-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали (13 найменувань)
Торги не відбулися
98 756.89
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 493.78 UAH
мін. крок: 0.5% або 493.78 UAH
Період оскарження:
13.06.2018 16:44 - 26.06.2018 00:00
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
4069a568d3f240719204957b6ea195fe
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-06-13-002841-a.a1
Назва:
Вимога
Вимога:
Внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі №2583267, номер тендеру у UA-2018-06-13-002841-a шляхом виділення в окремий лот найменувань предмету закупівлі,
Пов'язані документи:
Учасник
- 2583267.pdf 14.06.2018 14:08
Дата подачі:
14.06.2018 14:08
Вирішення:
Замовник уважно розглянув вимогу стосовно внесення змін до документації, а саме виділити в окремий лот слідуючі найменування предмету закупівлі:
Шприц ін'єкційний одноразового використання, луєр сліп, 2,0 мл шт 10000
Шприц ін'єкційний одноразового використання, луєр сліп, 5,0 мл шт 13000
Шприц ін'єкційний одноразового використання, луєр сліп, 10,0 мл шт 11700
Шприц ін'єкційний одноразового використання, луєр сліп, 20,0 мл шт 5000
та повідомляє наступне.
Закупівля медичних матеріалів для забезпечення лікування дітей з онкологічними захворюваннями, які лікуються в КУ «Запорізька обласна клінічна дитяча лікарня» ЗОР, проводиться на виконання заходу передбаченого Програмою "Дитяча онкогематологія та гемофілія" на 2013-2018 роки, затвердженої рішенням сесії обласної ради від 22.11.2012 № 22, для потреб комунальної установи «Запорізька обласна клінічна дитяча лікарня» Запорізької обласної ради.
На виконання наказу Департаменту охорони здоров’я Запорізької обласної державної адміністрації від 13.03.2018 № 286 «Про закупівлю лікарських засобів та виробів медичного призначення», яким затверджено Положення про робочу групу щодо супроводу процедур закупівель. Робочою групою з питань профільного супроводу процедур закупівель для для забезпечення дітей лікувальними засобами, витратними матеріалами та обладнанням згідно із стандартизованими протоколами лікування дітей з онкологічними захворюваннями в КУ «Запорізька обласна клінічна дитяча лікарня» ЗОР (надалі – Робоча група), відповідно до потреби, були сформовані обґрунтування та медико – технічні вимоги до номенклатури медичних матеріалів (без поділу на лоти), що підлягають до закупівлі (специфікація до закупівлі медичних виробів). На підставі затвердженої номенклатури медичних матеріалів Замовником складена тендерна документація на закупівлю ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали (13 найменувань). Предмет закупівлі визначено Замовником відповідно до потреб закладу-одержувача медичних матеріалів (КУ «Запорізька обласна клінічна дитяча лікарня»» ЗОР) згідно з вимогами чинного законодавства, з урахуванням пункту 1 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі (надалі – Порядок), затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі від 17.03.2016 р № 454 щодо закупівлі товарів, де зазначено, що під час здійснення закупівлі товарів і послуг предмет закупівлі визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” (далі – Єдиний закупівельний словник), затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Відповідно до пункту 1 розділу ІІ Порядку Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за МНН, за формою випуску, за дозуванням, за обсягом та/або за місцем поставки товарів, тобто це виключне законне право, а не обов’язок, Замовника. Закон не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі. Таким чином, Замовник, в межах наданих повноважень, має законне право не вносити кожен медичний виріб з заявленого переліку в окремі лоти.
При визначенні предмета закупівлі в цілому чи за окремими частинами Замовник керується перш за все не інтересами бізнесу (які представляє окремий учасник), а виконанням своїх функціональних обов’язків, якими передбачено забезпечення пацієнтів витратними матеріалами (медичними матеріалами), відповідно до потреби закладу охорони здоров’я.
Тендерна документація на закупівлю відповідає вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-УІІІ «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон). Зокрема, перелік складових, який повинна містити тендерна документація, визначено частиною другою статті 22 Закону. Відповідно пункту 3 частини другої статті 22 Закону тендерна документація містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію, при цьому технічна специфікація містить: детальний опис товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі; посилання на характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Тендерна документація мітить визначення: «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі технічна специфікація (опис предмета закупівлі) та документи, які повинен надати учасник для підтвердження відповідності зазначеним характеристикам, запропонованого ним товару, визначені у Додатку 3 до Документації. Усі посилання у Додатку 3 до Документації на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати такими, що містять вираз "або еквівалент» (пункт 6 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»). «Інформація про необхідні медико-технічні та якісні характеристики предмета закупівлі в місцях, де технічна специфікація містить посилання на конкретні торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вживати вираз «або еквівалент» (Додаток 3 до Документації).
Крім того, вимога виділення в окремий лот найменувань предмету закупівлі саме запропонованим чином не містить посилань на норми, встановлені чинним законодавством, щодо розподілу предмету закупівлі саме зазначеним чином, та в деякій мірі, суперечить йому, шляхом спонукання Замовника до порушення принципу добросовісної конкуренції серед учасників.
Закон не зобов’язує Замовника проводити аналіз наявності або відсутності товару з такими характеристиками у одного чи декількох постачальників. Неспроможність будь-якого потенційного постачальника поставити товари, яких потребує Замовник не є ознакою дискримінації.
До того ж, вимагається розділити закупівлю на лоти за принципом «одне найменування-один лот» та внести відповідні зміни до тендерної документації за всіма позиціями, що призведе до повної зміни технічного завдання та є ознакою втручання в роботу тендерного комітету.
Слід зазначити, що практика проведення закупівель медичних матеріалів з виділенням кожного найменування в окремий лот показала, що учасники не бажають подавати пропозиції, якщо ціна лоту є не вартісною, тому, пропозиції, які мають незначну очікувану вартість в порівнянні іншими високовартісними медичними матеріалами, не викликає значного бажання для учасників приймати участь у торгах, що призводить у подальшому до відміни торгів за окремими лотами з причини неподання тендерних пропозицій. В результаті процедура закупівлі ускладнюється, а повна потреба не задовольняється.
Виходячи з вищезазначеного, вважаємо, що Замовник не порушив діюче законодавство, не встановив дискримінаційних умов, а скористався своїм законним правом щодо проведення даної процедури в цілому, без поділу на лоти, з метою отримання якісного товару на економічно вигідних умовах.
Таким чином, вважаємо недоцільним вносити зміни до тендерної документації, вимога є безпідставною, тому такою, що не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Відхилено