-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Дезінфекційні засоби
Дезінфекційні засоби за асортиментом та у кількості згідно тендернї документації
Завершена
74 674.10
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.7% або 500.00 UAH
мін. крок: 0.7% або 500.00 UAH
Період оскарження:
06.06.2018 09:02 - 12.06.2018 12:00
Вимога
Вирішена
неправомірна дискваліфікація!
Номер:
5df4da1277eb4d16842be012e27c2455
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-06-06-000148-a.a3
Назва:
неправомірна дискваліфікація!
Вимога:
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА.doc 21.06.2018 09:15
Дата подачі:
21.06.2018 09:15
Вирішення:
Шановний Учаснику ! Розглянувши Вашу Скаргу повідомляємо Вам про наступне:
В системі електронних закупівель ProZorro було оголошено допорогову закупівлю за ДК 021:2015: «24455000-8 — Дезінфекційні засоби». Регулювання допорогових закупівель через систему ProZorro здійснюється відповідно до Наказу ДП «ЗОВНІШТОРГВИДАВ УКРАЇНИ» вiд 13.04.2016 № 35. Згідно п.6.3 цього Порядку, лікувальний заклад під час оголошення закупівлі розміщує в Системі ProZorro інформацію про предмет, очікувану вартість, умови договору, порядок та умови проведення закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до учасників та іншу інформацію, яка на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі. Також при розробці тендерної документації ми керувалися п.п 3, п.2 ст 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII. Ми як Замовник дотримуємось вимог Законодавства, та встановлюємо рівні умови для участі кожного Учасника.
Відносно даної закупівлі, то медико-технічні вимоги цієї закупівлі складено з урахуванням специфіки та потреб пологового будинку. Технічні вимоги які були розроблені нами та є такими, що не містить посилання на конкретну фірму, патент та джерело його походження або виробника, адже їх щонайменше - два. Отже в даному випадку всі положення Закону щодо виробника, країни походження виконано.
В період уточнення Ви не звертались з жодним питанням, отже Ви уважно ознайомились із документацією і Вам все було зрозуміло.
В протоколі відхилення конкретно розписано по кожній пропозиції не відповідність, порівняння засобів проводилось згідно з вимог, наданими під час оголошення і нічого більше.
Ствердження, що характеристики (склад засобу, вміст діючих та допоміжних речовин) аж ніяк не впливають на функціональні властивості засобів, є непрофесійним та невірним.
Неспроможність будь-якого потенційного Учасника поставити товари, яких потребує замовник не є ознакою дискримінації. Ваше намагання тиснути на рішення тендерного комітету не що інше, як намагання задовільнити свої власні комерційні бажання, наша мета забезпечити безперебійну, кваліфіковану допомогу з дотриманням всіх санітарно-епідемічних норм.
Враховуючи той факт, що дезінфекційні засоби припускають багаторазове та тривале застосування їх медичним персоналом, необхідність використання їх в присутності новонароджених дітей, ми не можемо допустити ризику виникнення негативних наслідків їх застосування у персоналу, а особливо у новонароджених дітей.
Ваша Вимога носить образливий характер, бо не обґрунтовані звинувачення що до «хабаря», не містять під собою жодних доказів, але в свою чергу Ви намагаєтесь заплямувати ділову репутацію нашого закладу, висловлюючи свої власні припущення, не підкріплені фактами та юридичними даними. Такі дії несуть за собою притягнення до цивільної або кримінальної відповідальності. Тож будемо взаємно чемними, та діятиме в рамках закону. Перегляньте уважно технічні вимоги і відповідність запропонованих вами засобів.
Взагалі, всі надані Вами МВ – роздруковані, ретельно вивчені!
Пріоритетним напрямком нашої роботи є здійснення інфекційного контролю на високому рівні, забезпечення якісної та безпечної медичної допомоги та раціональне використання бюджетних коштів.
Отже, з урахуванням попередньої дискваліфікації, ми ще раз підтверджуємо свою позицію, що Ваша пропозиція не відповідає медико – технічним вимогам наданим в оголошенні.
Дякуємо за участь в процедурі закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Відхилено
упереджені, дискримінаційні вимоги до засобів
Номер:
68687637a98a4855aca767f64e7d5b56
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-06-06-000148-a.b2
Назва:
упереджені, дискримінаційні вимоги до засобів
Вимога:
Шановний Замовнику, проаналізувавши Всі Ваші закупівлі 3 2016р , стає зрозуміло, що у Вашому закладі ротацію деззасобів не проводять. Ви з року в рік закуповуєте одні і ті ж засоби: Інцедин Про, Сурфаніос та інші ,про що і самі підтверджуєте у своїх відповідях. Вас не дивує те , що всі закупівлі проходять з великою кількістю скарг3-5 шт? А знаєте чому? Бо всі Учасники повірили в ПРОЗОРІСТЬ закупівель через систему, а Ви її кожен раз ігноруєте. Думаєте так довго триватиме? Чому кожен раз Ви обираєте пропозиції з найвищою ціною, чому прописуєте вимоги під конкретні засоби з порушенням Закону, тобто викладаєте дискримінаційні вимоги, чому жодного разу не обрали еквіваленти, адже вся країна їх обирає, а вам не підходять? Чому, бо мають інший склад? З вашої думки, маючи інший склад - засіб не має шансів на існування взагалі? Але ж це не так, всі засоби мають спільні основні характеристики : спектр дії, призначення та застосування, токсичність та безпечність, а ще економічність та ЦІНА! Всі зареєстровані в Україні засоби мають відповідні ,затверджені документи, Вам залишається з ними ознайомитись та спробувати їх використовувати в своїй праці. Але ж ціль Закупівель через ПРОЗОРРО , ще й економія ДЕРЖАВНИХ коштів, але вас це не цікавить. Ціна для засобів, вітчизняних засобів ,занадто висока, нічим не обгрунтована, бо заявлені засоби не є якимось унікальними, то виникає питання, чому така висока ціна, що вона в себе вкючає- " подяку"? На всі питання в своїх закупівлях Ви відповідаєте формально, жодної конкретної відповіді. Тож питання ,яким наказом МОЗ Ви керувались прописуючи саме ці засоби та саме такий склад засобів, чому вимагаєте всупереч наказу МОЗ №236, вміст спиртів- не менше 75%, а в іншому навпаки- лише 60%, адже наказ говорить: понад 65%, чи не велика кількість активного хлору- не менше 55% , для застосування в пологовому будинку, Саме так прописані вимоги, бо заявлені засоби мають такий склад, отже всі інші не будуть відповідати вимогам. Тож це порушення Закону Про публічні закупівлі та наказу ДП «Зовнішторгвидав України» № 35 від 13.04.2016р6.2. Під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель:добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Саме всі ці пункти Ви порушили. І все таки ,ми просимо дати прості відповіді на поставлені питання, а не формальні, та надати можливість Учасникам запропонувати еквіваленти, а для цього необхідно видалити дискримінаційні вимоги, що до складу засобів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.06.2018 09:59
Вирішення:
Шановний Учаснику! Розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне.
Якщо Ви проаналізували всі наші закупівлі з 2016 року, то Ви повинні були звернути увагу, що наш заклад закуповував не лише прописані, в даній тендерній документації дезінфекційні засоби, а і еквіваленти. Враховуючи роботу з різноманітними деззасобами, та на підставі ретельного вивчення властивостей, визначенні їх необхідні характеристики для нашого медичного закладу, були підготовлені вимоги для закупівлі засобів для дезінфекції.
Стосовно засобів для дезінфекції– наш заклад працює згідно наказу МОЗ України від 10.05.2007р. № 234 «Про організацію профілактики внутрішньолікарняних інфекцій в акушерських стаціонарах» та наказу МОЗ України від 21.09.2010р. № 798 «Про затвердження методичних рекомендацій "Хірургічна та гігієнічна обробка рук медичного персоналу"»
Розглядаючи пропозиції по предмету закупівлі «Дезінфекційні засоби» ми акцентуємо свою увагу не тільки на найменшу цінову пропозицію, але і найкращу для вагітних, роділь, породіль та їх новонароджених малюків.
Згідно п. 6.3 Порядку під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозиції, а також вимоги до учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі.
Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» п.п 3, п.2 ст 22 Закону стосовно вимог до розроблення тендерної документації, окремі вимоги до предмету Закупівлі, в т.ч. медико-технічні характеристики окремих видів продукції (товару), обумовлені саме особливістю використання та обліку продукції, що є предметом Закупівлі, в нашому закладі, з одного боку, та специфічними властивостями конкретних видів такої продукції, з іншого боку.
Отже з одного боку, замовником було дотримано усі принципи здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, зокрема не встановлено дискримінаційних критеріїв щодо учасників (вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм мають право брати участь у Процедурі закупівлі на рівних умовах), а з іншого, встановлені в даній Процедурі закупівлі умови, зокрема, повністю відповідають нормам законодавства.
Тендерна документація складена у відповідності до чинного законодавства і потреб закладу, тому на даний час не бачимо підстав для внесення змін в тендерну документацію.
З повагою.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
гарантійний лист
Номер:
5954f26090514c459f708b54b3b33911
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-06-06-000148-a.a1
Назва:
гарантійний лист
Вимога:
Добрий день. Вимога «надати гарантійного листа Виробника або офіційного представника суперечить діючому законодавству , який регламентує порядок проведення публічних закупівель в системі Прозорро, а саме як Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р за № 992-7 зі змінами, так і Наказу ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016р. за № 35.. «Про затвердження порядку здійснення допорогових закупівель» і є діскрімінаційною по відношенню до других учасників , так як гарантійний лист видається лише одному учаснику ,чим самим Ви штучно звужуєте коло учасників торгів. Просимо внести зміни до тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.06.2018 16:50
Вирішення:
Шановний Учасник!
Стосовно Вашої Вимоги, щодо внесення змін до тендерної документації , а саме: «Вилучення пункту надання гарантійного листа від Виробника», повідомляємо, що в викладеній тендерній документації є тільки 2 (два) гарантійних листа:
1. Гарантійний лист про те, що термін придатності товару на момент поставки повинен бути не менше 80% від терміну визначеного виробником.
2. Гарантійний лист -згода про проведення досліджень зразків продукції за рахунок постачальника.
Також повідомляємо, що відповідно до п.6.4. Порядку замовник може додатково вимагати забезпечення пропозиції, у вигляді гарантії виконання зобов’язань учасника перед замовником. Для унеможливлення постачання замовником фальсифікованої продукції та надання якісного медичного обслуговування закладом, надання гарантійного листа від виробника, підтверджує походження товару та його належну якість. Надання гарантійного листа виробника підтверджує співпрацю учасника з виробником та є гарантією купівлі законної продукції та унеможливлює придбання виробів невідомого походження. Згідно п.6.9. Порядку пропозиція учасника повинна відповідати вимогам, зазначеним замовником під час оголошення закупівлі. Таким чином Замовник не порушив діюче законодавство, не встановив дискримінаційних умов, а лише скористався своїм законним правом.
Статус вимоги:
Відхилено