-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Розробка нормативної грошової оцінки земель м.Южноукраїнськ
Завершена
300 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 600.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 600.00 UAH
Період оскарження:
19.04.2024 09:36 - 24.04.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга на рішення Замовника щодо неправомірного визначення переможцем
Номер:
8e57faf714af4fb4bdfcc63cd3cc725d
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-04-19-001108-a.b2
Назва:
Скарга на рішення Замовника щодо неправомірного визначення переможцем
Скарга:
Скарга на рішення Замовника щодо неправомірного визначення переможцем закупівлі
ПП «Ставищенський землевпорядний центр»
Пов'язані документи:
Учасник
- Оскарження 10.05.2024 17:38
- Додаток 4 10.05.2024 17:38
- Додаток 5 10.05.2024 17:38
- Додаток 6 10.05.2024 17:38
- Додаток 7 10.05.2024 17:38
- Додаток 1 10.05.2024 17:38
- Додаток 2 10.05.2024 17:38
- Додаток 3 10.05.2024 17:38
- sign.p7s 10.05.2024 17:42
- рішення від 14.05.2024 № 8463.pdf 14.05.2024 16:51
- інформація про резолютивну частину рішення від 22.05.2204 № 9012.pdf 23.05.2024 12:22
- рішення від 22.05.2024 № 9012.pdf 24.05.2024 17:14
- Статут (1).pdf 16.05.2024 14:51
- Додаток №3 тех.характер..docx 16.05.2024 14:53
- Додаток №2 підстави для відмови.docx 16.05.2024 14:53
- Трудова (2).pdf 16.05.2024 14:53
- Протокол №62.docx 16.05.2024 14:53
- Додаток №3 тех.характер..PDF 16.05.2024 14:53
- Протокол №67.PDF 16.05.2024 14:53
- Тендерна_документація.docx 16.05.2024 14:53
- Додаток №5 тендерна пропозиція.PDF 16.05.2024 14:53
- Додаток №4 проєкт договору.PDF 16.05.2024 14:53
- Тендерна документація.PDF 16.05.2024 14:53
- Протокол №67.docx 16.05.2024 14:53
- Додаток №1 кваліфікаційні кр..PDF 16.05.2024 14:54
- Обгрунтування Южноукраїнськ (1).pdf 16.05.2024 14:54
- Наказ (директор).docx 16.05.2024 14:54
- Наказ (директор) (1).pdf 16.05.2024 14:54
- Пояснення по суті скарги.PDF 16.05.2024 14:54
- Обгрунтування Южноукраїнськ.docx 16.05.2024 14:54
- Додаток №4 проєкт договору.docx 16.05.2024 14:54
- Пояснення по суті скарги.docx 16.05.2024 14:54
- Протокол №62.PDF 16.05.2024 14:54
- Довідка-кваліфікація .doc 16.05.2024 14:54
- Додаток №5 тендерна пропозиція.docx 16.05.2024 14:54
- Статут.docx 16.05.2024 14:54
- Додаток №1 кваліфікаційні кр..docx 16.05.2024 14:54
- Довідка-кваліфікація (1).pdf 16.05.2024 14:54
- Додаток №2 підстави для відмови.PDF 16.05.2024 14:54
- Трудова.docx 16.05.2024 14:54
Дата прийняття скарги до розгляду:
10.05.2024 17:51
Дата розгляду скарги:
22.05.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
14.05.2024 16:52
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
24.05.2024 17:14
Пункт скарги
Номер:
7a72786b31cd4f3887859b92ce0658a1
Заголовок пункту скарги:
порушення вимог Замовника та невідповідність пропозиції-переможця
Опис заперечення:
Ненадання ПП "СТАВИЩЕНСЬКИЙ ЗЕМЛЕВПОРЯДНИЙ ЦЕНТР" вказаних в змісті Скарги документів та інформації є безумовною та обгрунтованою підставою для визнання Тендерної пропозиції Учасника-переможця такою, що не відповідає вимогам Тендерної документації та є підставою для її відхилення відповідно до п. 44 та п.45 Особливостей здійснення публічних закупівель та ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
16 стаття
Ідентифікатор класифікації:
Наявність працівників відповідної кваліфікації
Тип порушення:
1. Додатком 1 до Тендерної документації в Кваліфікаційних критеріях передбачено таку вимогу: «На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник процедури закупівлі має надати довідку, яка містить інформацію про: прізвище, ім’я та по-батькові, посаду, загальний стаж роботи та підставу використання праці по кожному працівнику за формою 1. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати накази про призначення працівників або трудові книжки або цивільно-правові договори».
За результатом детального ознайомлення та аналізу Тендерної пропозиції учасника ПП "СТАВИЩЕНСЬКИЙ ЗЕМЛЕВПОРЯДНИЙ ЦЕНТР" було виявлено, що надана ним «Довідка-кваліфікація» №149 від 22.04.2024р. не відповідає зазначеній вимогі.
2. Додатком 1 до Тендерної документації в Кваліфікаційних критеріях Замовником для відповідності вимогам поставлений критерій «Назва кваліфікаційного критерію: Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Згідно з ст. 26 ЗУ «Про землеустрій» - розробниками документації із землеустрою є: юридичні особи, що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та у складі яких працює за основним місцем роботи не менше одного сертифікованого інженера-землевпорядника, який є відповідальними за якість робіт із землеустрою. Виходячи з вищезазначеного та з того що учасником ПП "СТАВИЩЕНСЬКИЙ ЗЕМЛЕВПОРЯДНИЙ ЦЕНТР" не вказано жодного іншого працівника, не надано сертифікати інженера-землевпорядника, не надано накази про його призначення на підприємстві та не надано наказ про призначення відповідальної особи за якість робіт із землеустрою то підприємство ПП "СТАВИЩЕНСЬКИЙ ЗЕМЛЕВПОРЯДНИЙ ЦЕНТР" повністю не відповідає вимогам Замовника, оскільки у нього відсутні працівники відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
3. Після проведення аукціону, пропозицію учасника ПП "СТАВИЩЕНСЬКИЙ ЗЕМЛЕВПОРЯДНИЙ ЦЕНТР" визначено електронною системою закупівель аномальну низьку ціну тендерної пропозиції. Даний учасник надав обгрунтування аномальної низької ціни №158 від 29.04.2024р. Проте хочемо звернути увагу на зміст даного обгрунтування. У листі зазначено, що «надання послуг з розробки документації із землеустрою та оцінки земель є основним видом діяльності підприємства», що є неправдивою інформацією оскільки перший договір по даному виду послуг заключено лише в кінці 2023 року та участь у державних закупівлях на нормативну грошову оцінку ПП "СТАВИЩЕНСЬКИЙ ЗЕМЛЕВПОРЯДНИЙ ЦЕНТР" почав приймати лише у 2024 році. Беручи до уваги, що підприємство створене у 2004 році, за 20 років кілька останніх договорів за аномально низькою вартістю не є основним видом діяльності.
Щодо абзацу третього та четвертого даного обгрунтування зазначаємо, що вказана теж недостовірна інформація оскільки розроблення нормативної грошової оцінки є індивідуальним процесом, розробляється працівниками на кожен об’єкт окремо, в програмному забезпеченні готуються лише картографічні та електронній файли, проте це теж робиться безпосередньо спеціалістом. На даний час не існує програмного забезпечення яке б могло автоматизувати технологічний процес, як зазначає учасник.
Опис суті пункту скарги:
Так, відповідно до частини 1 п.1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Особливостей до них Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: учасник процедури закупівлі не відповідає вимогам встановленим абзацом першим частини третьої ст. 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Визначення переможцем закупівлі ПП "СТАВИЩЕНСЬКИЙ ЗЕМЛЕВПОРЯДНИЙ ЦЕНТР", Тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам Тендерної документації, може свідчити про наявність у діях Замовника ознак необ’єктивного та упередженого підходу до оцінки учасників Закупівлі та визначення переможця процедури закупівлі, нерівного ставлення до учасників та надання переваги окремим учасникам Закупівлі, а також вбачаються дії зговору між учасником та Замовником, що у свою чергу є грубим порушенням принципів здійснення публічних закупівель, передбачених ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Наявність порушених прав та інтересів Скаржника обгрунтовуються тим фактом, що Скаржник є учасником Закупівлі з наступною найбільш економічно вигідною пропозицією та реальним претендентом на визнання його переможцем Закупівлі. Визначення переможцем пропозиції, яка не відповідає вимогам Тендерної документації свідчить про дискріминаційний підхід Замовника до інших учасників закупівлі, зокрема ТОВ «Земельно-правові відносини».
Визначення переможцем закупівлі ПП "СТАВИЩЕНСЬКИЙ ЗЕМЛЕВПОРЯДНИЙ ЦЕНТР", Тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам Тендерної документації, може свідчити про наявність у діях Замовника ознак необ’єктивного та упередженого підходу до оцінки учасників Закупівлі та визначення переможця процедури закупівлі, нерівного ставлення до учасників та надання переваги окремим учасникам Закупівлі, а також вбачаються дії зговору між учасником та Замовником, що у свою чергу є грубим порушенням принципів здійснення публічних закупівель, передбачених ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Наявність порушених прав та інтересів Скаржника обгрунтовуються тим фактом, що Скаржник є учасником Закупівлі з наступною найбільш економічно вигідною пропозицією та реальним претендентом на визнання його переможцем Закупівлі. Визначення переможцем пропозиції, яка не відповідає вимогам Тендерної документації свідчить про дискріминаційний підхід Замовника до інших учасників закупівлі, зокрема ТОВ «Земельно-правові відносини».
×
-
Назва доказу:
Оскарження
-
Опис доказу:
Лист-скарга до органу оскарження з додатками
-
Повʼязаний документ:
Оскарження
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу ТОВ «Земельно-правові відносини» до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника Уповноважену особу Виконавчого комітету Южноукраїнської міської ради скасувати своє протокольне рішення №67 від 06.05.2024р. про визначення переможцем закупівлі ПП "СТАВИЩЕНСЬКИЙ ЗЕМЛЕВПОРЯДНИЙ ЦЕНТР" та про намір укласти договір із ним. 3. Зобов’язати Замовника відхилити Тендерну пропозицію ПП "СТАВИЩЕНСЬКИЙ ЗЕМЛЕВПОРЯДНИЙ ЦЕНТР", як таку, що не відповідає вимогам Замовника та на підставі ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Особливостей до них.
Вимога
Є відповідь
Неправоірні дії Замовника,щодо визнання переможцем торгів часника
Номер:
3adadd00f93e4b53a58ee6ebc958e69c
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-04-19-001108-a.c1
Назва:
Неправоірні дії Замовника,щодо визнання переможцем торгів часника
Вимога:
Порушення чинного законодавства України при кваліфікації учасника та вибору переможця в процедурі ВІДКРИТИХ ТОРГІВ на закупівлю послуг: Розробка нормативної грошової оцінки земель м. Южноукраїнськ» за кодом ДК 021:2015-71340000-3 Комплексні інженерні послуги.
В процесі ВІДКРИТИХ ТОРГІВ на закупівлю послуг: Розробка нормативної грошової оцінки земель м. Южноукраїнськ» за кодом ДК 021:2015-71340000-3 Комплексні інженерні послуги, при кваліфікації та вибору переможця, спеціалістами ТОВ “Д.Ю.Консалтинг” було виявлено порушення відповідно чинному законодавству України, а саме:
Учасник ПП «Ставищенський землевпорядний центр», надав у складі своєї пропозиції:
Довідку про наявність в учасника про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № 149 від «22» квітня 2024 року, Наказ № 1 - К від»03» січня 2023 року «Про покладання виконання обов’язків на Костіцького В.Я.» та Наказ № 2 від «03» січня 2023 року «Про визначення відповідальної особи за якість робіт із землеустрою та оцінки земель на підприємстві», що суперечать чинному законодавству України.
Тобто згідно наданих документів Костіцький В.Я. працює за основним місцем роботи на посаді директора та НЕ ВИКОНУЄ посадових обов’язків ІНЖЕНЕРА-ЗЕМЛЕВПОРЯДНИКА, перебуває у трудових відносинах з юридичною особою як директор, а не інженер-землевпорядник, що суперечить вимогам статті 26 Закону України «Про землеустрій», зокрема «Розробниками технічної документації із землеустрою є юридичні особи, що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та у складі яких працює за основним місцем роботи сертифікований інженер-землевпорядник, який є відповідальним за якість робіт із землеустрою».
Отже, згідно Додатку № 3 до тендерної документації «Результат наданих послуг повинен відповідати відповідно вимог до Земельного кодексу України, Закону України «Про землеустрій» і має бути виготовлений відповідно до норм, правил, стандартів і законодавчих актів, чинних на території України, що застосовуються до таких видів послуг. Виконання робіт буде надаватися з порушенням Закону України «Про землеустрій».
Відповідно чинного законодавства України: Основне місце роботи — це місце роботи, де працівник працює на підставі укладеного трудового договору та визначене ним як основне згідно з поданою заявою (до відкликання) та відомостями, що обліковуються в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру на її підставі (п. 12 ч. 1 ст. 1 Закону України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове соціальне страхування".
Чи може сертифікований інженер-землевпорядник одночасно працювати за сумісництвом, мати основне місце роботи в штаті юридичної особи на посаді директора та виконувати обов'язки інженера землевпорядника?
Ні, не може. Основне місце роботи – це місце роботи, де особа працює на підставі укладеного трудового договору із оформленням трудової книжки та занесенням до неї запису про працевлаштування. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 27.04.1993 № 301 «Про трудові книжки працівників», при влаштуванні на роботу працівники зобов'язані подавати трудову книжку, оформлену в установленому порядку.
Відповідно до статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник був зобов’язаний відхилити пропозицію такого Учасника і приступити до розгляду наступної пропозиції, яка вважається найбільш економічно вигідною. Дії Замовника щодо акцептування учасника без необхідних документів прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитую систему електронних закупівель в цілому. Виходячи з вищевикладеного, вимагаємо від Замовника: 1) Відхилити тендерну пропозицію ПП "СТАВИЩЕНСЬКИЙ ЗЕМЛЕВПОРЯДНИЙ ЦЕНТР" на підставі п.1 ч.1 ст. 31 Закону України про публічні закупівлі». 2) Розглянути наступну тендерну пропозицію відповідно до вимог ч. 11 ст. 29 Закону України про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Учасник
- Порушення вимог чинного законодавства при кваліфікації.pdf 07.05.2024 15:20
- протокол №73.PDF 10.05.2024 11:41
Дата подачі:
07.05.2024 15:20
Вирішення:
ПОРЯДОК ДЕННИЙ
1. Про розгляд вимоги учасника процедури закупівлі та надання відповідного роз’яснення замовником у процедурі закупівлі UA-2024-04-19-001108-a.
2. Про оприлюднення через авторизований електронний майданчик роз’яснення на вимогу учасника процедури закупівлі відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженому постановою Кабміну «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості), керуючись Наказом Міністерства фінансів України 28.10.2020 року №647.
Під час розгляду першого питання порядку денного:
07.05.2024 о 15:20 в електронній системі закупівель оприлюднено вимогу від учасника ТОВ "Д.Ю. КОНСАЛТИНГ", який звернувся до замовника, за отриманням роз’яснення, а саме:
«Порушення чинного законодавства України при кваліфікації учасника та вибору переможця в процедурі ВІДКРИТИХ ТОРГІВ на закупівлю послуг: Розробка нормативної грошової оцінки земель м. Южноукраїнськ» за кодом ДК 021:2015-71340000-3 Комплексні інженерні послуги.
В процесі ВІДКРИТИХ ТОРГІВ на закупівлю послуг: Розробка нормативної грошової оцінки земель м. Южноукраїнськ» за кодом ДК 021:2015-71340000-3 Комплексні інженерні послуги, при кваліфікації та вибору переможця, спеціалістами ТОВ “Д.Ю.Консалтинг” було виявлено порушення відповідно чинному законодавству України, а саме:
Учасник ПП «Ставищенський землевпорядний центр», надав у складі своєї пропозиції:
Довідку про наявність в учасника про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № 149 від «22» квітня 2024 року, Наказ № 1 - К від»03» січня 2023 року «Про покладання виконання обов’язків на Костіцького В.Я.» та Наказ № 2 від «03» січня 2023 року «Про визначення відповідальної особи за якість робіт із землеустрою та оцінки земель на підприємстві», що суперечать чинному законодавству України.
Тобто згідно наданих документів Костіцький В.Я. працює за основним місцем роботи на посаді директора та НЕ ВИКОНУЄ посадових обов’язків ІНЖЕНЕРА-ЗЕМЛЕВПОРЯДНИКА, перебуває у трудових відносинах з юридичною особою як директор, а не інженер-землевпорядник, що суперечить вимогам статті 26 Закону України «Про землеустрій», зокрема «Розробниками технічної документації із землеустрою є юридичні особи, що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та у складі яких працює за основним місцем роботи сертифікований інженер-землевпорядник, який є відповідальним за якість робіт із землеустрою».
Отже, згідно Додатку № 3 до тендерної документації «Результат наданих послуг повинен відповідати відповідно вимог до Земельного кодексу України, Закону України «Про землеустрій» і має бути виготовлений відповідно до норм, правил, стандартів і законодавчих актів, чинних на території України, що застосовуються до таких видів послуг. Виконання робіт буде надаватися з порушенням Закону України «Про землеустрій».
Відповідно чинного законодавства України: Основне місце роботи — це місце роботи, де працівник працює на підставі укладеного трудового договору та визначене ним як основне згідно з поданою заявою (до відкликання) та відомостями, що обліковуються в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру на її підставі (п. 12 ч. 1 ст. 1 Закону України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове соціальне страхування".
Чи може сертифікований інженер-землевпорядник одночасно працювати за сумісництвом, мати основне місце роботи в штаті юридичної особи на посаді директора та виконувати обов'язки інженера землевпорядника?
Ні, не може. Основне місце роботи – це місце роботи, де особа працює на підставі укладеного трудового договору із оформленням трудової книжки та занесенням до неї запису про працевлаштування. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 27.04.1993 № 301 «Про трудові книжки працівників», при влаштуванні на роботу працівники зобов'язані подавати трудову книжку, оформлену в установленому порядку.
Відповідно до статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник був зобов’язаний відхилити пропозицію такого Учасника і приступити до розгляду наступної пропозиції, яка вважається найбільш економічно вигідною. Дії Замовника щодо акцептування учасника без необхідних документів прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитую систему електронних закупівель в цілому. Виходячи з вищевикладеного, вимагаємо від Замовника: 1) Відхилити тендерну пропозицію ПП "СТАВИЩЕНСЬКИЙ ЗЕМЛЕВПОРЯДНИЙ ЦЕНТР" на підставі п.1 ч.1 ст. 31 Закону України про публічні закупівлі». 2) Розглянути наступну тендерну пропозицію відповідно до вимог ч. 11 ст. 29 Закону України про публічні закупівлі».
Відповідно абзацу 2 пункту 46 Особливостей, передбачено, що у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
Відповідно частині 4 статті 33 Закону визначено, що учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/ спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Виходячи зі змісту абзацу 2 пункту 46 Особливостей та частини 4 статті 33 Закону вбачається, що даними нормами надається право на звернення із вимогою учаснику, пропозиція якого була відхилена (або якого не визнано переможцем процедури закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції).
Враховуючи вищевикладене, Ваша вимога не ґрунтується на нормах Закону у зв’язку з тим, що тендерна пропозиція ТОВ «Д.Ю. Консалтинг» не розглядалась.
Керуючись вимогами чинного законодавства та враховуючи висновки ДАСУ здійсненні під час моніторингу закупівлі № UA-2022-12-15-022249-a вбачається, що Закон та Особливості не містять підстав для повторного розгляду тендерної пропозиції учасника торгів після оголошення переможця торгів, за винятком виконання рішення органу оскарження (пункт 2 частина 18 статті 18 Закону). Порядок розгляду тендерної пропозиції, яка визначена найбільш економічно вигідною відповідно до цих особливостей щодо її відповідності вимогам тендерної документації визначений пунктом 41 Особливостей. Замовником здійснений розгляд пропозиції переможця у відповідності до вимог Особливостей та на предмет відповідності вимогам тендерної документації закупівлі. За результатами розгляду замовником прийняте рішення про визначення ПП "СТАВИЩЕНСЬКИЙ ЗЕМЛЕВПОРЯДНИЙ ЦЕНТР" переможцем процедуру закупівлі, а відтак ваша вимога не може бути задоволена так як відсутні правові підстави.
Під час розгляду другого питання порядку денного:
Згідно з абзацом 2 пункту 46 Особливостей, замовник зобов’язаний надати відповідь з інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
Відповідно частині 4 статті 33 Закону визначено, що замовник зобов’язаний надати відповідь на вимогу не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження звернення.
Враховуючи, що вимога не ґрунтується на нормах Закону у зв’язку з тим, що тендерна пропозиція ТОВ «Д.Ю. Консалтинг» не розглядалась, та враховуючи Наказ Міністерства фінансів України 28.10.2020 року №647, яким затверджено Перелік автоматичних індикаторів ризиків, одним з яких є RISK-1-11 - ненадання або несвоєчасне надання замовником відповіді на звернення учасника з вимогою щодо надання додаткової інформації стосовно причин невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації. З метою того, щоб зазначений індикатор ризику не спрацював у електронній системі, що може призвести до порушень з боку замовника, замовнику потрібно надати відповідь на вимогу протягом 5 днів з дня надходження такого звернення.
З огляду на зазначене у строк до 12.05.2024 року замовнику необхідно оприлюднити в електронній системі закупівель роз’яснення на вимогу учасника процедури закупівлі, яка викладена вище.
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити роз’яснення замовника на вимогу учасника процедури закупівлі №UA-2024-04-19-001108-a.
2. Оприлюднити в електронній системі закупівель роз’яснення замовника щодо процедури закупівлі №UA-2024-04-19-001108-a на вимогу учасника процедури закупівлі від 07.05.2024, 15:20 протягом п’яти днів з дати її оприлюднення в електронній системі закупівель.
Статус вимоги:
Відхилено