-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Черевики зимові повсякденні робочі
Торги не відбулися
54 166 205.45
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 270 831.03 UAH
мін. крок: 0.5% або 270 831.03 UAH
Період оскарження:
19.04.2024 12:27 - 31.05.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на неправомірне визначення переможця
Номер:
e77f025e90df4d288198c17bb26cd5c5
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-04-19-005726-a.a1
Назва:
Скарга на неправомірне визначення переможця
Скарга:
28.06.2024 на веб-порталі Уповноваженого органу Замовником оприлюднено Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 100, відповідно до змісту якого Замовник вирішив:
- визначити переможцем ТОВ «Українська промислова компанія «Крок» учасника відкритих торгів на закупівлю Черевики зимові повсякденні робочі згідно з ДК 021:2015 18810000-0 Взуття різне, крім спортивного та захисного, UA-2024-04-19-005726-а та прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю (надалі – Рішення).
- оприлюднити в електронній системі закупівель рішення про визначення учасника ТОВ «Українська промислова компанія «Крок» переможцем процедури закупівлі та рішення про намір укласти договір про закупівлю.
Ознайомившись зі змістом Рішенням Скаржник вважає, що Замовником допущено порушення законодавства про публічні закупівлі та обрано переможцем ТОВ «УПК «КРОК» без наявності належних правових підстав, а тому є достатні підстави для скасування Рішення.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга до АМКУ.pdf 03.07.2024 11:36
- Скарга до АМКУ.pdf.asice 03.07.2024 11:36
- Лист щодо виявлення недостовірної інформації від 17.06.2024.pdf 03.07.2024 11:36
- Заява про вчинення кримінального порушення.pdf 03.07.2024 11:36
- виправлення.rar 03.07.2024 11:36
- Лист №1886-06 від ТОВ Валтекс до ДСНС (щодо не усунення недоліків) від 27.06.2024.pdf 03.07.2024 11:36
- sign.p7s 03.07.2024 11:37
- рішення від 05.07.2024 № 11656.pdf 05.07.2024 18:02
- інформація про перенесення розгляду скарги від 11.07.2024 №1114.pdf 11.07.2024 16:46
- інформація про перенесення розгляду скарги від 01.06.2023 №1160.pdf 18.07.2024 18:23
- Інформація про резолютивну частину рішення від 23.07.2024 № 12607.pdf 24.07.2024 13:35
- рішення від 23.07.2024 № 12607.pdf 25.07.2024 17:49
- Тендерна документація Черевики зимові повсякденні робочі Нова редакція від 20.05.2024.doc 09.07.2024 15:21
- Протокол УО 100.pdf 09.07.2024 15:21
- НС-394.pdf 09.07.2024 15:21
- Додаток_1_пріоритетна_потреба_УЗ_формений.pdf 09.07.2024 15:21
- Напрями.pdf 09.07.2024 15:21
- Лист відповідь АМКУ ЧЗПР.docx 09.07.2024 15:21
- Протокол до Листа.pdf 09.07.2024 15:21
- НГ-93.pdf 09.07.2024 15:21
- Лист УЗ до ДП Львівський науково-виробничий центр стандартизації.pdf 09.07.2024 15:21
- НС-477.pdf 09.07.2024 15:21
- Лист відповідь АМКУ ЧЗПР.pdf 09.07.2024 15:21
- Лист-відповідь ДП Львівський науково-виробничий центр стандартизації.pdf 09.07.2024 15:21
- Алгоритм_потреби.pdf(зі змінами) 09.07.2024 15:21
- Протокол УО 100.doc 09.07.2024 15:21
- НС-145.pdf(зі змінами) 09.07.2024 15:21
- Технічні вимоги до черевиків зимових повсякденних робочих.pdf 09.07.2024 15:21
- Алгоритм_системного_формування_потреби_додаток_з_правками.pdf 09.07.2024 15:21
- Протокол УО 118 .pdf 29.07.2024 17:25
Дата прийняття скарги до розгляду:
03.07.2024 12:14
Дата розгляду скарги:
11.07.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
05.07.2024 18:02
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
25.07.2024 17:50
Дата виконання рішення Замовником:
29.07.2024 17:25
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовником на виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 23.07.2024 № 12607-р/пк-пз скасовано рішення уповноваженої особи Замовника від 28.06.2024 № 100 про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "Українська промислова компанія “Крок” переможцем процедури закупівлі — “Черевики зимові повсякденні робочі”, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-04-19-005726-a.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
e5f3b72c95c1419692197f5424ea1147
Заголовок пункту скарги:
Невідповідність переможця кваліфікаційним критеріям
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
25.06.2024 Замовник в електронній системі закупівель розмістив вимогу про усунення невідповідностей у пропозиції ТОВ «УПК «КРОК».
Скаржник звертає увагу, що ТОВ «УПК «КРОК» не усунув недоліки тендерної пропозиції відповідно вимог Тендерної документації та чинного законодавства України, з огляду на наступне.
2.1. Відповідно до змісту повідомлення про усунення невідповідностей, замовник зазначив наступне: «Наданий Учасником документ “Довідка про МТБ.pdf” має наступні невідповідності: - не містить інформації щодо наявності технологічних процесів, необхідних для виконання договору; - не містить інформації щодо транспортних засобів, які будуть залучені для виконання договору, в тому числі свідоцтво (-а) про реєстрацію транспортних засобів. Просимо привести у відповідності до вимог додатку 2 тендерної документації.»
2.1.1. На виконання вимоги в частині наявності транспортних засобів ТОВ «УПК «КРОК» надано:
- свідоцтва про реєстрацію 2 транспортні засобів, власником яких є Калаур К.С.;
- договір транспортного експедирування № з-212805/1 від 28.05.2021, укладений з ФОП Калаур К.С.
- довідку ТОВ «НВП «КРОУ» про продовження строку дії договір транспортного експедирування № З-212805/1 від 28.05.2021.
- оновлену довідку про наявність матеріально-технічної бази, обладнання та технологій.
Скаржник звертає увагу, що оновлена довідка про наявність матеріально-технічної бази, обладнання та технологій не відповідає вимогам п.1 Додатку 2 до Тендерної документації.
Відповідно до п.1 Додатку 2, довідка повинна бути, складена на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за формою наведеною нижче (*у формі таблиці), за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника, завірена печаткою (у разі її використання), з інформацією про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій для постачання товару за предметом закупівлі.
Запропонована Замовником форма довідки передбачає надання інформації про:
- найменування обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
- кількість8
- виробник/марка*
- правову підставу володіння (власне або орендоване, лізинг, надання послуг техніки, тощо (дата та № договору).
Надана ТОВ «УПК «КРОК» оновлена довідка про наявність матеріально-технічної бази, обладнання та технологій, всупереч вимогам Тендерної документації, не містить інформації про найменування транспортних засобів, їх кількість, виробника/модель.
Оновлена довідка містить лише інформацію про те, що «Товариство з обмеженою відповідальністю «Українська промислова компанія «КРОК» має договір транспортного експедирування з ФОП Калаур К. С. №З-2128-08/1 від 28.05.2021 року щодо надання послуг з перевезення відправлень товару.»
Вказане формулювання не відповідає вимогам щодо форми і змісту довідки, наведеним у п.1 Додатку 2.
2.1.2. На виконання вимоги в частині наявності технологій ТОВ «УПК «КРОК» надано оновлену довідку про наявність матеріально-технічної бази, обладнання та технологій.
Відповідно до змісту довідки, остання не містить жодної інформації у п. 3 (таблиці), як це вимагалось у п.1 Додатку 2.
Замість того, ТОВ «УПК «КРОК» повідомив, що «при виробництві продукції застосовуються сучасні технологічні процеси виробництва взуття, які в повній мірі забезпечують відповідність продукції діючим нормам та стандартам в Україні. Взуття, яке пропонується, повністю відповідає вимогам технічних та функціональних характеристик, відповідно до Тендерної документації. Технологічні процеси виробництва є комерційною таємницею підприємства і оприлюдненню не підлягають.»
ТОВ «ВАЛТЕКС» звертає увагу, що інформація про наявні технології та технологічні процеси не є комерційною таємницею.
Постановою КабМіну від 09.08.1993 р. № 611 «Про перелік відомостей, що не становлять комерційної таємниці» визначено, що комерційну таємницю не становлять відомості, що відповідно до чинного законодавства підлягають оголошенню. Підприємства зобов'язані подавати перелічені у цій постанові відомості органам державної виконавчої влади, контролюючим і правоохоронним органам, іншим юридичним особам відповідно до чинного законодавства, за їх вимогою.
В свою чергу, згідно ч.1-2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Щонайменше, відповідно до технічних вимог до предмета закупівлі, черевики повинні виготовлятися за типовою технологією виробництва взуття литтєвого методу кріплення підошви. ТОВ «УПК «КРОК» у довідці не зазначено про наявність технологією виробництва взуття литтєвого методу кріплення підошви.
Згідно з абз. 7 п. 44 Постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 цих особливостей.
В свою чергу, Згідно з п. 40 Постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178, не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна, у тому числі інформація, що містить персональні дані. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей.
Отже, інформація про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, зокрема про наявність відповідних технологічних процесів, не може бути комерційною таємницею.
Аналогічної позиції щодо неможливості надання часу на усунення недоліків (у разі не зазначення виробника Товару) дотримується і Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. До прикладу у рішенні від рішення від 15.05.2024 №8602 (UA-2024-04-08-012762-a), від 12.12.2023 № 19987 (UA-2023-11-10-008001-a).
Таким чином, ТОВ «УПК «КРОК» не усунув невідповідності своєї тендерної пропозиції відповідно до умов Тендерної документації та чинного законодавства України.
Відповідно до абз. 3 п. 43 Постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178, Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Відповідно до п. 3 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» та п. 44 Постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178, замовник відхиляє пропозицію, у разі якщо учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Таким чином, пропозиція ТОВ «УПК «КРОК» мала бути відхилена Замовником.
Скаржник звертає увагу, що ТОВ «УПК «КРОК» не усунув недоліки тендерної пропозиції відповідно вимог Тендерної документації та чинного законодавства України, з огляду на наступне.
2.1. Відповідно до змісту повідомлення про усунення невідповідностей, замовник зазначив наступне: «Наданий Учасником документ “Довідка про МТБ.pdf” має наступні невідповідності: - не містить інформації щодо наявності технологічних процесів, необхідних для виконання договору; - не містить інформації щодо транспортних засобів, які будуть залучені для виконання договору, в тому числі свідоцтво (-а) про реєстрацію транспортних засобів. Просимо привести у відповідності до вимог додатку 2 тендерної документації.»
2.1.1. На виконання вимоги в частині наявності транспортних засобів ТОВ «УПК «КРОК» надано:
- свідоцтва про реєстрацію 2 транспортні засобів, власником яких є Калаур К.С.;
- договір транспортного експедирування № з-212805/1 від 28.05.2021, укладений з ФОП Калаур К.С.
- довідку ТОВ «НВП «КРОУ» про продовження строку дії договір транспортного експедирування № З-212805/1 від 28.05.2021.
- оновлену довідку про наявність матеріально-технічної бази, обладнання та технологій.
Скаржник звертає увагу, що оновлена довідка про наявність матеріально-технічної бази, обладнання та технологій не відповідає вимогам п.1 Додатку 2 до Тендерної документації.
Відповідно до п.1 Додатку 2, довідка повинна бути, складена на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за формою наведеною нижче (*у формі таблиці), за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника, завірена печаткою (у разі її використання), з інформацією про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій для постачання товару за предметом закупівлі.
Запропонована Замовником форма довідки передбачає надання інформації про:
- найменування обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
- кількість8
- виробник/марка*
- правову підставу володіння (власне або орендоване, лізинг, надання послуг техніки, тощо (дата та № договору).
Надана ТОВ «УПК «КРОК» оновлена довідка про наявність матеріально-технічної бази, обладнання та технологій, всупереч вимогам Тендерної документації, не містить інформації про найменування транспортних засобів, їх кількість, виробника/модель.
Оновлена довідка містить лише інформацію про те, що «Товариство з обмеженою відповідальністю «Українська промислова компанія «КРОК» має договір транспортного експедирування з ФОП Калаур К. С. №З-2128-08/1 від 28.05.2021 року щодо надання послуг з перевезення відправлень товару.»
Вказане формулювання не відповідає вимогам щодо форми і змісту довідки, наведеним у п.1 Додатку 2.
2.1.2. На виконання вимоги в частині наявності технологій ТОВ «УПК «КРОК» надано оновлену довідку про наявність матеріально-технічної бази, обладнання та технологій.
Відповідно до змісту довідки, остання не містить жодної інформації у п. 3 (таблиці), як це вимагалось у п.1 Додатку 2.
Замість того, ТОВ «УПК «КРОК» повідомив, що «при виробництві продукції застосовуються сучасні технологічні процеси виробництва взуття, які в повній мірі забезпечують відповідність продукції діючим нормам та стандартам в Україні. Взуття, яке пропонується, повністю відповідає вимогам технічних та функціональних характеристик, відповідно до Тендерної документації. Технологічні процеси виробництва є комерційною таємницею підприємства і оприлюдненню не підлягають.»
ТОВ «ВАЛТЕКС» звертає увагу, що інформація про наявні технології та технологічні процеси не є комерційною таємницею.
Постановою КабМіну від 09.08.1993 р. № 611 «Про перелік відомостей, що не становлять комерційної таємниці» визначено, що комерційну таємницю не становлять відомості, що відповідно до чинного законодавства підлягають оголошенню. Підприємства зобов'язані подавати перелічені у цій постанові відомості органам державної виконавчої влади, контролюючим і правоохоронним органам, іншим юридичним особам відповідно до чинного законодавства, за їх вимогою.
В свою чергу, згідно ч.1-2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Щонайменше, відповідно до технічних вимог до предмета закупівлі, черевики повинні виготовлятися за типовою технологією виробництва взуття литтєвого методу кріплення підошви. ТОВ «УПК «КРОК» у довідці не зазначено про наявність технологією виробництва взуття литтєвого методу кріплення підошви.
Згідно з абз. 7 п. 44 Постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 цих особливостей.
В свою чергу, Згідно з п. 40 Постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178, не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна, у тому числі інформація, що містить персональні дані. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей.
Отже, інформація про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, зокрема про наявність відповідних технологічних процесів, не може бути комерційною таємницею.
Аналогічної позиції щодо неможливості надання часу на усунення недоліків (у разі не зазначення виробника Товару) дотримується і Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. До прикладу у рішенні від рішення від 15.05.2024 №8602 (UA-2024-04-08-012762-a), від 12.12.2023 № 19987 (UA-2023-11-10-008001-a).
Таким чином, ТОВ «УПК «КРОК» не усунув невідповідності своєї тендерної пропозиції відповідно до умов Тендерної документації та чинного законодавства України.
Відповідно до абз. 3 п. 43 Постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178, Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Відповідно до п. 3 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» та п. 44 Постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178, замовник відхиляє пропозицію, у разі якщо учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Таким чином, пропозиція ТОВ «УПК «КРОК» мала бути відхилена Замовником.
×
-
Назва доказу:
документи ТОВ "УПК "Крок" на усунення невідповідностей
-
Повʼязаний документ:
виправлення.rar
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
ТОВ «УПК «КРОК» не усунув невідповідності своєї тендерної пропозиції відповідно до умов Тендерної документації та чинного законодавства України
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
780aebbf9fa84ad9b3a2f65875eaed4d
Заголовок пункту скарги:
Невідповідність пропозиції переможця технічній специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до змісту повідомлення про усунення невідповідностей Замовник зазначив наступне: «Просимо надати уточнення щодо методики проведення випробувань на відповідність пунктам 2 - 4 таблиці 22, та пунктам 1 та 3 таблиці 17 додатку 3 тендерної документації, а саме: - показники “Діаметр, мм”, “Довжина, мм”, “Розривне навантаження, Н” шнурка синтетичного (зразок №386/14-Л, зазначений в протоколі випробувань №386-Л/24 від 14.05.2024 р.); - показники “Сировинний склад: поліестер, %”, “Товщина,мм” нетканого матеріалу для дублювання (зразок №386/9-Л, зазначений в протоколі випробувань №386-Л/24 від 14.05.2024 р.).
На виконання вимоги про усунення невідповідностей учасником надано той ж самий протокол № 386-Л/24 від 14.05.2024 р., який був наданий учасником первинно 02.06.2024 під час подання пропозиції.
Проте, з метою усунення невідповідностей, ТОВ «УПК «КРОК» було підмінено сторінку 5/5 у протоколі № 386-Л/24 від 14.05.2024 р. Вказане є порушенням норм кримінального законодавства.
Скаржник звертає увагу, що нова сторінка 5/5 містить очевидно нові зразки матеріалів, аніж ті, які були дослідженні та випробувані 14.05.2024 р.,
Особливо це помітно щодо зразку фольгованого матеріалу, де під зразком ще з’явився додатковий напис ГОСТ 16218-5, який не видно на первинному протоколі.
Сторінка 5/5 протоколу № 386-Л/24 від 14.05.2024 р завантажена в систему Прозоро 02.06.2024 Сторінка 5/5 протоколу № 386-Л/24 від 14.05.2024 р завантажена в систему Прозоро 26.06.2024
матеріал типу «Неопрен»
текстильна петля шириною 10 мм
текстильна петля шириною 15 мм
шнурок синтетичний,
фольгований матеріал,
Крім того, обґрунтовані сумніви викликає підпис Р. Жаркова на сторінці 5/5 протоколу, який суттєво відрізняється від підписів останнього на оригінальних сторінках.
Сторінка 5/5 протоколу № 386-Л/24 від 14.05.2024
завантажена в систему Прозоро 02.06.2024 Сторінка 5/5 протоколу № 386-Л/24 від 14.05.2024
завантажена в систему Прозоро 26.06.2024
Неналежним усуненням недоліків тендерної пропозиції є і той факт, що з метою уточнення інформаціях про методи випробування на устілку вкладу, ТОВ «УПК «КРОК» просто відірвав опломбований зразок матеріалу від протоколу випробувань.
Наголошуємо, що надання у складі пропозиції недостовірної інформації є самостійною обов’язковою підставою для відхилення пропозиції учасника, відповідно до вимог Тендерної документації та пп. 1 п. 44 Постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178.
Слід зазначити, що надання недостовірної інформації під час усунення невідповідностей є вже другим випадком в межах Закупівлі.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «УПК «КРОК» завантажені Протокол випробувань №1029-Л вiд 20.05.2024 та Висновок наукової санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність санітарному законодавству №2024/04/2095 від 06.05.2024, що містять недостовірну інформацію.
У змісті останніх зазначено, що виробником матеріал типу «Ева» є Скаржник.
Проте, звертаємо увагу, що Скаржник не є виробником жодних матеріалів для взуття.
Скаржник натомість, спеціалізується на виробництві взуття спеціального призначення. Для цього – закуповує матеріали українських та іноземних виробників. Зокрема, для своїх виробів Скаржник імпортує матеріал типу «Ева» з Туреччини, виробником якого є VEFA GRUP KIMYA TEKS.SAN.IÇ VE DISTIC.LTD.STI., Туреччина. Про що, у складі пропозиції було надано протокол випробувань.
Відтак, ТОВ «УПК «КРОК» у складі пропозиції зазначено недостовірну інформацію щодо матеріалу, з якого начебто виготовлений предмет закупівлі.
Вказане ставить під сумнів і достовірність результатів лабораторних випробувань та відповідність виробу вимогам технічної специфікації замовника.
Про наявність вищенаведеної недостовірної інформації Замовник був повідомлений листом від 17.06.2024 (вхідний номер замовника 76/2171).
Скаржником також 18.06.2024 подано заяву до правоохоронних органів про вчинення кримінального правопорушення – службового підроблення з метою заволодіння бюджетними коштами ДСНС України в сумі 48 437 004,00 грн.
Пунктом 3 Розділу «Подання та розкриття тендерної пропозиції» Тендерної документації, визначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей.
Відповідно до п. 42 Постанови від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова), у разі отримання достовірної інформації про факт зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі.
Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів (п. 44 Постанови).
За таких умов, після звернення Скаржника з листом про виявлення недостовірної інформації щодо того, що Скаржник не є виробником матеріалів, запропоновав ТОВ «УПК «КРОК» Замовником також безпідставно було надано ТОВ «УПК «КРОК» час для усунення недоліків поданої пропозиції.
На виконання вимоги про усунення невідповідностей учасником надано той ж самий протокол № 386-Л/24 від 14.05.2024 р., який був наданий учасником первинно 02.06.2024 під час подання пропозиції.
Проте, з метою усунення невідповідностей, ТОВ «УПК «КРОК» було підмінено сторінку 5/5 у протоколі № 386-Л/24 від 14.05.2024 р. Вказане є порушенням норм кримінального законодавства.
Скаржник звертає увагу, що нова сторінка 5/5 містить очевидно нові зразки матеріалів, аніж ті, які були дослідженні та випробувані 14.05.2024 р.,
Особливо це помітно щодо зразку фольгованого матеріалу, де під зразком ще з’явився додатковий напис ГОСТ 16218-5, який не видно на первинному протоколі.
Сторінка 5/5 протоколу № 386-Л/24 від 14.05.2024 р завантажена в систему Прозоро 02.06.2024 Сторінка 5/5 протоколу № 386-Л/24 від 14.05.2024 р завантажена в систему Прозоро 26.06.2024
матеріал типу «Неопрен»
текстильна петля шириною 10 мм
текстильна петля шириною 15 мм
шнурок синтетичний,
фольгований матеріал,
Крім того, обґрунтовані сумніви викликає підпис Р. Жаркова на сторінці 5/5 протоколу, який суттєво відрізняється від підписів останнього на оригінальних сторінках.
Сторінка 5/5 протоколу № 386-Л/24 від 14.05.2024
завантажена в систему Прозоро 02.06.2024 Сторінка 5/5 протоколу № 386-Л/24 від 14.05.2024
завантажена в систему Прозоро 26.06.2024
Неналежним усуненням недоліків тендерної пропозиції є і той факт, що з метою уточнення інформаціях про методи випробування на устілку вкладу, ТОВ «УПК «КРОК» просто відірвав опломбований зразок матеріалу від протоколу випробувань.
Наголошуємо, що надання у складі пропозиції недостовірної інформації є самостійною обов’язковою підставою для відхилення пропозиції учасника, відповідно до вимог Тендерної документації та пп. 1 п. 44 Постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178.
Слід зазначити, що надання недостовірної інформації під час усунення невідповідностей є вже другим випадком в межах Закупівлі.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «УПК «КРОК» завантажені Протокол випробувань №1029-Л вiд 20.05.2024 та Висновок наукової санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність санітарному законодавству №2024/04/2095 від 06.05.2024, що містять недостовірну інформацію.
У змісті останніх зазначено, що виробником матеріал типу «Ева» є Скаржник.
Проте, звертаємо увагу, що Скаржник не є виробником жодних матеріалів для взуття.
Скаржник натомість, спеціалізується на виробництві взуття спеціального призначення. Для цього – закуповує матеріали українських та іноземних виробників. Зокрема, для своїх виробів Скаржник імпортує матеріал типу «Ева» з Туреччини, виробником якого є VEFA GRUP KIMYA TEKS.SAN.IÇ VE DISTIC.LTD.STI., Туреччина. Про що, у складі пропозиції було надано протокол випробувань.
Відтак, ТОВ «УПК «КРОК» у складі пропозиції зазначено недостовірну інформацію щодо матеріалу, з якого начебто виготовлений предмет закупівлі.
Вказане ставить під сумнів і достовірність результатів лабораторних випробувань та відповідність виробу вимогам технічної специфікації замовника.
Про наявність вищенаведеної недостовірної інформації Замовник був повідомлений листом від 17.06.2024 (вхідний номер замовника 76/2171).
Скаржником також 18.06.2024 подано заяву до правоохоронних органів про вчинення кримінального правопорушення – службового підроблення з метою заволодіння бюджетними коштами ДСНС України в сумі 48 437 004,00 грн.
Пунктом 3 Розділу «Подання та розкриття тендерної пропозиції» Тендерної документації, визначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей.
Відповідно до п. 42 Постанови від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова), у разі отримання достовірної інформації про факт зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі.
Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів (п. 44 Постанови).
За таких умов, після звернення Скаржника з листом про виявлення недостовірної інформації щодо того, що Скаржник не є виробником матеріалів, запропоновав ТОВ «УПК «КРОК» Замовником також безпідставно було надано ТОВ «УПК «КРОК» час для усунення недоліків поданої пропозиції.
×
-
Назва доказу:
документи ТОВ "УПК "Крок" на усунення невідповідностей
-
Повʼязаний документ:
виправлення.rar
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
«УПК «КРОК»: - зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів; - не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції; - не надав документи про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).