-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 – 45332200-5 - Водопровідні роботи «Послуги з укладання трубопроводу із поліетиленових труб Д=200 мм за допомогою установки горизонтально-спрямованого буріння (ГНБ) по вул. 8 Березня, м. Кролевець, Конотопського р-ну, Сумської обл.»
Закупівля здійснюється в зв'язку з наявною потребою у відповідності до положень Особливостей здійснення Публічних закупівель, товарів, робіт і послуг для замовників передбачених Законом України "Про публічні закупівлі" на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені Постановою КМУ від 12.10.2022 р. №1178
Завершена
1 652 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 33 040.00 UAH
мін. крок: 2% або 33 040.00 UAH
Період оскарження:
19.04.2024 10:18 - 26.04.2024 00:00
Вимога
Є відповідь
2. Скасувати Протокол засідання тендерного комітету № 11 від 08.05.2024 року
Номер:
42b523ff79474c7f98edd57edfa3a429
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-04-19-002156-a.a2
Назва:
2. Скасувати Протокол засідання тендерного комітету № 11 від 08.05.2024 року
Вимога:
Вих. № 1
від «10» травня 2024 року
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КРОЛЕВЕЦЬВОДОКАНАЛ»,
місцезнаходження: 41300, Сумська область, Конотопський район, місто Кролевець, вулиця Шевченка , будинок 16,
Код ЄДРПОУ: 33538957,
електронна адреса: krolwater@ukr.net,
контактна особа: Зінченко Богдан Юрійович,
засіб зв’язку: 05453) 9-52-71, факс (05453) 9-55-44,
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПЕЦІНЖИНІРИНГ-ПОСТАЧ»,
юридична адреса: Україна, 08205, Київська обл., м. Ірпінь, вул. Лісова, буд. 2П, кв. 26,
код ЄДРПОУ: 32869796,
електронна адреса: sipinj22@gmail.com,
засіб зв’язку: (067) 578-59-94,
контактна особа: Покровська Людмила Олександрівна,
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2024-04-19-002156-a
ID 092cb0f4fc0e4247bb564a4fcb110461
Процедура закупівлі оголошена 19.04.2024 року
СКАРГА
на Протокольне рішення (Протокол) уповноваженої особи Замовника
№ 11 від 08.05.2024 року
Назва предмета закупівлі:
ДК 021:2015 – 45332200-5 - Водопровідні роботи «Послуги з укладання трубопроводу із поліетиленових труб Д=200 мм за допомогою установки горизонтально-спрямованого буріння (ГНБ) по вул. 8 Березня, м. Кролевець, Конотопського р-ну, Сумської обл.».
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41300, Україна, Сумська область, Конотопський район, місто Кролевець, вулиця 8 Березня.
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.06.2024 року.
Відповідно до інформації розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу (dzo.com.ua), Змовником - Комунальним підприємством «КРОЛЕВЕЦЬВОДОКАНАЛ» (надалі-Замовник) проводиться процедура закупівлі – відкриті торги з особливостями, вид предмета закупівлі – закупівля робіт, ДК 021:2015 – 45332200-5 - Водопровідні роботи «Послуги з укладання трубопроводу із поліетиленових труб Д=200 мм за допомогою установки горизонтально-спрямованого буріння (ГНБ) по вул. 8 Березня, м. Кролевець, Конотопського р-ну, Сумської обл.», (надалі – Процедура закупівлі).
Відповідно до реєстру розгляду тендерних пропозицій від 30 квітня 2024 року до електронного аукціону допущено тендерні пропозиції наступних учасників Процедури закупівлі.
Найменування учасника Код згідно з ЄДРПОУ учасника
ФОП Вельбой А.М. 2721203035
ПП «МОНТАЖНА КОМПАНІЯ «МЕГАТЕХ» 41972777
ТОВ «СПЕЦІНЖИНІРИНГ-ПОСТАЧ» 32869796
Згідно із ЗУ «Про публічні закупівлі», оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених Замовником у Тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. У разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, проводиться оцінка лише тих тендерних пропозицій, що не були відхилені згідно з цим Законом.
Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 №1178, після оцінки пропозицій, Замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам Тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Відповідно до проведеного електронного аукціону найбільш економічно вигідною пропозицією (за ціною) визначено пропозицію, подану Учасником ТОВ «СПЕЦІНЖИНІРИНГ-ПОСТАЧ» - 1486 876,80 грн. з ПДВ (Один мільйон чотириста вісімдесят шість тисяч вісімсот сімдесят шість гривень, 80 коп.).
Під час детального розгляду пропозиції Замовником встановлено, що Тендерна пропозиція ТОВ «СПЕЦІНЖИНІРИНГ-ПОСТАЧ», начебто не відповідає умовам тендерної документації, а саме:
Замовник стверджує, що «Учасник надав в складі своєї Тендерної пропозиції зокрема наступні документи:
- Вих. № 9 від 28.04.2024 р. «9. Згода з умовами проекту договору»;
- Договірна ціна.pdf;
- Локальний кошторис.pdf.
Відповідно до вимог ст. 2 Закону, Тендерна документація Замовника повинна містити визначені Законом відомості, зокрема п. 8 ч. 2 даної статті Закону містить вимогу про обов’язкову присутність в документації Замовника проекту Договору про Закупівлю.
Відповідно чого, тендерна документація Замовника включала в себе проект договору про закупівлю послуг (Додаток 4). Згідно п. 1.3. даного проекту Договору визначено, що вартість, характер та об’єм надання послуг визначається Договірною ціною (Додаток 1), Локальним кошторисом (Додаток 2) та Підсумковою відомістю ресурсів (Додаток 3), які є невід’ємною частиною Договору та повинні бути складені відповідно до КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281. Дана кошторисна документація повинна бути складена Виконавцем послуг та долучена до договору.
Згідно розділу 4 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для Учасників — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців) Додатку 2 тендерної документації, Учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції Згоду з умовами проекту договору про надання послуг, викладену в довільній формі та підписану уповноваженою особою Учасника і скріплену печаткою (за наявності).
Крім цього, Учасник повинен крім такої згоди, враховуючи п. 1.3. проекту договору про закупівлю послуг та вимоги «Настанови з визначення вартості будівництва» скласти та надати в складі своєї тендерної пропозиції Договірну ціну, Локальний кошторис та Підсумкову відомість ресурсів для їх розгляду та співставлення з технічними вимогами та заявленими обсягами предмету Закупівлі (Додаток 3 тендерної документації).
Проте, Замовником встановлено, що у складі тендерної пропозиції Учасника - ТОВ «СПЕЦІНЖИНІРИНГ-ПОСТАЧ» відсутній Додаток №3 до Договору про закупівлю послуг, а саме: Підсумкова відомість ресурсів, який є суттєвим документом, без якого Замовнику не можливо досконало звірити подані розрахунки обсягів ресурсів та послуг Учасника з заявленими обсягами та ресурсами Замовника, викладеними в Додатку з тендерної документації (інформація про технічні вимоги предмету Закупівлі). Відсутність даного документа виключає змогу Замовника зрозуміти як робилися розрахунки Учасником його тендерної пропозиції, які витрати праці, які будівельні машини будуть задіяні згідно його пропозиції та які матеріали входять в його пропозицію, враховуючи той факт, що основний будівельний матеріал надається Замовником.
Враховуючи вищезазначене, згідно з проведеним розглядом тендерної пропозиції Учасника на відповідність її вимогам тендерної документації, Замовником встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ «СПЕЦІНЖИНІРИНГ-ПОСТАЧ» не відповідає вимогам тендерної документації та додаткам до неї, у т. ч. щодо предмета закупівлі, та потребам Замовника».
ТОВ «СПЕЦІНЖИНІРИНГ- ПОСТАЧ» не може погодитися з доводами Замовника, оскільки згідно розділу 4 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства» Додатку 2 Тендерної документації, Учасник повинен надати у складі своєї Тендерної пропозиції тільки «Згоду з умовами проекту договору про надання послуг», викладену в довільній формі.
ТОВ «СПЕЦІНЖИНІРИНГ- ПОСТАЧ» виконало дану вимогу Замовника та надало до складу своєї Тендерної пропозиції вищенаведену згоду в довільній формі. Хочемо звернути увагу, що надання «Підсумкової відомості ресурсів», як зазначив Замовник при відхиленні Пропозиції розділом 4 Додатку 2 Тендерної документації не вимагалося.
Що стосується тверджень Замовника, що Учасник повинен крім такої згоди, врахувати п. 1.3. проекту Договору про закупівлю послуг та вимоги «Настанови з визначення вартості будівництва», скласти та надати в складі своєї Тендерної пропозиції Договірну ціну, Локальний кошторис та Підсумкову відомість ресурсів для їх розгляду та співставлення з технічними вимогами та заявленими обсягами предмету Закупівлі (Додаток 3 Тендерної документації).
ТОВ «СПЕЦІНЖИНІРИНГ- ПОСТАЧ» хоче зазначити, що жодним додатком до Тендерної документації, а не самою Тендерною документацією Замовника не передбачене надання Учасниками Договірної ціни, Локального кошторису та Підсумкової відомості ресурсів. Зі змісту Тендерної документації Замовника, а саме п.6. розділу 3 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» зазначено, що: «Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 3 до цієї Тендерної документації», яка і була подана ТОВ «СПЕЦІНЖИНІРИНГ- ПОСТАЧ» до складу своєї Пропозиції.
Що стосується п. 1.3. наданого Замовником проєкту Договору, яким визначено, що вартість, характер та об’єм надання послуг визначається Договірною ціною (Додаток 1), Локальним кошторисом (Додаток 2) та Підсумковою відомістю ресурсів (Додаток 3), які є невід’ємною частиною Договору та повинні бути складені відповідно до КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281.
Дійсно, п.1.3. проєкту Договору передбачені додатки до договору, але це одна із умов договору з якими погодився Учасник та надав підписаний зі свого боку примірник договору. Конкретної вимоги складання та надання до проєкту Договору додатків умовами Тендерної документації не передбачено, та жодних посилань на те, що дана кошторисна документація повинна бути складена Виконавцем послуг та долучена до проєкту договору не міститься. Учасником було на власний розсуд додано до своєї Тендерної пропозиції Договірну ціну та Локальний кошторис.
Тобто враховуючи вимоги Тендерної документації, Учасником було надано «Згоду з умовами проекту договору про надання послуг», Додаток 3 до Тендерної документації, який містить всі технічні вимоги предмету закупівлі, Додаток 4 - підписаний проєкт Договору, та інші документи передбачені Тендерною документацією Замовника, що повністю свідчить про відповідність Тендерної пропозиції Учасника вимогам ТД.
Крім того, п. 4 Розділу 6 Тендерної документації «Умови договору про закупівлю» визначено, що Договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої — п’ятої, сьомої — дев’ятої статті 41 Закону та Особливостей.
Істотними умовами договору про закупівлю є предмет (найменування, кількість, якість), ціна та строк дії договору. Інші умови договору про закупівлю істотними не є та можуть змінюватися відповідно до норм Господарського та Цивільного кодексів. Тобто підсумкові відомості ресурсів не є суттєвими умовами договору, та можуть змінюватися сторонами в процесі погодження та виконання робіт.
Крім того, відповідно до Наказу Мінекономрозвитку від 17.03.2016 року № 454, «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі», визначення предмета закупівлі робіт здійснюється Замовником згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва" (далі - ДСТУ), прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293.
При цьому Закон не містить вимоги щодо подання учасником у складі тендерної пропозиції розрахунку договірної ціни до проведення електронного аукціону. Таким чином, у разі якщо предметом закупівлі є роботи, Замовник може встановити вимогу щодо надання учасниками у складі своєї тендерної пропозиції переліку та обсягів робіт відповідно до технічної специфікації, встановленої у тендерній документації, без зазначення вартості окремих складових робіт. Що і було зроблено Замовником у Тендерній документації.
У свою чергу, частиною шостою статті 28 Закону встановлено, що за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з цим Законом. Відповідно до частини другої статті 32 Закону замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника- переможця.
Згідно з частиною першою статті 36 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Так, згідно зі статтею 843 Цивільного кодексу України у договорі підряду визначається ціна роботи або способи її визначення. Відповідно до статті 844 Цивільного кодексу України ціна у договорі підряду може бути визначена у кошторисі. Якщо робота виконується відповідно до кошторису, складеного підрядником, кошторис набирає чинності та стає частиною договору підряду з моменту підтвердження його Замовником.
При цьому пунктом 6.2.4 ДСТУ визначено, що ціна пропозиції переможця торгів є договірною ціною на об’єкт будівництва, яка формується генпідрядником зі залученням субпідрядних організацій, погоджується із замовником. Разом з тим, пунктом 3.15 ДСТУ визначено, що договірна ціна - кошторис, яким визначається вартість робіт, узгоджена сторонами (замовником та підрядником) та обумовлена у договорі підряду.
Таким чином, оскільки ціна тендерної пропозиції учасника може зменшуватись за результатами електронного аукціону, що призводитиме до необхідності перерахунку учасником кошторису та ураховуючи при цьому, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції, у випадку закупівлі робіт договірна ціна (кошторис) може погоджуватись сторонами саме під час укладання договору про закупівлю з дотриманням вимог Закону та Цивільного кодексу України.
Зазначений порядок погодження договірної ціни (кошторису) переможця процедури закупівлі може бути застосований також при закупівлі проектних робіт, послуг з поточного ремонту, інших послуг, вартість яких розраховується згідно встановлених нормативних документів.
Дане твердження також міститься у роз’ясненнях Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 05.08.2016 року №3302-06/24782-06 (посилання на лист: https://me.gov.ua/Documents/Download?id=4ba8819f-e302-40c5-9011-f71165ddf356).
Також хочемо звернути увагу, що згідно з пунктом 40 Особливостей, якщо Замовником під час розгляду Тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією.
ТОВ «СПЕЦІНЖИНІРИНГ- ПОСТАЧ» вважає, що Замовник повинен був надати строк для усунення невідповідностей та подання Учасником документів, які хоче додатково розглянути Замовник. Але, Замовник позбавив такої можливості ТОВ «СПЕЦІНЖИНІРИНГ- ПОСТАЧ», та відхилив Тендерну пропозицію Учасника.
Тому на підставі вищевикладеного ТОВ «СПЕЦІНЖИНІРИНГ-ПОСТАЧ» вважає Протокол засідання тендерного комітету №11 від 08.05.2024 року незаконним та неправомірним, а тому таким, що підлягає скасуванню.
Після проведення аукціону пропозиція ТОВ «СПЕЦІНЖИНІРИНГ-ПОСТАЧ» є одною із найбільш економічно вигідних та відповідає умовам Тендерної документації, а отже ТОВ «СПЕЦІНЖИНІРИНГ-ПОСТАЧ» може бути визначений переможцем процедури закупівлі. Тому Замовник неправомірно відхилив тендерну пропозицію ТОВ «СПЕЦІНЖИНІРИНГ-ПОСТАЧ», вказавши формальні причини відхилення Тендерної пропозиції.
На підставі вищевикладеного, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», та Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 №1178, -
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу ТОВ «СПЕЦІНЖИНІРИНГ-ПОСТАЧ» до розгляду;
2. Скасувати Протокол засідання тендерного комітету № 11 від 08.05.2024 року;
3. Прийняти рішення про відповідність тендерної пропозиції ТОВ «СПЕЦІНЖИНІРИНГ-ПОСТАЧ» вимогам тендерної документації.
Генеральний директор
ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПЕЦІНЖИНІРИНГ-ПОСТАЧ» Покровська Л.О.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на скаргу Учасника ТОВ Спецінжиніринг-постач 13.05.2024 18:03
Дата подачі:
10.05.2024 22:30
Вирішення:
Відповідь на скаргу № 1 від 10.05.2024 р. учасника ТОВ "СПЕЦІНЖИНІРИНГ-ПОСТАЧ" надано в прикріпленому дркументі Замовника
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Відкликано скаржником
Скасувати Протокол засідання тендерного комітету № 11 від 08.05.2024 року
Номер:
d0133dfb43ef4725be40781ba9454a48
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-04-19-002156-a.c1
Назва:
Скасувати Протокол засідання тендерного комітету № 11 від 08.05.2024 року
Вимога:
1. Прийняти Скаргу ТОВ «СПЕЦІНЖИНІРИНГ-ПОСТАЧ» до розгляду;
2. Скасувати Протокол засідання тендерного комітету № 11 від 08.05.2024 року;
3. Прийняти рішення про відповідність тендерної пропозиції ТОВ «СПЕЦІНЖИНІРИНГ-ПОСТАЧ» вимогам тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.05.2024 22:23
Опис причини скасування:
помилково закріпили
Дата скасування:
10.05.2024 22:32