією замовника дійсно передбачено, що «За підроблення документів, печаток, штампів та бланків, збут чи використання підроблених документів, печаток, штампів, учасник процедури закупівлі несе кримінальну відповідальність згідно статті 358 Кримінального Кодексу України.», але повідомляємо Вас, в даному описаному Вами випадку не йде підроблення, а накладено печатки та підписи, але ще раз наголошуємо, що замовник може відхилити тендерну пропозицію тільки за підставами, наведеними в Законі та тендерній документації. Умовами тендерної документації не було передбачено відхилення за те, що скановані документи, які подаються у складі тендерної пропозиції, містять різні накладення, малюнки (наприклад, накладених підписів, печаток).
Отже, в замовника відсутні були підстави для відхилення тендерної пропозиції згідно з умовами тендерної документації та чинного законодавства.
Додатково повідомляємо, що, згідно з суттю вимоги, ТОВ "Епіцентр К" має право згідно з чинним законодавством подати скаргу тільки до органу Оскарження, а не до замовника.
Статус вимоги:
Не задоволено