• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

“Універсальний 20 футовий контейнер Тип 1”

Закупівля товару “Універсальний 20 футовий контейнер Тип 1”. Для виконання умов договору постачальнику надається давальницька сировина – 20 футовий контейнер серійного виробництва (ДСТУ ISO 668:2015), більш детальна інформація наведена в проєкті договору Додаток до тендерної документації.

Завершена

35 200 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 211 200.00 UAH
Період оскарження: 19.04.2024 11:41 - 26.04.2024 00:00
Вимога
Є відповідь

Оскаження

Номер: 5848e1b99c734b3c9067d3ff91c8638a
Ідентифікатор запиту: UA-2024-04-19-004346-a.a1
Назва: Оскаження
Вимога:
Відповідно пункту 31 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Відповідно до пункту 54 постанови Кабінету Міністрів України «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 1178 від 12.10.2022 (далі – Особливості) Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів. У разі внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель, а саме - в оголошенні про проведення відкритих торгів таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів. Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у новій редакції зазначених документації та/або оголошення додатково до їх попередньої редакції. Замовник разом із змінами до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення. Разом з тим, 19 квітня 2024 року Замовником в електронній системі закупівель було оприлюднено тендерну документацію по процедурі ВІДКРИТІ ТОРГИ (з особливостями) на закупівлю товару: “Універсальний 20 футовий контейнер Тип 1” (за ДК 021:2015 код 44211100-3 (модульні та переносні споруди) затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Західного управління замовника робіт Ігорем Шестопалом від 18 квітня 2024 року №48. 23 квітня 2024 року в електронній системі закупівель опубліковано тендерну документацію по процедурі ВІДКРИТІ ТОРГИ (з особливостями) на закупівлю товару: “Універсальний 20 футовий контейнер Тип 1” (за ДК 021:2015 код 44211100-3 (модульні та переносні споруди) затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Західного управління замовника робіт Ігорем Шестопалом від 19 квітня 2024 року №48, та перелік змін, що вносяться. При внесенні змін до тендерної документації Замовником були допущені наступні порушення: Відповідно до пункту 54 Особливостей, зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення. Зміни до тендерної документації затверджені протоколом уповноваженої особи Замовника від 19 квітня 2024 року, а в електронній системі закупівель тендерну документацію в новій редакції та перелік змін до тендерної документації оприлюднено 23 квітня 2024 року (через три календарні дні), таким чином Замовником були порушені строки публікації тендерної документації в новій редакції зазначені в пункті 54 Особливостей. Разом з тим, відповідно до пункту 1 Розділу 4 тендерної документації затвердженої протоколом уповноваженої особи Замовника від 18 квітня 2024 року №48 «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій — 27 квітня 2024 року». При внесенні змін до тендерної документації протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 19 квітня 2024 року №48, кінцевий строк подання тендерної пропозиції відповідно до пункту 1 Розділу 4 тендерної документації зазначено 27 квітня 2024 року, однак в оголошенні оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель зазначено, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 29 квітня 2024. Відповідно до пункту 54 Особливостей Замовник був зобов’язаний внести зміни в тендерну документацію в частині пункту 1 Розділу 4 тендерної документації та зазначити інформацію про кінцевий строк подання тендерної пропозиції відповідно до інформації зазначеної в оголошенні про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель а також зазначити це в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зважаючи на викладене Замовник зобов’язаний відмінити Закупівлю на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей, а саме через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учаснику дякуємо Вам за вашу увагу до закупівлі. Так на сьогоднішній день, в умовах воєнного стану, замовники здійснюють свою діяльність відповідно до Постанови № 1178 та враховують вимоги Закону «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). Важливо відзначити, що Закон визначає дві основні підстави, за якими замовник може самостійно скасувати тендер: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг; неможливість усунення порушень, що виникли через порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з детальним описом таких порушень, які неможливо виправити. Також додатково, частиною 5 статті 32 Закону передбачено ще дві підстави, за якими замовник може визнати тендер таким, що не відбувся: якщо здійснення закупівлі стало неможливим через дію непереборної сили; з метою скорочення видатків на проведення закупівлі товарів, робіт чи послуг. Так учасник стверджує, що наявні підстави для скасування Закупівлі на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей, а саме через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, що нібито при застосуванні пункт 54 Особливостей Замовником При внесенні змін до тендерної документації Замовником були допущені порушення. Твердження що при внесенні змін до тендерної документації Замовником були допущені наступні порушення: Твердження 1 «Відповідно до пункту 54 Особливостей, зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення. Зміни до тендерної документації затверджені протоколом уповноваженої особи Замовника від 19 квітня 2024 року, а в електронній системі закупівель тендерну документацію в новій редакції та перелік змін до тендерної документації оприлюднено 23 квітня 2024 року (через три календарні дні), таким чином Замовником були порушені строки публікації тендерної документації в новій редакції зазначені в пункті 54 Особливостей.» Саме так зміни було внесені до тендерної документації 23 квітня 2024 року, дата змін 23.04.2024, публікація переліку змін, які вносяться до тендерної документації та тендерну документацію зі змінами датовано електронною системою закупівель 14.22 год 23.04.2024, жодного протоколу про внесення змін від 19 квітня 2024 року в електронній системі закупівель не публікувалося, тендерна документація як того вимагає законодавство була опублікована в новій редакції зі змінами, що чітко відображено в електронній системі закупівель. А отже відповідно до вище наведеного звинувачення Замовника про якісь порушення строків публікацій є надуманими та безпідставними. Твердження 2 «Разом з тим, відповідно до пункту 1 Розділу 4 тендерної документації затвердженої протоколом уповноваженої особи Замовника від 18 квітня 2024 року №48 «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій — 27 квітня 2024 року». При внесенні змін до тендерної документації протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 19 квітня 2024 року №48, кінцевий строк подання тендерної пропозиції відповідно до пункту 1 Розділу 4 тендерної документації зазначено 27 квітня 2024 року, однак в оголошенні оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель зазначено, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 29 квітня 2024.» Відповідно до пункту 54 Особливостей Замовник був зобов’язаний внести зміни в тендерну документацію в частині пункту 1 Розділу 4 тендерної документації та зазначити інформацію про кінцевий строк подання тендерної пропозиції відповідно до інформації зазначеної в оголошенні про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель а також зазначити це в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться.» Відповідно до вище наведеного слід зазначити, що у відповідності до абзацу третього пункту 54 Особливостей у разі внесення змін до тендерної документації замовник продовжує строк для подання тендерних пропозицій в електронній системі закупівель, а саме в оголошенні про проведення відкритих торгів, таким чином, щоб з моменту внесення змін до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше 4 днів. Підкреслюємо, що йдеться саме про календарні дні а не робочі та про час в електронній системі закупівель. В даному випадку замовником було чітко виконано вимоги абзацу 3 п. 54 Особливостей, так в електронній системі закупівель було продовжено строк для подання тендерних пропозицій не менше, як на 4 дні. Відповідно до вище наведеного підстави для скасування закупівлі на які посилається ТОВ "ВДМ КОМПАНІ" є надуманими та не обґрунтованими. Проте учасник може оскаржити рішення замовника днів з дати, коли замовник оприлюднив рішення про визначення переможця процедури закупівлі в ЕСЗ. Рішення органу оскарження замовники та особи, яких вони стосуються, зобов’язані виконувати (п. 22 ст. 18 Закону № 922 та п. 64 Особливостей). Тож замовник може скасувати своє рішення на кваліфікацію, лише якщо орган оскарження задовольнить скаргу учасника.
Статус вимоги: Відхилено