• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги управління медичними відходами (медичні відходи категорії В) (код за ДК 021:2015: 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами).

Торги не відбулися

1 121 250.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 606.25 UAH
Період оскарження: 18.04.2024 17:10 - 26.04.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга

Номер: ea7b745c751b47fcac75b922fc3b843a
Ідентифікатор запиту: UA-2024-04-18-012736-a.b2
Назва: Скарга
Скарга:
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Комунальне підприємство "Полтавська обласна клінічна лікарня ім.М.В.Скліфосовського Полтавської обласної ради" було проведено відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO 321f3e81ef3f4bef9d78ed61381955f9 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-18-012736-a) Послуги у сфері управління медичними, органними відходами категорії «В» та відходами категорії «С», ртутьвмісними відходами, згідно ДК 021-2015 90520000- 8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами». Закупівлю було оголошено: 18.04.2024 р. Учасниками аукціону були ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ»,ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" та ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС. 15.05.2024 р. згідно протокольного рішення № 01-26/354 було визначено переможцем торгів учасника ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО". ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного. 1) Відповідно до п. 5 Додатку 2 до тендерної документації, Замовник вимагав надати у складі пропозиції технологічний регламент на обладнання. Натомість у складі пропозиції учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» відсутній технологічний регламент на обладнання, а наданий учасником Технологічний регламент (№ ТР—38469527.007:2018) стосується виконання робіт, а не обладнання. З огляду зазначеного, пропозиція учасника не відповідала технічним вимогам тендерної документації в цій частині. Також підкреслюємо, що скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником Комунальне підприємство "Полтавська обласна клінічна лікарня ім.М.В.Скліфосовського Полтавської обласної ради" у майбутньому, крім того скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеним вище рішенням Замовника про визнання переможцем торгів учасника ТОВ ОЛЕСТАС ЕКО», пропозиція якого не відповідала умовам тендерної документації та предмету закупівлі - було порушено право та охоронювані законом інтереси скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку. Вважаємо, що наведені дії Замовника свідчать про суб’єктивну та упереджену оцінку пропозиції конкурсних торгів та спонукання корупційним діям. На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1) Прийняти дану скаргу до розгляду; 2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі ідентифікатор закупівлі: UA-2024-04-18-012736-a ID у PROZORRO 321f3e81ef3f4bef9d78ed61381955f9 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-18-012736-a Послуги управління медичними відходами (медичні відходи категорії В) (код за ДК 021:2015: 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами). Замовник: Комунальне підприємство "Полтавська обласна клінічна лікарня ім.М.В.Скліфосовського Полтавської обласної ради". 3) Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем торгів учасника ТОВ ОЛЕСТАС ЕКО».
Дата розгляду скарги: 29.05.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 22.05.2024 14:00
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 31.05.2024 18:12
Автор: ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ", Катышев Дмитрий 0504990920 DIM_KT@UECO.COM.UA https://ueco.com.ua

Пункт скарги

Номер: eb1c7040719447cc8533c353538c9837
Заголовок пункту скарги: Скарга
Опис заперечення: Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Комунальне підприємство "Полтавська обласна клінічна лікарня ім.М.В.Скліфосовського Полтавської обласної ради" було проведено відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO 321f3e81ef3f4bef9d78ed61381955f9 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-18-012736-a) Послуги у сфері управління медичними, органними відходами категорії «В» та відходами категорії «С», ртутьвмісними відходами, згідно ДК 021-2015 90520000- 8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами».
Закупівлю було оголошено: 18.04.2024 р.
Учасниками аукціону були ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ»,ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" та ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС.
15.05.2024 р. згідно протокольного рішення № 01-26/354 було визначено переможцем торгів учасника ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО".
ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного.
1) Відповідно до п. 5 Додатку 2 до тендерної документації, Замовник вимагав надати у складі пропозиції технологічний регламент на обладнання.
Натомість у складі пропозиції учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» відсутній технологічний регламент на обладнання, а наданий учасником Технологічний регламент (№ ТР—38469527.007:2018) стосується виконання робіт, а не обладнання.
З огляду зазначеного, пропозиція учасника не відповідала технічним вимогам тендерної документації в цій частині.

Також підкреслюємо, що скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником Комунальне підприємство "Полтавська обласна клінічна лікарня ім.М.В.Скліфосовського Полтавської обласної ради" у майбутньому, крім того скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеним вище рішенням Замовника про визнання переможцем торгів учасника ТОВ ОЛЕСТАС ЕКО», пропозиція якого не відповідала умовам тендерної документації та предмету закупівлі - було порушено право та охоронювані законом інтереси скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку.
Вважаємо, що наведені дії Замовника свідчать про суб’єктивну та упереджену оцінку пропозиції конкурсних торгів та спонукання корупційним діям.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду;
2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі ідентифікатор закупівлі: UA-2024-04-18-012736-a ID у PROZORRO 321f3e81ef3f4bef9d78ed61381955f9 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-18-012736-a Послуги управління медичними відходами (медичні відходи категорії В) (код за ДК 021:2015: 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами). Замовник: Комунальне підприємство "Полтавська обласна клінічна лікарня ім.М.В.Скліфосовського Полтавської обласної ради".
3) Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем торгів учасника ТОВ ОЛЕСТАС ЕКО».
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги: Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Комунальне підприємство "Полтавська обласна клінічна лікарня ім.М.В.Скліфосовського Полтавської обласної ради" було проведено відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO 321f3e81ef3f4bef9d78ed61381955f9 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-18-012736-a) Послуги у сфері управління медичними, органними відходами категорії «В» та відходами категорії «С», ртутьвмісними відходами, згідно ДК 021-2015 90520000- 8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами».
Закупівлю було оголошено: 18.04.2024 р.
Учасниками аукціону були ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ»,ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" та ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС.
15.05.2024 р. згідно протокольного рішення № 01-26/354 було визначено переможцем торгів учасника ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО".
ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного.
1) Відповідно до п. 5 Додатку 2 до тендерної документації, Замовник вимагав надати у складі пропозиції технологічний регламент на обладнання.
Натомість у складі пропозиції учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» відсутній технологічний регламент на обладнання, а наданий учасником Технологічний регламент (№ ТР—38469527.007:2018) стосується виконання робіт, а не обладнання.
З огляду зазначеного, пропозиція учасника не відповідала технічним вимогам тендерної документації в цій частині.

Також підкреслюємо, що скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником Комунальне підприємство "Полтавська обласна клінічна лікарня ім.М.В.Скліфосовського Полтавської обласної ради" у майбутньому, крім того скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеним вище рішенням Замовника про визнання переможцем торгів учасника ТОВ ОЛЕСТАС ЕКО», пропозиція якого не відповідала умовам тендерної документації та предмету закупівлі - було порушено право та охоронювані законом інтереси скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку.
Вважаємо, що наведені дії Замовника свідчать про суб’єктивну та упереджену оцінку пропозиції конкурсних торгів та спонукання корупційним діям.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду;
2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі ідентифікатор закупівлі: UA-2024-04-18-012736-a ID у PROZORRO 321f3e81ef3f4bef9d78ed61381955f9 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-18-012736-a Послуги управління медичними відходами (медичні відходи категорії В) (код за ДК 021:2015: 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами). Замовник: Комунальне підприємство "Полтавська обласна клінічна лікарня ім.М.В.Скліфосовського Полтавської обласної ради".
3) Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем торгів учасника ТОВ ОЛЕСТАС ЕКО».
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга

Номер: c414d7177ff1477c81ca05f768a7789f
Ідентифікатор запиту: UA-2024-04-18-012736-a.b1
Назва: Скарга
Скарга:
на рішення Замовника про визначення переможцем та намір укласти договір у закупівлі UA-2024-04-18-012736-a
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 24.05.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 20.05.2024 17:15
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 29.05.2024 11:18
Дата виконання рішення Замовником: 03.06.2024 16:26
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання Рішення Комісії АМКУ №9143 від 24.05.24р., КП "ПОКЛ ім.М.В.Скліфосовського ПОР" скасовано рішення про визнання ТОВ "Олестас Еко" переможцем (Протокол УО №01-26-400 від 03.06.2024р.)
Автор: ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС, Коханов Руслан 380979114498 RUSLANTARKOM@GMAIL.COM http://www.tarkom.com.ua

Пункт скарги

Номер: ef4ae767248d4d2892678cc27e7efe07
Заголовок пункту скарги: Заперечення
Опис заперечення: 18.04.2024 року Комунальне підприємство «Полтавська обласна клінічна лікарня ім.М.В.Скліфосовського Полтавської обласної ради» (далі-Замовник) опубліковано оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями за предметом: « Послуги управління медичними відходами (медичні відходи категорії В) (код за ДК 021:2015: 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами)» з очікуваною вартістю 1 121 250 грн з ПДВ (далі- Процедура закупівлі).
У Процедурі закупівлі взяло участь 3 учасника: ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО», ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» та ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» (далі-Скаржник).
14.05.2024 року Замовником було оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностой в пропозиції ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО».
15.05.2024 року Замовник оприлюднив ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ № 01-26/354 ВІД 15.05.2024 РОКУ про визначення переможцем та намір укласти договір з ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО».
Ознайомившись із тендерною пропозицією ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО», було виявлено ряд порушень щодо виконання вимог Тендерної документації по процедурі Відкриті торги (з особливостями) (далі – Тендерна документація) та чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, а саме: Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIІІ (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості).
Скаржник, як учасник даної процедури закупівлі, не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Порушення процедури закупівлі, дії Замовника, фактичні обставини, що це підтверджують.
1. Відповідно до вимог пункту 2 ДОДАТКУ 2 до тендерної документації (нова редакція2): Учасником у складі тендерної пропозиції надаються (відповідно до вимог до пакування): - сертифікат відповідності пакування (тари) (виданий органом з оцінки відповідності, компетентність якого підтверджена шляхом акредитації); - декларація постачальника про відповідність пакування (тари) технічному регламенту з підтвердженням відповідності пакування (пакувальних матеріалів) та відходів пакування, затверджених Наказом Держспоживстандарту України від 24.12.2004 року № 289, зазначеному в Наказі МОЗ України № 1602 від 06.09.2022 року. - видаткова накладна на пакування (тару).
У складі пропозиції ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» міститься зокрема Декларація постачальника про відповідність № UA.191.D.0988-23 дата реєстрації від 25.05.2023 року, яка містить підтвердження відповідності вимогам: ДСТУ 7275:2012; Постанови КМУ від 24.12.2004 р. № 289; Наказу МОЗ України від 08.06.2015 р. № 325.
Але на виконання зазначених вимог тендерної документації ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» не надано декларацію постачальника про відповідність пакування (тари) технічному регламенту з підтвердженням відповідності пакування (пакувальних матеріалів) та відходів пакування, затверджених Наказом Держспоживстандарту України від 24.12.2004 року № 289.
Примітка: Наказ Держспоживстандарту не є Постановою КМУ.
З огляду на зазначене відповідно до пункту 43 Особливостей відсутність інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції не є підставою для надання Замовником повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Таким чином, пропозиція ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» підлягала відхиленню.

2. Відповідно до вимог пункту 5 ДОДАТКУ 2 до тендерної документації (нова редакція2): Учасник у складі пропозиції надає: - технологічний регламент на обладнання; - копію атестата виробництва, що відповідає кодам, вказаним у технічній специфікації тендерної документації.
У складі пропозиції ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» міститься зокрема технологічний регламент на виконання робіт з термічного знешкодження, видалення та утилізації небезпечних та помірно небезпечних відходів ТР-38469527.007:2018. Згідно якого даний Технологічний регламент (далі-ТР), є технологічною картою процесу термічного знешкодження, видалення та утилізації небезпечних та помірно небезпечних відходів (надалі - НВ). Разом з тим, згідно п. 1.3. наданого технологічного регламенту ТР-38469527.007:2018, ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» він поширюється на процес термічного знешкодження, видалення та утилізації небезпечних та помірно небезпечних відходів, шляхом термічного знешкодження, видалення в утилізаторі термічному (ТМ-Т-300 "OVK-KZOT"-K-300+O) (рис.1) з системою очистки та подальшою утилізацією димових газів з метою отримання тепла для нагріву теплоносія та отриманням відходів 4-го класу небезпеки. (далі-Обладнання).
Однак згідно довідки про наявність обладнання для знищення/знешкодження небезпечних відходів ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» повідомимо про наявність теплогенератора модульного транспортабельного (утилізатор термічний) ТМ-Т300 “OVK- KZOT” - К-300+0 та надало відповідні підтверджуючі документи згідно вимог тендерної документації.
Тобто наданий технологічний регламент виконання робіт з термічного знешкодження, видалення та утилізації небезпечних та помірно небезпечних відходів ТР-38469527.007:2018, не включає в себе також окрім зазначеного вище, саме теплогенератор модульний транспортабельний (утилізатор термічний) ТМ-Т300 “OVK- KZOT” - К-300+0.
Таким чином, на виконання зазначених вимог ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» не надано технологічний регламент на обладнання.
Також ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» зазначав у складі пропозиції наступне обладання теплогенератор модульний траспортабельний ТМ-Т-300 "OVK-KZOT"-K-300+O та надав відповідні підтверджуючі документи.
Відповідно у складі пропозицій мав надаватись технологічний регламент саме на теплогенератор модульний транспортабельний (утилізатор термічний) ТМ-Т300 “OVK- KZOT” - К-300+0.
З огляду на зазначене відповідно до пункту 43 Особливостей відсутність інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції не є підставою для надання Замовником повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Таким чином, пропозиція ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» підлягала відхиленню.

3. Відповідно до вимог пункту 6 ДОДАТКУ 2 до тендерної документації (нова редакція2) Замовник вимагав надати чинні сертифікати: ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування»; ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги»; ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування».
У складі пропозиції ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» міститься зокрема сертифікат: ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015,IDT) "Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування"; ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015,IDT; ISO 9001:2015,IDT) "Системи управління якістю. Вимоги"; ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:20018, IDT) "Системи управління охороною здоров'я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування".
На виконання зазначених вимог ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» не надано сертифікати саме: ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування»; ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги»; ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування».
З огляду на зазначене відповідно до пункту 43 Особливостей відсутність інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції не є підставою для надання Замовником повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Таким чином, пропозиція ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» підлягала відхиленню.

4. Відповідно до вимог підпункту 3 пункту 7 ДОДАТКУ 2 до тендерної документації (нова редакція2) Замовник вимагав надати копію технічного паспорта на спецтранспорт.
На виконання зазначених вимог ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» не надано технічний паспорт на спецтранспорт.
З огляду на зазначене відповідно до пункту 43 Особливостей відсутність інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції не є підставою для надання Замовником повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Таким чином, пропозиція ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» підлягала відхиленню.

5. Відповідно до вимог підпункту 3 пункту 7 ДОДАТКУ 2 до тендерної документації (нова редакція2) Замовник вимагав надати підтвердження (засвідчується підписом уповноваженої особи та печаткою Учасника) про наявність в Учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази для надання послуг; копії документів (у т. ч. технічні паспорти), що підтверджують наявність в Учасника: 2) спеціальної тари для зберігання небезпечних відходів (відповідно до вимог до паковання, що зазначені вище).
На виконання зазначених вимог ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» не надано копії документів (у т. ч. технічні паспорти), що підтверджують наявність в Учасника спеціальної тари для зберігання небезпечних відходів (відповідно до вимог до паковання, що зазначені вище).
З огляду на зазначене відповідно до пункту 43 Особливостей відсутність інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції не є підставою для надання Замовником повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Таким чином, пропозиція ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» підлягала відхиленню.

6. Відповідно до вимог пункту 8 ДОДАТКУ 2 до тендерної документації (нова редакція2) Замовник вимагав надати копію розпорядчого документа про призначення відповідальних осіб у сфері управління відходами, які мають вищу освіту екологічного напряму підготовки (диплом магістра, спеціаліста).

На виконання зазначених вимог ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» не надано копії документів копію розпорядчого документа про призначення відповідальних осіб у сфері управління відходами, які мають вищу освіту екологічного напряму підготовки (диплом магістра).
В цій частині тендерна документація включала в себе виключний перелік документів та не передбачала надання диплому магістра або спеціаліста. Тобто ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» окрім зазначеного мав надати саме диплом магістра, спеціаліста.
З огляду на зазначене відповідно до пункту 43 Особливостей відсутність інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції не є підставою для надання Замовником повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Таким чином, пропозиція ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» підлягала відхиленню.

7. Відповідно до вимог пункту 8 ДОДАТКУ 2 до тендерної документації (нова редакція2) Замовник вимагав надати довідку, що містить інформацію про наявність у штаті працівників для провадження діяльності з управління небезпечними відходами.
На виконання зазначених вимог ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» не надано довідку, що містить інформацію про наявність у штаті працівників для провадження діяльності з управління небезпечними відходами.
З огляду на зазначене відповідно до пункту 43 Особливостей відсутність інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції не є підставою для надання Замовником повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Таким чином, пропозиція ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» підлягала відхиленню.

8. Відповідно до вимог пункту 3 ДОДАТКУ 1 до тендерної документації (нова редакція1) - Замовник вимагав надати довідку, що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідний досвід та знання.
ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» було надано довідку про наявність працівників, яка не містить інформацію про знання працівників.
З огляду на зазначене, в пропозиції ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» наявні невідповідності відповідно до п.43 Особливостей, які Замовник не виявив.

9. Відповідно до вимог пункту 4 ДОДАТКУ 1 до тендерної документації (нова редакція1) - Замовник вимагав надати Фінансовий звіт за останній звітний період.
ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» було надано фінансова звітність малого підприємства за 2022 рік, що не є останнім звітним періодом.
Відповідно до ст.13 ЗУ «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік.
Відповідно ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» мав надавати фінансову звітність малого підприємства за 2023 рік (що є останнім звітним періодом).
З огляду на зазначене, в пропозиції ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» наявні невідповідності відповідно до п.43 Особливостей, які Замовник не виявив.

10. Відповідно до вимог пункту 2 ДОДАТКУ 1 до тендерної документації (нова редакція1) - Замовник вимагав надати довідку в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для надання послуг з перевезення, утилізації та видалення небезпечних відходів.

ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» було надано довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що не відповідало вимогам замовника, в частині відсутності наявної інформації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для надання послуг з перевезення небезпечних відходів.
З огляду на зазначене, в пропозиції ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» наявні невідповідності відповідно до п.43 Особливостей, які Замовник не виявив.

Таким чином, пропозиція ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» всупереч вимогам тендерної документації, Особливостей та Закону не була відхилена Замовником та в пропозиції ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» були наявні невідповідності відповідно до п.43 Особливостей.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір