• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015:18220000-7: Штормовий одяг (Чоловіча зимова куртка для формування пакунків речами для задоволення основних (базових) потреб осіб, які були позбавлені свободи внаслідок збройної агресії російської федерації проти України, після їх звільнення для забезпечення проведення протокольного заходу)

Завершена

792 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 920.00 UAH
Період оскарження: 18.04.2024 15:49 - 23.04.2024 00:00
Вимога
Є відповідь

оскарження визначення переможця

Номер: a63ae0dcf3dc47a09c81c86c85a60208
Ідентифікатор запиту: UA-2024-04-18-010899-a.a2
Назва: оскарження визначення переможця
Вимога:
Шановний замовник, звертаю вашу увагу, що визнаний вами переможець закупівлі UA-2024-04-18-010899-a. ФОП ЗБАРАВСЬКИЙ ВІТАЛІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ надав в тендерній документації аналогічний договір та відгук до нього згідно Додатку №4, який не відповідає вимогам, а саме: По перше: Аналогічним договором його тендерної документації є договір №94 від 22.11.2023. ( товар з кодом ДК18210000-4 Пальта) з Попоснянским обласним психоневрологічним інтернатом, а в специфікацій цього договору вказані куртки зимові чоловічі, та жіночі. Для цих предметів становлено код ДК 18210000-1 або 5 (верхній одяг або куртки ). Опис товару по цій закупівлі (UA-2023-11-23-003084-a) відсутній, що веде за собою невідповідність оголошеного Вами в Додатку №4 опису товару закупівлі та термін «еквівалент» По-друге: відгук о виконані аналогічного договору підписаний не його підписантом (О. Колесниковим), а заступником закладу. Також у листі-відгуку відсутній номера телефона посадової особи, яка має повноваження надати інформацію з цього питання. У зв’язку с цими порушеннями, просимо вважати наданий документ не дійсним. У зв’язку з цим, просимо рахувати надану інформацію при прийняті свого остаточного рішення
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Державне підприємство «Український національний центр розбудови миру» (далі – ДП «УНЦРМ») отримало та врахувало Вашу вимогу від 28.05.2024, в якій, Ви повідомляєте про те, що фізичною особою-підприємцем Збаравським В.В. надано в тендерній документації договір та відгук до нього, які, на Вашу думку, не відповідають вимогам. Відповідно до пункту 1 Додатку 1 до Тендерної документації підтверджуючими документами виконання аналогічного(-их) договору(-ів) є копії: 1) видаткової (-і) накладної (-і) та/або акту (-ів) прийому передачі товару за таким договором; 2) позитивний Лист-відгук від попереднього контрагента (контрагентів), який підтверджує факт виконання договору (договорів), оформленим на фірмовому бланку контрагента за підписом керівника або іншої уповноваженої службової/посадової особи, із зазначенням: номеру та дати договору, предмет договору. Аналогічний договір, наданий Учасником, має бути з усіма додатками та невід’ємними його частинами, а також додатковими угодами, у разі їх наявності. Договір має бути виконаний повністю. При цьому предмет договору визначається за найменуванням номенклатури наведеним у Додатку 4 тендерної документації або кодом ДК. Дана закупівля оголошена за кодом ДК 021:2015:18220000-7: Штормовий одяг, проте у Додатку 4 вказана назва номенклатурної позиції «Чоловіча зимова куртка», що відповідає опису товару. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник ФОП ЗБАРАВСЬКИЙ ВІТАЛІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ зокрема надав: • договір № 94 від 22.11.2023, Специфікація якого містить номенклатурну позицію «Куртка зимова чоловіча». Тому, предмет договору в наданому аналогічному договорі повністю відповідає найменуванню номенклатурної позиції предмета закупівлі на вимогу тендерної документації; • Лист-відгук №120 від 24.04.2024 року, що оформлений на фірмовому бланку, підписаний службовою/посадовою особою попереднього контрагента, із зазначенням: номеру та дати договору, предмета договору. Надання інформації щодо номеру телефону посадової особи у листі-відгуку не було передбачено умовами тендерної документації та не є обов’язковим за законом. Таким чином, з урахуванням наданої Вами інформації, у Замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП ЗБАРАВСЬКИЙ ВІТАЛІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на відміну відкритих торгів замовником

Номер: d48899e3fba74fcbaccb314b6439bbf0
Ідентифікатор запиту: UA-2024-04-18-010899-a.a1
Назва: Скарга на відміну відкритих торгів замовником
Скарга:
Пов'язані документи: Замовник Учасник Орган оскарження
Дата розгляду скарги: 20.05.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 10.05.2024 19:25
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 21.05.2024 18:21
Дата виконання рішення Замовником: 23.05.2024 14:28
Коментар замовника щодо усунення порушень: Уповноважена особа вирішила: Скасувати Рішення від 29.04.2024 р. № 29/04/2024/7
Автор: ФОП "Власова Світлана Євгеніївна", Світлана Власова +380990639351 sv_vlasova@ukr.net

Пункт скарги

Номер: f6bb977d2d904a37b8cdad8e7c2bb7af
Заголовок пункту скарги: Скарга на відміну відкритих торгів замовником по закупівлі UA-2024-04-18-010899-a.
Опис заперечення: Скарга на Протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи Державного підприємства «Український національний центр розбудови миру» №29/04/2024/7 від 29.04.2024р. про відміну закупівлі UA-2024-04-18-010899-a.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на відміну
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Скаржник вважає Протокол неправомірним з наступних підстав:
І. Підпункт 2 пункту 47 Особливостей не передбачено підстав для відміни закупівлі.
Підставою відміні закупівлі у Протоколі вказаний підпункт 2 пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості).
Проте пунктом 47 Особливостей визначені підстави для прийняття замовником рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та відхиленні тендерної пропозиції. Підстави ж для відміни відкритих торгів визначені п.50 Особливостей, зокрема в підпункті 2 п.50 Особливостей вказана така підстава: «неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень;». Отже, замовник для відміни закупівлі застосував невідповідну норму Особливостей.

ІІ. Замовник відмінив закупівлю без наявності умов для застосування підстави відміни закупівлі визначеної пп.2 п.50 Особливостей.

В Протоколі замовником вказано: «Під час проведення Закупівлі встановлено такі порушення: тендерну документацію № 18/04/2024/1 від 18.04.2024 р. опубліковано без врахування змін від 09.04.2024 р. до Особливостей, затверджені постановою КМУ від 02.04.2024 № 382 «Про внесення змін до постанови КМУ від 24.02.2016 р. № 166 і від 12.10.2022 р. № 1178». Зазначені порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити.»
Згідно пп.2) п.50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень». Тобто для застосування цієї підстави відміни закупівлі замовник повинен був навести у Протоколі 3 складові:

1. Наявність порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель
Замовник вказав, що порушенням вважає публікацію тендерної документації без врахування змін до Особливостей від 09.04.2024р. але не вказав яка саме норма якого акту законодавства у сфері публічних закупівель визнає цей факт порушенням ?!
Проте сам факт публікації тендерної документації без урахування змін до Особливостей не утворює склад правопорушення.
Кваліфікація факту публікації як правопорушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель не передбачено жодною нормою законодавства України.
Отже, замовник не довів наявності порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель та не вказав норму законодавства, яку було порушено.

2. Опис цих порушень
Замовник не вказав жодного опису порушень. Навіть натяку на те, які саме пункти чи абзаци змін до Особливостей, які набули чинності з 09.04.2024 р., було порушено Замовником та в чому полягало це порушення !

3. Неможливість усунення цих порушень
Не вказавши в чому полягає порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель та яку норму законодавства порушено замовник відповідно не вказав і чому це порушення неможливо усунути не відмінивши закупівлю.

Вищевказане є доказом незаконної (за відсутності визначених законодавством) підстав) відміни Замовником відкритих торгів.

Незаконна відміна закупівлі (відкритих торгів) позбавила Скаржника, як учасника вказаної закупівлі, можливості стати переможцем закупівлі, що є порушених прав та охоронюваних законом інтересів скаржника на справедливість та законність дій замовника при проведенні публічних закупівель.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)