• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Господарські товари. Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки, код за ДК 021:2015(CPV):33760000-5

Аналоги товарів мають мати якість не нижчу за запропоновану в умовах до даної закупівлі

Завершена

39 304.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 393.04 UAH
Період оскарження: 14.06.2018 09:37 - 18.06.2018 09:29
Вимога
Відхилено

Вимога про перегляд рішення про дискваліфікацію ТОВ "БРАЗЕР ГРУП"

Номер: fb108fda32684aa991a354469cb63912
Ідентифікатор запиту: UA-2018-06-14-000235-a.a2
Назва: Вимога про перегляд рішення про дискваліфікацію ТОВ "БРАЗЕР ГРУП"
Вимога:
ТОВ "БРАЗЕР ГРУП" директор Ігор Грилюк bg-tender@ukr.net +380931998405 до Національний музей українського народного декоративного мистецтва Вимога Рішення замовника про дискваліфікацію ТОВ "БРАЗЕР ГРУП" є необґрунтованим і необ’єктивним. Зауважуємо, що відповідно до пункту 2.7 «Примірного положення про тендерний комітет або уповноважену особу (осіб)», затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 30.03.2016 № 557, комітет відповідає за організацію та проведення процедур закупівель. У процесі роботи він забезпечує реалізацію таких функцій, зокрема, планування закупівель, складання та затвердження річного плану закупівель; здійснення вибору процедури закупівлі та її проведення; забезпечення рівних умов для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця. Наголошую, що з метою виконання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 N 166 "Про затвердження Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків" та Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18.03.2016 N 473 "Про визначення веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель у складі електронної системи закупівель та забезпечення його функціонування" ДП «Зовнішторгвидав України» (ДП "Прозорро") видає Наказ №35 від 13.04.2016 «Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель» (далі - Порядок). Зазначаємо, що згідно п. 9.2 Порядку «Виключними підставами дискваліфікації є: пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі; Учасник, який запропонував найменшу ціну, відмовився від підписання договору». Із Вашого рішення випливає, що пропозиція ТОВ "БРАЗЕР ГРУП" не відповідає умовам закупівлі. Вважаємо, що Ваше рішення підлягає перегляду, оскільки наша пропозиція відповідає умовам закупівлі, а запропонований товар - відповідає предмету закупівлі. Деяка невідповідність в назві товару, який ми запропонували згідно Вашої вимоги закупівлі - не може слугувати причиною дискваліфікації, оскільки - це є один і той же товар, що замовник вимагав як предмет закупівлі. До цього ж, наголошуємо, що в умовах закупівлі не висувалася умова щодо повної відповідності назви товару, що вимагається і назви товару, що пропонується, хоча це є один і той же товар, наприклад, замовник стверджує, що п.2 нашої пропозиції не відповідає вимогам замовника: вимагався "Туалетний папір б/г Обухів (48 шт/65 м ) сірий", пропонується "Папір туалетний 1-шаровий Обухів 65 м сірий d-95 мм", а у безпосереднього виробника цього товару він називається так "Обухів 65 — одношаровий макулатурний папір без гільзи" (джерело інформації https://www.papir.kiev.ua/products/tissue/virobnictvo-tualetnogo-paperu/); То в чому тут невідповідність? До зазначеного с, зауважуємо, що в період уточнень, на наше питання «Чи можна пропонувати Вам аналоги предмета закупівлі і, які характеристики товару для Вас є суттєвими ознаками при розгляді еквівалентів чи аналогів?» - Ви відповіли: «Доброго дня! Дякую за запитання. Так, аналоги можливо пропонувати. Але прошу пропонувати товари-аналоги якісні, якщо це одежа, то мінімальний вміст синтетичного матеріалу, а перевага тканині з натуральної сировини, міцні з терміном придатності не нижчим за запропоновані в закупівлі. Також товари всі мають бути з якісного матеріалу.». Наголошую, що навіть із-за можливості подавати аналоги – ми подавали тільки той товар, який є у предметом закупівлі. За змістом ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), цей Закон застосовується: до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень; до замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень. Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору. Отже, під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом. Згідно ст. 3 Закону та к згідно з п. 6.2 Порядку, замовник допорогової закупівлі повинен дотримуватися наступних принципів здійснення закупівель: «Під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: 1. добросовісна конкуренція серед учасників; 2. максимальна економія та ефективність; 3. відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4. недискримінація учасників; 5. об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; 6. запобігання корупційним діям і зловживанням». Вважаю, що Замовником порушено принципи: максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; та є підстави підозрювати у порушенні принципу запобігання корупційним діям і зловживанням, оскільки, наголошуємо, що пропозиція наступного учасника, якого и визнано переможцем закупівлі, з таким же самим товаром, що запропонували і ми - на 6091,00 грн. дорожча. Керуючись п. 9.2 та п. 14.1 Порядку вимагаємо надати додаткову інформацію про причини невідповідності нашої пропозиції умовам Закупівлі та вимагаємо перегляду Вашого рішення щодо нашої дискваліфікації. Керівник ТОВ "БРАЗЕР ГРУП" Грилюк Ігор.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Національний музей українського народного декоративного мистецтва повідомляє ТОВ Бразер Груп" про те, що в зазначеному нами протоколі засідання тендерного комітету за №23\6 від 23.06.18р. чітко зазначено не відповідність оформлення Додатку 1 до тендерної документації, що призводить нас, як Замовника закупівлі до отримання в не повній кількості товару, що потребується для ведення нами господарської діяльності. А саме: п. 2 - кількість запропонованого вами товару не відповідає сумі, зазначеній вами у пропозиції. п.28 Лампа люмінесцентна Т8 18W G13 6500K в кількості 50 штук вами запропонована не правильна ні кількість ні аналог лампи. п. 29 Світлодіодна лампа E27 6-50W 230V 3000K A60/PF в вимогах до закупівлі стоїть кількість 200 шт, а ви запропонували 12. Лампи Іскра, що ви пропонуєте нам не потрібні тому, що це не економні лампи для споживання. п.33 Сіль технічна у вас стоїть 1 мішок замість 3-х, що в нас у предметі закупівлі та потребах. п. 53 Фарба нітро емаль біла 2,8кг , глянцева, а ви замість алкідної пропонуєте просто масляну і дуже низької якості.. Прошу відповісти, як нам у господарській діяльності використати лампи Іскра з патроном Е27 замість люмінесцентних ламп розміром 60 см (денного освітлення) -? Вважаємо, що ваша пропозиція призведе нашу організацію до не можливого у повній потребі ведення господарської діяльності.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

Вимога про перегляд рішення про дискваліфікацію ТОВ "БРАЗЕР ГРУП"

Номер: e80d2595f09b40faa16d2dd552148b22
Ідентифікатор запиту: UA-2018-06-14-000235-a.a1
Назва: Вимога про перегляд рішення про дискваліфікацію ТОВ "БРАЗЕР ГРУП"
Вимога:
ТОВ "БРАЗЕР ГРУП" директор Ігор Грилюк bg-tender@ukr.net +380931998405 до Національний музей українського народного декоративного мистецтва Вимога Рішення замовника про дискваліфікацію ТОВ "БРАЗЕР ГРУП" є необгрунтованим і необєктивним. Зауважуємо, що відповідно до пункту 2.7 «Примірного положення про тендерний комітет або уповноважену особу (осіб)», затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 30.03.2016 № 557, комітет відповідає за організацію та проведення процедур закупівель. У процесі роботи він забезпечує реалізацію таких функцій, зокрема, планування закупівель, складання та затвердження річного плану закупівель; здійснення вибору процедури закупівлі та її проведення; забезпечення рівних умов для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця. Наголошую, що з метою виконання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 N 166 "Про затвердження Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків" та Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18.03.2016 N 473 "Про визначення веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель у складі електронної системи закупівель та забезпечення його функціонування" ДП «Зовнішторгвидав України» (ДП "Прозорро") видає Наказ №35 від 13.04.2016 «Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель» (далі - Порядок). Зазначаємо, що згідно п. 9.2 Порядку «Виключними підставами дискваліфікації є: пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі; Учасник, який запропонував найменшу ціну, відмовився від підписання договору». Із Вашого рішення випливає, що пропозиція ТОВ "БРАЗЕР ГРУП" не відповідає умовам закупівлі. Вважаємо, що Ваше рішення підлягає перегляду, оскільки наша пропозиція відповідає умовам закупівлі, а запропонований товар - відповідає предмету закупівлі. Деяка невідповідність в назві товару, який ми запропонували згідно Вашої вимоги закупівлі - не може слугувати причиною дискваліфікації, оскільки - це є один і той же товар, що замовник вимагав як предмет закупівлі. До цього ж, наголошуємо, що в умовах закупівлі не висувалася умова щодо повної відповідності назви товару, що вимагається і назви товару, що пропонується, хоча це є один і той же товар, наприклад, замовник стверджує, що п.2 нашої пропозиції не відповідає вимогам замовника: вимагався "Туалетний папір б/г Обухів (48 шт/65 м ) сірий", пропонується "Папір туалетний 1-шаровий Обухів 65 м сірий d-95 мм", а у безпосереднього виробника цього товару він називається так "Обухів 65 — одношаровий макулатурний папір без гільзи" (джерело інформації https://www.papir.kiev.ua/products/tissue/virobnictvo-tualetnogo-paperu/); То в чому тут невідповідність? За змістом ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), цей Закон застосовується: до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень; до замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень. Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору. Отже, під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом. Згідно ст. 3 Закону та згідно з п. 6.2 Порядку, замовник допорогової закупівлі повинен дотримуватися наступних принципів здійснення закупівель: «Під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: 1. добросовісна конкуренція серед учасників; 2. максимальна економія та ефективність; 3. відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4. недискримінація учасників; 5. об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; 6. запобігання корупційним діям і зловживанням». Вважаю, що Замовником порушено принципи: максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; та є підстави підозрювати у порушенні принципу запобігання корупційним діям і зловживанням, оскільки, наголошуємо, що пропозиція наступного учасника, якого визнано переможцем закупівлі, з таким же самим товаром, що запропонували і ми - на 6091,00 грн. дорожча. Керуючись п. 9.2 та п. 14.1 Порядку вимагаємо надати додаткову інформацію про причини невідповідності нашої пропозиції умовам Закупівлі та вимагаємо перегляду Вашого рішення щодо нашої дискваліфікації. Керівник ТОВ "БРАЗЕР ГРУП" Грилюк Ігор.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: додали ще зауваження в слідуючій Вимозі
Дата скасування: 23.06.2018 11:51