• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

субпродукти яловичі заморожені

субпродукти яловичі заморожені

Торги не відбулися

288 575.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
Період оскарження: 05.04.2018 16:07 - 19.04.2018 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга на дії (бездіяльність) Замовникапроцедури відкритих торгів відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»

Номер: 5dd09a898010426a9e44ded2032593c1
Ідентифікатор запиту: UA-2018-04-05-000514-b.a4
Назва: Скарга на дії (бездіяльність) Замовникапроцедури відкритих торгів відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»
Скарга:
05.04.18 відокремлений підрозділ "Рівненська АЕС" державного підприємства "НАЕК "Енергоатом" оголосили відкриті торги на закупівлю товару за кодом ДК 021-2015 15110000-2 - М’ясо з урахуванням Закону України «Про публічні закупівлі. В закупівлі взяли участь: 1 ФОП Сергієнко Володимир Іванович 2 ФОП Романчук Олександр Степанович 3 ФОП Ігнатюк Олексій Андрійович 4 ФОП Аврахова Катерина Григорівна 24.04.18 відбувся аукціон на закупівлю товару за кодом ДК 021-2015 15110000-2 - М’ясо. За результатом аукціону найбільш економічно вигідною пропозицією було визначено пропозиції ФОП Сергієнко В. І. Проте 26.04.2018 Замовником було відхилено пропозицію ФОП Сергієнко В. І. В протоколі відхилення вказано, що цінова пропозиція Учасника не відповідає вимогам Замовника згідно додатку №1 до ТД, а саме; умови оплати; ціна в оновленій ціновій пропозиції Учасника не відповідає аукціонній ціні. ФОП Сергієнко В. І. не погоджується з рішенням Замовника про відхилення своєї пропозиції, вважає його неправомірним, безпідставним, та надає такі пояснення: 1) Щодо умови оплати у формі тендерної пропозиції Відповідно до п. 1 розділу ІІІ тендерної документації Учасник повинен надати тендерну пропозицію (цінової), згідно з Додатком № 1, в якому вказано перелік товарів, що складають предмет закупівлі, з печаткою* та підписом уповноваженої особи, відповідно до встановленої форми. В п. 1 Додатку 1 тендерної документації встановлено, що «Умови розрахунків (з урахуванням п. 2 розділу V ТД) - оплата за поставлений товар здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника згідно видаткової накладної або накладної через 45 календарних днів з дати поставки, за умови реєстрації Постачальником податкової накладної у ЄРПН. В п. 2 розділу V тендерної документації встановлено, що оплата здійснюється за фактично поставлений товар через 45 календарних днів (передбачених у тендерній пропозиції Учасника - переможця процедури закупівлі) з дати поставки. Під час підготовки тендерної документації ФОП Сергієнко В. І. було допущено технічну описку та помилково вказано інформацію, що «Умови розрахунків (з урахуванням п. 2 розділу V ТД) - оплата за поставлений товар здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника згідно видаткової накладної або накладної протягом 45 календарних днів з дати поставки, за умови реєстрації Постачальником податкової накладної у ЄРПН». Адже в тексті форми тендерної (цінової) пропозиції вказано, що "Умови розрахунків (з урахуванням п. 2 розділу V ТД)". Саме в п. 2 розділу V ТД міститься інформація стосовно оплати за поставлений товар, яка здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника згідно видаткової накладної або накладної через 45 календарних днів з дати поставки, за умови реєстрації Постачальником податкової накладної у ЄРПН. Таким чином, ми погодились про здійснення оплати через 45 календарних днів з дати поставки. ФОП Сергієнко В. І. вважає, що допущення помилки є суто технічною опискою, не впливає на зміст тендерної пропозиції та не суперечить вимогам тендерної документації ( п. 1 розділу ІІІ) та Закону України «Про публічні закупівлі» та може належати до формальних помилок. Так як формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. 2) Щодо оновленої цінової пропозиції Статтею 21 Закону встановлено, що в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов’язково зазначається кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Водночас учасник, який визначений переможцем процедури закупівлі за результатами оцінки, може використовувати електронну систему закупівель для надання документів, які підтверджують згідно із законодавством відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, відповідно до вимог Закону та тендерної документації. Відповідно до п. 30 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. В ст. 25 Закону встановлено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку їх подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали. При цьому, виходячи зі змісту статті 25 Закону, учасник має право подавати тендерну пропозицію, вносити до неї зміни або відкликати свою тендерну пропозицію лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Отже, учасники повинні надати всі документи, які входять до складу тендерної пропозиції до кінцевої дати подання, внесення змін до тендерної пропозиції можливе лише до кінцевої дати подання. Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Враховуючи викладене, можна зробити висновок, що Замовник може відхилити тендерну пропозицію з підстави її невідповідності вимогам тендерної документації лише через наявність недоліків у документах, які було подано в складі тендерної документації до кінцевої дати подання. Таким чином, Замовник не може відхиляти тендерну пропозицію учасника за наявності недоліків в оновленій формі цінової пропозиції, яка подається Учасником вже після аукціону. Враховуючи викладене, пропозиція ФОП Сергієнко В. І. відхилена безпідставно та незаконно щодо неточностей в документі, яка має інформую щодо тендерної (цінової) пропозиції. 08.05.2018 Замовник визначив переможцем ФОП Ігнатюк Олексій Андрійович, однак з аналізу пропозиції переможця вбачається її невідповідність вимогам тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі». Наприклад: 1) Відповідно до п. 1 розділу ІІІ тендерної документації Учасник повинен надати листа-заявку про участь у тендері з обов’язковим зазначенням назви, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, факсу (за наявності), електронної адреси, відомостей про керівництво (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон). ФОП Ігнатюк Олексій Андрійович надано документ під назвою «Заявка на участь у торгах», яка не містить інформацію про електронну адресу. 2) Відповідно до п. 1 розділу ІІІ тендерної документації Учасник повинен надати тендерну пропозицію (цінової), згідно з Додатком № 1, в якому вказано перелік товарів, що складають предмет закупівлі, з печаткою* та підписом уповноваженої особи, відповідно до встановленої форми. ФОП Ігнатюк Олексій Андрійович надано документ, що містить інформацію про тендерну (цінову) пропозицію неповністю згідно Додатку 1. А саме відсутній текст «з урахуванням розділу п. 2 розділу V ТД». 3) Відповідно до п. 1 розділу ІІІ тендерної документації Учасник повинен надати документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції (виписка з протоколу засновників, наказ про призначення, доручення, довіреність тощо). ФОП Ігнатюк Олексій Андрійович не надано відповідні документи. Враховуючи викладене, можна зробити висновок, що Замовник мав дискримінаційний підхід до розгляду пропозицій учасників, тому, ПРОСИМО 1) Прийняти дану скаргу до розгляду. 2) Призупинити процедуру закупівлі на строк до винесення рішення за скаргою. 3) Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення пропозиції фізичної особи-підприємця Сергієнко Володимира Івановича у процедурі закупівлі товару за кодом ДК 021-2015 15110000-2 - М’ясо. 4) Перевірити тендерну пропозицію ФОП Ігнатюк Олексій Андрійович у відкритих торгах на закупівлю товару за кодом ДК 021-2015 15110000-2 - М’ясо, та визнати такою, що не відповідає технічним вимогам встановлених тендерною документацією, кваліфікаційним критеріям встановлених Законом України «Про публічні закупівлі» та тендерній документації замовника. 5) Визнати неправомірним рішення Замовника про визначення переможцем ФОП Ігнатюк Олексій Андрійович та зобов’язати його скасувати рішення про визначення переможцем ФОП Ігнатюк Олексій Андрійович у відкритих торгах на закупівлю товару за кодом ДК 021-2015 15110000-2 - М’ясо.
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 13.06.2018 20:22
Дата виконання рішення Замовником: 19.06.2018 17:03
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення АМКУ прийняте ТК від 19.06.2018
Автор: ФОП Сергієнко Володимир Іванович, Рябчук Оксана Анатоліївна +380675132000 prod.svi@mail.ru
Вимога
Є відповідь

невідповідність пропозиції

Номер: 7370e838e7cb46c5b19d6bc84d9b0068
Ідентифікатор запиту: UA-2018-04-05-000514-b.c3
Назва: невідповідність пропозиції
Вимога:
Пропозиція ФОП Ігнатюк Олексій Андрійович не відповідає вимогам тендерною документацією: 1) в заявці не вказана електронна адреса; 2) відсутні документи, що підтверджують підпис; 3) форма цінової пропозиції не відповідає тендерній документаці, а саме відсутній текст "з урахуванням розділу п. 2 розділу V ТД"
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: 1. Відсутність даної інформації не впливає на зміст тендерної пропозиції Учасника. 2. Сторінка 3 в файлі "пропозиція на печінку РАЕС.pdf" містить інформацію щодо підписання договору та тендерної пропозиції. 3. Інформація зазначена в дужках в п. 1 Додатку №1 до ТД- інструкція для учасника, а не вимога Замовника.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Формальна помилка

Номер: e9576ce2bd1d452ab3b28a6100ed10e4
Ідентифікатор запиту: UA-2018-04-05-000514-b.b2
Назва: Формальна помилка
Вимога:
Нами було допущено формальні помилки під час оформлення тендерної пропозиції. Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. 1) Стосовно умов оплати: нами було помилково вказано "протягом". Адже в тексті пропозиції вказано, що "Умови розрахунків (з урахуванням п. 2 розділу V ТД)". Саме в п. 2 розділу V ТД міститься інформація стосовно оплата за поставлений товар здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника згідно видаткової накладної або накладної через 45 календарних днів з дати поставки, за умови реєстрації Постачальником податкової накладної у ЄРПН. Таким чином, ми погодились про здійснення оплати через 45 календарних днів з дати поставки. А далі по тексту помилково зазначили протягом, адже якість тексту тендерної документації Замовника бажає бути кращою. Тим паче, допущена формальна помилка не впливає на зміст тендерної пропозиції, адже в п. 1 форми тендерної пропозиції інформація Умови розрахунків (з урахуванням п. 2 розділу V ТД) далі дублюється по тексту. 2) Щодо цінової пропозиції за результатом аукціону Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Враховуючи викладене, можна зробити висновок, що Замовник може відхилити тендерну пропозицію з підстави її невідповідності вимогам тендерної документації лише через наявність недоліків у документах, які було подано в складі тендерної документації до кінцевої дати подання. У випадку невиправлення Замовником допущеного порушення щодо неправомірного відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції, ми будемо змушені звернутись до Уповноваженого органу щодо захисту порушених прав як учасника закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Зазначені Учасником умови розрахунків «…. протягом 45 календарних днів з дати поставки…», не відповідають вимогам Замовника, оскільки в тендерній документації була вимога оплати за поставлений товар «…. через 45 календарних днів з дати поставки…»). Слід зазначити що умови розрахунків безпосередньо впливають на зміст тендерної документації, а отже їх невідповідність вимогам Замовника – є суттєвою помилкою зі сторони Учасника. Згідно ч. 1 розділу 3 «Учасник, тендерна пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною та перебуває в статусі «Розгляд тендерної пропозиції», зобов’язаний протягом одного робочого дня після допущення його до розгляду (після завершення аукціону) розмістити на майданчику окремим додатковим файлом лише остаточну тендерну пропозицію (цінову) за результатами пониження ціни на аукціоні. У випадку порушення даної умови (відсутності оновленої цінової або порушення терміну її розміщення або розміщення інших додаткових документів) Замовник може відхилити таку тендерну пропозицію.» Нажаль Учасник не виконав в повній мірі даної вимоги Замовника. На зауваження в вимозі Учасника щодо того що Замовник допустив порушення щодо розгляду цінової пропозиції Учасника після аукціону, слід зазначити що в такому разі цінова пропозиція Учасника надана до аукціонну «взагалі не відповідає» аукціонній ціні.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Неправомірне відхилення пропозиції

Номер: cf73b984f8b44ebfbad42e9d61ff2169
Ідентифікатор запиту: UA-2018-04-05-000514-b.a1
Назва: Неправомірне відхилення пропозиції
Вимога:
По-перше, подана цінова пропозиція відповідає формі тенедерної пропозиції, яку Замовник виклав в тендерній документації. Тому незрозуміла причина відхилення пропозиції "причини: цінова пропозиція Учасника не відповідає вимогам Замовника згідно додатку №1 до ТД, а саме; умови оплати". По-друге, відповідно до п. 30 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. В ст. 25 Закону встановлено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку їх подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали. Отже, учасники повинні надати всі документи, які входять до складу тендерної пропозиції до кінцевої дати подання. Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Враховуючи викладене, можна зробити висновок, що Замовник може відхилити тендерну пропозицію з підстави її невідповідності вимогам тендерної документації лише через наявність недоліків у документах, які було подано в складі тендерної документації до кінцевої дати подання. Таким чином, Замовник не може відхиляти тендерну пропозицію учасника за наявності недоліків в оновленій ціновій пропозиції, яка подається Учасником вже після аукціону. Отже, Замовник свідомо відхилив нашу пропозицію, тим самим порушив Закон України "Про публічні закупівлі". Просимо прокоментувати наше відхилення та виправити грубе порушення законодавства України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: По-перше, як було зазначено в протоколі засідання тендерного комітету ВП „Рівненська АЕС” про відхилення тендерної пропозиції №3307-18-ВТ «цінова пропозиція Учасника не відповідає вимогам Замовника згідно додатку №1 до ТД, а саме; умови оплати; ціна в оновленій ціновій пропозиції Учасника не відповідає аукціонній ціні». Так, форма цінової пропозиції запропонованої Учасником – дійсно відповідає вимогам додатку №1 ТД, але не її зміст, а саме умови розрахунків за поставлений товар суперечать вимогам Замовника, оскільки Учасник запропонував термін розрахунків «…. протягом 45 календарних днів з дати поставки…», що значно погіршує «умови» Замовника, оскільки в тендерній документації була вимога оплати за поставлений товар «…. через 45 календарних днів з дати поставки…». По-друге, згідно ч. 1 розділу 3 «Учасник, тендерна пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною та перебуває в статусі «Розгляд тендерної пропозиції», зобов’язаний протягом одного робочого дня після допущення його до розгляду (після завершення аукціону) розмістити на майданчику окремим додатковим файлом лише остаточну тендерну пропозицію (цінову) за результатами пониження ціни на аукціоні. У випадку порушення даної умови (відсутності оновленої цінової або порушення терміну її розміщення або розміщення інших додаткових документів) Замовник може відхилити таку тендерну пропозицію.» Нажаль Учасник розмістив остаточної цінову пропозицію з ціною вищою від остаточної пропозиції на аукціонні, та з невідповідністю до вимог ТД, а саме умов розрахунків. Згідно ст. 36 ч. 4 ЗУ «Про публічні закупівлі» умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону. Заключний договір на підставі оприлюдненої Учасником цінової пропозиції, буде відрізнятися від аукціонної ціни, що є прямим порушенням вищезгаданої статті ЗУ «Про публічні закупівлі»
Статус вимоги: Відхилено