-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 4
Послуги з управління активами відповідно до ст. 21 Закону України «Про Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів», а саме нежитловими приміщеннями, що знаходяться за адресою: м. Київ, вул. Коновальця Євгена (вулиця Щорса), будинок 34-А
Торги не відбулися
300 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
Період оскарження:
18.04.2024 13:37 - 27.04.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
ПРО НЕПРАОМІРНЕ ВІДХИЛЕННЯ ПРОПОЗИЦІЇ
Номер:
2ffa73fd414d409a88bec3cce5e191e6
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-04-18-007025-a.c2
Назва:
ПРО НЕПРАОМІРНЕ ВІДХИЛЕННЯ ПРОПОЗИЦІЇ
Скарга:
Замовником при прийнятті рішення, оформленого Протоколом уповноваженої особи №10 від 31.05.2024, про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТРУБ-ІНЖБУД», порушено вимоги законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.43, 44 Особливостей.
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ 05.06.2024 13:51
- ДОВІДКА ОСВІТА ДРАЧУК ТРУБ 05.06.2024 13:51
- ДОВІДКА ШТАТНИЙ (ПРАЦІВНИКИ) ТРУБ 05.06.2024 13:51
- ТРУДОВІ КНИЖКИ ТА ДИПЛОМИ ПРАЦІВНИКІВ ТРУБ ІНЖБУД 05.06.2024 13:51
- sign.p7s 05.06.2024 14:01
- рішення від 07.06.2024 № 9979.pdf 07.06.2024 16:20
- Інформація про резолютивну частину рішення від 18.06.2024 №10577.pdf 19.06.2024 14:09
- рішення від 18.06.2024 № 10577.pdf 20.06.2024 18:07
- Пояснення АМКУ.docx 11.06.2024 16:11
- Пояснення АМКУ.pdf 11.06.2024 16:11
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.06.2024 14:45
Дата розгляду скарги:
18.06.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
07.06.2024 16:20
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
20.06.2024 18:08
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
76e6cfc13d51458d9b6ce3c4094feb38
Заголовок пункту скарги:
ПРО НЕПРАОМІРНЕ ВІДХИЛЕННЯ ПРОПОЗИЦІЇ
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Замовником при прийнятті рішення, оформленого Протоколом уповноваженої особи №10 від 31.05.2024, про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТРУБ-ІНЖБУД», порушено вимоги законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.43, 44 Особливостей.
×
-
Назва доказу:
ТРУДОВІ ПРАЦІВНИКИ
-
Повʼязаний документ:
ТРУДОВІ КНИЖКИ ТА ДИПЛОМИ ПРАЦІВНИКІВ ТРУБ ІНЖБУД
-
-
Назва доказу:
ДОВІДКА ШТАТНИЙ
-
Повʼязаний документ:
ДОВІДКА ШТАТНИЙ (ПРАЦІВНИКИ) ТРУБ
-
-
Назва доказу:
Довідка освіта Драчук
-
Повʼязаний документ:
ДОВІДКА ОСВІТА ДРАЧУК ТРУБ
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
1. Прийняти дану скаргу до розгляду. 2. Встановити наявність порушень процедури закупівлі з ідентифікатором UA-2024-04-18-007025-a щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТРУБ-ІНЖБУД». 3. Визнати рішення Замовника, оформлене Протоколом уповноваженої особи №10 від 31.05.2024, про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТРУБ-ІНЖБУД» неправомірним, тобто прийнятим з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. 4. Зобов'язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТРУБ-ІНЖБУД», оформлене Протоколом уповноваженої особи № 10 від 31.05.2024.
Скарга
Відхилено
КЕП
Щодо неправомірного відхилення Скаржника
Номер:
796f38dc731840b4bbdcf2698205c486
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-04-18-007025-a.a1
Назва:
Щодо неправомірного відхилення Скаржника
Скарга:
НАЦІОНАЛЬНЕ АГЕНТСТВО УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ВИЯВЛЕННЯ,РОЗШУКУ ТА УПРАВЛІННЯ АКТИВАМИ,ОДЕРЖАНИМИ ВІД КОРУПЦІЙНИХ ТА ІНШИХ ЗЛОЧИНІВ (далі – Замовник) було оголошено закупівлю за предметом: «Послуги з управління активами відповідно до ст. 21 Закону України «Про Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів», а саме нежитловими приміщеннями, що знаходяться за адресою: м. Київ, вул. Коновальця Євгена (вулиця Щорса), будинок 34-А» за кодом ЄЗС ДК 021-2015 (CPV): 99999999-9 Не відображене в інших розділах, ідентифікатор: UA-2024-04-18-007025-a. За результатами кваліфікації Замовником було відхилено тендерну пропозицію Скаржника згідно з Протоколом уповноваженої особи Національного агентства України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів з питань конкурсного відбору управителів активами з застосуванням електронної системи №7 від 08.05.2024. Таким чином, Замовник не мав права відхиляти тендерну пропозицію ТОВ "ВІСТА +", оскільки тендерна пропозиція ТОВ "ВІСТА +" повністю відповідає вимогам тендерної документації, а отже рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника, оформлене Протоколом уповноваженої особи №7 від 08.05.2024 є неправомірним, необґрунтованим, а тому підлягає скасуванню.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Віста +.pdf 13.05.2024 20:16
- Виписка по рахунку (2) (1) (1).pdf 13.05.2024 20:17
- Виписка по рахунку (1) (1).pdf 13.05.2024 20:17
- Виписка по рахунку (1) (1) (1).pdf 13.05.2024 20:17
- Виписка по рахунку (2) (1).pdf 13.05.2024 20:17
- Виписка по рахунку (3).pdf 13.05.2024 20:17
- Виписка по рахунку (8).pdf 13.05.2024 20:17
- Виписка по рахунку (3) (1).pdf 13.05.2024 20:17
- Виписка по рахунку (8) (1).pdf 13.05.2024 20:17
- Виписка по рахунку (6).pdf 13.05.2024 20:17
- Виписка по рахунку (4).pdf 13.05.2024 20:17
- Виписка по рахунку (7).pdf 13.05.2024 20:17
- Оборот_сальдова_Покровський_договір_від_01_01_2022_р.pdf 13.05.2024 20:17
- Виписка по рахунку (5).pdf 13.05.2024 20:17
- ОБОРОТ_САЛЬД_361_ВІСТА+_УКРГАЗБАНК.pdf 13.05.2024 20:17
- ОБОРОТ_САЛЬД_361_ВІСТА+_Крамаревич.pdf 13.05.2024 20:17
- Матюшко додатки до диплома.pdf 13.05.2024 20:17
- Лихута додатки до диплома.pdf 13.05.2024 20:17
- Лихута додатки до диплома 2.pdf 13.05.2024 20:17
- Оборот_сальдова_Покровський_договір_від_01_11_2020_р.pdf 13.05.2024 20:17
- Стрельчук додатки до диплома.pdf 13.05.2024 20:17
- Савич додатки до диплома.pdf 13.05.2024 20:17
- Редчук додатки.pdf 13.05.2024 20:17
- Редчук додатки.pdf 13.05.2024 20:18
- Савич додатки до диплома.pdf 13.05.2024 20:18
- sign.p7s 13.05.2024 20:20
- рішення від 15.05.2024 №8557.pdf 15.05.2024 16:36
- інформація про перенесення від 23.05.2024 №813.pdf 23.05.2024 14:21
- інформація про резолютивну частину рішення від 28.05.2024 №9320.pdf 29.05.2024 12:12
- рішення від 28.05.2024 №9320.pdf 31.05.2024 11:43
- Пояснення Антимонопольний 17.05.2024.docx 17.05.2024 14:25
- Пояснення Антимонопольний 17.05.2024.pdf 17.05.2024 14:25
Дата прийняття скарги до розгляду:
13.05.2024 20:40
Дата розгляду скарги:
23.05.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
15.05.2024 16:36
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
31.05.2024 11:44
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
bc134f58e9614feab7d6fd3ddb37ce4d
Заголовок пункту скарги:
Щодо підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації.
Щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів.
Опис заперечення:
Так, у Протоколі уповноваженої особи №7 від 08.05.2024 Замовник зазначив, що в тендерній пропозиції відсутня інформація про наявність працівників з вищою або іншою спеціальною чи професійно – технічною освітою, які закінчили професійні курси з управління підприємством (менеджменту); які виконують функції керівників підприємств, членів виконавчих органів, головних інженерів, операторів, бухгалтерів та/або іншим чином забезпечують діяльність з управління майном та активами. Так, відповідно до текстів наданих аналогічних договір, що є аналогічними у розумінні тендерної документації, оскільки предметом договору є оренда приміщення, не передбачено підписання актів наданих послуг та/або інших документів, що підтверджують оплату. При цьому, Скаржником надано банківські виписки, що підтверджують оплату останнього місяця оренди, що є підтвердженням виконання вищезазначених договорів у повному обсязі, відповідно до таких файлів:
1. «3.1БанкВиписка_оплата_Договір_суборенда_01_08
Таким чином, Замовник не мав права відхиляти тендерну пропозицію ТОВ "ВІСТА +", оскільки тендерна пропозиція ТОВ "ВІСТА +" повністю відповідає вимогам тендерної документації, а отже рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника, оформлене Протоколом уповноваженої особи №7 від 08.05.2024 є неправомірним, необґрунтованим, а тому підлягає скасуванню.
1. «3.1БанкВиписка_оплата_Договір_суборенда_01_08
Таким чином, Замовник не мав права відхиляти тендерну пропозицію ТОВ "ВІСТА +", оскільки тендерна пропозиція ТОВ "ВІСТА +" повністю відповідає вимогам тендерної документації, а отже рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника, оформлене Протоколом уповноваженої особи №7 від 08.05.2024 є неправомірним, необґрунтованим, а тому підлягає скасуванню.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші підстави
Ідентифікатор класифікації:
Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Тип порушення:
Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Опис суті пункту скарги:
За результатами кваліфікації Замовником було відхилено тендерну пропозицію Скаржника згідно з Протоколом уповноваженої особи Національного агентства України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів з питань конкурсного відбору управителів активами з застосуванням електронної системи №7 від 08.05.2024.
Вважаємо, що рішення Замовника за результатами оцінки тендерної пропозицій, оформлене протокольним рішенням від 08.05.2024 є протиправним, незаконним та таким, що порушує права Скаржника (що є підставою для подання скарги) та підлягає скасуванню з огляду на наступне. Відповідно до п. 59 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості): Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю, а тому строк для оскарження рішення про визначення переможця процедури закупівлі – дотриманий Скаржником.
Враховуючи викладене в таблиці, ТОВ "ВІСТА +" не виправлено виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Пунктом 43 Особливостей визначено, що замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Скаржник стверджує, що тендерна пропозиція Учасника повністю відповідає вимогам замовника до предмету закупівлі та умовам тендерної документації, документи та інформація тендерної пропозиції надані в повному обсязі.
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
У порядку пункту 43 Особливостей, Замовник 06.05.2024 оприлюднив у електронній системі закупівель до ТОВ "ВІСТА +" повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей такого змісту: «1.ТЕНДЕНА ДОКУМЕНТАЦІЯ Розділ III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених пунктом 44 Особливостей і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, які надаються у вигляді сканованих документів придатних для машинозчитування (файли з розширенням «pdf», «jpeg», тощо). Назва електронного документу має містити назву документу (наприклад: Статут, довіреність, довідка, лист-згода, тощо). Зміст та вигляд сканованих документів повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії або у вигляді електронних документів з накладеним електронним підписом, що вимагаються замовником у тендерній документації, серед іншого, зокрема, 6) проектом Договору з додатками до нього, заповненим та підписаним Учасником (Додаток 6 до тендерної документації). В тендерній пропозиції відсутній документ, що вимагається замовником у тендерній документації, а саме: 6) проект Договору з додатками до нього, заповненим та підписаним Учасником (Додаток 6 до тендерної документації). Для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції необхідно додати до своєї пропозиції: проект Договору з додатками до нього, заповнений та підписаний Учасником (Додаток 6 до тендерної документації). Вимога тендерної документації: Тендерна пропозиція повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис на захищеному типі носія (КЕП) уповноваженої особи Учасника, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів. Тендерна пропозиція не містить накладений кваліфікований електронний підпис на захищеному типі носія (КЕП) уповноваженої особи Учасника, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів. Для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції необхідно підписати документи тендерної пропозиції кваліфікованим електронним підписом на захищеному типі носія (КЕП) уповноваженої особи Учасника, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів. КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ДО УЧАСНИКІВ ЗА ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ (Додаток 3) 2. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Інформація підтверджується довідкою: - про загальну кількість працівників Учасника, які перебувають у штаті та/або працюють за цивільно-правовими угодами із зазначенням кількості таких працівників; - наявність працівників з вищою або іншою спеціальною чи професійно – технічною освітою, які закінчили професійні курси з управління підприємством (менеджменту); які виконують функції керівників підприємств, членів виконавчих органів, головних інженерів, операторів, бухгалтерів та/або іншим чином забезпечують діяльність з управління майном та активами; Копіями трудових книжок (заповнені сторінки), дипломів, сертифікатів та інших документів, що підтверджують кваліфікацію спеціалістів, зазначених у Довідці. В тендерній пропозиції відсутня інформація про наявність працівників з вищою або іншою спеціальною чи професійно – технічною освітою, які закінчили професійні курси з управління підприємством (менеджменту); які виконують функції керівників підприємств, членів виконавчих органів, головних інженерів, операторів, бухгалтерів та/або іншим чином забезпечують діяльність з управління майном та активами. Для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції необхідно надати копії трудових книжок (заповнені сторінки), дипломів, сертифікатів та інших документів, що підтверджують кваліфікацію працівників з вищою або іншою спеціальною чи професійно – технічною освітою, які закінчили професійні курси з управління підприємством (менеджменту) КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ДО УЧАСНИКІВ ЗА ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ (Додаток 3) 3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (Не менше двох аналогічних діючих або закінчених договорів). На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: - довідку за вказаною формою, з інформацією про наявність аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше двох діючих або закінчених договорів), яка має містити інформацію про виконання договору протягом останніх трьох років. - копії аналогічних договорів, інформація про які наведена в довідці (не менше двох договорів). На підтвердження надаються: копії документів (згідно з умовами договору), що підтверджують виконання вказаних у довідці договорів в повному обсязі. - лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше двох) від контрагента згідно з аналогічними договорами, які зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цих договорів з обов’язковим зазначенням номеру, дати укладання та інформації про відсутність претензій та порушень умов договору. Під аналогічними договорами слід розуміти виконані учасником договори щодо надання послуг з управління активами та/або послуг з оренди (суборенди) приміщень. В тендерній пропозиції відсутні копії документів (згідно з умовами договору акти виконаних робіт/надання послуг, акти приймання-передачі), що підтверджують виконання в повному обсязі наступних договорів: Договір № 68 суборенди нежитлового приміщення від 22.12.2020 Договір № 96 суборенди нежитлового приміщення від 22.12.2021 Договір № 01-08/2020 суборенди нежитлового приміщення від 01.08.2020 Договір № 01-08/2020 суборенди нежитлового приміщення від 01.08.2020 Для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції необхідно надати: Документи (згідно з умовами договору), що підтверджують виконання договору № 68 суборенди нежитлового приміщення від 22.12.2020 в повному обсязі; Документи (згідно з умовами договору), що підтверджують виконання договору № 96 суборенди нежитлового приміщення від 22.12.2021 в повному обсязі; Документи (згідно з умовами договору), що підтверджують виконання договору № 01-08/2020 суборенди не-житлового приміщення від 01.08.2020 в повному обсязі; Документи (згідно з умовами договору), що підтверджують виконання договору № 03-05/2023 суборенди нежитлового приміщення від 01.06.2023 в повному обсязі; Лист-відгук (рекомендаційний лист) від контрагента згідно з аналогічними договорами, які зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цих договорів з обов’язковим зазначенням номеру, дати укладання та інформації про відсутність претензій та порушень умов договору. Відгук повинен бути належно оформлений, містити номер та дату видачі документу.»
При цьому, Скаржник надав у складі документів на виконання вимоги всі документи, що вимагалися замовником.
Вважаємо, що рішення Замовника за результатами оцінки тендерної пропозицій, оформлене протокольним рішенням від 08.05.2024 є протиправним, незаконним та таким, що порушує права Скаржника (що є підставою для подання скарги) та підлягає скасуванню з огляду на наступне. Відповідно до п. 59 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості): Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю, а тому строк для оскарження рішення про визначення переможця процедури закупівлі – дотриманий Скаржником.
Враховуючи викладене в таблиці, ТОВ "ВІСТА +" не виправлено виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Пунктом 43 Особливостей визначено, що замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Скаржник стверджує, що тендерна пропозиція Учасника повністю відповідає вимогам замовника до предмету закупівлі та умовам тендерної документації, документи та інформація тендерної пропозиції надані в повному обсязі.
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
У порядку пункту 43 Особливостей, Замовник 06.05.2024 оприлюднив у електронній системі закупівель до ТОВ "ВІСТА +" повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей такого змісту: «1.ТЕНДЕНА ДОКУМЕНТАЦІЯ Розділ III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених пунктом 44 Особливостей і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, які надаються у вигляді сканованих документів придатних для машинозчитування (файли з розширенням «pdf», «jpeg», тощо). Назва електронного документу має містити назву документу (наприклад: Статут, довіреність, довідка, лист-згода, тощо). Зміст та вигляд сканованих документів повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії або у вигляді електронних документів з накладеним електронним підписом, що вимагаються замовником у тендерній документації, серед іншого, зокрема, 6) проектом Договору з додатками до нього, заповненим та підписаним Учасником (Додаток 6 до тендерної документації). В тендерній пропозиції відсутній документ, що вимагається замовником у тендерній документації, а саме: 6) проект Договору з додатками до нього, заповненим та підписаним Учасником (Додаток 6 до тендерної документації). Для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції необхідно додати до своєї пропозиції: проект Договору з додатками до нього, заповнений та підписаний Учасником (Додаток 6 до тендерної документації). Вимога тендерної документації: Тендерна пропозиція повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис на захищеному типі носія (КЕП) уповноваженої особи Учасника, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів. Тендерна пропозиція не містить накладений кваліфікований електронний підпис на захищеному типі носія (КЕП) уповноваженої особи Учасника, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів. Для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції необхідно підписати документи тендерної пропозиції кваліфікованим електронним підписом на захищеному типі носія (КЕП) уповноваженої особи Учасника, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів. КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ДО УЧАСНИКІВ ЗА ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ (Додаток 3) 2. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Інформація підтверджується довідкою: - про загальну кількість працівників Учасника, які перебувають у штаті та/або працюють за цивільно-правовими угодами із зазначенням кількості таких працівників; - наявність працівників з вищою або іншою спеціальною чи професійно – технічною освітою, які закінчили професійні курси з управління підприємством (менеджменту); які виконують функції керівників підприємств, членів виконавчих органів, головних інженерів, операторів, бухгалтерів та/або іншим чином забезпечують діяльність з управління майном та активами; Копіями трудових книжок (заповнені сторінки), дипломів, сертифікатів та інших документів, що підтверджують кваліфікацію спеціалістів, зазначених у Довідці. В тендерній пропозиції відсутня інформація про наявність працівників з вищою або іншою спеціальною чи професійно – технічною освітою, які закінчили професійні курси з управління підприємством (менеджменту); які виконують функції керівників підприємств, членів виконавчих органів, головних інженерів, операторів, бухгалтерів та/або іншим чином забезпечують діяльність з управління майном та активами. Для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції необхідно надати копії трудових книжок (заповнені сторінки), дипломів, сертифікатів та інших документів, що підтверджують кваліфікацію працівників з вищою або іншою спеціальною чи професійно – технічною освітою, які закінчили професійні курси з управління підприємством (менеджменту) КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ДО УЧАСНИКІВ ЗА ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ (Додаток 3) 3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (Не менше двох аналогічних діючих або закінчених договорів). На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: - довідку за вказаною формою, з інформацією про наявність аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше двох діючих або закінчених договорів), яка має містити інформацію про виконання договору протягом останніх трьох років. - копії аналогічних договорів, інформація про які наведена в довідці (не менше двох договорів). На підтвердження надаються: копії документів (згідно з умовами договору), що підтверджують виконання вказаних у довідці договорів в повному обсязі. - лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше двох) від контрагента згідно з аналогічними договорами, які зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цих договорів з обов’язковим зазначенням номеру, дати укладання та інформації про відсутність претензій та порушень умов договору. Під аналогічними договорами слід розуміти виконані учасником договори щодо надання послуг з управління активами та/або послуг з оренди (суборенди) приміщень. В тендерній пропозиції відсутні копії документів (згідно з умовами договору акти виконаних робіт/надання послуг, акти приймання-передачі), що підтверджують виконання в повному обсязі наступних договорів: Договір № 68 суборенди нежитлового приміщення від 22.12.2020 Договір № 96 суборенди нежитлового приміщення від 22.12.2021 Договір № 01-08/2020 суборенди нежитлового приміщення від 01.08.2020 Договір № 01-08/2020 суборенди нежитлового приміщення від 01.08.2020 Для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції необхідно надати: Документи (згідно з умовами договору), що підтверджують виконання договору № 68 суборенди нежитлового приміщення від 22.12.2020 в повному обсязі; Документи (згідно з умовами договору), що підтверджують виконання договору № 96 суборенди нежитлового приміщення від 22.12.2021 в повному обсязі; Документи (згідно з умовами договору), що підтверджують виконання договору № 01-08/2020 суборенди не-житлового приміщення від 01.08.2020 в повному обсязі; Документи (згідно з умовами договору), що підтверджують виконання договору № 03-05/2023 суборенди нежитлового приміщення від 01.06.2023 в повному обсязі; Лист-відгук (рекомендаційний лист) від контрагента згідно з аналогічними договорами, які зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цих договорів з обов’язковим зазначенням номеру, дати укладання та інформації про відсутність претензій та порушень умов договору. Відгук повинен бути належно оформлений, містити номер та дату видачі документу.»
При цьому, Скаржник надав у складі документів на виконання вимоги всі документи, що вимагалися замовником.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
2. Щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів. Так, у Протоколі уповноваженої особи №7 від 08.05.2024 Замовник зазначив, що в тендерній пропозиції відсутні копії документів (згідно з умовами договору акти виконаних робіт/надання послуг, акти приймання-передачі), що підтверджують виконання в повному обсязі договорів: Договір № 68 суборенди нежитлового приміщення від 22.12.2020 Договір № 96 суборенди нежитлового приміщення від 22.12.2021 Договір № 01-08/2020 суборенди нежитлового приміщення від 01.08.2020 Так, відповідно до текстів наданих аналогічних договір, що є аналогічними у розумінні тендерної документації, оскільки предметом договору є оренда приміщення, не передбачено підписання актів наданих послуг та/або інших документів, що підтверджують оплату. При цьому, Скаржником надано банківські виписки, що підтверджують оплату останнього місяця оренди, що є підтвердженням виконання вищезазначених договорів у повному обсязі, відповідно до таких файлів: 1. «3.1БанкВиписка_оплата_Договір_суборенда_01_08_2020_ВІСТА+_УКРГАЗБАНК.pdf». 2. «7.1 БанкВиписка_оплата_Договір_суборенда_22_12_2020_Віста_Крамаревич.pdf». 3. «8.1 БанкВиписка_оплата_Договір_суборенда_22_12_2021_Віста_Крамаревич.pdf». При цьому Скаржником, як стороною договору, не було ініційовано розірвання такого договору, не було застосовано санкцій до контрагентів за цими договорами у зв’язку з належним виконанням останніми своїх зобов’язань. Для підтвердження на розгляд Комісії надаємо банківські виписки, що підтверджують факти оплати повної вартості договору за кожен місяць оренди контрагентами за вказаними договорами, а також оборотно-сальдові відомості за бухгалтерськими рахунками, що також підтверджують виконання зобов’язань в повному обсязі. Підтвердження виконання договорів у повному обсязі містилося також і в файлі «Розяснення_по_досвіду_з_додаванням_договорів..pdf», наданому Скаржником, зміст якого було повністю проігноровано Замовником. Таким чином, Замовник не мав права відхиляти тендерну пропозицію ТОВ "ВІСТА +", оскільки тендерна пропозиція ТОВ "ВІСТА +" повністю відповідає вимогам тендерної документації, а отже рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника, оформлене Протоколом уповноваженої особи №7 від 08.05.2024 є неправомірним, необґрунтованим, а тому підлягає скасуванню. Файли/документи, які можуть підтвердити все вищезазначене, знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель, зокрема, на сайті prozorro.gov.ua).
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
1. Щодо підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації. Так, у Протоколі уповноваженої особи №7 від 08.05.2024 Замовник зазначив, що в тендерній пропозиції відсутня інформація про наявність працівників з вищою або іншою спеціальною чи професійно – технічною освітою, які закінчили професійні курси з управління підприємством (менеджменту); які виконують функції керівників підприємств, членів виконавчих органів, головних інженерів, операторів, бухгалтерів та/або іншим чином забезпечують діяльність з управління майном та активами. Так, на виконання цієї вимоги Скаржник надав файли: 1. «Бухг_консалтингова_ТОВ_Лісет_дипломи_працівників.pdf». 2. «Розяснення_по_освіті_спеціалістів..pdf». Так, у вищезазначених файлах, міститься підтвердження того, що працівники, які будуть залучені до виконання договору про закупівлю, мають відповідну кваліфікацію, зокрема: вищу та іншу спеціальною, професійно – технічну освіту, які закінчили професійні курси з управління підприємством (менеджменту); які виконують функції керівників підприємств, членів виконавчих органів, головних інженерів, операторів, бухгалтерів та/або іншим чином забезпечують діяльність з управління майном та активами. А саме: 1) У складі тендерної пропозиції ТОВ «ВІСТА +», надано диплом спеціаліста, спеціальінсть: фінанси, виданого Редчук Юлії Петрівні. Відповідно до навчальної програми цієї спеціальності обов’язковою навчальною дисципліною є менеджмент. Для підтвердження цієї інформації надаємо Додаток до диплома про вищу освіту. 2) У складі тендерної пропозиції ТОВ «ВІСТА +», надано диплом магістра, спеціальінсть: фінанси і кредит, виданого Лихуті Наталії Олександрівні. Відповідно до навчальної програми цієї спеціальності обов’язковою навчальною дисципліною є менеджмент. Для підтвердження цієї інформації надаємо Додаток до диплома.