-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Офісне устаткування та приладдя різне
Торги відмінено
538 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 693.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 693.00 UAH
Період оскарження:
17.04.2024 14:20 - 22.04.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель та неправомірне визначення переможцем відкритих торгів ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОФІС-КОМФОРТ СЕРВІС», ЄДРПОУ: 44994768. Опис скарги наведено у Скарзі № 007 від 29.04.2024 року
Номер:
428d95ed94ce44febf9a105a71bccee5
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-04-17-007928-a.a1
Назва:
СКАРГА щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель та неправомірне визначення переможцем відкритих торгів ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОФІС-КОМФОРТ СЕРВІС», ЄДРПОУ: 44994768. Опис скарги наведено у Скарзі № 007 від 29.04.2024 року
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Сертифікат Якості PP Lite до 31.12.2024.pdf 29.04.2024 18:14
- СКАРГА на ТОВ ОФІС-КОМФОРТ СЕРВІС.doc 29.04.2024 18:14
- лист 24.04 ОК.pdf 29.04.2024 18:14
- СКАРГА на ТОВ ОФІС-КОМФОРТ СЕРВІС.pdf 29.04.2024 18:14
- сертифікат standart А3..pdf 29.04.2024 18:14
- ПОРІВНЯЛЬНА ТАБЛИЦЯ.pdf 29.04.2024 18:14
- sign.p7s 29.04.2024 18:17
- сертифікат standart А3..pdf 06.05.2024 15:44
- Доповнення до СКАРГИ на ТОВ ОФІС-КОМФОРТ СЕРВІС.doc 06.05.2024 15:44
- Сертифікат Якості PP Lite до 31.12.2024.pdf 06.05.2024 15:44
- Доповнення до СКАРГИ на ТОВ ОФІС-КОМФОРТ СЕРВІС.pdf 06.05.2024 15:44
- лист 24.04 ОК.pdf 06.05.2024 15:44
- рішення від 02.05.2024 № 7822.pdf 02.05.2024 16:13
- Інформація про резолютивну частину рішення від 13.05.2024 № 8402.pdf 14.05.2024 15:12
- рішення від 13.05.2024 № 8402.pdf 16.05.2024 13:07
- АМКУ пояснення .doc 06.05.2024 14:04
- Протокол переможця канцтовари.docx 06.05.2024 14:04
- АМКУ пояснення.pdf 06.05.2024 14:04
- Протокол переможця.pdf 06.05.2024 14:04
- ТД канцтовари.pdf 06.05.2024 14:04
- ТД Канцтовари.docx 06.05.2024 14:04
- ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ__ДОДАТОК__3.pdf 06.05.2024 14:04
- лист 24.04 ОК (3).pdf 06.05.2024 14:04
- Сертифікат Якості PP Lite до 31.12.2024 (2).pdf 06.05.2024 14:04
- сертифікат standart А3. (1).pdf 06.05.2024 14:04
Дата прийняття скарги до розгляду:
30.04.2024 11:43
Дата розгляду скарги:
13.05.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
02.05.2024 16:13
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
16.05.2024 13:08
Дата виконання рішення Замовником:
27.05.2024 09:19
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення АМКУ виконано
Пункт скарги
Номер:
e076dc385c1849a08751525b0a0df03b
Заголовок пункту скарги:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Компанія Укрканцторг» ЄДРПОУ 42227163 (далі - ТОВ "Компанія Укрканцторг") не погоджується з рішенням Замовника, а саме з Протоколом № Б/Н від 29.04.2024 року про визнання переможцем відкритих торгів з особливостями ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОФІС-КОМФОРТ СЕРВІС», ЄДРПОУ: 44994768 (далі – ТОВ «ОФІС-КОМФОРТ СЕРВІС»), пропозиція та документи, якого не відповідають вимогам тендерної документації. Скасувати рішення як необ’єктивне та упереджене, щодо не рівного по відношенню до інших учасників ставлення Замовника до учасника ТОВ «ОФІС-КОМФОРТ СЕРВІС», та дискримінаційне по відношенню до ТОВ "Компанія Укрканцторг" під час процедури оцінки конкурсних торгів.
Опис заперечення:
Переможець відкритих торгів, № оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями UA-2024-04-17-007928-a Закупівля на prozorro.gov.ua від 17.04.2024 року, в електронній системі PROZZORO, не виконав умов передбачених тендерною документацією та Додатку 2 до тендерної документації. Рішення Замовника, відповідно до Протоколу № Б/Н від 29.04.2024 року щодо прийняття рішення уповноваженою особою про неправомірне визнання переможцем пропозиції – ТОВ «ОФІС-КОМФОРТ СЕРВІС», яка не відповідає вимогам тендерної документації. Скасувати рішення як необ’єктивне та упереджене, щодо не рівного по відношенню до інших учасників ставлення Замовника до учасника ТОВ «ОФІС-КОМФОРТ СЕРВІС», та дискримінаційне по відношенню до ТОВ «Компанія Укрканцторг» під час процедури оцінки конкурсних торгів.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші підстави
Ідентифікатор класифікації:
Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Тип порушення:
Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Враховуючи викладене, Пропозиція Переможця - ТОВ «ОФІС-КОМФОРТ СЕРВІС» не відповідає вимогам та умовам передбачених тендерною документацією у Додатку 2. Враховуючи наведене, пропозиція ТОВ «ОФІС-КОМФОРТ СЕРВІС» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Відповідно до пункту 44 Особливостей Замовник повинен був би відхилити тендерну пропозицію ТОВ «ОФІС-КОМФОРТ СЕРВІС» із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 2) тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Приймаючи до уваги, порушення встановленого порядку проведення процедури закупівлі, які впливають на об’єктивність визначення переможця процедури закупівлі, а також захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення замовника, що суперечать законодавству у сфері державних закупівель і внаслідок яких порушено право та законні інтереси, у відповідності до статті 40 Конституції України та абзацу 4 статті 55 Конституції України; пункту 3 статті 8 та статті 18 Закону.
×
-
Назва доказу:
Додаток 2 ТЕХНІЧНІ, ЯКІСТНІ ТА КІЛЬКІСТНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ щодо предмета закупівлі згідно коду ДК 021:2015 - 30190000-7 «Офісне статкування та приладдя різне» ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ
-
Опис доказу:
На виконання вимог Додатку 2 ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ, пункт 2. Учасник зобов’язаний на весь асортимент товару надати документи, що засвідчують якість продукції (сертифікати якості (відповідності) тощо) видані у встановленому порядку. ТОВ «ОФІС-КОМФОРТ СЕРВІС» на решту товарів №№ 2-15 та №№ 17-25 Додатка 2 не надало жодного документу про якість товарів.
-
Повʼязаний документ:
ПОРІВНЯЛЬНА ТАБЛИЦЯ.pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток 2 ТЕХНІЧНІ, ЯКІСТНІ ТА КІЛЬКІСТНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ щодо предмета закупівлі згідно коду ДК 021:2015 - 30190000-7 «Офісне статкування та приладдя різне» ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ
-
Опис доказу:
На виконання вимог Додатку 2 ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ, пункт 2. Учасник зобов’язаний на весь асортимент товару надати документи, що засвідчують якість продукції (сертифікати якості (відповідності) тощо) видані у встановленому порядку. ТОВ «ОФІС-КОМФОРТ СЕРВІС» у складі своєї пропозиції надано документи, які підтверджують якість товару № 16 Додатка 2 - Сертифікат якості на папір офісний формату А3 R Copy Standart FSC дійсний до 31.12.2024 року.
-
Повʼязаний документ:
сертифікат standart А3..pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток 2 ТЕХНІЧНІ, ЯКІСТНІ ТА КІЛЬКІСТНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ щодо предмета закупівлі згідно коду ДК 021:2015 - 30190000-7 «Офісне статкування та приладдя різне» ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ
-
Опис доказу:
На виконання вимог Додатку 2 ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ, пункт 2. Учасник зобов’язаний на весь асортимент товару надати документи, що засвідчують якість продукції (сертифікати якості (відповідності) тощо) видані у встановленому порядку. ТОВ «ОФІС-КОМФОРТ СЕРВІС» у складі своєї пропозиції надано документи, які підтверджують якість товару № 1 Додатка 2 - Сертифікат якості на папір офісний формату А4, А3 PP Lite дійсний до 31.12.2024 року.
-
Повʼязаний документ:
Сертифікат Якості PP Lite до 31.12.2024.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Скасувати рішення як необ’єктивне та упереджене, щодо не рівного по відношенню до інших учасників ставлення Замовника до учасника ТОВ «ОФІС-КОМФОРТ СЕРВІС» та дискримінаційне по відношенню до ТОВ «Компанія Укрканцторг» під час процедури оцінки конкурсних торгів. Зобов'язати Замовника скасувати рішення Протоколу № Б/Н від 29 квітня 2024 року щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника про визнання переможцем ТОВ «ОФІС-КОМФОРТ СЕРВІС» у процедури закупівлі Відкриті торги на закупівлю: код ДК 021:2015: 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне», № оголошення про проведення процедури закупівлі опубліковано в електронній системі PROZORRO № UA-2024-04-17-007928-a Закупівля на prozorro.gov.ua від 17.04.2024 року.