• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

ДК 021:2015: 44110000-4 Конструкційні матеріали (ламінат; підкладка під ламінат; плінтус пластиковий; кутник для плінтуса внутрішній; кутник для плінтуса зовнішній; з’єднувач для плінтуса; торцеві заглушки для плінтуса; лінолеум; поріжок алюмінієвий)

Завершена

331 685.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 316.85 UAH
Період оскарження: 18.04.2024 15:05 - 23.04.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Неправомірна дискваліфікація

Номер: 8e4c5b414e92422e8dd741a5262ede79
Ідентифікатор запиту: UA-2024-04-18-009463-a.a1
Назва: Неправомірна дискваліфікація
Скарга:
ФОП Яців Наталія Володимирівна є учасником тендерної закупівлі UA-2024-04-18-009463-a де Замовником є Головне управління Національної поліції в Одеській області. Наша тендерна пропозиція є найбільш економічно вигідною. За рішенням уповноваженої особи нас було дискваліфіковано. Скаржник не погоджується з рішенням Уповноваженої особи та звертається до Органу Оскарження зі скаргою.
Дата розгляду скарги: 14.05.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 06.05.2024 15:54
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 17.05.2024 12:36
Автор: ФОП Яців Наталія Володимирівна, Наталія Яців 380961744113 Tender3@woodler.ua

Пункт скарги

Номер: 8f8670b638e04902a0cd037f8cd3b191
Заголовок пункту скарги: Відповідність тендерної пропозиції вимогам Додатку 3
Опис заперечення: Замовник в протоколі «ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ № 93/3» стверджує наступне:
«Під час розгляду на відповідність вимогам тендерної документації тендерної пропозиції учасника № 1 ФОП Яців Наталія Володимирівна, яка визнана найбільш економічно вигідною, виявлені наступні невідповідності:
Учасником не надано передбачене Додатком 1 до Тендерної документації наступні документи:
- Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
- Довідку довільної форми, у якій мали б зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом;
- Довідку у довільній формі, яка містить відомості про Учасника;
- Копію довідки про присвоєння ідентифікаційного коду;
- Копію паспорту;
- Копію витягу з реєстру платника єдиного податку;
- Гарантійний лист щодо забезпечення застосування учасником заходів із захисту довкілля для мінімізації негативного впливу на навколишнє середовище;
- Гарантійний лист за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції щодо відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам за предметом закупівлі, що визначені Замовником у Технічній специфікації;
- Лист-згоду з проєктом договору;
- Лист керівника та підписанта про ознайомлення з кримінальною відповідальністю, встановленою ст. 358 Кримінального кодексу України «Підроблення документів, печаток, штампів та бланків, збут чи використання підроблених документів, печаток, штампів» та ст. 366 ККУ «Службове підроблення» та гарантування, що всі завантажені для участі у процедурі закупівель документи не мають ознак документів, віднесених до ст. ст. 358, 366 КК України;
- Довідку у довільній формі, що запропоновані учасником товари не виготовлені та не поставлені особами, які підтримують ведення війни росії проти України відповідно до реєстру НАЗК «Міжнародні спонсори війни»;
- Довідку у довільній формі про те, що Учасником раніше не було допущено порушень умов договору щодо попередньої оплати товарів, робіт та послуг, укладеного із розпорядником бюджетних коштів системи МВС.
Враховуючи викладене, на виконання розділу 9 статті 26 ЗУ «Про публічні закупівлі», з урахуванням п. 43 Особливостей, замовник мав би надати учаснику 24 години на виправлення невідповідностей визначених вище, однак, у ФОП Яців Наталія Володимирівна є невідповідності, які не підлягають виправленню, тобто технічні та якісні характеристики товару, який пропонується Учасником не відповідають вимогам Замовника, а саме Учасник не надав Висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на кутники, з’єднувачі до плінтусу, що передбачено Додатком 3 до ТД «НФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ».
Отже, ФОП Яців Наталія Володимирівна не підтверджено відповідність вимогам Замовника в частині технічних та якісних характеристик предмету закупівлі.
Відповідно до пп. 2 п. 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.»
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Тип порушення: Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Опис суті пункту скарги: Отже уповноважена особа стверджує те, що Скаржник – ніби то не підтвердив відповідність запропонованого товару вимогам тендерної документації Додатку 3 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», а саме стверджує, що Скаржник не надав у складі тендерної пропозиції документ «Висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на кутники, з’єднувачі до плінтусу». Але вимога щодо надання саме у складі тендерної пропозиції вказаного документу відсутня у положеннях Додатку 3. В тексті Додатку 3 у розділі «Інші вимоги» в п. 7 вказаний наступний текст «7. Висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на плінтус пластиковий, кутники, з’єднувачі до нього.», але сутність даного тексту не є чіткою імперативною вимогою, яка встановлює вимоги щодо надання вказаного документу саме у складі тендерної пропозиції чи навіть при постачанні товару.
Отже, рішення Уповноваженої особи, щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника не ґрунтується на вимогах Додатку 3 тендерної документації, та Скаржник не повинен був надавати вказаний документ у складі тендерної пропозиції.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника