-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Аутсорсингові послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів та учнів 5-11 класів
Завершена
3 411 837.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 059.18 UAH
мін. крок: 0.5% або 17 059.18 UAH
Період оскарження:
18.04.2024 15:18 - 02.06.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Оскарження дискримінаційних вимог, встановлених замовником в тендерній документації
Номер:
780dc0d5e1b143849c2da5d71fe22800
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-04-18-009806-a.a2
Назва:
Оскарження дискримінаційних вимог, встановлених замовником в тендерній документації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Акт про харчові продукти-авто.PDF 10.05.2024 14:50
- Витяг ЄДРПОУ-2024р.pdf 10.05.2024 14:50
- Скарга Васильків.docx.asice.zip 10.05.2024 14:50
- sign.p7s 10.05.2024 14:51
- Рішення від 14.05.2024 №8481.pdf 14.05.2024 17:06
- Інформація про резолютивну частину рішення від 22.05.2024 №9026.pdf 23.05.2024 12:50
- Рішення від 22.05.2024 №9026.pdf 27.05.2024 13:54
- КВЕД щодо яких проведено перевірку, видано Акт.pdf 16.05.2024 21:19
- інформація з витягу ЄДРПОУ Скаржника.pdf 16.05.2024 21:19
- Інформація_ Акт Скаржника.pdf 16.05.2024 21:19
- Пояснення від Замовника по суті скарги.docx 16.05.2024 21:20
- КВЕД-2010 клас 56.21 Постачання готових страв для подій.pdf 16.05.2024 21:20
- КВЕД-2010 клас 56.10 Діяльність ресторанів, надання послуг мобільного харчування.pdf 16.05.2024 21:20
- КВЕД-2010 група 56.2 Постачання готових страв.pdf 16.05.2024 21:20
- КВЕД-2010 клас 56.29 Постачання інших готових страв.pdf 16.05.2024 21:20
- Пояснення по суті скарги.pdf 16.05.2024 21:20
- роздруківка з офіційного сайту Держстатистики України _1.pdf 16.05.2024 21:20
- роздруківка з офіційного сайту Держстатистики України_2 (КВЕД щодо яких видано Акт).pdf 16.05.2024 21:20
Дата прийняття скарги до розгляду:
10.05.2024 15:35
Дата розгляду скарги:
22.05.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
14.05.2024 17:06
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
27.05.2024 13:54
Дата виконання рішення Замовником:
31.05.2024 14:17
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Внесено зміни в тендерну документацію.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
a09395c489574480bd8849a9bb8d6305
Заголовок пункту скарги:
Тендерна документація містить дискримінаційні вимоги
Опис заперечення:
Відповідно до п. 16 Додатку 1 Р.4 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» до тендерної документації, Замовником вимагається надати:
«16. Надати акт, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, згідно Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України №1503 від 08 серпня 2023 року, виданий на ім’я Учасника, без зауважень на вид господарської діяльності із зазначенням коду, згідно з КВЕД-2010: Клас 56.21 та/або Клас 56.29, з обов’язковою позитивною оцінкою загальних гігієнічних вимог до транспортних засобів, а саме: пунктів 6.1, 6.2, 6.4, 6.7 – без зауважень...»
«16. Надати акт, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, згідно Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України №1503 від 08 серпня 2023 року, виданий на ім’я Учасника, без зауважень на вид господарської діяльності із зазначенням коду, згідно з КВЕД-2010: Клас 56.21 та/або Клас 56.29, з обов’язковою позитивною оцінкою загальних гігієнічних вимог до транспортних засобів, а саме: пунктів 6.1, 6.2, 6.4, 6.7 – без зауважень...»
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Вважаємо, що дії Замовника щодо вимог, встановлених у тендерній документації (зміни) порушують принципи здійснення закупівель, а саме вимоги ст. 5 Закону «Про публічні закупівлі»:
«добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.» Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
«добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.» Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
×
-
Назва доказу:
Витяг ЄДРПОУ-2024р.
-
Опис доказу:
Підтверджує види діяльності.
-
Повʼязаний документ:
Витяг ЄДРПОУ-2024р.pdf
-
-
Назва доказу:
акт про харчові продукти-авто
-
Опис доказу:
Підтверджеє проведення перевірки Держпродспоживслужбою та отримання Акту складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти з позитивною оцінкою загальних гігієнічних вимог до транспортних засобів, а саме: пунктів 6.1, 6.2, 6.4, 6.7 – без зауважень, на інший вид господарської діяльності згідно КВЕД, ніж той, що вимагається Замовником в тендерній документації.
-
Повʼязаний документ:
Акт про харчові продукти-авто.PDF
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати Замовника усунути порушення, привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, та внести відповідні зміни.
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Оскарження дискримінаційних вимог тендерної документації, встановлених Замовником
Номер:
3f659657bb9d4b7ca67f6fa65b84dbad
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-04-18-009806-a.a1
Назва:
Оскарження дискримінаційних вимог тендерної документації, встановлених Замовником
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Васильків.docx.asice.zip 22.04.2024 19:03
- Акт про харчові продукти-авто.PDF 22.04.2024 19:03
- Витяг ЄДРПОУ-2024р.pdf 22.04.2024 19:03
- АКТ № 446 НАССР.pdf 22.04.2024 19:03
- sign.p7s 22.04.2024 19:04
- рішення від 24.04.2024 № 7267.pdf 24.04.2024 16:45
- інформація про резолютивну частину рішення від 01.05.2024 № 7789.pdf 02.05.2024 14:20
- рішення від 01.05.2024 № 7789.pdf 03.05.2024 17:30
- Пояснення.pdf 26.04.2024 16:06
- Пояснення від Замовника.docx 26.04.2024 16:07
Дата прийняття скарги до розгляду:
22.04.2024 20:25
Дата розгляду скарги:
01.05.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
24.04.2024 16:46
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
03.05.2024 17:30
Дата виконання рішення Замовником:
09.05.2024 14:43
Коментар замовника щодо усунення порушень:
В тендерну документацію внесено зміни.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
e26e74ae4f1341d79455f7328d86d056
Заголовок пункту скарги:
Тендерна документація містить дискримінаційні вимоги
Опис заперечення:
п.15 Додатку 1 Р. 4 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» до тендерної документації, Замовником вимагається надати:
«15. Надати акт, складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, згідно Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України №446 від 08 серпня 2019 року, виданий на ім’я Учасника без зауважень на вид господарської діяльності: надання послуг з організації шкільного харчування» (стор. 32 ТД)
«15. Надати акт, складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, згідно Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України №446 від 08 серпня 2019 року, виданий на ім’я Учасника без зауважень на вид господарської діяльності: надання послуг з організації шкільного харчування» (стор. 32 ТД)
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
дії Замовника щодо вимог, встановлених у тендерній документації (зміни) порушують принципи здійснення закупівель, а саме вимоги ст. 5 Закону «Про публічні закупівлі»:
«добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.»
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників
«добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.»
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників
×
-
Назва доказу:
Витяг ЄДРПОУ-2024
-
Опис доказу:
Містить види економічної діяльності ТОВ "Понтем.уа" згідно КВЕД
-
Повʼязаний документ:
Витяг ЄДРПОУ-2024р.pdf
-
-
Назва доказу:
Акт № 446 НАССР
-
Опис доказу:
Підтверджує проходження перевірки та отримання Акту № 446, складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР на вид діяльнсті згідно з нашим КВЕД: 56.29 Постачання інших готових страв.
-
Повʼязаний документ:
АКТ № 446 НАССР.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати Замовника усунути порушення, привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, та внести відповідні зміни.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
853ae84e599a4cb7814507d5da8cfd59
Заголовок пункту скарги:
Тендерна документація містить дискримінаційні вимоги
Опис заперечення:
п.16 Додатку 1 Р. 4 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» до тендерної документації, Замовником вимагається надати:
"16. Надати акт, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, згідно Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України №1503 від 08 серпня 2023 року, виданий на ім’я Учасника, без зауважень на вид господарської діяльності надання послуг з організації шкільного харчування, з обовязковою позитивною оцінкою загпльних гігієнічних вимог до транспортних засобів, а саме: пунктів 6.1, 6.2, 6.4, 6.7 – без зауважень..." (стор. 32 ТД)
"16. Надати акт, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, згідно Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України №1503 від 08 серпня 2023 року, виданий на ім’я Учасника, без зауважень на вид господарської діяльності надання послуг з організації шкільного харчування, з обовязковою позитивною оцінкою загпльних гігієнічних вимог до транспортних засобів, а саме: пунктів 6.1, 6.2, 6.4, 6.7 – без зауважень..." (стор. 32 ТД)
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
дії Замовника щодо вимог, встановлених у тендерній документації (зміни) порушують принципи здійснення закупівель, а саме вимоги ст. 5 Закону «Про публічні закупівлі»:
«добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.»
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників
«добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.»
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників
×
-
Назва доказу:
Акт про харчові продукти-авто
-
Опис доказу:
П\Підтверджує проходження перевірки та отримання Акту, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, згідно Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України №1503 від 08 серпня 2023 року, виданий на ім’я Учасника, без зауважень на вид діяльнсті згідно з нашими КВЕД: 56.10 Діяльність ресторанів, надання послуг мобільного харчування; 10.85 Виробництво готової їжі та страв 49.41 Вантажний автомобільний транспорт 46.32 Оптова торгівля м’ясом і м'ясними продуктами
-
Повʼязаний документ:
Акт про харчові продукти-авто.PDF
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати Замовника усунути порушення, привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, та внести відповідні зміни.