-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з проведення періодичного медичного огляду працівників АТ «СУМИОБЛЕНЕРГО», філії «Сумський міський РЕМ», м. Суми.
Завершена
155 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 775.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 775.00 UAH
Період оскарження:
17.04.2024 15:56 - 27.04.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скасування рішення про визнання переможця
Номер:
e5c4ed3a4b1b41b394ba3070e262ff03
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-04-17-010906-a.b2
Назва:
Скасування рішення про визнання переможця
Скарга:
ТОВ «Український північно-східний інститут прикладної та клінічної медицини» (далі –Учасник) вважає за необхідне звернутися до органу оскарження із скаргою на дії АТ «СУМИОБЛЕНЕРГО» (далі- Замовник) у зв’язку із здійсненням Замовником порушень у сфері публічних закупівель, що мали наслідком порушення прав та законних інтересів Учасника торгів UA-2024-04-17-010906-a щодо закупівлі: Послуги з проведення періодичного медичного огляду працівників АТ «СУМИОБЛЕНЕРГО», філії «Сумський міський РЕМ», м. Суми.
Замовник 17 квітня 2024 року розмістив на електронному торгівельному майданчику «Smarttender.biz» оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями UA-2024-04-17-010906-a щодо закупівлі: Послуги з проведення періодичного медичного огляду працівників АТ «СУМИОБЛЕНЕРГО», філії «Сумський міський РЕМ», м. Суми.
За результатами розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, Замовником було прийнято рішення про визначення переможцем (далі - Рішення) відкритих торгів з особливостями UA-2024-04-17-010906-a ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУМСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР "СІМЕЙНА ПОЛІКЛІНІКА (код 42353872 ) (далі – Переможець), про що 24.05.2024р. в електронній системі закупівель розміщено повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Учасник вважає, що Рішення прийняте з порушенням норм Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 з наступних підстав.
Відповідно до підпункту 1 таблиці пункту 1 додатку 1 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника» до тендерної документації закупівлі UA-2024-04-17-010906-а, на підтвердження повноважень посадової особи щодо підпису документів тендерної пропозиції Замовником встановлена вимога до учасників надати: документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника торгів щодо підпису документів тендерної пропозиції (для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів - розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/або протокол зборів засновників тощо); для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності - довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність); інші документи, що підтверджують повноваження посадової особи учасника.
Відповідно до пункту 4.2.6 Статуту Переможця, копія якого завантажена в складі тендерної пропозиції (файл з назвою «6 статут.pdf»), зазначено, що обрання та припинення повноважень директора переможця належить до компетенції загальних зборів учасників товариства.
Отже, документом, підтверджуючим повноваження посадової особи (директора Переможця) щодо підпису тендерної пропозиції є рішення загальних зборів учасників товариства.
Про це також свідчить інформація наведена в копії наказу №1 від 08.08.2018р. про початок виконання обов’язків директора (файл за назвою «4 наказ про призначення.pdf»), а саме: підстава, з якої виданий даний наказ – протокол № 1 установчих зборів засновників ТОВ «СМЦ «СІМЕЙНА ПОЛІКЛІНІКА» від 08.08.2018р.
Проте, в складі тендерної пропозиції Переможця відсутній даний документ чи його копія.
Тож, з викладеного вбачається, що Переможцем не виконано умову підпункту 1 таблиці пункту 1 додатку 1 до тендерної документації закупівлі UA-2024-04-17-010906-а.
Отже, тендерна пропозиція Переможця в даній частині не відповідає іншим вимогам, встановлених підпунктом 1 таблиці пункту 1 додатку 1 до тендерної документації.
Відповідно до абзацу другого підпункту другого пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
2) тендерна пропозиція:
- не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Враховуючи викладене, у Замовника наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції Переможця, визначені підпунктом 2 пункту 44 Особливостей.
Не відхиливши Пропозицію Переможця, Замовник порушив вимоги пункту 44 Особливостей, відповідно до якого замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли, зокрема, тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідно до підпункту 4 таблиці пункту 1 додатку 1 до тендерної документації закупівлі UA-2024-04-17-010906-а Замовником встановлена вимога до учасників, що у разі, якщо чинним законодавством та/чи установчими документами учасника передбачено отримання згоди відповідного уповноваженого органу на укладання договору за результатами закупівлі (зокрема у випадку, якщо правочин для учасника є значним правочином чи правочином із заінтересованістю), учасник повинен надати відповідне рішення цього уповноваженого органу або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника.
Відповідно до пункту 4.2.14 Статуту Переможця, копія якого завантажена в складі тендерної пропозиції (файл з назвою «6 статут.pdf»), зазначено, що надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу належить до компетенції загальних зборів учасників товариства.
Отже, відповідно до умов підпункту 4 таблиці пункту 1 додатку 1 до тендерної документації та пункту 4.2.14 Статуту, Переможець мав би надати рішення зборів учасників товариства про згоду на укладення договору про закупівлю UA-2024-04-17-010906-а або документ про підтвердження того, що ціна договору по даній закупівлі (вартість послуг) не перевищує 50 відсотків вартості чистих активів Переможця станом на кінець попереднього кварталу.
Тож, з викладеного вбачається, що Переможцем не виконано умову підпункту 4 таблиці пункту 1 додатку 1 до тендерної документації закупівлі UA-2024-04-17-010906-а.
Отже, тендерна пропозиція Переможця в даній часині не відповідає іншим вимогам підпунктом 4 таблиці пункту 1 додатку 1 до тендерної документації.
Відповідно до абзацу другого підпункту другого пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Тож, у Замовника вдруге наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції Переможця, визначені підпунктом 2 пункту 44 Особливостей.
Не відхиливши Пропозицію Переможця, Замовник знову порушив вимоги пункту 44 Особливостей, відповідно до якого замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли, зокрема, тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Таким чином, Рішення про визнання переможця закупівлі UA-2024-04-17-010906-а є неправомірним та підлягає скасуванню, а тендерна пропозиція Переможця має бути відхилена.
Враховуючи викладене, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктом 55 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178,
ПРОШУ:
1. Встановити порушення процедури закупівлі UA-2024-04-17-010906-a щодо закупівлі: Послуги з проведення періодичного медичного огляду працівників АТ «СУМИОБЛЕНЕРГО», філії «Сумський міський РЕМ», м. Суми, що мало місце при прийнятті рішення про визнання переможцем ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУМСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР "СІМЕЙНА ПОЛІКЛІНІКА (код 42353872 ).
2. Зобов’язати АТ «СУМИОБЛЕНЕРГО» (40035, Україна, Сумська область, Суми, 40035, Сумська обл., місто Суми, вул. Івана Сірка, будинок 7, код 23293513) скасувати рішення про визнання переможцем ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУМСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР "СІМЕЙНА ПОЛІКЛІНІКА (код 42353872 ) по закупівлі UA-2024-04-17-010906-a.
3. Зобов’язати АТ «СУМИОБЛЕНЕРГО» (40035, Україна, Сумська область, Суми, 40035, Сумська обл., місто Суми, вул. Івана Сірка, будинок 7, код 23293513) відхилити тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУМСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР "СІМЕЙНА ПОЛІКЛІНІКА (код 42353872 ) по закупівлі UA-2024-04-17-010906-a.
Пов'язані документи:
Учасник
- Сумиобленерго скарга на визнання переможця.pdf 29.05.2024 14:35
- Сумиобленерго скарга на визнання переможця.pdf.asice 29.05.2024 14:35
- Сумиобленерго скарга на визнання переможця_Validation_Report.pdf 29.05.2024 14:35
- sign.p7s 29.05.2024 14:53
- Рішення від 31.05.2024 №9573.pdf 31.05.2024 13:33
- Інформація про резолютивну частину рішення від 10.06.2024 №10114.pdf 11.06.2024 13:24
- Рішення від 10.06.2024 №10114.pdf 12.06.2024 16:25
- Пояснення АМКУ.pdf 04.06.2024 16:34
- Пояснення АМКУ.docx 04.06.2024 16:34
Дата прийняття скарги до розгляду:
29.05.2024 15:10
Дата розгляду скарги:
10.06.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
31.05.2024 13:33
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
12.06.2024 16:25
Пункт скарги
Номер:
c1bbd13db5214f50a596812339e358f4
Заголовок пункту скарги:
Скарга на неправомірне визнання переможця
Опис заперечення:
Учасник вважає, що Рішення прийняте з порушенням норм Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші підстави
Ідентифікатор класифікації:
Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Тип порушення:
Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до підпункту 1 таблиці пункту 1 додатку 1 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника» до тендерної документації закупівлі UA-2024-04-17-010906-а, на підтвердження повноважень посадової особи щодо підпису документів тендерної пропозиції Замовником встановлена вимога до учасників надати: документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника торгів щодо підпису документів тендерної пропозиції (для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів - розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/або протокол зборів засновників тощо); для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності - довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність); інші документи, що підтверджують повноваження посадової особи учасника.
Відповідно до пункту 4.2.6 Статуту Переможця, копія якого завантажена в складі тендерної пропозиції (файл з назвою «6 статут.pdf»), зазначено, що обрання та припинення повноважень директора переможця належить до компетенції загальних зборів учасників товариства.
Отже, документом, підтверджуючим повноваження посадової особи (директора Переможця) щодо підпису тендерної пропозиції є рішення загальних зборів учасників товариства.
Про це також свідчить інформація наведена в копії наказу №1 від 08.08.2018р. про початок виконання обов’язків директора (файл за назвою «4 наказ про призначення.pdf»), а саме: підстава, з якої виданий даний наказ – протокол № 1 установчих зборів засновників ТОВ «СМЦ «СІМЕЙНА ПОЛІКЛІНІКА» від 08.08.2018р.
Проте, в складі тендерної пропозиції Переможця відсутній даний документ чи його копія.
Тож, з викладеного вбачається, що Переможцем не виконано умову підпункту 1 таблиці пункту 1 додатку 1 до тендерної документації закупівлі UA-2024-04-17-010906-а.
Отже, тендерна пропозиція Переможця в даній частині не відповідає іншим вимогам, встановлених підпунктом 1 таблиці пункту 1 додатку 1 до тендерної документації.
Відповідно до абзацу другого підпункту другого пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
2) тендерна пропозиція:
- не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Враховуючи викладене, у Замовника наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції Переможця, визначені підпунктом 2 пункту 44 Особливостей.
Не відхиливши Пропозицію Переможця, Замовник порушив вимоги пункту 44 Особливостей, відповідно до якого замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли, зокрема, тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідно до підпункту 4 таблиці пункту 1 додатку 1 до тендерної документації закупівлі UA-2024-04-17-010906-а Замовником встановлена вимога до учасників, що у разі, якщо чинним законодавством та/чи установчими документами учасника передбачено отримання згоди відповідного уповноваженого органу на укладання договору за результатами закупівлі (зокрема у випадку, якщо правочин для учасника є значним правочином чи правочином із заінтересованістю), учасник повинен надати відповідне рішення цього уповноваженого органу або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника.
Відповідно до пункту 4.2.14 Статуту Переможця, копія якого завантажена в складі тендерної пропозиції (файл з назвою «6 статут.pdf»), зазначено, що надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу належить до компетенції загальних зборів учасників товариства.
Отже, відповідно до умов підпункту 4 таблиці пункту 1 додатку 1 до тендерної документації та пункту 4.2.14 Статуту, Переможець мав би надати рішення зборів учасників товариства про згоду на укладення договору про закупівлю UA-2024-04-17-010906-а або документ про підтвердження того, що ціна договору по даній закупівлі (вартість послуг) не перевищує 50 відсотків вартості чистих активів Переможця станом на кінець попереднього кварталу.
Тож, з викладеного вбачається, що Переможцем не виконано умову підпункту 4 таблиці пункту 1 додатку 1 до тендерної документації закупівлі UA-2024-04-17-010906-а.
Отже, тендерна пропозиція Переможця в даній часині не відповідає іншим вимогам підпунктом 4 таблиці пункту 1 додатку 1 до тендерної документації.
Відповідно до абзацу другого підпункту другого пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Тож, у Замовника вдруге наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції Переможця, визначені підпунктом 2 пункту 44 Особливостей.
Не відхиливши Пропозицію Переможця, Замовник знову порушив вимоги пункту 44 Особливостей, відповідно до якого замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли, зокрема, тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Таким чином, Рішення про визнання переможця закупівлі UA-2024-04-17-010906-а є неправомірним та підлягає скасуванню, а тендерна пропозиція Переможця має бути відхилена
Відповідно до пункту 4.2.6 Статуту Переможця, копія якого завантажена в складі тендерної пропозиції (файл з назвою «6 статут.pdf»), зазначено, що обрання та припинення повноважень директора переможця належить до компетенції загальних зборів учасників товариства.
Отже, документом, підтверджуючим повноваження посадової особи (директора Переможця) щодо підпису тендерної пропозиції є рішення загальних зборів учасників товариства.
Про це також свідчить інформація наведена в копії наказу №1 від 08.08.2018р. про початок виконання обов’язків директора (файл за назвою «4 наказ про призначення.pdf»), а саме: підстава, з якої виданий даний наказ – протокол № 1 установчих зборів засновників ТОВ «СМЦ «СІМЕЙНА ПОЛІКЛІНІКА» від 08.08.2018р.
Проте, в складі тендерної пропозиції Переможця відсутній даний документ чи його копія.
Тож, з викладеного вбачається, що Переможцем не виконано умову підпункту 1 таблиці пункту 1 додатку 1 до тендерної документації закупівлі UA-2024-04-17-010906-а.
Отже, тендерна пропозиція Переможця в даній частині не відповідає іншим вимогам, встановлених підпунктом 1 таблиці пункту 1 додатку 1 до тендерної документації.
Відповідно до абзацу другого підпункту другого пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
2) тендерна пропозиція:
- не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Враховуючи викладене, у Замовника наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції Переможця, визначені підпунктом 2 пункту 44 Особливостей.
Не відхиливши Пропозицію Переможця, Замовник порушив вимоги пункту 44 Особливостей, відповідно до якого замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли, зокрема, тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідно до підпункту 4 таблиці пункту 1 додатку 1 до тендерної документації закупівлі UA-2024-04-17-010906-а Замовником встановлена вимога до учасників, що у разі, якщо чинним законодавством та/чи установчими документами учасника передбачено отримання згоди відповідного уповноваженого органу на укладання договору за результатами закупівлі (зокрема у випадку, якщо правочин для учасника є значним правочином чи правочином із заінтересованістю), учасник повинен надати відповідне рішення цього уповноваженого органу або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника.
Відповідно до пункту 4.2.14 Статуту Переможця, копія якого завантажена в складі тендерної пропозиції (файл з назвою «6 статут.pdf»), зазначено, що надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу належить до компетенції загальних зборів учасників товариства.
Отже, відповідно до умов підпункту 4 таблиці пункту 1 додатку 1 до тендерної документації та пункту 4.2.14 Статуту, Переможець мав би надати рішення зборів учасників товариства про згоду на укладення договору про закупівлю UA-2024-04-17-010906-а або документ про підтвердження того, що ціна договору по даній закупівлі (вартість послуг) не перевищує 50 відсотків вартості чистих активів Переможця станом на кінець попереднього кварталу.
Тож, з викладеного вбачається, що Переможцем не виконано умову підпункту 4 таблиці пункту 1 додатку 1 до тендерної документації закупівлі UA-2024-04-17-010906-а.
Отже, тендерна пропозиція Переможця в даній часині не відповідає іншим вимогам підпунктом 4 таблиці пункту 1 додатку 1 до тендерної документації.
Відповідно до абзацу другого підпункту другого пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Тож, у Замовника вдруге наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції Переможця, визначені підпунктом 2 пункту 44 Особливостей.
Не відхиливши Пропозицію Переможця, Замовник знову порушив вимоги пункту 44 Особливостей, відповідно до якого замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли, зокрема, тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Таким чином, Рішення про визнання переможця закупівлі UA-2024-04-17-010906-а є неправомірним та підлягає скасуванню, а тендерна пропозиція Переможця має бути відхилена
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати АТ «СУМИОБЛЕНЕРГО» (40035, Україна, Сумська область, Суми, 40035, Сумська обл., місто Суми, вул. Івана Сірка, будинок 7, код 23293513) скасувати рішення про визнання переможцем ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУМСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР "СІМЕЙНА ПОЛІКЛІНІКА (код 42353872 ) по закупівлі UA-2024-04-17-010906-a, Зобов’язати АТ «СУМИОБЛЕНЕРГО» (40035, Україна, Сумська область, Суми, 40035, Сумська обл., місто Суми, вул. Івана Сірка, будинок 7, код 23293513) відхилити тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУМСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР "СІМЕЙНА ПОЛІКЛІНІКА (код 42353872 ) по закупівлі UA-2024-04-17-010906-a
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скасування рішення про визнання переможця закупівлі
Номер:
cfd041515a68453dae81854cc188a030
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-04-17-010906-a.b1
Назва:
Скасування рішення про визнання переможця закупівлі
Скарга:
СКАРГА
щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель
ТОВ «Український північно-східний інститут прикладної та клінічної медицини» (далі –Учасник) вважає за необхідне звернутися до органу оскарження із скаргою на дії АТ «СУМИОБЛЕНЕРГО» (далі- Замовник) у зв’язку із здійсненням Замовником порушень у сфері публічних закупівель, що мали наслідком порушення прав та законних інтересів Учасника торгів UA-2024-04-17-010906-a щодо закупівлі: Послуги з проведення періодичного медичного огляду працівників АТ «СУМИОБЛЕНЕРГО», філії «Сумський міський РЕМ», м. Суми.
Замовник 17 квітня 2024 року розмістив на електронному торгівельному майданчику «Smarttender.biz» оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями UA-2024-04-17-010906-a щодо закупівлі: Послуги з проведення періодичного медичного огляду працівників АТ «СУМИОБЛЕНЕРГО», філії «Сумський міський РЕМ», м. Суми.
За результатами розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, Замовником було прийнято рішення про визначення переможцем (далі - Рішення) відкритих торгів з особливостями UA-2024-04-17-010906-a ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУМСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР "СІМЕЙНА ПОЛІКЛІНІКА (код 42353872 ) (далі – Переможець), про що 03.05.2024р. в електронній системі закупівель розміщено повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Учасник вважає, що Рішення прийняте з порушенням норм Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 з наступних підстав.
Відповідно до підпункту 2 таблиці пункту 1 додатку 1 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника» до тендерної документації закупівлі UA-2024-04-17-010906-а, на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Замовником встановлена вимога до учасників надати: довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. Для підтвердження надати не менше однієї копії договору, зазначеного в довідці, виконаного в повному обсязі, з документами, що свідчать про його виконання (акти приймання-передачі наданих послуг тощо).
На виконання вище вказаної вимоги Переможцем в складі тендерної пропозиції надано довідку в довільній формі (файл з назвою «дов.анал.послуги.pdf»), в якій зазначено два договори: перший - з ТОВ «Вітчизна» з загальною вартістю договору 182647,00 грн. та другий з ТОВ «Сумитеплоенерго» з загальною вартістю договору 393740,00 грн.
Також на підтвердження даної вимоги Переможцем в складі тендерної пропозиції надано копію договору №9 від 17.03.2023р. з ТОВ «Вітчизна» та копію договору № 102 від 24.02.2023р. з ТОВ «Сумитеплоенерго».
Слід зазначити, що підпунктом 2 таблиці пункту 1 додатку 1 до тендерної документації закупівлі UA-2024-04-17-010906-a встановлена вимога до учасників надати не менше однієї копії договору, зазначеного в довідці, виконаного в повному обсязі, з документами, що свідчать про його виконання (акти приймання-передачі наданих послуг тощо).
На підтвердження виконання договору №9 від 17.03.2023р. з ТОВ «Вітчизна» Переможцем надано акт здачі-прийняття робіт (наданих послуг) № 0000434 лише на частину вартості даного договору, на суму 91556, 00 грн., при тому що загальна вартість договору складає 182647,00 грн.
На підтвердження виконання договору № 102 від 24.02.2023р. з ТОВ «Сумитеплоенерго» Переможцем надано акт здачі-прийняття робіт (наданих послуг) № 0000447 від 22.05.2023р. також лише на частину вартості даного договору, на суму 325 455, 00 грн., при тому що загальна вартість договору складає 393740,00 грн.
З зазначеного вбачається, що Переможець не підтвердив виконання в повному обсязі аналогічних за предметом закупівлі договорів, зазначених в наданій ним довідці.
Отже тендерна пропозиція Переможця в даній часині не відповідає вимогам тендерної документації - наявні невідповідності в інформації та документах, визначених пунктом 43 Особливостей.
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Враховуючи викладене, Замовник, не виявив невідповідність в поданих Переможцем документах, чим порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону.
Таким чином, Рішення про визнання переможця закупівлі UA-2024-04-17-010906-а є неправомірним та підлягає скасуванню.
Враховуючи викладене, керуючись вимогами ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктом 55 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178,
ПРОШУ:
1. Встановити порушення процедури закупівлі UA-2024-04-17-010906-a щодо закупівлі: Послуги з проведення періодичного медичного огляду працівників АТ «СУМИОБЛЕНЕРГО», філії «Сумський міський РЕМ», м. Суми, що мало місце при прийнятті рішення про визнання переможцем ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУМСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР "СІМЕЙНА ПОЛІКЛІНІКА (код 42353872 ).
2. Зобов’язати АТ «СУМИОБЛЕНЕРГО» (40035, Україна, Сумська область, Суми, 40035, Сумська обл., місто Суми, вул. Івана Сірка, будинок 7, код 23293513) скасувати рішення про визнання переможцем ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУМСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР "СІМЕЙНА ПОЛІКЛІНІКА (код 42353872 ) по закупівлі UA-2024-04-17-010906-a.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Сумиобленерго РЕМ.pdf 07.05.2024 08:45
- Скарга Сумиобленерго РЕМ.pdf.asice 07.05.2024 08:45
- Скарга Сумиобленерго РЕМ_Validation_Report.pdf 07.05.2024 08:45
- sign.p7s 07.05.2024 08:45
- рішення від 09.05.2024 № 8235.pdf 09.05.2024 15:40
- Інформація про резолютивну частину рішення від 16.05.2024 № 8688.pdf 17.05.2024 14:55
- рішення від 16.05.2024 № 8688.pdf 21.05.2024 16:23
- пояснення до АМКУ щодо скарги учасника у тендері медогляд СМРЕМ юр.docx 13.05.2024 14:06
- Пояснення.PDF 13.05.2024 14:06
- № 59 (скасування рішення АМКУ медогляд СМРЕМ).docx 22.05.2024 09:28
Дата прийняття скарги до розгляду:
07.05.2024 11:28
Дата розгляду скарги:
16.05.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
09.05.2024 15:40
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
21.05.2024 16:23
Дата виконання рішення Замовником:
22.05.2024 09:28
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Під час проведення Закупівлі протоколом уповноваженої особи № 34 від 03.05.2024 на підставі норм пункту 49 Особливостей, статті 33 Закону було прийнято рішення (далі – Рішення) про намір укласти договір про закупівлю із переможцем Закупівлі, а саме з ТОВ «СУМСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР «СІМЕЙНА ПОЛІКЛІНІКА».
Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 16.05.2024 № 8688-р/пк-пз зобов’язано АТ «СУМИОБЛЕНЕРГО» скасувати Рішення.
Відповідно до частини 22 статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
Пункт скарги
Номер:
893ebad492db49a0bd51b5122a743d5f
Заголовок пункту скарги:
Рішення про визнання переможцем
Опис заперечення:
Учасник вважає, що Рішення прийняте з порушенням норм Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші підстави
Ідентифікатор класифікації:
Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Тип порушення:
Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Опис суті пункту скарги:
Замовник 17 квітня 2024 року розмістив на електронному торгівельному майданчику «Smarttender.biz» оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями UA-2024-04-17-010906-a щодо закупівлі: Послуги з проведення періодичного медичного огляду працівників АТ «СУМИОБЛЕНЕРГО», філії «Сумський міський РЕМ», м. Суми.
За результатами розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, Замовником було прийнято рішення про визначення переможцем (далі - Рішення) відкритих торгів з особливостями UA-2024-04-17-010906-a ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУМСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР "СІМЕЙНА ПОЛІКЛІНІКА (код 42353872 ) (далі – Переможець), про що 03.05.2024р. в електронній системі закупівель розміщено повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Учасник вважає, що Рішення прийняте з порушенням норм Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 з наступних підстав.
Відповідно до підпункту 2 таблиці пункту 1 додатку 1 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника» до тендерної документації закупівлі UA-2024-04-17-010906-а, на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Замовником встановлена вимога до учасників надати: довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. Для підтвердження надати не менше однієї копії договору, зазначеного в довідці, виконаного в повному обсязі, з документами, що свідчать про його виконання (акти приймання-передачі наданих послуг тощо).
На виконання вище вказаної вимоги Переможцем в складі тендерної пропозиції надано довідку в довільній формі (файл з назвою «дов.анал.послуги.pdf»), в якій зазначено два договори: перший - з ТОВ «Вітчизна» з загальною вартістю договору 182647,00 грн. та другий з ТОВ «Сумитеплоенерго» з загальною вартістю договору 393740,00 грн.
Також на підтвердження даної вимоги Переможцем в складі тендерної пропозиції надано копію договору №9 від 17.03.2023р. з ТОВ «Вітчизна» та копію договору № 102 від 24.02.2023р. з ТОВ «Сумитеплоенерго».
Слід зазначити, що підпунктом 2 таблиці пункту 1 додатку 1 до тендерної документації закупівлі UA-2024-04-17-010906-a встановлена вимога до учасників надати не менше однієї копії договору, зазначеного в довідці, виконаного в повному обсязі, з документами, що свідчать про його виконання (акти приймання-передачі наданих послуг тощо).
На підтвердження виконання договору №9 від 17.03.2023р. з ТОВ «Вітчизна» Переможцем надано акт здачі-прийняття робіт (наданих послуг) № 0000434 лише на частину вартості даного договору, на суму 91556, 00 грн., при тому що загальна вартість договору складає 182647,00 грн.
На підтвердження виконання договору № 102 від 24.02.2023р. з ТОВ «Сумитеплоенерго» Переможцем надано акт здачі-прийняття робіт (наданих послуг) № 0000447 від 22.05.2023р. також лише на частину вартості даного договору, на суму 325 455, 00 грн., при тому що загальна вартість договору складає 393740,00 грн.
З зазначеного вбачається, що Переможець не підтвердив виконання в повному обсязі аналогічних за предметом закупівлі договорів, зазначених в наданій ним довідці.
Отже тендерна пропозиція Переможця в даній часині не відповідає вимогам тендерної документації - наявні невідповідності в інформації та документах, визначених пунктом 43 Особливостей.
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Враховуючи викладене, Замовник, не виявив невідповідність в поданих Переможцем документах, чим порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону.
Таким чином, Рішення про визнання переможця закупівлі UA-2024-04-17-010906-а є неправомірним та підлягає скасуванню.
За результатами розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, Замовником було прийнято рішення про визначення переможцем (далі - Рішення) відкритих торгів з особливостями UA-2024-04-17-010906-a ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУМСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР "СІМЕЙНА ПОЛІКЛІНІКА (код 42353872 ) (далі – Переможець), про що 03.05.2024р. в електронній системі закупівель розміщено повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Учасник вважає, що Рішення прийняте з порушенням норм Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 з наступних підстав.
Відповідно до підпункту 2 таблиці пункту 1 додатку 1 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника» до тендерної документації закупівлі UA-2024-04-17-010906-а, на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Замовником встановлена вимога до учасників надати: довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. Для підтвердження надати не менше однієї копії договору, зазначеного в довідці, виконаного в повному обсязі, з документами, що свідчать про його виконання (акти приймання-передачі наданих послуг тощо).
На виконання вище вказаної вимоги Переможцем в складі тендерної пропозиції надано довідку в довільній формі (файл з назвою «дов.анал.послуги.pdf»), в якій зазначено два договори: перший - з ТОВ «Вітчизна» з загальною вартістю договору 182647,00 грн. та другий з ТОВ «Сумитеплоенерго» з загальною вартістю договору 393740,00 грн.
Також на підтвердження даної вимоги Переможцем в складі тендерної пропозиції надано копію договору №9 від 17.03.2023р. з ТОВ «Вітчизна» та копію договору № 102 від 24.02.2023р. з ТОВ «Сумитеплоенерго».
Слід зазначити, що підпунктом 2 таблиці пункту 1 додатку 1 до тендерної документації закупівлі UA-2024-04-17-010906-a встановлена вимога до учасників надати не менше однієї копії договору, зазначеного в довідці, виконаного в повному обсязі, з документами, що свідчать про його виконання (акти приймання-передачі наданих послуг тощо).
На підтвердження виконання договору №9 від 17.03.2023р. з ТОВ «Вітчизна» Переможцем надано акт здачі-прийняття робіт (наданих послуг) № 0000434 лише на частину вартості даного договору, на суму 91556, 00 грн., при тому що загальна вартість договору складає 182647,00 грн.
На підтвердження виконання договору № 102 від 24.02.2023р. з ТОВ «Сумитеплоенерго» Переможцем надано акт здачі-прийняття робіт (наданих послуг) № 0000447 від 22.05.2023р. також лише на частину вартості даного договору, на суму 325 455, 00 грн., при тому що загальна вартість договору складає 393740,00 грн.
З зазначеного вбачається, що Переможець не підтвердив виконання в повному обсязі аналогічних за предметом закупівлі договорів, зазначених в наданій ним довідці.
Отже тендерна пропозиція Переможця в даній часині не відповідає вимогам тендерної документації - наявні невідповідності в інформації та документах, визначених пунктом 43 Особливостей.
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Враховуючи викладене, Замовник, не виявив невідповідність в поданих Переможцем документах, чим порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону.
Таким чином, Рішення про визнання переможця закупівлі UA-2024-04-17-010906-а є неправомірним та підлягає скасуванню.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати АТ «СУМИОБЛЕНЕРГО» (40035, Україна, Сумська область, Суми, 40035, Сумська обл., місто Суми, вул. Івана Сірка, будинок 7, код 23293513) скасувати рішення про визнання переможцем ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУМСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР "СІМЕЙНА ПОЛІКЛІНІКА (код 42353872 ) по закупівлі UA-2024-04-17-010906-a